Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sandra had ik maar niets gevraagd......

Misschien vandaag de rugpijn beter en spruitje maar in de nacht maar lekker slapen.

Net wakker, gelukkig nog weinig meegemaakt was beniuewd naar Nico.

Geplaatst

Nico ben niet van de trap gevallen hoor. Liep (hobbelde) er te snel van af omdat de bel ging. Maakte daarbij een rare beweging waarschijnlijk en toen voelde ik een knak in mijn rug.

Heb gelukkig nog even kunnen slapen, schoonmama komt zo poetsen. Rug is beter dan gisteren, maar nog wel pijn. Op het gemak dan maar vandaag..... heb weinig keus..... wil morgen graag gaan shoppen voor de spruit.

Geplaatst

Sandra, wat balen zeg. SI gewrichten masseren is ook heel pijnlijk. Weet er alles van.

Syl, een heftige situatie bij jullie. Succes dinsdag.

Henne, moeilijk om slecht nieuws over de telefoon te vertellen.

Wat mij betreft. Benen zijn geharst, viel best weer tegen hoor!!! Heb weer mooie nageltjes. Morgenochtend de punctie. Probeer maar niet te veel hoop te hebben. Dan kan het altijd meevallen.

Betekend wel dat ik mijn werk vandaag af moet hebben. Dus nu weer aan de slag.

Succes allemaal, denk aan jullie.

Geplaatst

Jaaaaa... die SI gewricht ben ik ook mee bekend.. AARRGG...

Bij mij wordt die ook elke week gemasseerd, en daar ben ik hem lang niet altijd even dankbaar voor ;-)

Nu tijdens mijn zwangerschap heb ik er ook wel meer last van, maar normaal gesproken is dit een gewricht dat mij eigenlijk continue dwars zit.

Ik zit vandaag wer braaf op mijn werk. Maar mijn stem is het een beetje aan het begeven. Zit dus vandaag niet aan de telefoon. Heb zaterdag een redelijk groot concert met ons koor, en die wil ik eigenlijk nog wel meezingen.

Gisteren op mijn vrije dag mezelf redelijk in toom kunnen houden.

Alleen naar de fysio geweest en later kwam een dochter van iemand van koor met wat spullen die ik over kon nemen. Een tummy-tub en een speelkleed enzo en wat kleertjes.

Daarna nog even naar het winkelcentrum (met de bus), om kleding te kopen voor het concert, we moeten rood met wit en een spijkerbroek. Maar ja, dat rode en witte dat heb ik niet.

Maar nu een simpel wit shirt met lange mouwen bij de hema en een rood geval erover heen bij de wibra voor 2,99...

Maar geod dat was toch weer twee keer het hele winkelcentrum door.. was wel blij toen ik weer thuis was.

Verdorie.. ik dacht dat babyboom vanavond was??? Nou ja... dan maar weer even kijken op uitzending gemist.

He syl... hoe is je schoonvader eigenlijk onder het hele gebeuren?

Henne.. Aan je schrijfsels komt wat meer de 'oude' Henne weer terug. Wat meer bij de tijd ;-)

Al het gas al een beetje kwijt?

Balen Nico, toch weer een witte test.. bah bah bah...

Ruby.... harsen..... dat lef heb ik niet.... ik heb ooit een keer zo'n kit gekocht... (was 15 denk ik) maar na 1 strookje, was ik er heeeeeeeel snel achter dat dit niets voor mij is, en ben ik maar weer gaan scheren. Nu epileer ik af en toe. Dat vind ik pijnigen genoeg...

Kaartje, ik hoop dat je goedkoop aan je medicatie kunt komen. Heb je het speciale topic al gescreened?

Nou , ik ga maar weer even doen waar ik hiervoor ben..... iets met werk ofzo...

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Syl jeetje wat erg om zo je schoonvader te moeten zien, hoe ga je daar toch mee om? Sterke en dat er maar een positief bericht zal komen dinsdag dat hij tenminste de beenmergtransplantatie aan kan, sterkte meid!

Henne ik dacht al dat je schoonouders snel zouden komen, die grote schoonmaak zal toch geen ramp zijn?? Lijkt me voor J. Ook erg moeilijk om dit nieuws telefonisch aan ze te brengen.

Dat lijkt me toch iedere keer een worsteling als je ouders zo ver weg wonen. Ik hoop dat het vandaag weer een stukje beter met je gaat.

Ruby, alvast heel veel succes morgen met de punctie!

Nico, oh meid, ook al was de kans klein die hoop is er niet voor niets, gelukkig morgen het gesprek, des te eerder jullie een goede beslissing kunnen nemen en wie weet brengt dat een stukje rust....

Sandra. Lekker een dagje goede rust zodat je morgen los kan gaan met de aankopen, leuk!

Fren hoe gaat het met jou met stimuleren? Voel je al het eea.?

Ivfsh, hoe was het gisteren ?

Liefs Babeth

Geplaatst

even snel, jamie feestje was leuk, heb er een leuke goody bag met nieuwe koekenpan aan over gehouden.

Stimuleren gaat goed, voel sinds vandaag dat mijn broek strak zit (was ik al een tijdje niet meer gewend, haha), dus er gebeurt vanalles. Gister merkte ik bij de hockeytraining dat het allemaal wat heftig is nu, dus heb besloten niet meer te gaan sporten.

Ruby, pregnyl zit er in, morgen de punctie. Heel veel succes alvast!

Geplaatst

he lieve meiden,

Sylvie: wat vresleijk heftg van je schoonvader. Ik hoop zooo dat de uitslag goed zal zijn!! Dikke knuffel voor jou en ook voor je lief! Moeilijke tijden voor jullie.

Sandra: shit van je heup. Ken dat hele gewricht niet, maar geloof je meteen dat het heel pijnlijk is. Beterschap daarmee!

Henne: dit soort nieuws over de telefoon vertellen is echt heel naar inderdaad. We hebben er helaas ervaring in. Voor ouders is dat moeiilijk, maar het is niet anders....

Babeth: hoe gaat het bij jou??

Ruby: mooi gewaxt naar de punctie: you go girl!!! Ik had de laatste punctie tijdens de fm 4 follikels, maar ze hebben toch 6 eicellen weten te oogsten. Wie weet krijg jij ook nog een verrassing

nico: he, balen van die test...was zo mooi geweest.... nu morgen afspraak in DD: ben heel benieuwd!!!

Simba: leuk dat je in een koor zingt! Succes met je stem!

Hier alles goed. Gister super leuke afspraak gehad, was echt gezellig. Leuke meid, kende onwijs veel mensen in Cork: kwam de ene na de andere bekende tegen. Dus dat zijn de juiste mensen om te kennen, haha. Erg leuk dus! Daarna de pub in geweest met ar en heel gezellig uit gaan eten. Was leuk allemaal.

Ik ga dadelijk eens babyboom kijken op uitzending gemist.

Liefs!

IVFSH

Geplaatst

Ruby tip top in orde, heel veel succes en duimen dat je positief verrast bent morgen.

Fren dus een leuke dag gehad. Die broeken kunnen dan opeens weer strak gaan zitten, alvast oefenen voor de komende maanden.

Simba toch weer die zw dementie bij jou, hihi. Jij blijft ook een bezig bijtje zo te horen.

Wat betreft schoonpappa zelf die houdt hoop. Geen flauw idee of hij veel aan zijn geloof heeft omdat hij natuurlijk pastor is. Kreeg een beetje deja vu gevoel toen ik de zkh kamer binnen stapte van mijn eigen vader bijna 30 jaar geleden. Moest echt mijn tranen tegenhouden en maar flauwe grapjes maken zoals ik normaal ook doe, kon hij wel waarderen. J. zit er heel gespannen bij en zegt bijna niets. Ik vraag ook vanalles en wil alles weten.

J. is daar anders is, ik moei mij overal tegenaan, controlefreak....

Kunnen alleen maar hopen dat het aanslaat.

Geplaatst

Syl, wat heftig allemaal. Zo wil je je schoonvader natuurlijk liever niet zien. Hoop zo dat jullie vandaag goed nieuws over hem krijgen.

Nico, jammer toch een witte test. Was wel erg mooi geweest als je DD af had kunnen zeggen.

Ruby, alvast succes voor morgen.

Heb inmiddels mijn eigen apotheek en apotheek in Belgie gemaild. Ben benieuwd naar de verschillen in prijs. Maar, heb zomaar het idee dat ik niet alles hoef aan te schaffen gelukkig ;-).

Geplaatst

Even kort (vanaf mijn vakantie-adres):

Henne, wat een heftige dagen heb jij meegemaakt! Gelukkig is nu alles achter de rug en is je eileider niet voortijdig gescheurd (ik heb destijds vanaf 8 uur 's ochtends tot 3 uur 's nachts met een gescheurde eileider liggen wachten op een 'spoed' operatie maar toen kwamen er ook allemaal grotere spoedjes tussendoor..., wat een ellende was dat zeg! Achteraf bleek ik natuurlijk ook veel te veel bloed te zijn verloren, ja, vind je het gek). Die gassen zijn misschien nog wel het ergst na de operatie, daar heb ik ook erg veel last van gehad. Gelukkig weet je dat dat tijdelijk is. Ik hoefde maar een cylcus af te wachten en mocht daarna weer verder met de volgende poging, dat zal bij jou ook wel zo zijn. Heel veel sterkte met aansterken, rust lekker uit!

En Syl, jij ook sterkte!

Liefs, Laika

Geplaatst

Laika jij bent alweer de 18 wk voorbij, hoe gaat het met je hart?

Geniet nog van je vakantie.

Kaartje ben ook heel benieuwd naar het antwoord van de apotheken!

Geplaatst

ach sylvie, ik vind het zo heftig om te lezen.... Arme J ook... Denk aan jullie!

Laika: hebben jullie het naar je zin op vakantie?

Geplaatst

Kaartje, hier een link van een apotheek in België: http://www.aposite.be/fransen2320/

Verder kun je voor de nederlandse kosten kijken op http://www.medicijnkosten.nl

Syl, wat heftig zeg, helemaal dat deja-vu van je....voor J. Is het ook zo moeilijk, jullie staan verdorie zo machteloos........sterkte!

Ivfsh wat leuk dat die ontmoeting zo leuk uitgepakt heeft! De stap naar Ierland was spannend en nieuw maar een goede keuze zo te horen!

Over ierland gesproken, Dublin hoe gaat het met jou??

Hier gaat het goed gelukkig, op naar de 28 weken, vanavond bij een jeugdvriend van mijn man op kraamvisite, de kleine is van 26-12-2010......maar goed, maakt niet uit door de omstandigheden zat het er niet eerder in.

Geplaatst

Heb inmiddels reactie van mijn eigen apotheek. Als ik daar de kosten van de medicatie die ik nog in huis heb bij optel komt het in totaal op ruim 1900 euro (slik). Zo, dat jassen we er even lekker doorheen in een week of twee... ;-)

Babeth, die apotheek die jij noemt heb ik inderdaad een mailtje gestuurd voor info, maar nog geen reactie ontvangen. Ben erg benieuwd hoeveel het scheelt.

Geplaatst

Nu net ook bericht uit Belgie. Ene medicijn is daar iets voordeliger en andere medicijn is bij mijn eigen apotheek iets voordeliger. Het verschilt maar een paar tientjes. Voor mij zou het nu dus geen nut hebben om naar Belgie te rijden, want dan ben ik het verschil aan benzine kwijt. Gelukkig weet ik inmiddels dat ik maar een paar dingetjes nog nodig heb. Die bestel ik dan gewoon lekker bij mijn eigen apotheek. Ben helemaal blij :-)

Geplaatst

Kaartje...dat is mooi geregeld!!! jippie en ook een zorg minder!!!

ivfsh...fijn dat je zo'n leuke afspraak hebt gehad...en ja...connecties zijn altijd goed!!!! zeker als je connecties kunt opbouwen die zo ongeveer bijna iedereen in Cork kent...hihihi...

ik ga met mijn vriend overleggen of we niet nog een paar maanden langer rust zouden nemen en pas na onze zomervakantie aan een nieuwe behandeling zullen beginnen...ben geestelijk een wrak...ben nog alleen maar gefocust op zwanger worden...en eigenlijk wil ik gewoon verder met ons/mijn leven, weer even genieten zonder stress te hebben...het lukt me maar niet om de draad weer op te pakken na de 3e ivf...en dat is toch alweer ruim 3 maanden geleden...Dus misschien is wat meer rust beter voor mij, misschien ook wel voor ons...

liefs,

Nico

Geplaatst

@ Meiske74, je vroeg je af hoe het met mij gaat. Op dit moment erg druk maar ook nog verdraaid moe van de hormonen. Ik lees trouw mee met jullie, maar heb vrij weinig tijd om te reageren. Wat betreft de kwaaltjes, ja die zijn nog vrolijk aanwezig (misselijk gevoel, vermoeid en pijnlijke eierstok K-cyste). Daarnaast heb ik sinds een dag of 2 meer last van de groei van mijn baarmoeder (denk ik), aangezien ik door de endo en mijn kijkoperatie behoorlijk wat verklevingen heb in mijn buikholte ga ik die nu voelen. Maar goed, hoort erbij. Volgens onze telling zitten we nu op 12 weken, die van de gyn gaat uit van zaterdag maar die meet niet zo nauwkeurig tijdens de echo :-(. Ik heb volgende week do. weer een echo staan, kunnen we zien hoe het ervoor staat en hopelijk gaat die cyste nu langzaam verdwijnen... Maar een roze wolk is hier nog niet verschenen, durven we beide nog niet toe te laten!

Geplaatst

Hee meiden,

Ik heb hier vandaag opeens gekke afscheiding: bruin/grijs en met sterke geur. Vertrouw het helemaal niet zo... Ga eens even de dokter bellen zodat ze kan kijken of het geen infectie is. Of zouden jullie wachten totnafspraak in het ziekenhuis maandag?

Geplaatst

hoi meiden, hier ook even een vakantiegroet, had al eerder geprobeerd te reageren, maar de internet verbinding vloog er steeds uit..

Wel meegelezen, en ben blij te lezen dat het met Henne wat beter gaat, en dat bij ok eileider gespaard is, rust toegewenst en hopelijk kun je nu goed aansterken, en verder, zo te lezen bij Laika zou je dan ip wel weer vrij snel mogen? Hoe dan ook nu eerst opknappen ; - )

Syl, sterkte met alles, werk, maar vooral nu je schoonvader, wat n moeilijke situatie! Gewoon jezelf zijn, volgens mij werkt dat prima voor iedereen, voor je schoonvader en mama ieg afleiding ; -)

Wat betreft het gedoe met het familielid dat n baby heeft en vreemd doet: heb zoiets ook een keer meegemaakt en ben er van overtuigd dat het ook zo'n hormonenkwestie is, zoals Ursula het zo mooi beschreef. Heb gelezen dat het knuffelhormoon oxytocine sommige vrouwen ook zelfs agressief kan maken....aantal jaren terug n vriendin gehad die na de bevalling heel vreemde reacties gaf. Heb het met rust gelaten, en heb geprobeerd er voor haar te zijn voor zover als dat toegelaten werd. Kortom, alles geslikt aan onaardigheden en m'n mond gehouden. Een half jaar na de bevalling begon ze er zelf over, het werd echter van kwaad tot erger, tot en met beschuldigingen aan toe, toen was dus voor mij de maat vol en heb ik het contact verbroken. Helaas viel er niet met haar te praten. Achteraf had ik zelf eerder moeten aangeven dat er over mijn grenzen heen gegaan werd. De kunst is dan natuurlijk dat aan te geven en toch begripvol naar iemand te kunnen blijven. Na n half jaar was er teveel gebeurd om nog vriendelijk te zijn. Hoop het nooit meer mee te maken, maar mocht het gebeuren dan zou ik toch vriendelijk er iets van zeggen als men onaardig of onbeleefd gaat doen ; - (

Ook van mij uit n knuffel naar Esther toe, erg mooi opgeschreven over hoe het nu met je gaat.

Nico, wat n moeilijke tijd voor je, het is zo herkenbaar hoe je het beschrijft hoe je bezig bent met je lichaam en de signalen die het geeft, wel zwanger/niet zwanger. Het zou het ei van columbus zijn, een manier te vinden er relaxed mee om te gaan. Ik ben wel heel blij te lezen dat jullie n "achterdeurtje" gevonden hebben in de vorm van eiceldonatie. Maar ik snap het zo goed dat het je het nu wilt, op een natuurlijke manier, spontaan, zoals dat toch het mooiste zou zijn. Dikke knuffel voor jou, en een hawaiaans yoga dansje OK?

Rubster, heel veel succes morgen en good luck, op naar een mooie oogst en ieg 1 heel mooi ei ; -) good luck xxx

Ivsh, das toch nog best lang, maandag? Ik heb geen idee wat normaal is, maar als het morgen niet weg is is het toch wel zo prettig om met ha te overleggen (als je daar tenminste een goed gevoel bij hebt )

Kaartje, wat een geld die medicatie! Heb zelf nog een beetje geluk gehad gehad met gonal en deca verder op dit forum, maar kan me voorstellen dat je even moet slikken..wat een stom idee inderdaad dat je zoveel geld wegspuit in amper 2 weken....alvast veel succes toegewenst met sprokkelen ; - )

Guusje, sterkte morgen bij de huisarts, hoop dat je een goede doorverwijzing krijgt, en naar iemand kunt met ervaring met dit soort problematiek, en waar mee het ook klikt!

Dublin, hoop dat je volgende week een mooie echo hebt, en de cyste slinkt, zodat ook voor jou de zon gaat schijnen (met een heel klein roze wolkje..: -) ieg zo toegewenst!

Laika, hoop dat het beter gaat met de hartslag, en je lekker in het limburgse land met je man geniet van een mooie vakantie en je 18 wkn buik ; -)

Ga proberen of de reactie er op mag komen...hier alles goed, lekker aan het genieten met zn twee van de zon, bergen, italiaans eten, beetje relaxed fietsen...en af en toe een emo moment bij het idee dat het de laatste kans is..de deca gaat goed behoudens wat koppijn, en gelukkig verloopt de cyclus volgens plan met n goed getimede bongi. Nu hopen dat de uitgangsecho maandag goed is..ene kant danbaar voor de laatste kans, andere kant een rotgevoel. Het is zoals het is. Gelukkig kan manlief en troosten en me af en toe vermanend toe spreken(: een kans is wel een kans...) als ik weer eens te lang doormuts...Meiden, dikke knuffel vanuit het garda meer xxx

Geplaatst

Hoi meiden,

Ivfsh, bellen! Ik zou het. Niet afwachten, wellicht iets onschuldigs maar toch....

Nico meid, wat een emotionele golf bij je, een ding, het startmoment bepaal jij, ik hoop van harte dat je na je gesprek morgen wat rust vind en met je vriend kan besluiten hoe en wanneer verder, heel veel sterkte!!

Kaartje als het uiteindelijk niet zoveel scheelt dan idd hier haken, of stuurt die belgische apotheek het ook op? Gelukkig hief je zelf niet al te veel meer aan te schaffen toch?

Liefs Babeth

Geplaatst

Hai meiden, vandaag heel erg moe en last van menstruatie krampen. Ook moeite met de hele situatie. Kan niks, dus ook geen afleiding zoeken, wat betekent dat ik keihard wordt geconfronteerd met wat er gebeurt is. De 24e zou ik uitgerekend zijn en ipv opnieuw zwanger heb ik opnieuw een ingreep ondergaan..... en staan we opnieuw bij nul. Zwaar om fysiek niets te kunnen en emotioneel in de knoop te zitten.

Ivfsh, heb je al gebeld? Niet een weekend over in de zenuwen gaan zitten meid. Het klinkt een beetje als een schimmelinfectie?

Sylvie, wat moet ik zeggen.... Kan jullie alleen maar veel sterkte en kracht wensen en Heel erg me jullie mee open dat er dinsdag goed nieuws is.

Ruby succes morgen met de punctie.

Nico, baaaaalen! Succes morgen en meid, bepaal je eigen tempo!

Voor de rest ben ik het even kwijt, maar denk zeker aan jullie!

Henne

Geplaatst

Lieve Henne een knuffel voor jou!! zo dubbel allemaal en zo pijnlijk!!!! sterkte!

Dublin, goed om te lezen dat het op zich goed met je gaat, ik hoop voor je dat die K-cyste bij de volgende controle geslonken is maar die extra pijnklachten door de endo lijken me moeilijk, misschien dat het genieten meer gaat komen als je de kleine voelt...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden