Jump to content

Poging nr. 4 mislukt...

Recommended Posts

Posted

Net gehoord dat onze 4e IVF poging ook mislukt is...

Van de 9 eicellen is er niet 1 bevrucht geraakt. Een hele teleurstelling!!

Ik probeer mezelf maar weer op te laden voor poging nr. 5, maar misschien moet dat dan via ICSI...

Posted

Ach meisje toch ! Dat is echt verschrikkelijk klote en onverdiend ! Hoe is het mogelijk vraag je je dan af niet 1 bevrucht ! Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij.

Liefs,

Jeanine

Posted

Jeetje, wat ontzettend K! Dat verwacht je toch helemaal niet?!

Icsi lijkt inderdaad een verstandige volgende stap.

Heel veel sterkte voor nu en succes met je volgende poging!

Liefs,

Posted

ohhh wat erg... dat verwacht je zeker niet. Hebben ze nog gezegd wat de oorzaak kan zijn? dan kan je daar wellicht iets mee voor de volgende ronde. Voor nu in ieder geval heel veel sterkte en een knuffel

Posted

Miss mo,

wat erg voor jullie. Ben je daarzo lang voor bezig...bah!

Ik zou zeker over icsi beginnen met de arts. Krijg je ene evaluatiegesprek waarin je kan vragen of ze weten waarom er geen bevruchtingen zijn opgetreden? je had toch een goede score qua aantal eicellen.

veel sterkte!

Posted

Jeetje Miss Mo

wat een klote bericht!!! dat verwacht je natuurlijk totaal niet! jeetje

ik hoop inderdaad dat er iets uit het evaluatiegesprek komt en dat icsi voor jullie succesvol zal zijn!!!

sterkte

liefs

Babeth

Posted

@missmo, wat een verdrietig bericht! Ik heb tijdens mijn 1e ivf ook geen bevruchting gehad terwijl alles goed was 12 mooie rijpe eitjes en 30 milj. zwemmers. De artsen staan voor een raadsel, het is ook niet te bevatten. Wij staan nu op de wachtlijst voor ICSI, 11 okt. zijn we eindelijk aan de beurt. De gyneacologen zien een goede kans voor ons om met ICSI zwanger te raken.

Ik hoop heel erg dat jullie nu ook voor ICSI mogen gaan!!!

Sterkte!

Liefs Roossie

Posted

Wat erg Miss Mo. Dat is echt iets wat je niet verwacht met 9 eicellen.

Heel veel sterkte met deze tegenslag!

Posted

Dit is echt een klote bericht!

Heel veel sterkte om dit te verwerken.

En ik zou zeker in een evaluatiegesprek over icsi beginnen.

Posted

Miss Mo wat een rotnieuws zeg!! Zou zeker ICSI opperen en vragen naar het hoe en waarom.

Voor nu maken alle goedbedoelde tips het verdriet niet minder, sterkte!!

Groetjes Nathalie

Posted

Hoi Miss Mo

Wat een ontzettende teleurstelling. Dat is iets wat je niet verwacht met een mooi aantal eicellen.

Ik zou zeker overstappen naar ICSI. Hoop dat jullie daar meer geluk mee zullen hebben.

Heel veel sterkte gewenst.

Groetjes

Daniella

Posted

Lieve meiden!

Dank jullie voor alle lieve reacties. Doet me erg goed. Op 4 oktober hebben we een evaluatiegesprek in het ziekenhuis. Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs,

Miss Mo

Posted

Hoi Miss Mo

Dat is ook een domper zeg..............ik zou meteen voor ICSI gaan. Daarbij wordt het hele proces toch weer een handje geholpen. Het is net een stapje verder. Hoop echt voor je dat dat gaat lukken. Maar wat kost het weer een energie om op te laden................weer hoop te krijgen.......................Sterkte meis en ik duim voor je.

Egeltje

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use