Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

kwam even spieken of sandra al iets wist. Esther, wat snel allemaal!!

Vanmorgen complimenten gehad van de dietiste; dacht dat ik een beetje stilstond, maar was toch nog 2.5 kilo afgevallen in 5 weken. Totaalscore nu 13 kilo, johooo!

Snel door, zit op mn werk te wachten op auteurs die al een half uur te laat zijn voor hun afspraak Grr!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Even snel,

Esther, wat fijn dat jullie zo snel mogen beginnen!!! wow...het gaat echt ineens heel snel!!

Fren...knap en klasse van je, 13 kilo!!!

Sandra...nog in spanning voor de uitslag...denk aan je meissie...maar weet dat het goed zit!!

Henne...wat goed van jullie hieraan meedoen...weet niet of wij dit wel aan zouden kunnen...hebben er eigenlijk nog niet bij stilgestaan. We zijn ook niet benaderd, dus dat zal ook wel meespelen...

mart...hoe voel jij je nu, met je buikje???

Nel...hoe is het met je kleine meid???

liefs,

Nico

Geplaatst

Wow Fren, goehoed!

Mart, goed voor je zelf en je buikje zorgen hoor. Rustig an.

Hier de 2e boeduitslag, uiteraard negatief.

Nu hopen dat mijn eisprong snel op gang komt, anders lukt de cryo poging niet meer voor mijn nieuwe baan. Dan gaan we nog ff skien, ook fijn.

Geplaatst

hoi hoi, volgens mij heeft Sandra wel wat geschreven na t prikken hoor. Dat ze ging wachten haha, ik wil haar ook graag 'officieel' feliciteren dus ben aan het kijken maar nog niks gelezen...

Hoe voel jij je Caroline?

Geplaatst

Ja, maar nog niks over de uitslag, dat bedoel ik natuurlijk...

Hoe voel ik me... Ik word nu al heen weer geslingerd tussen hoop en vrees (mooie uitdrukking vind ik dat altijd). De dag van de TP was ik euforisch: 100 procent score, wie weet wel cryo's, vast goeie kwaliteit embryo's dus het gaat lukken! En de dag erna had ik alweer een dip: waarom zou het nu wel lukken... En zo gaat dat de hele tijd door. Hoop nu stiekem dat ik vanaf morgen (dag 5) een innesteling ga voelen of innestelingsbloed ga zien ofzo, een bevestiging dat er wat gebeurt daarbinnen... Zucht, het is zo moeilijk dat wachten, zoals iedereen hier weet...

Gelukkig heb ik geen buikpijn meer, ik las jij wel Mart, dat duurt wel lang! Niet genoeg om het zh te bellen? Hoop dat het snel over gaat!!

Geplaatst

Vreselijk ja dat wachten....die eerste week gaat nog wel maar vanaf dag 8, dan weet je dat je positief zou kunnen testen en dan ben ik meestal al met het testen bezig haha. Ach ja dan weet je het maar toch?

Ik kan niet zo goed tegen het niet-weten zeg maar, dus dan maar een negatieve test.

Wanneer ga jij testen?

Geplaatst

Sorry dames maar we hebben nog niks gehoord...

Straks zijn ze ons vergeten ;(. Ons geduld wordt weer eens flink op de proef gesteld..........

Geplaatst

We zitten allemaal in spanning op Sandra te wachten maar dat moet dus een mooie score zijn met die positieve testen.

Verder haal je mij door de war met iemand anders die de pil slikt, ik hoef dat gelukkig niet.

Wilde nog iets reageren maar ben het kwijt.

Net even geshopt met mams, sneeuwboots gekocht, best wel stoer zwart lak en makkelijk in de sneeuw als ik met de hond naar buiten ga.

We gaan weer verder wachten op het goede nieuws.

Geplaatst
Sorry dames maar we hebben nog niks gehoord...

Straks zijn ze ons vergeten ;(. Ons geduld wordt weer eens flink op de proef gesteld..........

Anders bel jezelf toch even?

Geplaatst

Hihi, ik durf niet eens uit te loggen en op de bank te gaan liggen. Moet en zal eerst de uitslag van Sandra lezen :-D

Geplaatst

Ja Sandra, we willen het allemaal weten!!!

Gewoon zelf even bellen!

Geplaatst

Sandra, jullie geduld wordt inderdaad op de proef gesteld, destijds belde ik ook zelf met Brussel als het te lang duurde naar mijn zin.

Ik zag dat het hcg van Miekske 230 was op de dag dat haar digitest 1-2 weken aangaf, Ik deed ook op¨dag 16 na de punctie de digi-test, en gaf aan 2-3 weken, ga er dan ook maar vanuit dat mijn hcg op dat moment ook zeker die hoogte had.

Fren, wat ben jij ook al veel afgevallen top zeg!

ik ben vandaag behoorlijk uit mijn doen sinds het berichtje over Marlijne, wat een verschrikkelijk drama.....

Martha, je liet weten dat je je eierstokken nog voelde, deze poging ben ik ze ook lang blijven voelen, eentje voel ik nu nog als ik bv. moet niezen.

Caroline, hoe gaat het bij jullie?

Sylvie, groot gelijk dat je snowboots aangeschaft hebt, er word blijkbaar weer heel wat verwacht, tot op heden valt hier nog niets.

De vakantie van mijn man is goed begonnen zeg, moest vandaag naar de tandarts voor het 2de gedeelte van de wortelkanaalbehandeling, gisteren kreeg hij veel last van zijn andere kies en ja hoor, die was ook meteen vandaag aan de beurt. Ik heb met ´m te doen, hij heeft erg veel napijn nu.

Geplaatst

Wij zijn zelfs een keer om 18.15 uur gebeld. Kijk nergens meer van op. In Gent hebben ze niet de mentaliteit zoals in Nederland. Werken van 9 tot 17 uur.

Geplaatst

Verschrikkelijk van Marlijnne.

Kan me voorstellen babeth dat het bij jullie extra hard aankomt.

Er komt wat sneeuw aan dus ben benieuwd.

Geplaatst

Ik herken het Sandra,

Brussel belde mij meestal tussen 16,00 en 18,30, een keer laat om 19,45! ik was helemaal verbaasd, was toen gelukkig niet voor een bloeduitslag maar was toen ik alsnog door kon voor een cryo-tp, ik had alles met de arts doorgesproken maar de desbetreffende afdeling wilde zeker weten dat het allemaal duidelijk was. vond ik wel erg netjes.

ik had de pech dat ik vanwege mijn achternaam een beetje onderaan de lijst stond haha

Geplaatst

Pfff, Sandra zenuwslopend hoor. Ik vond 'tussen 9 en 10' altijd al een hel. Die ene keer dat ze op een oud mobiel nummer belden....om vijf voor tien...aarghghhhh! Maar we zijn je in ieder geval met 13 mensen aan het volgen op dit moment hihi.

Babeth het bericht van Marlijne hakte er bij mij ook behoorlijk in. Wat een drama moet dat zijn. Ja, jij weet het helaas maar al te goed, ik kan het me alleen maar indenken. Oke, wij hebben een miskraam gehad en dat is niet niks, maar met 20 weken....brrrr.... Je denkt dan toch redelijk safe te zijn, maar je bent echt pas veilig als je en gezond kindje in je armen hebt he.

Geplaatst

Jeetje wat een supportclub hier voor de bloeduitslag van Sandra, wat grappig!! Ga je nou zelf bellen? Dan kunnen we allemaal door met ons leven :-)!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden