Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben een testneuroot en een internetfreak, geloif me. Predictor komt er veeeel slevhter af. Slaat soms uit bij mannen en andersom pas heel laat.

Clearblue had het vorige keer goed, alleen zat het toen uberhaupt niet goed. Als die KV paarse dop op 15 dagen na punctie dik zijn, is dat heeeel mooi. Zeker ook omdat ovutesten dikker werden. heb vertrouwen, hou elkaar goed vast!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Vin is een wijs man. Zonder gekheid, ik ben zelf tegenwoordig zeeeeeer terughoudend dus ik snap het best. MAAR: met slag om de arm, het begin is er! Joehoe!!! We gaan allemaal,duimen dat ie steeds dikker wordt, zowel de streep als Fren. Dat worden nog wat vroege ochtendjes de komende tijd Vin ;-) En voor nu gewoon alvast een dikke gefeliciteerd, met dievdikke plus, zo blij voor jullie!!!

Geplaatst

:happydance::happydance::happydance::happydance:

Fren...:bpotda:

:aaaflowersmiley:

Wij vertrekken over een uurtje richting pinkpop...gaan tevoet erheen...:headbanger::headbang::headbang:

tot laters!!!!:bye:

Geplaatst

Hoi Fren

Ik deed om de dag een test met kruidvat (2 voor € 5,-) en op de dagen daar tussen die van CB, die een plus geeft, juist om te kijken of de streepjes/plusjes duidelijker werden. Op de officiele testdag deed ik de cb met tijdsindicatie.Met Predictor heb ik geen ervaringen...

Wat een goed bericht!!! Vorige keer ging het mis maar ik hoop dat je snel het gevoel krijgt dat het goed zit, het zal ontzettend spannend zijn maar we trekken je er doorheen hoor!

Nico, heel veel plezier op Pinkpop en als je wat tranen laat, maakt niet uit!!!! dan wordt er ook meer ruimte gemaakt voor plezier.

liefs

Babeth

Geplaatst

Fren en Vin natuurlijk is het positief!!!!!!!! gezien de posie ovu testen, Gefeliciteerd!!!!!! en niet voorzichtig maar volmondig. Positief is positief ongeacht hoe het verder verloopt je bent gewoon echt zwanger!!!!!!!!! Vin jij hebt een vrouw die je gehoorzaamd zeg, ik had het echt niet volgehouden!!!!!!!

En welke test je ook gebruikt (hebt de vorige keer) ze slaan over het algemeen alleen uit bij hcg!!!!!! Moet zeggen dat ik geen fan ben van CB tijdsindicator, wel van de CB met een plusje.

Trouwens niet in paniek raken als je testen niet steeds dikkere/donkere streepjes of plusjes aangeven hoor!! dat had ik ook niet en zie hoe ver ik nu ben!!!!!!

Geplaatst

Jippie Fren, het nieuws waar ik op had gehoopt!! Niet gek laten maken door statistieken (zeg ik ook alvast tegen mezelf) dat er al zoveel zwanger waren in juni, of neuspukkels, gewoon vertrouwen hebben en ja hoor! Feliciteer je later als je iets zekerder bent, goed?

Hier gaat het minder... Heb flink zitten brullen in de auto: het is gebleven bij 4 follikels, de kleintjes zijn niet mee gaan groeien. Ik had de somberdere van de twee artsen deze keer en ze zei: tja leeftijd en ook uw gewicht werkt niet mee. Pfff, ik heb altijd veel eitjes gehad! Ja, maar nu bent u weer ouder.

Ze wilde de punctie maandag al doen dus vanavond pregnyl maar ik heb gezegd liever dinsdag dan spuit ik nog een avond, wie weet... Maar ik moest er niet op rekenen dat het er meer werden en ze zei zelfs dat ze alle 4 leeg zouden kunnen zijn! Jeetje, moest me echt inhouden om ter plekke niet in huilen uit te barsten, heb even gewacht tot de parkeergarage...

Toen ik klaar was heb ik mezelf streng toegesproken dat sommige vrouwen blij zijn met 4 en dat juist alle energie nu naar deze 4 toe gaat, de vele eitjes hebben tenslotte nooit wat opgeleverd...

Zucht, vriend zei net: moeten we het dan wel door laten gaan. Ja, en positief er in staan! Proberen...

Dus dinsdag om 9 uur punctie (heb geprobeerd later maar kon niet) en vrijdag hoop ik TP... Weer een hoop geregel zo vroeg: wie rijdt er? etc. maar ja, komt altijd wel goed.

Pfff moet effe bijkomen. Gelukkig was bij thuiskomst mijn dochter naar zolder en ligt ze (nog steeds) bij haar tante in bed gezellig te keuvelen, zodat ik rustig mijn verhaal kwijt kon.

Tot later!

Geplaatst

ohhh Caro

wat een rotmeting zeg, en dan de arts die dergelijke uitspraken doet!!!

Goed van je dat je aangeeft er positief in te staan, daar is ook alle reden toe, kom op meid laat je door die arts niet uit het veld slaan hoor!

liefs

Babeth

Geplaatst

Caroline wat een domper voor je, tuur ijk zijn sommige blij met 4 maar als je meer gewend bent kan ik me voorstellen dat dit even slikken is.

Het is nu echt afwachten voor jullie, wordt een spannende en zware week denk ik.

Ga heel hard duimen voor mooie embryo's.

Nico veel plezier, lekker een potje brullen dan maar.

Hier geen fan van predictor, wel van de KV 2 voor 5,- en CB+ en digitaal.

Zover ik weet slaat CB later uit, mee hcg voor nodig.

Het is nu spannend Fren maar eerste hobbels zijn genomen.

Geplaatst

Fran, wat een goed nieuws !!!! Een voorzichtige GEFELICITEERD meid!!! Echt, helemaal geweldig!

Caroline, dinsdag voor jou de punctie, kan me voorstellen dat het voor je een beetje tegen valt, maar probeer positief te blijven.

Liefs voor iedereen

X

Geplaatst

Spaatje gefeliciteerd met je verjaardag.

Hopelijk gaat de zon nog een beetje schijnen maar dat mag de pret niet drukken.

Geplaatst

Caro wat rot zeg, dat het zo tegenvalt. Jammer dat de arts wel heel cru is. Je weet dat het er allemaal mee te maken "kan" hebben, maar zo eerlijk hoeft ie nou ook weer niet te zijn.

Goed dat je probeert posie te blijven en gooi je frustratie er hier maar uit!!!! Dikke knuffel in ieder geval.

Geplaatst

Ze is heel aardig hoor, twee vrouwelijke artsen, maar de ene is positief ingesteld en de andere gaat meer van het negatieve uit om je op het ergste voor te bereiden... Is niet echt fijn maar ze denkt vast: dan kan het alleen maar meevallen.

Wat trouwens wel raar is, sinds eergisteren heb ik af en toe steekjes en is mijn buik gevoelig! En met 13 of 11 eitjes voelde ik tot het eind toe niks!

Geplaatst

Caro, wat een domper! Kan me zo goed voorstellen dat je even hebt zitten janken. Maar onthou: het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit. Ik had 24 eicellen en daarvan is er maar 1 teruggeplaatst. De restis de kliko in gegaan. Zegt dus helemaal niks, ivfsh had er 6 waarvan er zelfs 4 in de vriezer zitten. Dus misscien heb je wel super eieren nu!!

Nog even volhuden, misschien nemen ze nog een groeispurt!

Geplaatst

Ja ik ken natuurlijk de scenario's en hoop op dat van IVFSH! Zelf had ik natuurlijk ook steeds best veel eitjes en embryo's die de kliko in gegaan zijn.

Ik weet het allemaal wel, spreek anderen hier ook toe, maar als ik uitga van het negatieve dan ben ik zo bang dat ze allemaal leeg blijken te zijn... of dat er, omdat het er zo weinig zijn, geen bevruchtingen zijn. Pfff wat een stressweek wordt het komende week, was het maar vast vrijdagmiddag!

Geplaatst

Dank je das lief. Heb veel afleiding aan het plannen van al mijn vakanties :-) Maar ben er ondertussen voortdurend mee bezig natuurlijk.

Nu boodschappen doen voor 3 dagen! Pfff, fijn dat Pinksteren maar je moet wel vooruit plannen. Wordt chili con carne, morgen pasta met tonijn en 1x iets halen... jammer dat het geen bbq weer is.

Geplaatst

Caro wat een domper, juist omdat het zo afwijkt van de andere keren. Maar de andere keren was je niet zwanger dus wie weet is dit wel de juiste formule voor je?? Je weet het hierbij gewoon nooit. probeer niet teveel te stressen, lekker ontspannen, visualiseren en vertrouwen houden. Hou je taai meisie!

Geplaatst

Wij vanavond hapje eten in dit culinair onontwikkeld gebied, morgen opmaakdag bij Simpel en maandag Chinees.

Geen boodschappen dus hier. Behalve vanavond wordt de rest van de dagen voor ons betaald, tuur ijk nog steeds crisis.

Geplaatst

Caro, dat is's idd een domper als je er altijd veel hebt. Maar er hoeft er maar 1 met eicel te zitten. Laat je niey gek maken door de opmerking van de arts, vins het trouwens een foute opmerking. Hou je taai.

Fren, dit keee gaat het gewoon echt lukken. Positievetest gedaan. Gefeliciteerd, het is je zeker gegund..

Ik heb vreselijke hoofdpijn. Lig op bed in onze hotelkamer. A is even richting haven. Bal gewoon dat ik het allemaal niet volhoudt. Ga even eentukkie doen. De zon doet zijn best, maar veel regen.

succes iedereen.

Geplaatst

Ohhhh Ruby wat ellendig voor je, ik hoop dat je tukje tussendoor je hoofdpijn wat kan wegnemen, ben je er even tussenuit en dan dit, beterschap meid!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoofdpijn niet weg te krijgen. Gaan nu richting gouda voor nk onder 17

dan weer terug naar scheveningen. Als mijn hoofdpijn zo blijft, gaat a alleen richting haven en anouk. Het is dan niet anders

Geplaatst

Hee Caroline,

Kan me voorstelllen dat je teleurgesteld bent, was ik ook.... Maar je weet niet hoe het gaat lopen, misschien zijn dit iderdaad wel de sterke eitjes. Ik hou echt goede moed voor jullie poging hoor!!! Probeer lekker te genieten van je weekend.

Ruby, meid, beterschap. Hoop dat je je snel beter voelt en wel nog van je weekend kunt genieten!

Hier is ar net terug van zijn race, poeh, ongelooflijk, ik doe het hem echt niet na... Hij ligt nu lekker in bad te weken, zal zo eens een uitgebreide massage geven :-)

Geplaatst

He ruby, wat balen! Al wat ingenomen? Warme douche wil ook no wel eens helpe om de hoofdpijn te laten wegtrekken.

Net enorm geklust in de keuken. Staat een preitaart in de ven me daarbij een "ragout" vanolijf, zongedroogde tomaat, verse peterselie, basilicm en gekaremelliseerde sjalot. Ben heel benieuwd!

Oja, rond 2 uur cb digitaal gedaan, op aanraden van miki: zwanger 2-3 weken. Wat heerlijk om dat te zien staan!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden