Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou zon met wat bewolking en frisse wind. Vannacht regen met onweer maar heel gezellig. Morgen naar huis.

Lekker terug in bed, ik dadelijk naar de AH.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

We zijn weer terug. Score: recht 14, links 10 en nog wat kleintjes. Maar de grootsten, een stuk of 7 zijn nu rond de 13 mm. Moest bloedprikken en hoor vanmiddag of ik dins of woe terug moet voor fm2. Was bij bloedprikken vergeten te zeggen dat ik bloedverdunners spuit, dus binnen no time was het watje verzadigd met bloed... Nieuwe pleister gevraagd en toen was het goed. Bms trouwens niet gemeten.

Nu snel naar de hockey, maar ziet er goed uit dus!

Geplaatst

Hee fren, ziet er zeker goed uit! Mooi aantal hoor! Hoe voel je je verder? Buik nog opgezet? Veel plezier bij hockey!

Henne: voor jou lichamelijk weer een stapje verder: heel goed. Emotioneel zal het nog heel lastig zijn, dat kun je ook niet 'haasten', neem de tijd en blijf hier lekker van je afschrijven.

Andere meiden: zag dat er gister nog mooie stukjes waren geschreven: sluit ik me helemaal bij aan!

Wij hebben gister een leuke dag gehad, lekker met z'n tweetjes Tapas gekookt en gister lang Itten tafelen met die collega en haar man. Zij is Japans, hij is Nederlands. Ze hebben een zoontje: die is zoooo schattig! Wat een mooie mix!

Vandaag gaan we naar gaelic football. Super populair hier, ben benieuwd, wordt vast leuk.

En dan morgen echo: zo spannend!

Fijne zondag!

X

Ivfsh

Geplaatst

hoi meiden

Syl, hier is het weer ook niet zo mooi, niet koud maar wel bewolkt

Henne wat fijn om te horen dat je fysiek weer ietsje beter bent maar wat IVFsh zegt, emotioneel is het natuurlijk een heel ander verhaal, hoe klote het ook is, de positiviteit schijnt er weer wat doorheen, top!!!

Fran, wat een goede eerste meting zeg, jeetje, dat is wel mooi! succes met het supporten.

Ivfsh, leuk om snel nieuwe mensen te ontmoeten en dan nog zo´n schattig ventje erbij, spannend morgen de echo, ook natuurlijk of er 1 of 2 wondertjes groeien..(of 3 ;-)

Geplaatst

Sandra hoe gaat het met jou?

ik heb je al even niet online gezien....en juist omdat jij veel online bent vroeg ik het me af, ik hoop dat alles wel goed gaat?

liefs

Babeth

Geplaatst

Ruby, wat een rotnieuws....Wat vreselijk dat er niets gevonden is zeg, dat is echt ene grote klap. Heel veel sterkte!

Fran, goeie score meis! Fijn dat het tot nu toe allemaal goed loopt!

Henne, logisch dat je je lijf niet helemaal meer vertrouwt, je hebt al zoveel meegemaakt. Maar je lichaam doet het eigenlijk heel goed, je hebt alleen de enorme pech dat het steeds net verkeerd gaat. Het is echt pech dat de cryo te ver is doorgeschoten maar hij ontwikkelde zich wel. Ik weet dat dit nu hol klinkt en dat je er niets aan hebt maar toch hoop ik dat je op een gegeven moment het vertrouwen weer terugkrijgt!

Met mij gaat alles goed. Ik heb nog steeds wel last van mijn hart maar ik ga woensdag naar de cardioloog en dan word ik nog eens goed nagekeken. Met de zwangerschap gaat het gelukkig goed, ik groei gestaag en ik heb wat last van bandenpijn maar ik mag echt niet klagen. Sowieso niet natuurlijk!

Liefs, Laika

Geplaatst

Fren mooie score hoor, toch gaat het snel als je dan eenmaal bezig bent met spuiten.

Ivfsh alvast heel veel succes morgen met hopelijk veel kijk plezier. Zal voor jullie ook heel spannend zijn.

Babeth Sandra is bij haar ouders dit weekend, gisteren had ze nog een bericht geschreven maar dat zal je wel gemist hebben.

Ze rijden vanavond richting huis, ze ging de buurt onveilig maken dus ben benieuwd wat ze allemaal aan het doen is.

Geplaatst

Laika alvast veel succes woensdag, ben heel beneiwud wat ze daar zeggen.

En zwanger zijn is ook niet altijd een roze/blauwe wolk dus waarom zou je af en toe niet klagen!

Geplaatst

Syl, bedankt! dat berichtje heb ik dan inderdaad gemist, oei oei, daar de buurt onveilig maken, ik zal nu.nl in de gaten houden.....

Voor jullie ook weer een spannende week voor de boeg, heel veel sterkte

Laika succes woensdag! ik snap wel wat je bedoelt dat je vind dat je niet mag klagen maar ik zie dat neit als klagen hoor, het zijn gewoon wat ongemakken die nieuw zijn en waar je aan moet wennen!

Geplaatst

Fran, mooie score hoor!

Wat een raar weer zeg, gister zo mooie, en nu veel wind en grauw. Vandaag maar een dagje thuis rommelen .....

Geplaatst

He hallo allemaal, hier ben ik hoor!!!

Ben idd bij mijn ouders. Zijn na vrijdag de hele dag op stap geweest te zijn nog doorgereden 's avonds naar mijn ouders gereden. Helemaal gaar van het zitten in de auto en gister dus veel last van bekken. 's morgens nog naar grote bouwmarkt geweest om te kijken voor behang en tegels voor nieuwe huis. Daarna bijna hele middag op bed gelegen van de pijn en gisteravond gezellig zitten kletsen hier. Vandaag gaat het wel weer. Morgen toch maar op werk aangeven nog maar 2x in de week te zullen komen.

Hier zijn veel dingen weer de reveu gepasseerd, we staan hier idd altijd voor elkaar klaar!!!! Super forum......

Fren mooie score!!

Henne goed dat je vooruit gaat en nog even lekker terug in je bedje.

Guusje lekker rommelen vandaag.

Syl geniet nog even van de zondag vandaag, zorgen zijn weer voor morgen!!!

Geplaatst

Net zh gesproken, dinsdag om half 11 fm2. Gaat dus weer een werkdag...

Maar mn vermoede klopt dus, dact al dins terug te moeten komen. Verwacht dus don of vrij de punctie...

Geplaatst

Oh balen fren dat het je zoveel vrije dagen gaat kosten. Hopelijk met zulk goed resultaat dat je nog wel heel veel vrije dagen er voor op wil offeren als de kleine er is straks........

Geplaatst

haha, ja, laten we het hopen.

Weet dus nu al dat ik deze week zeker 2, misschien 3 dagen weg ben. Maar eens kijken hoe we dat op gaan lossen. Maar ik ben degene die het moeilijk vind hoor, mijn baas doet er helemaal niet moeilijk over. Ben al lang blij dat ik maandag gewoon kan werken, hebben de hele dag vergadering over alle nieuwe titels voor het najaar en daar MOET ik bij zijn. Twijfel alleen wat ik nu zal doen; dinsdagmorgen vrij nemen en alvast aan kondigen dat ik waarsch donderdag en/of vrijdag niet op kantoor ben. En als vrijdag de ounctie is, dan is maandga de evt terugplaatsing. Ook al zo lastig werktechnisch...

Aaraghhh... ik moet maar ophouden met scenario's bedenken, want ik kom er toch niet uit.

Geplaatst

Fren dat ziet er goed uit! Ze groeien 1 tot 2 mm per dag, dus dinsdag zal het er dan idd vanaf hangen hoeveel er rond de 16 mm zijn. Spannend. Snap helemaal dat donderdag qua planning het beste uit zou komen, maar als vrijdag je meer oplevert...... Ik ben zelf een enorme scenario schrijver haha, heb ook altijd plan B,C en D klaarliggen.... Maar in dit geval werkt dat niet, je moet het hoe dan ook loslaten. Zou idd dinsdagochtend vrij nemen en verder nog niks, voor hetzelfde geld wordt het zaterdag als ze niet zo snel groeien....

Hier net even buiten gelopen. Vijf minuten maar, maar was toch lekker. Ben nog heeeeeeel erg slap hoor, jeetje wat valt dat tegen. Maar goed, stap voor stap, dag voor dag. Als ik nog aan vorig weekend denk, brrrrrrr, dan is dit toch maar beter.

San wat een leuke foto's op hyves! Hoe staat het met het nieuwe huis? Ik vond het destijds zo leuk om alles uit te zoeken, zou best weer een nieuwbouw willen haha. Voorlopig nog maar even niet.

Ruby hoe is het met jou? Komen jullie de schrik weer een beetje te boven?

En Nico is alle info een beetje bezonken? Ik moet even teruglezen wanneer je de uitslag van het amh krijgt.....was in vb ook het eerste wat ze bij mij na gingen kijken.

Caro heb je de bank laten srpingen? En nog reactie gehad van het ziekenhuis?

Ivfsh, nog een nachtje!!! Ben zo benieuwd, ook of het er misschien stiekem twee zijn :-)

Wanneer kwam zara nou terug van vakantie? Eef is onderweg naar huis denk ik? Wijze woorden spreek je altijd Eef, knap.

Durft iemand op zoek te gaan naar het lijstje, hihi, ik ben het ech kwijt. Volgens mij veel meiden op het punt te gaan beginnen? Kaartje, eef, caroline....? En veel lange pauzes. Geen idee wat ons te wachten staat, het bloedverlies is bijna gestopt dus ik verwacht nog wel eea voor mijn hcg op nul staat en mijn cyclus normaal is.

Ga maar eens een boek zoeken, nergens echt zin in om te lezen, nog niet genoeg rust in m'n hoofd.

Geplaatst

Pagina 583

Pauze

Sab
: uitgangsecho 20 mei (als cyclus op orde is)

Miki:
cryo poging in zomer? Eerst supplementen Gent in combi met hormoontip uit DD in 2e helft cyclus proberen

Kaartje
: 5 mei start pil, 1 juni uitgangsecho, 1e fm waarschijnlijk 14 juni

Nico:
goed gesprek bij Geertgen gehad, nu naar DD 20-5 en dan beslissen

Sylvie
: tijdelijke stop

Spaatje
: 31 maart (weer) gesprek MCK dossier was niet compleet :-(

Sen
: orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek
: verplichte rustmaand, nieuw bloedonderzoek midden april

Caroline:
Kan nog niet stoppen, poging 5 wordt een feit! Groen licht, eind mei starten

Esther
: even afstand en rust

Rubster
: We gaan beginnen zodra de bongi er is, ws midden mei.

Eef
: Starten eind mei

Guusje:
25 mei afspraak gynaecoloog voor echo

Zara
: herstellen en verwerken

Henne
: afwachten miskraam/bbz

Ceeke
: 1 juni hysteroscopie, 8 juni 2nd opinion Geertgen, juli cryo tp?

Behandeling

Fren
: 22 mei FM1

Zwanger

Simba
:

Laika
:

Ursula:

Babeth:
21-5 pretecho, 24-5 controle gyn 28w1d

Ivfsh
: 23 mei eerste echo

Dublin:
26 mei controle gyn 13w

Witje:
31-5 controle gyn 28w3d

Geplaatst

Zal de lijst morgen ff updaten. Zit nu op ipad, is dus lastig.

Net even gespiekt... Als alles goed gaat en ik raak zwanger, dan ben ik rond half feb uitgerkend. Das dan wél weer perfecte planning. Ds ga nu maar uit vh principe: slechte generale is goede uitvoering ;-)

Eef, weer terug? Goede reis gehad?

Henne, fijn dat je langzaam weer op je pootjes terecht komt!

Ruby, hoest met jou? Kunnn jullie dit samen een plekkie gvn?

Niko: klonk als een goed gesprek in dd. Hebben jllie al besloten wat je gaat doen? Starten of even lekker rusig en zonder behandeling de zomer door?

Geplaatst

heb je net je hyves aangemaakt??? dan kan je je waarschijnlijk de eerste 24 uur nog niet vinden in de algemene zoekfunctie geloof ik

Geplaatst

hoi meiden,

even snel online, ik heb weer iets stoms:

wilde mijn moeder naar huis gaan brengen maar de auto moest echt even volgtankt worden, briefje mee met de code van de tankpas (mijn hersens vertonen gaten...), tankpas, voor de zekerheid de reserve tankpas en het pasje van het sparen.....wil dus uitstappen om te gaan tanken, wil pasjes erbij pakken, wat denk je? nergens meer te vinden!!! alles afgezocht met mijn moeder, tas overhoop en leeg gehaald, naar huis gebeld of ze niet thuis lagen ; nee, uiteindelijk eerst maar mijn moeder weggebracht in de volle overtuigign dat ik alles (behalve het briefje met de code) thuis had laten liggen en dat mijn man er overheen keek.......inmiddels thuis maar geen pasjes te vinden!! auto binnenste buiten gekeerd, overal gezocht, zelfs in de koelkast maar niets...we gaan nu even iets anders doen want weten niet meer waar we moeten zoeken....

En ik zei van deweek nog dat ik niet zo´n last had van rare vergeetachtige blunders....... zucht

Geplaatst

Ja, heb m net emaakt. Heb syl en henne gevonden en uitgenodigd.

Zal ook nog ff op zoek gaan naar de ivf hyves, maa dat kan geloof ik alleen via een speciale link?

Geplaatst

Ben je je eigen gangen al nagegaan babeth? Misschien no naa de wc geweest en even snel ergens neergelegd?

Het oede nieuws vind ik wel dat je dus weer op pad bent geweest!

Geplaatst

Fren klopt dat is Bianca1 en José geloof ik even een pb sturen.

Babeth ik ben heel benieuwd waar het nu ligt :-)))

Geplaatst

Fren ik heb je uitnodiging nog niet binnen. Jij had toch een Hyves en weer mee opgehouden?

Babeth zag een leuk bericht van jou, niet meer doorgestuurd, sorry ik zal het weer eens beter gaan bijhouden.

Moet trouwens nog steeds foto's aanpassen opHyves, sommige zijn te klein.

Geplaatst

Pfffff nog nergens gevonden...fren mijn gangen nagaan ja, ook al gedaan.....maar ja, ik ben ook ooit een verjaardagskaart kwijt geweest die net gekocht was en die lag in de koelkast, ik dacht dat ik 'm bij de kassa was vergeten.....

We hoeven alleen beneden te zoeken maar nu weten we het echt niet meer haha

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden