Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou hier is ie dan. Ons eigen topic van de pauze af meisjes�

Dan vervuilen we het topic voor de echte pauze dames niet meer.

Liefs

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja ja was op het werk en het is momenteel erg rustig in de avonddienst dus stiekum op het forum. En ik kreeg zomaar een brain wave........ En dat zonder koppijn te krijgen. Nog een late dienst morgen en dan dinsdag lekker dagje vrij.

Donderdag komt er heeeeeel snel aan en omdat ik veel met voorbereiden voor de verhuis bezig ben heb ik afleiding genoeg.

Liefs

Geplaatst

Joepie!!!! Vandaag voor het eerst weer eens een beetje "gezellig" opgestaan. De verkoudheid begint weg te trekken, nog wat gesnotter en gekuch maar het ergste is voorbij :wav:.

Vanavond nog een avonddienst en nu draaid de wasmachine en afwasmachine al. Straks nog eens even de stofzuiger door het huis halen. Alle kleine achterstallige klusjes doen op het gemak vandaag en dan morgen weer verder met inpakken van de verhuisdozen. Het gaat stiekum toch opschieten nu en wil over 2 weken zo ver mogelijk klaar zijn. Dan is het een week voor de punctie en daarna zullen anderen het voor me moeten doen dus een goede voorbereiding geeft me rust. Straks ben ik er voor de catering en het comanderen hihi.

Het is vandaag ook weer lekker weer, wel frisjes maar toch lekker.

Fijne dag allemaal!!!!!!! Ik ben er helemaal klaar voor!!!!!!

Positiever dan dit kan haast niet :smilybird:

Geplaatst

Hier ben ik weer. Mijn wasmachine heeft het zojuist begeven. En ik kan er niet eens sjacho om worden. Hij maakte toch al heel veel herrie de laatste jaren en wilde graag een nieuwe. Hij heeft 11 jaar trouwe dienst gedaan.........en nu een electrisch defect. Ach er zijn ergere dingen.

Wat een zen heb ik nu hmmmmmmmmmmmmmmm lekker relaxed.

Geplaatst

Goed topic Sandra.

Balen van je wasmachine maar er zijn idd ergere dingen. Nu eentje kopen die ook alles uitrekent zoals vuilwater ed dat spaart tijd en energie.

Geplaatst

Dan hier maar reageren.

Babeth vandaag de echo ben wel benieuwd, las dat je niet meer hebt gespoten.

Henne de eerste week zit er bijna op. Niet gaan doemdenken alle opties staan nog open.

Hier woensdag de eerste fm, het spuiten gaat moeizaam en pijnlijk voor het eerst. Ondanks de lage dosering veel last van mijn eierstokken. Ben ook ontzettend moe. We zijn wel lekker bij de zee een paar dagen dus hoef niet veel te doen, heerlijk.

Geplaatst

He Sylvie vervelend dat je er zo veel last van heb zeg, nog ff volhouden.

Schiet mij maar lek, mijn wasmachine doet het weer. Eerst alleen maar foutmeldingen en piepen en niks meer doen, dus boekje opgezocht en er was een electrisch defect. En nu doet ie het gewoon weer....... hij kan gewoon geen afscheid van me nemen.....

Zo eerst nog even knuffelen bij mijn petekindjes, ze zijn 10 maandjes en zo ontzettend stoer en groeien zo hard....... en dan nog een avondje werken.....

Geplaatst

hoi dames

Sandra, je was zo positief dar zelfs je wasmachine er weer goede zin van kreeg, helemaal top!!!

Sylvie wat balen dat je het nu al zo je erierstokken voelt en wat je zegt, bij een lage dosering, de hoofdpijn is herkenbaar, met het korte protocol heb ik er geen last van, sterkte, ik hoop voor je op een goede fm. succes!

Wij hebben als het goed is vrijdag de tp van een embryootje, nu maar hopen dat er een goed uit de kou komt.

Gisteravond inderdaad niets meer gespoten, gelukkig!!!! bij de fm was de ene follikel al 21mm, bloedwaarden gaven aan dat er ieder moment een eisprong kon komen en straks nog even een ovulatietest gedaan en die was inderdaad weer lichter als gisteravond!

Vrijdag worden we rond 11,00 uur gebeld en horen we of er een tp is of niet.....weer even spannend hoor!

Henne, hoe gaat het met je?

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey lieve meiden,

Ik ben gaaaaaaar! Vandaag een dag meegelopen bij een evt. nieuwe baan, ook een analyseopdracht gedaan en gepresenteerd en ben dus behoorlijk moe. Begin volgende week dus mogelijk een nieuwe baan en mogelijk zwanger. Zwanger zijn zou een nieuwe job wel kunnen dwarsbomen, maar laten we wel wezen.....who cares?

Ik lees morgen bij, ben nu echt op.

Liefs,

Henne

Geplaatst

hai Henne

zita zegt....genoeg rust nemen...... rust lekker uit!

wat spannend, eigenlijk wel symbolisch : een nieuwe baan maar tevens een veel belangrijkere fase, een nieuw(e) leven(s), ook nieuw , om het rijtje aan te vullen jullie status als man en vrouw, volgens mij wordt of is jouw auto ook weer als nieuw?........klopt allemaal toch!!???

rust lekker uit!

Geplaatst

Babeth spannende tijden breken weer aan, heel veel succes. Is het voor jullie nu ook meer beladen? dan de vorige keren. Kan me voorstellen dat na L-ars en N-ick je verlangen nog groter is. Maar de angst ook om de hoek aan het loeren is.

Henne goed op jezelf letten hoor. En als je lekker zwanger bent en het met deze baan niet uitkomt dan op naar de volgende zou ik zeggen. Het is net wat je zegt who cares.

Spaatje lekker uitgerust na 7 maanden, heb je er zin in?????

Ik heb gisteren mijn vriendin haar eerste deca gegeven. Ze loopt een weekje voor op mij en zij heeft altijd gedroomd dat we samen zwanger zouden zijn. Dus er is goede hoop op goede afloop deze keer. Wat was het weer moeilijk om de eerste te zetten. Gelukkig spuiten we elkaar zodat we het gevoel hebben elkaar te helpen en we steunen elkaar door dik en dun, heel fijn. Voor hun is het voor een 3e hebben vorig jaar onze petekindjes gekregen die nu 10 maandjes oud zijn. Donderdag komt nu steeds dichter bij. Ga vragen of de gonal dosering omhoog mag, wil er echt alles uithalen wat er in zit deze laatste keer. We doen ook weer hatching en aspirine is in het gesprek ook gevallen. Donderdag weten we het......... de zenuwen komen af en toe weer stiekum omhoog, maar ik probeer me te ontspannen, doe leuke dingen.

Vandaag rotweer bleh dus ga lekker aan de freubel na het uitzoeken van de kast in de bijkeuken.

Jammer dat ik weer zo vroeg wakker ben op mijn vrije dag, maar dan heb ik ook wel lekker veel aan mijn vrije dagje.

Liefs

Geplaatst

hai Sandra

Lijkt me toch wel bijzonder en fijn om samen met een goede vriendin in het traject te zitten, en super dat je toch zo kan geneten van hun kindjes, is fijn hoor!

Groot gelijk dat je er alles uit wilt halen, deze poging is in alle opzichten bijzonder nietwaar? Heel veel succes, wie weet kun je ook nog vragen om pregnyl na de tp, maar goed, misschien voel je er niets voor hoor.

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik kan echt enorm genieten van hun jongens, tegelijkertijd ook zo confronterend. Zo mooi om het van dichtbij allemaal te mogen meemaken, maar neem soms ook bewust afstand en ze begrijpen het helemaal. Dan gaan we pas op de koffie als de jongens op bed liggen. Voel me er soms schuldig onder maar zo is het voor mij in ieder geval goed vol te houden en kan dan intens genieten van ze als ik het wel aankan.

Het is zeker een hele bijzondere poging deze keer. De laatste........ hopelijk met goed resultaat, daar gaan we allemaal voor.

Laat het rotweer maar komen, of misschien is het wel voorbij. De boodschappen zijn al in huis. Zo maar eens ff wat eten, kop koffie en dan aan de slag. Dan kan ik lekker vanmiddag relaxen!!!!!!!!!!

Geplaatst

@ witje, ja hoor heerlijk...gisteren in de stress de poli gamaild om dat ik pas zondag na zessen ging menstrueren ipv vrijdag...nu nog geen reactie en ik moet er over drie kwartier zijn, maar alles lost vanzelf op het is al zo goed als weg, weer gestress voor niks.

Dus als het goed is vanavond aan de menopur...

Geplaatst

henne, ik begon ook gelijktijdig met nieuw werk en een IVfpoging. uit die poging is merel geboren. Misschien is het juist een succesformule?

Spaatje, volgens mij is dat haast altijd zo dat net als je erop zit te wachten je later ongesteld bent dan normaal. Grmbl. Maar komt vast goed! Succes.

Geplaatst

Oja henne, ik heb daardoor, vermoed ik, geen omzetting van mijn contract in een vaste baan gekregen. Ondanks dat ik wel (als flex) mag terugkomen. Maar zoals je al zegt, who cares!!!!

Geplaatst

Hoi

Idd Ursela, en de deca helpt ook niet mee :nono: maar alles zag er keurig uit, maar bms zat op het randje dus wilde de gyn dat ik nog een weekje doorspuit met de deca. Krijg ik 3x7 mee voor een week dus dat is dan mooi 14 spuiten over ongeveer (die kan ik dan mooi weggeven aan iemand) en ik heb nu een week langer voor de accupunctuur en stenentherapie... positiever kan ik het niet maken hoor Henne ;-)

Geplaatst

Grappig: blij zijn met een negatieve test :-). Had net en mooie blanco test dus de pregnyl is uit m'n lijf. Laat nu dat streepje maar snel terugkomen! :tongue2:

Geplaatst

hoi dames

Henne wat goed, vanaf nu extra spannend!!!! ik ben nog aan het dubben of ik extra pregnyl ga spuiten, we hebben het niet besproken maar heb wel 3x5000 in huis.....nog even over nadenken.

Sandra, wat fijn dat ze het zo goed begrijpen, en goed dat je zelf je grenzen aangeeft! niet iedereen lukt dat hoor.

Spaatje, heel veel succes!!!!! vanavond weer de eerste injectie

Ik ben ook nog gauw aan het rommelen gegaan, laatste 2 wanden geschilderd op een kamertje, fijn dat het nu klaar is. NU nog 1 kamer..dat wordt de babykamer en doen we voorlopig nog niets aan.

Morgenavond eea. wegwassen zodat ik donderdag kan relaxen.

Vrijdag krijgen we rond 11.00 uur bericht, ik ga van te voren gewoon werken en wacht met spanning op kantoor, ben gauw genoeg thuis om weer naar Brussel te vertrekken.

Ik kijk er enorm naar uit!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Henne waar je al niet blij mee kan zijn he? En dat met een negatieve test :hello2:

Babeth spannend hoor, lekker relaxen donderdagavond. Maak maar een uitgerust bedje voor je emmy!!

Hier een heerlijke drukke dag gehad, morgen weer een dagje werken en dan is het donderdag........................................

Geplaatst

Hmm, ik zag bij nader inzien toch nog een vaag streepje. Nou ja, morgenochtend nog een keer testen. Wil graag zeker weten wanneer de pregnyl weg is, omdat ik eerder van die licht positieve testen heb gehad. Er wordt dan snel gezegd dat het nog pregnyl is, dit keer wil ik daar geen twijfel over hebben. Wil natuurlijk sowieso een dik positieve test en niet zo'n vage haha.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden