Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Niet zo heftig. Maar ook de vorige keren met de positieve testen had ik al snel moeite met eten of juist zin in andere dingen. Overigens was het na het eten opeens helemaal over. Heb nog staan strijken en ben nu klaarwakker. Denk ik ook gelijk dat het dus wel mis zal gaan.....lekker positief en optimistisch he laugh.gif Het worden echt zenuwslopende dagen, maar daar heb ik me inmiddels maar bij neergelegd.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hai lieve meiden,

Nog steeds veel onzekerheid, de zenuwen gieren door m'n keel maar.....vanochtend weer een positieve test! Morgen is het twee weken na de punctie dus als ik de komende dagen doorkom zonder ongesteld te worden en donderdag een mooie dikke streep heb....dan gaan we juichen. Voorlopig zijn we voorzichtig positief, het lijkt erop dat ik zwanger ben. Er is in ieder geval íets gebeurd. Nu maar hopen dat dit iets dit keer voldoende is voor een doorgaande zwangerschap. Heb gisteren veel last gehad van m'n buik, onderrug en benen dus 100% vertrouwen dat het goed zit is er nog niet. We gaan spannende dagen tegemoet, maar meiden....het zal toch maar eens waar zijn!!!!!!!!!

Liefs van een onzekere, onrustige, maar stiekem toch een beetje blije Henne

Mijn link

Wow Henne! Ik was even kwijt waar je nu in het traject zit en ik lees nu dit hierboven!

Ik duim met je mee!

Geplaatst

Ben ik eens een hele dag weg en dan mis ik toch een hoop zeg.

Jeetje Henne, wordt er gewoon ook een beetje nerveus van hihi. Sterkte hoor de komende dagen....... we zijn er voor je. Geef je maar over aan alles wat je wil en niet wil.

Hier een goede dag gehad, wel zenuwachtig dat morgen avond de eerste deca erin gaat. Eerst maanden hier naar toe leven en nu is echt het eindstation aangebroken (met uiteraard positief resultaat!!)

Liefs

Geplaatst

Lieve Henne,

Het is en blijft spannend hoor !! maarre......volgens mij ben je hardstikke zwanger nog even en je kan er niet meer omheen ! Toi, toi, toi !!! icon_thumleft.gif

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Nog 5 dagen werken en dan ruim een maand vrij. Ik kijk er naar uit en zie er tegen op tegelijk. Ben nu zo moe, slaap wel goed maar heel vroeg wakker. Vergeet veel, omdat ik me niet kan concentreren.

Vanavond nog een vergadering van het werk, ik weet dat ik verstek mag laten gaan, maar vind het ook wel weer belangrijk. Zo moeilijk om beslissingen te nemen die anders zo vanzelfsprekend zijn.

Eerst maar weer een dagje werken en dan zien we wel weer.

Henne hoe is je streepje vandaag????????????

Liefs

Geplaatst

Vandaag de Kruidvat test gepakt, binnen een minuut een overduidelijke plus. Kan alleen maar huilen van ongeloof. Ben ergens ook nog bang dat ik vandaag of morgen doodleuk toch ongesteld word, maar deze test is zo overduidelijk positief, daar kunnen we niet omheen idd. Ben trouwens ook zo overduidelijk misselijk....dat wordt nog wat als het nu al zo erg is ohmy.gif

Heb vannacht nauwelijks geslapen, ga dus zo maar proberen of ik wat kan werken en dan vanmiddag vrij nemen. Even bijslapen en bijkomen. Heb zelfs m'n ouders om half zeven wakker gebeld hihi.

Nog even voor de liefhebbers:

Mijn link

Mijn link

Geplaatst

Hai Henne,

ff inbreken, zo zag mijn kruidvat test er ook uit was 14 dagen na de punctie.

Dus van mij toch een felicitatie.

Sas

Geplaatst

Dat willen we graag zien, een dikke vette plus!! Ik heb je al gefeliciteerd maar nog maar een keer, omdat het Henne is: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!

xxx

Geplaatst

Fantastisch, Henne!

Ik duim voor je dat je donderdag een geweldig mooie HCG-bloodwaarde hebt! Dit gaat hem worden! ooohhhh, ik ben zo blij voor je & je man.

Geniet ervan! En nogmaals bedankt voor al je moeite om mijn vragen te beantwoorden. Als je het leuk vind, laat ik je weten hoe mijn gesprek is gegaan.

groetjes,

roestvlek

Geplaatst

Hier ook nog even mijn felicitaties voor Henne. Wat een ongeloofelijk nieuws.

Sandra veel succes met je eerste deca vanavond.

Geplaatst

Henne,

Hier ook gefeliciteerd !! biggrin.gif biggrin.gif

Het is je zo gegund !!

Geniet ervan.

liefs, Diane

Geplaatst

WOEHAA!!!!! smile.gif

Dat is inderdaad een dikke vette plus!

Gefeliciteerd henne en partner!!!

Probeer er van te genieten, die onzekerheid blijft waarschijnlijk toch op de achtergrond, dat hebben de meeste als je zo vaak bent teleurgesteld. Maar nu is het dan eindelijk zo! Ben zo blij!

Witje, heel veel succes met de aftrap morgen. Dat ook jij over niet al te lange tijd zo'n mooie dikke vette plus kan laten zien.

Geplaatst

Hoi Henne,

woohoo.gif Ook ik wil je van harte feliciteren het is in een woord geweldig !!!!! bf_new.gif Sterkte met de misselijkheid ! puke.gif

Dit zijn de momenten en dagen in het leven met een gouden randje ! handh9mos.jpg

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Vandaag de Kruidvat test gepakt, binnen een minuut een overduidelijke plus. Kan alleen maar huilen van ongeloof. Ben ergens ook nog bang dat ik vandaag of morgen doodleuk toch ongesteld word, maar deze test is zo overduidelijk positief, daar kunnen we niet omheen idd. Ben trouwens ook zo overduidelijk misselijk....dat wordt nog wat als het nu al zo erg is ohmy.gif

Heb vannacht nauwelijks geslapen, ga dus zo maar proberen of ik wat kan werken en dan vanmiddag vrij nemen. Even bijslapen en bijkomen. Heb zelfs m'n ouders om half zeven wakker gebeld hihi.

Mijn link

Mijn link

Henne wat een ontzettend mooie plus zeg!!!

Wat een fantastisch nieuws, gefeliciteerd!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

lieve henne,

Meid dit is superduidelijk een positieve zwangerschapstest!!! Wat geweldig voor jullie. Wat onwerkelijk, na al die pogingen en teleurstellingen of niet? Van harte gefeliciteerd, ook namens mijn man! Geniet ervan.

lieve groet,

esther

Geplaatst

Mijn link

Mijn link

whoeeeehaaa Henne!!!!

super, iedereen was al overtuigd maar geweldig dat je het nu zelgf ook bent!!!! de test is echt overduidelijk!!!

van harte meis!!!

op naar de eerste echo, errug spannend!!!

bf_new.gif wav.gif wav.gif

liefs

Babeth

Geplaatst

Pffff, meiden wat een dag. Ben nog steeds errug onzeker. Zeker als ik bijvoorbeeld even niet misselijk ben maar juist megatrek heb. Als dat samenvalt met een buikkrampje schieten de zenuwen door me heen. Zal er wel bij horen. In de komende dagen zal het hopelijk zekerder en reeeler worden. Spannend blijft het, zeker tot aan donderdag en dan een eerste echo.

Heb gewerkt tot twee uur, nu even forum gecheckt en ga zo plat. Ben niet zo idioot moe als gisteren, maar toch maar even rustig aan doen.

Lieve Sandra succes vanavond. Laten we er een estafette van maken oke!?!

Henne

Geplaatst

Henne nogmaals helemaal top en het idee van een estafette vind ik een heel goed idee. Half oktober heb ik ook gewoon zo'n mooie vette plus op mijn test.

Heb de vergadering afgezegt van vanavond en ben nu al helemaal hyper voor de eerste spuit vanavond. Hier is naar uitgekeken maar is nu zo angstvallig dichtbij.

Henne je geeft me moed!!!!

Liefs

Geplaatst

Heey Henne,

Ik weet dat het niet meevalt maar probeer je niet té druk te maken hoor..als die stressjes zijn niet goed voor punthoofdje&co...(zo heten ze toch?) Ik zou zelf ws ook stijf van de stress staan denk ik maar ik dacht ik zou je even een verstandig advies geven smile.gif

Maar ik lees iets over estafette..Waar kan ik me inschrijven biggrin.gif

Geplaatst

Pffff, wat is buikpijn toch eng!

hai lieverd,

kan me voorstellen dat je het eng vind, ik voelde van begin af aan duidelijk gerommel laag onderin, ik zag het als een teken dat daarbinnen veel gebeurde, maar ik kan me voorstellen dat jij dan denkt bij het lezen...ja maar wie zeg dat hetzelfde voelde als wat ik nu voel???

Pffff , zou Zita West neit toevallig nog een geweldig boek hebben uitgebracht? over hoe de eerste weken na ene posi-test door te komen? wink.gif

Probeer vertrouwen te houden, de testen zien er in ieder geval steeds mooier uit!

ik heb overigens 2x een test gedaan (zit nu op dag 4 na tp en de pregnyl is verdwenen!!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hallo Esther

ik las hier dat berichtje van je, hoe gaat het met jou, het is al weer een tijdje gelden dat jullie een groot besluit genomen hebben.

lieve groet

Babeth

Geplaatst

He babeth...

Ik heb net vandaag een nieuw topic geopend smile.gif Kosten icsi behandeling....

Het gaat eigenlijk niet zo goed met me...maar dat is een beetje offtopic hier vrees ik!

Ik zou zo graag toch nog een behandeling doen maar twijfel ook nog enorm en mijn man is er ook nog niet overuit!

Niks veranderlijker dan een mens...

En jij zit ook weer in enorme spannende weken...brrr meis wat eng weer! Hoe voel jij je?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden