Jump to content

Hoe lang voordat je ongesteld wordt na utrogestan?

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal.

Ik heb geen ervaring mee...met de bolletjes utrogestan.Ik heb ze deze maand gebruikt en sinds gisteren gestopt(nadat mijn test negatief was).

Dus mijn vraag is nu: Hoe lang duurt het voordat ik weer ongesteld word? Ik snap wel dat bij iedereen wat anders is,maar dan nog aan wat moet ik denken 1-2 dagen of 1-2weken???Geen idee...

Groetjes, Violeta

Posted

Hoi Violeta,

Balen dat het niet gelukt is! Ik werd 3 keer een paar dagen na het stoppen ongesteld, 2 of 3 dagen.

Sterkte!

Caroline

Posted

Hoi Violeta

Normaal gesproken wordt je 2 a 3 dagen na het stoppen van Utrogestan weer ongesteld.

Groetjes

Daniella

Posted

Hoi Violetta,

Ik werd twee dagen na het stoppen ongesteld. Ik moest op dat moment tot drie weken na TP doorgaan met de bolletjes (AZM houdt testdatum van drie weken na TP aan bij cryo's). Nadat ik stopte werd ik dus na twee dagen ongesteld. Waar ik je even voor wilde waarschuwen, is dat het wel veel heftiger was dan normaal. Niet dat het veel pijn doet ofzo hoor. Maar ik schrok van de hoeveel bloed die ik verloor (meer dan normaal) en ik verloor ook een heel stuk baarmoederslijmvlies (10-15 cm lang). Dat is heel stug weefsel. Sorry voor het ranzige verhaal..... Maar ik schrok toen een beetje en wist niet wat het was, dus wilde je even 'waarschuwen'.

Succes met de volgende poging!

Posted

hoi Violetta

kan per persoon per poging verschillen hoor, 2x door de bollen heen gaan menstrueren en 1x de dag nadat ik ermee gestopt was.

groetjes

Babeth

Posted

Bedankt allemaal! Ik had 2 dagen geleden owijs veel pijn in mijn buik,echt dacht ik, ik word NU ongesteld,maar door de bolletjes dus niet,gister gestopt maar ik heb nog geen ongi pijn,ik voel niks(en ik voel altijd pijn),vandaar mijn vraag hoe lang het duurt!