Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou, ben ook wakker. A naar zijn werk gebracht. Nu weer moeite met inslapen. Dat had ik gisteravond ook. Ben zo moe en weer rete hoofdpijn.

Lekker zo'n high tea.

Ga nog even proberen te slapen.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gaat niet goed hier met slapen.

Ruby meid die hoofdpijn om gek van te worden lijkt mij.

Nog lekker even slapen.

Net maar de raam ducht gedaan, waaide te hard.

Geplaatst

Nou, om half vijf begonnen met knutselen en nu klaar. Vind het zo mooi dat ik het eigenlijk niet wil weggeven. Ga dus nu nog even mijn bed in. Ontbijtje eten. Voor we vanavond naar de bbq gaan nog maar even slapen.

Geplaatst

Wat heb je dan geknutseld Ruby?

Misschien dadelijk nog even slapen.

Raar gedroomd weer, ik kreeg een relatie met mijn schoonbroer terwijl schoonzus zw was maar het was Jeroen. Geen wonder dat ik zo slecht slaap en zo moe ben.

Misschien komt het door dit onstuimige weer.

Geplaatst

Hier ook onrustig nacht..en het stormt hier! Ook hier nieuwsgierig naar knutselwerk ruby, ?

Wil nog een keer de lofzang afsteken over mn foon, de samsung galaxy. Heben deze op aanraden manlief, het is n s2, wat betekent dat ie nu dubbele processor heeft en daardoor supersnel is. Hebt nog niets ontdekt wat niet kan. Nu moet ik wel bekennen dat ik hulp krijgen van manlief met er mee leren werken, anders had ik er nu al niet zoveel mee gedaan als nu, gebruik m voor alles, email, internet, e reader en ebook, muziek..uitzending gemist, en volgende stap, is er films op zetten ;-)

Alleen dat swipen..

Geplaatst

Meiden wat een hoop berichtjes weer.

Telefoon: ik had een nokia met een te duur abonnement. Daarvoor een samsung die ik veel fijner vond. Nu wilde ik sim only en heb vor het gemak maar gewoon J. zijn oude iPhone genomen. Vind het oke, maar ik gebruik m echt alleen voor bellen en sms-en dus wat dat betreft heeft ie niet echt meerwaarde.

Lunch: erg leuk idee om tussendoor nog iets te plannen. We hadden in april gezegd 'najaar/over een half jaartje' en daar is oktober uit gekomen, maar wat let ons om eerder eens iets af te spreken met de meiden die kunnen? In oktober kan bijna iedereen, het tussendoortje is dan gewoon extra ;-) Oh en over locaties: ik ben helemaal weg van deze: http://www.steinsetuin.nl/pagina%208.html Wilde er ook ons trouwfeest geven, maar J. vond het minder. Moet zeggen dat het ook een beetje rot bereikbaar is hoor, over een smal dijkje achteraf bij Gouda. Dus ook niet zo centraal. Maar zoooooo leuk. Kunnen we voor het tussendoortje geen picknick doen? Oke, als ik nu naar buiten kijk niet hihi, maar vind het altijd zo leuk: lekker buiten, allemaal zelfgemaakte dingetjes.... Eerst stap is denk ik een datum. Eind juli/begin augustus? Vallen gelijk natuurlijk een aantal meiden af, maar dat is helaas niet anders. In oktober zijn we bijna compleet. Zal ik er een datumprikker aan wagen? Heb alle adressen nog in mn contacten daar staan.

Eef hoe is het met jou? Je zit nu twee weken na de punctie toch? Dat worden de spannendste dagen. Kaartje ben even kwijt wanneer jij wat zou horen, maar misschien dus dinsdag de punctie. We lopen netjes na elkaar door zo, erg handig voor het stokje dat we niet zo ver uit elkaar zitten ;-)

Hier trouwens een hele rare avond gehad gisteren. Syl, verslag van Itami volgt later. Moet alles even laten bezinken. Sfeer was gespannen en het eindigde met ruzie tussen schoonzus en zwager.

Geplaatst

He bah Henne wat ongezellig, nou ik hoor het dan nog wel.

Ik wacht de datumprikker af.

Had verwacht dat er veel geschreven zou zijn maar is dus niet zo.

Onze planning loopt ook weer briljant, J. heeft een nieuwe bus nadat Renault zijn oude bus had verkloot door geen olie te vervangen waardoor de moter in de soep draaide.

Nu dus sinds 3 maanden of zo een nieuwe maar gisteren problemen blijkt dat ze de verkeerde olie hebben geburikt dus bus kapot. Hele moter weer bijna na de klote. Wij vertrekken nu pas donderdag omdat de bus niet eerder klaar is. Heel handig J. had de caravan sleutels erin laten zitten net zoals andere spullen van de caravan dus ik vanmorgen 1 uur in totaal kwijt met het ophalen. Meeste kreeg ik niet eens mee zoals de voortent enzo dus lekker laten liggen.

Tot later dan maar.

Geplaatst

Heb 3 doosjes gemaakt. En een kladblokvoorkant versierd. Dezelfde papierstijl als de doosjes. Doosjes gevuld. 1 met waxinelichtjes, 1 met mercichocolade en de grootste gaat gevuld worden met een gastendoekje en mini bodylotion. Shampoo en deo. Zal foto pp facebook en hyves zetten.

Schiet lekker op met die bus syl. Balem zeg!!!

Geplaatst

Net gebeld. Bloedwaarden waren in orde, dus de punctie is dinsdag! Heb er al bijna zin in. Haha.

Henne, misschien ipv die datumprikker van vorige keer afspreken.nl gebruiken? Vind ik zelf een stuk overzichtelijker. Krijg je een overzicht met heel duidelijk vinkjes of kruisjes als mensen wel of niet kunnen. Alleen bij die andere kun je er weer makkelijker een opmerking bij zetten geloof ik. Nou ja, kijk maar. Alles heeft voor- en nadelen ;-).

Balen Syl van die bus. Ben je zo aan vakantie toe en nu dit weer.

Geplaatst

Kaartje dinsdag al de punctie, lijkt heel snel.

Goed teken dat je er zin in hebt.

De zon schijnt hier dus ga weer snel verder.

Geplaatst

Net naar mijn paard geweest. Nu even douchen en dan zo naar verjaardag van zoontje van vrienden. Fijne middag allemaal!

Geplaatst

Hoi meiden

ik had straks al een heel verhaal getypt en ik doe iets stom en wegggg

Henne, ik had begrepen dat jullie bij de Japanner wilde gaan eten maar wat rot dat het zo afgelopen is zeg, waren je schoonouders er ook bij? hoe dan ook erg ellendig!

Syl, het gaat ook nooit eens lekker "gesmeerd" he, nu met die bus(sen) , sjonge jonge. Gelukkig kun jij veel hebben maar vrolijk wordt je er niet van.

Kaartje, woehoeee dinsdag de punctie! wat fijn en dan donderdag de tp.

Wordt een spannende dinsdag ivm. jouw punctie en de test van Eef!

en ik naar de tandarts ;-) haha datr is flauwekul, niets spannends aan .....

Wat is dat toch met dat slapen, slecht, of te weinig slapen is altijd rot maar helemaal als je de dag daarna gewoon moet functioneren, klote hoor, hoop dat dat snel beter gaat.

Ruby in jouw geval kan ik het me helemaal voorstellen dat het erg lastig is om de slaap weer te vinden als je er echt uit bent geweest.

Als ik er ´s nachts uitmoet om te plassen dan slaapwandel ik half en pit daarna weer verder.

oh meiden, verder ben ik het alweer kwijt, voor iedereen eeen fijn weekend en een knuffel voor wie het gebruiken kan

liefs

Babeth

Geplaatst

wij eten vanavond ;

roergebakte kipfilet met roerbakgroenten en zilvervliesrijst (roerbak)

haha jullie snappen het al; mijn man kookt en sie is van zo min mogelijk pannen en als het effe kan snel en lekker....

Morgen gaan we uit eten met mijn schoonouders dus een makkelijke culinair weekend

Geplaatst

Pauze

Sab: uitgangsecho 30 juni

Miki: cryo poging in zomer? Eerst eind juni gesprek immuunarts (Pfeiffer in DD) voor groot onderzoek en informatie over intralipid infuus.

Nico: 30 juni intake in DD, uitslagen waren goed. pauze verlengd tm september. vermoedelijk weer in eind september/begin oktober starten

Sylvie: tijdelijke stop

Spaatje: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: Lekker op vakantie in Juni! :-)

Esther: even afstand en rust

Rubster: We zijn klaar!!

Zara: 23 juni hysteroscopie, 8 augustus uitslag onderzoeken i.v.m. herhaalde miskramen.

Ceeke: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Eef: 9 juni tp, testen 21 juni

Kaartje: 21 juni punctie, 23 juni tp

Caroline: 14 juni punctie, 17 juni tp!!

Guusje: 22 juni 1e FM

Henne: laatste cryo-poging, 28 juni echo

Zwanger

Dublin: 20 juni controle gyn 16w4d (beslissing cyste)

Babeth: 22 juni controle gyn 32w2d

Simba: 22 juni controle VK

Witje: 23 juni controle gyn 31w5d

Laika: 29 juni controle 24w1d

Fren:: 6 juli 1e echo!!!

Ivfsh: 23 juni echo 11w5d

Ursula:

Even het lijstje weer naar voren gehaald, scheelt weer zoekwerk straks

Kaartje, wordt er ook nog bv. asssisted hatching bij je gedaan?

Geplaatst

Heb het gisteren ook over DD gehad, trekt mij ook enorm.

Wat een weer zeg, hoop morgen wel wat beter want ik wil de xaracan laten wassen door J. zo sneu als hij dadelijk verregend, hihi.

Geplaatst

Afspreken.nl komt denk ik morgen, zit met knallende koppijn. Even voor de e-mailadressen: ik krijg er op het mailtje van Babeth een aantal retour. Babeth, Simba, Sab.... Mocht je dus morgen GEEN mail krijgen van afspreken.nl of datumprikker.nl dan mij even een pb of mailtje sturen!

Syl dan nog even Itami. Het zit waar vroeger Koeien en Kreeften zat, tegenover het nieuwe Luxor. Mooie zaak, vriendelijk personeel. Eten was lekker, maar denk niet het beste Japans dat ik ooit gegeten heb. Ze hebben een drie-gangen Tapanyaki menu, met vorgerechten als tempura, yakitori e.d. Vond de tempura erg goed. De tepanyaki gerechten worden in de keuken klaargemaakt (dus niet zo'n clown van een kok die met messen staat te zwaaien). Nadeel is wel dat je dus één gerecht hebt, met tepanyaki heb je meestal meer verschillende dingen. Wij hebben ervoor gekozen om de zes hoofdgrrechten te 'delen' dus ik heb wel veel geproefd. Het is lekker, niet wauw, maar dat kan ook aan de sfeer gelegen hebben ;-) Ze hebben ook sushi en sashimi, die wij met de voorgerechten hebben gecombineerd. Sushi eet ik niet, maar de sashimi was lekker, had van mij wat dunner gemogen, da's muggeziften natuurlijk hihi. Beetje gemengde mening dus, maar J en ik gaan zeker nog een keer terug om 'rustig' samen te eten.

Geplaatst

Zit dat daar, weet ik dat ook weer. Had op Iens hele goede recensies. Hamachi in Schiedam is ook goed, japans fondue erg lekker.

Ik kreeg ook mails terug dn heb het opnieuw geprobeerd.

Geplaatst

He rustig vandaag hier zeg, meestal in het weekend. Hier is het echt beestenweer. Veel regen en dan weer zonnetje erdoorheen. Heel raar, maar wel goed voor de plantjes zeg maar.

Ben vanacht tot 5 uur op de bank gekropen onder dekentje en tv gekeken, zo interesant dat ik niet eens meer weet wat ik gezien heb :( toen weer naar bed en geslapen tot half 9. Samen naar 2 vloerenboeren geweest voor een prijsopgaaf van parket en net weer helemaal naar de kl*te 2 uurtjes op bed gelegen. De laatste loodjes zijn begonnen geloof ik???

Oh wat zou ik graag meegaan eind juli/begin aug. Beetje afleiding. Ligt er een beetje aan waar het is, wie weet waag ik het er wel op......

Ruby je cadeautje is dus mooi geworden en af, hopelijk heb je nog wat slaap kunnen pakken en vanavond succes bij de bbq met je hoofdpijn...

Syl de ongelukkige dingen houden maar niet op zeg. Dus later vertrekken naar je vakantie adres, balen. Lekkere garage dan dat ze nu al 2 bussen in de soep hebben laten lopen. Hebben ze hun monteursdiploma bij een pakje boter gekregen??????

Kaartje dinsdag de punctie. Mooie dag ervoor nietwaar?? Op naar een mooie opbrengst!!

Henne ook al weer koppijn, zit het in de lucht of zo? Vervelend van die spanningen aan tafel, gelukkig heeft het eten toch nog redelijk gesmaakt.

Geplaatst

Ik krijg ze ook weer terug van Simba, Babeth en Sab.

Maar ik wil wel geboortekaartjes krijgen van iedereen die zw is.

Geplaatst

Onze enveloppen liggen al klaar ook voor jullie, degene die hebben aangegeven om ons kaartje te ontvangen. Hoe bedoel je alles ligt al klaar hier hihi. Ok mijn zh tas nog steeds niet ingepakt....... maar dat is dan het enige wat nog niet klaar is.

Geplaatst

he dames,

gezellig zo'n lunch tussendoor!! count me in....ik zie het wel via datumplanner.nl of datumprikker.nl....

kreeg ook die van Simba, Sab en babeth retour...

Babeth...antwoord op je vraag: ja, graag!

hier verder niet veel gedaan...hihihi...zijn vanochtend gaan boodschappen doen en heb net voor pampus op de bank gelegen.

Ben verder vanochtend netjes op dag 29 bongi geworden...denk dat die keren daarvoor toen ik zo uit mijn ritme was, een nasleep van de hormonen was...

kaartje...wow...dinsdag al de punctie...die bloedwaardes heb je dat in DD laten doen? of bij je ha? dat is toch dat bloedonderzoek dat maar 7 dagen oud mag zijn maximaal, toch???

Caro...jij hebt er nu twee bij je...netjes...en waarschijnlijk nog twee die in de vriezer kunnen gaan...geweldig!!! jammer dat het niet zo goed ging met de tp, maar je hebt ze nu gelukkig bij je aan boord!

Eef...moeilijke tijden...maar ik hoop dat je dinsdag een mooie dikke tweede streep te zien krijgt....helemaal niet erg dat je je toch ook al op andere dingen aan het richten bent...zou ik denk ik ook doen...hoop dat het niet nodig zal zijn!

San...iets te veel gewerkt en nu dus helaas weer last ervan...balen...dit weekend dus maar rustig aan doen...

over de foon...heb een LG...werkt prima...met touchscreen, heeft alleen een paar functies minder dan de sony ericsson die ik hiervoor had...vriend heeft een Samsung Jet en bevalt hem ook prima...iphone lijkt me ook wel wat, denk wel dat ik bij het verlengen van mijn abonnement de blox voor internet erbij neem...hihihi...

voor het lijstje: frieten...

gaan vanavond film kijken: I come with the rain en als A. m kan vinden ook 'the disappearing of Alice Creed'...ben benieuwd...

morgen naar de verjaardag van mijn schoonmoeder...

henne...balen dat jullie avond zo afgelopen is met ruzie...

verder vind ik het ook erg spannend weer dat we de 30e het intake gesprek hebben...verheug me er zelfs op...alsof ik weer een beetje in de race ben...hahahah...heb ook al uitgerekend, wanneer ik evt. zou kunnen starten als ik mijn cyclus van 28 dagen blijf houden (op dag 29 dan bongi worden)...dat zou rond 8 oktober zijn....komt helemaal goed!!

ga nu weer stoppen...meld me later of morgen weer!

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico, klinkt goed jouw dag,

Sandra ook al zo'n rustig aan doen dag, iedereen in de relax stand?

Henne, al een beetje bekomen van je koppijn en ruzieachtige etentje met familie? Wat balen dat het zo gelopen is, jammer hoor

Hier heel rustig aan gedaan, ben de stress een beetje zat, maar die gaat niet weg. Dus nu lekker op de bank met mijn favoriete verbouwingsprogramma. Probeer er maar niet te veel aan te denken, heb stiekem toch nog een beetje hoop op een wondertje, maar de realiteit is dat het lichaam helemaal niets aangeeft dat er iets anders zou zijn dan anders. Geen zwangerschapstesten in huis gehaald. Als ik ergens ongelukkig van word is het een negatieve test. Dan liever dinsdag ochtend vroeg een bloedtest, en s middags 1 vervelend telefoontje met de uitslag. Ben wel heel erg sjaggerijnig, maar probeer het een beetje voor me te houden...manlief was zo lief om een mooie grote bos bloemen mee te nemen en boodschappen te doen ;- )))

Hoop dat iedereen een fijne zaterdag heeft, veel liefs allemaal xxx

Geplaatst

Zo weer thuis, en meteen ruim een uur op bed gekropen. Ook mijn bekken is het nu aan het begeven...

Het koor mocht vandaag zingen bij de riddering van 3 ridders in de orde van St George. En ik heb dan wel niet meegezongen, maar vond dit toch wel een happening die ik wel eens mee wilde maken. Je maakt tenslotte niet alle dagenme dat er iemand echt tot ridder wordt geslagen. Nou met alle poeha.. en met een echt mooi zwaard ok nog. Alle uitgangen van de kerk stond beveiliging. Allerlei hoge piefen, van de Dean van Cambridge tot allerlei hoge orde leden, uit Polen, Hongarije, Malta, Engeland en Nederland.

Maar goed..... ik vond het leuk om eens te zien, maar mijn lichaam was er duidelijk minder van gecharmeerd....

Thuis gekomen dus meteen maar even plat..

Zodirect lekker een happie eten. Wordt vanavond shoarma geloof ik... JW is nu naar de supermarkt.

Eef Knap hoor...... blijf moed houden.. er zijn zoveel vrouwen die de eerste 2 weken ook niets merken.

En Kaartje... dinsdag de punctie dag. Toch wel snel gegaan geloof ik zomaar... toch?

Net even een mail rondgestuurd met mijn juiste mailadres.... oeps.... foutje...

Geplaatst

En ik al gelijk geschrokken Simba. Dacht al dat je al bevallen was haha.

Ben ook erg liefhebber van geboortekaartjes (en nog meer van de baby's die erbij horen hihi), dus iedereen die er een wil sturen is van harte welkom :-).

Dinsdag de punctie. Vandaag nog alles prikken. Vanavond nog cetretide, morgenavond pregnyl en dan hebben we het prikken alweer gehad. Toch wel erg lekker zo'n kort protocol. Was hiervoor enkele weken decapeptyl met botte naalden gewend. Dit is een stuk prettiger. Ook al zijn het niet superveel follikels (maar voor mij prima), toch voel ik mijn eierstokken nu wel goed.

Babeth, we gaan inderdaad ook assisted hatching laten doen. Verder gaan we ondanks prima sperma nu ook voor ICSI ipv IVF in de hoop dat het bevruchtingspercentage dan hoger zal zijn. Ben zo benieuwd.

Geplaatst

Hier ook patatjes en loempia's. Heel slecht, maar waren allebei in slaap gevallen en moeten zo nog door naar een verjaardag. Vanmiddag verjaardag van m'n neefje gehad, pfff allemaal schreeuwende kids. Weet niet of wij dat ook zo gaan doen hoor...

Wel een test gedaan(de laatste) cb: zwanger 3+. Toch wel fijn om te zien. Onbewust na de weigerende testen van mvm een beetje nzeker geworden!

Kaartje, Di al punctie! Dat gaat inderdaad heel snel. Fijn hoor!

Tot later! Xx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden