Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Hier wat stil geweest. Mega druk op werk, laptop die zo goed als overleden is, schoonma nu ook in de lappenmand (slokdarmontsteking en veel te hoge bloeddruk) en m'n lief de hele week in Madrid. Zo naar Schiphol om h'm op te halen en dan rijden we door naar het oosten van het land (en dus weer een paar uur in de auto vandaag;().

Vanwege kapotte laptop geen internet, behalve op iPhone en dat is toch behelpen! Heb wat terug gelezen maar tjee wat is er weer veel gemaild.

Caroline, wachten op een telefoontje?? Sterkte en ik duim voor mooie embryo's

Zara, jij wilde wat weten over hysteroscopie las ik ergens? Laat maar weten wat, ben helaas ervaringsdeskundige;)

Rest hoop ik zo nog wat over te lezen en anders vanavond met de laptop van manlief!

Een fijne dag allemaal en weer dat ik veel aan jullie denk maar het gewoon een beetje te druk is nu voor mee mailen!

Liefs

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ivf, heb geen uitnodiging ontvangen en kan jou niet vinden op facebook. :-(

Zara, kom niet heel vaak bij de dietiste hoor, meestal eens in de 1,5 tot 2 mnd. Ligt er een beetje aan. Nu pas weer begin september bijvoorbeeld.

Ceeke en dulin, goed weer even wat van jullie te horen.

Kaartje, veel succes vandaag in dd met fm2 en met je roadtrip.

Caro, ik duim, duim, duim!!

Ik ga zo voor de 4e keer in 1,5 maand naar de tandarts, hoop dat ie de vulling er nu een keer goed in zet!

Meisjes, fijne dag!

Geplaatst

Hahaha een lopende encyclopedie. Valt wel me hoor. 't Is net dat ik van die calcium zelf helemaal had uitgezocht en nagevraagd omdat ik helemaal geen melkproducten eet/drink. Ik moet nu eerst naar de huisarts en als ik puf heb naar de kapper, zal daarna het boek erbij pakken voor de tips.

CARO!!!!! Denk aan je hoor!!! Nog een uurtje.... Oh die ochtenden van telefoontjes. Het zweet staat me dan letterlijk tussen mn billen, vreselijk.

Geplaatst

Goeiemorgen meiden,

Gelukkig heb ik nog wel geslapen maar wat een klotenacht was dat... Nu nog dik een half uur en dan mag ik bellen... Manlief kroop nog even in bed (had de wekker al uitgezet) zodat we pas om 10 over 8 wakker werden, haasten om op tijd op school te zijn en ik heb haar vast voorbereid dat ze misschien weer met dat vriendinnetje mee moet vanmiddag, vond ze niet leuk... Door alle toestanden de bollen vergeten dus die zitten er net pas in, nou ja...

Pfff ga even douchen, heb ik weer even afleiding, tot straks!

Geplaatst

Gelukkig toch nog geslapen Caroline.

Rond dat tijdstip stond ik wel buiten met de hond maar gelukkig weer ingeslapen.

Heerlijk een warme douche en dan snel goed nieuws.

Zara blond, ik ben blond maar dat maak ik iets blonder maar ben nu te blond dus ik wil nu iets minder blond :-)

Was aan de slag gegaan met coupe soleil maar was te ongedudlig dus heb het hele bakje erop gesmeerd, resultaat te blond maar dadelijk dus weer iets minder blond......

Succes bij de tandarts Fren.

Ivfsh wij zijn vriendjes alhoewel ik eigenlijk niets doe op FB.

Boterham eten en richting kapper.

Geplaatst

Vannacht trouwens gedroomd dat we weer een lunch hadden bij Babeth thuis, ik was de eerste aanwezig en had alvast een bordje past gekregen met een soort stroganofsaus, erg lekker Babeth.

Toen kwamen er meerdere mensen ook een vriendin van mij en gingen we paardrijden. Toen kregen we kroketten maar die waren niet warm.....jammer maar daar zat bami in dus een bamikroket (bestaan toch?)

Toen maar weer een bordje pasta stroganoffsaus genomen.

Er kwamen ook allemaal mannen en toen werd het volgens mij leuk maar toen werd ik wakker....

Wat vinden jullie meiden, droomuitleg?

Geplaatst

Haha hoop dat je voirspellende dromen hebt Syl! Zou wel gezellig zijn, weer een date. Met zijn Allen op kraamvisite bij babeth denk ik maar!

Caro, nog 10 min...

Net terug vd tandarts. Hij heeft er Nu een soort vesting van gemaakt geloof ik, is ruim 20 min aan het prutsen geweest met die vulling...

Zo maar eens beginnen aan mn lijstje voor vandaag. hang Nu in de wacht bij het ziekenhuis, kwam tot de ontdekking dat ik niet genoeg fraxi spuiten heb tot aan de eerste echo...

Geplaatst

goeiemorgen dames,

heb nog niet bijgelezen...ben een beetje laat...kwam speciaal voor Caro...kijken of er al goed nieuws is...

liefs,

Nico

Geplaatst

Zal me even braaf melden voordat ik aan mijn roadtrip begin ;-) haha.

Esther, wat heftig van je moeder. Hoop dat de chemo gaat aanslaan.

Caroline, heb je al contact kunnen krijgen met het zh?

Zo even hond uitlaten en dan in de auto. Ben erg benieuwd. Hoop eigenlijk dat hij de punctie al wil gaan plannen straks. Anders kom ik denk ik nog menopur tekort. Ach, dat zien we dan wel weer.

Ik zal me vanmiddag of vanavond weer even melden :-). Anders worden jullie zo ongerust hihi.

Geplaatst

Hoi, ik weet nog niks!! Pfff belde om half 10 was het nog niet binnen! Zo weer bellen. Heb nu mijn moeder aan de telefoon dat mijn nicht niet goed geworden is en vanochtend naar het ziekenhuis om geopereerd te worden... pfff. Ze was in het huisje van mijn ouders in de Ardennen en vannacht naar huis gegaan, moest meteen naar zh. Jullie horen het zo!

Geplaatst

YES!!!! We hebben een TP!!! Terwijl mijn moeder maar doorkletste en ik dacht: hang nou op ik wil bellen, ging mijn mobiel over en belde het ziekenhuis terug! Netjes. Pas om 14.35 uur, erg laat maar het is blijkbaar druk.

Pfff ik ben zo opgelucht!

Mijn nicht werd niet goed bij het eten, overgeven en een harde buik. Ze is al eerder geopereerd geweest aan haar buik, ze is trouwens de oudste van de neven en nichten, begin 50 en ze heeft veel overgewicht. Maakt het niet makkelijker. Weet niet precies wat er gaat gebeuren, mijn moeder zal straks wel bellen hoe of wat.

Geplaatst

yoehoe!!!! Caro heeft een emmie on board vanmiddag!!!

Hoeveel laat je er tp? 1 of 2? Spannend hoor, stokkie ligt klaar, opgepoetst en wel!

:clap2::clap2::clap2:

Geplaatst

yoehoe caroline, vanmiddag weer lekker broeden in de erg lange ww. Succes.

Sy;-vie, voor dat soort dingen heb je special antennes lijkt het wel.

Hier weer ontzettende hoofdpijn, ga zo maar een ibuprofen innemen. Verder rustig aan het weekend.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Meen je niet Fren, wat lief! Die van mij is wel blij maar vond al snel dat ik teveel stuiterde... Hij zei: waarom heb je je toch zo druk gemaakt, natuurlijk zijn er bevruchtingen, hebben we toch altijd gehad? Zucht, ben maar weer naar boven gegaan...

Als ze er zijn laat ik er 2 terugplaatsen, maar dat hoor je altijd pas ter plekke in het EMC...

Geplaatst

ja, hij is er erg mee bezig. Belde ook speciaal om te vragen of hij naar huis moest komen vanmiddag voor MvM. Hoefde niet van mij.

Ga nu boodschappen doen, zit rest van de middag aan huis vast door allerlei leveringen...

Heel veel succes vanmiddag Caroline, ik duim nog even verder!!

Geplaatst

Sandra, leuk zijn die miniflesjes bij Etos! Ik had er ook flink wat ingeslagen en vroeg me af waarom mijn koffer zo zwaar was. Die flesjes zijn immers maar zo klein....

Op de terugreis had ik mijn spulletjes in het hotel achter gelaten en verder had mijn koffer ongeveer dezelfde inhoud. Hij was alleen 4 kilo lichter!!!

Ceeke, goed jou weer te horen. Je hebt het wel heel druk gehad. Kom je ook nog aan jezelf toe? Nu genieten van je man!

Ik zou graag willen weten of een hysteroscopie zonder verdoving/narcose te doen is. Doet het veel pijn en heb je de dagen erna ook nog last? Als je antwoord zou willen geven en misschien een korte beschrijving hoe het gaat. Graag!

Facebook. Heb ik me sinds deze week ook aangemeld. Sta alleen onder een pseudoniem. Jullie kunnen mij vinden bij Eva op het profiel. Voornaam als in adressenlijst. Achternaam begint met een P. Wie lost het raadsel op?

Dublin, jij krijgt binnenkort duidelijkheid over je cyste. Heb je er last van? En hoe gaat het verder met jou en je zwangerschap?

Fren, zit je vulling nu wel goed? O, lees net dat Vin ook meeleest. Dat zie ik manlief hier nog niet doen.

Kaartje, goede reis!

Sylvie, moet enorm lachen om je droom. Kijk hier leidt ons afvalclubje toe. Dromen over eten van Babeth want die eet altijd zo lekker.

Maarre, het werd pas leuker toen er mannen bijkwamen? Zijn wij niet leuk genoeg?

Ruby, bij hoofdpijn helpt het bij mij soms als ik bij het opstaan een mok (zwarte) koffie drink voor ik ga ontbijten. Ben namelijk niet zo van de medicijnen en dit helpt soms ook.

Beterschap!

Zit te bedenken wat ik zal gaan doen. Moet eigenlijk weer aan de poets maar zon schijnt hier ook.

Verder wil ik een leuk pakketje maken voor mijn vader omdat hij naar het ziekenhuis moet. Ik heb al een zak schepsnoep en een puzzelboekje. Hebben jullie nog meer tips? Vind het altijd zo lastig cadeautjes voor mannen te bedenken...

Geplaatst

Caroline, gefeliciteerd!!! Wij hadden de tp om 15.10. Wat een spannende dag!! heel veel succes ; - )

Hier knoop doorgehakt. laat gewoon dinsdag testen, en het kan ook niet woensdag, nog personeelsgebrek. ik ga wel zo vroeg mogelijk heen, en ik zal vragen of ze me als laatste op de lijst kan zetten, zodat ik er na gemakkelijker naar huis kan. Denk toch dat het tranen worden, en dan wil ik toch wel graag naar huis (ik bedoel, blijf positief hoor, maar in beide gevallen zullen er wel tranen zijn ;- )

Syl, balen he, je kapster zwanger, toch wel een confrontatie. De mijne ging er altijd lief en zorgzaam mee om, en gelukkig is de kleine nu geboren ; - )

Zara, muziek om te luisteren, mp3 met wat muziek erop als dat te regelen is? Tijdschriftjes?

kaartje, spannend! succes

Ruby, vervelend toch die koppijn, knuffel voor jou, en ik hoop dat de brufen zijn altijd magische werking maar weer mag doen, en het toch een mooie dag voor je kan worden

Hier het gevoel dat ik grieperig ben, blijf wat lichte verhoging houden, ga maar aan de paracetamol. Er zijn verder geen aanwijzingen voor dat er iets anders zou zijn. Op werk lekker rustig ; -) helemaal fout, want dan ga in je in de langzaam en dingen vergeten stand ; - )))))))

Fren, hoe is het verder met je? Denk niet dat je dat stokje in 2 en kan breken he? Even via een omweg via mij dan naar Caroline? Please?

Nou meiden, ga weer wat proberen te doen, xxx

Geplaatst

Caro...jippie...!!!! vanmiddag de tp....

reageer later uitgebreider...kom er gewoon niet aan toe...sinds lange tijd weer eens lekker druk hier...heerlijk...

liefs,

Nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden