Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

grmmbl.. Net wat bloedverlies ontdekt. En het ziet er niet erg bruin of oud uit.. snik...

Die bloedtest morgen zal niet eens nodig zijn vrees ik.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

getverdemme zeg, maar het ziekenhuis zei vanmorgen tegen mij dat ze het genoeg zien dat vrouwen toch zwanger zijn met bloedverlies!!!!! Heel veel sterkte, want je bent je vertrouwen in je lijf nu wel kwijt........

Geplaatst
grmmbl.. Net wat bloedverlies ontdekt. En het ziet er niet erg bruin of oud uit.. snik...

Die bloedtest morgen zal niet eens nodig zijn vrees ik.

Helaas heb ik ook nog bloedverlies maar nog steeds positieve testen.

Hou moed, het is zwaar, ik weet het.

Geplaatst

Jamaar Sylvie,

Jouw testen zijn positief! Da's echt hoopvol voor je, en ik hoop natuurlijk dat het zo blijft lol.

Maar gisteren nog testte zelf ik negatief. En nu bloed (hoewel weer gestopt, maar zal wel verder doorzetten wat later). Straks bellen naar zh en vragen of het nog de moeite is om te komen..

Lieve woorden, bedankt. Ik heb ze inderdaad wel even nodig. Goed dat mijn vriend ook zoveel steun geeft. Ik ben al half aan een volgende ronde aan het denken. Oktober had wel tof geweest he, om mee groen te mogen zijn!

Enfin, ik hou jullie op de hoogte.

Ellen

Geplaatst

Hoi Sandra,

Goed nieuws, dat ze maar lekker mogen blijven zitten. Goed broeden hoor.

En ook nog zoveel cryo's ! Top.

Liefs, Diane

Geplaatst

hallo ellen

gebruikte jij ook die mutse bollen....word je er gewoon ongesteld door die bollen heen???

ik zit er ook tegen aan,heb het gevoel dat die bollen het tegen houden,heb ook getest gisteren ook negatief,maar ik denk gewoon wel dat ik te vroeg heb getest,gewoon in een opwelling,en op de middag,dus geen nuchtere urine....maar ik ben ook ziek,volv verkouden,en helemaal geen zwangergevoel,ben ook al met de derde ronde bezig hoor,we hebben nog 1 cryo en anders moeten we weer helemaal opnieuwe beginnen....maar ik wacht nog af,ik mag officieel donderdag op wd 14 testen....wat een verschil per zh

liefs

Geplaatst

Hoi Janine,

Ik gebruik die Utrogestan pillen ja, 3 x per dag eentje opsteken. Ik ga straks wel even bellen of ik die nog moet blijven steken want nu weet ik niet of het nog veel nut heeft.

Bij mij is het vandaag ook precies wd14 sinds de punctie. Dus in feite mijn NOD. Wat dus voorlopig voor mij gewoon een OD is geworden. Ik wacht nog even af, maar heb er weinig hoop op. We hebben nog 2 cryo's zitten, en hopelijk nog eentje dat overleeft om niet weer tegen een overstimulatie aan te zien, wat dat vond ik echt afzien.

Is het dan zo dat die pillen de menstruatie tegenhouden?

Ik hoop dat jij meer succes haalt dan ik! Voor jou is het misschien inderdaad nog te vroeg he. Donderdag pas de grote dag!

groetjes,

Ellen

valt het op dat ik me maar moeilijk kan concentreren op mijn werk? :duimen draaien:

Geplaatst

Ziekenhuis net gesproken, alle waarden waren goed en moooi aan t stijgen dus morgen de punctie. Gister om 22u pregnyl5000 gespoten. Vanmorgen bloed geprikt om 7u zat nog maar hcg 56 in dus dat valt wel mee.

Groetjes suus

Geplaatst

hallo ellen

ja die bollen houden alles tegen en de proganov tbl ook,bij mijn verse tp werd ik ook niet ongi,niet eerder dan toen ik stopte,nu heb ik het gevoel ook dat ik ong moet worden,maar het houd tegen,staat ook in de brief van het zh

ik ben nu al wel zo ver dat ik eigenlijk wel weet dat het negatief is,wd 10 is vroeg,maar lees toch wel dat sommige wel een heel licht streepje hebben,maar goed ik wacht donderdag maar even af

jij sterkte met alles,en ik hoop dat de volgende poging goed is

liefs janine

Geplaatst

Heey Diane..leuk (jammer ook) om je weer tegen te komen, hoe gaat het met je?

Witje PERFECT...da's mooi!

Ellen sterkte!

Verder allem meiden sterkte!! en Succes!

Hier vanacht en vanmorgen toch nog niet lekker naast de buikpijn ook nog misselijk en duizelig..maar ik ben weer aan het opknappen...miss een reactie op de pregnyl van gisteren, hou me maar rustig de komende dagen....ben ik goed in :silly-woohoo:

Geplaatst

Hey Spaatje,

Ja leuk je hier weer tegen te komen ( en ook jammer).

Het gaat goed met me. We hebben net een heerlijke vakantie gehad, 2 weken Ardennen en we hadden heel mooi weer.

Helemaal bijgekomen en opgeladen voor de allerlaatste poging.

11 okt. begin ik weer met deca en 19e de startecho, begint het hele "circus"weer van voor af aan.

En nu maar hopen dat 4 keer scheepsrecht is.....

Je hebt net de tp gehad, goed broeden hoor !!

groetjes

Diane

Geplaatst

Getsie ik ben bang dat ik blaasontsteking aan het krijgen ben. Dacht eerst dat het kwam doordat de eierstokken aan het groeien waren, daarna dacht ik door de punctie. Kan niet goed uitplassen grrrrrrrrr. Ben me helemaal gek aan het drinken en zit aan de cranberry. Hopelijk trekt het weg anders toch maar even plasje inleveren van de week.

Geplaatst

He meiden,

Weer een berichtje via mijn telefoon, ik kan dus helaas geen handtekeningen lezen en goed op jullie reageren, sorry! Ik ben even een weekje weg en dus zonder pc. Volgende week ben ik hopelijk weer helemaal bij met lezen.

We hebben vandaag een 2e fm gehad en het was niet best. Er zat nog steeds maar 1 of 2 grote follikels en een stuk of 4 kleintjes. Morgen weer een echo, waarschijnlijk donderdag toch een punctie van hopelijk 2 eicellen! Please!!!! En dan dus icsi. Shit wat spannend allemaal! Lullig allemaal, ik ben zo slecht te stimuleren. Als het niks wordt, volgende keer wellicht een ander schema.

We houden toch maar hoop, opgeven kan altijd nog!

Witje, rustig aan met je blaasje hè! Drinken drinken en nog eens drinken!

Groetjes mia

Geplaatst

Hoi meiden!!

Spannend spannend blijft het! Witje, ik had dat gevoel een paar dagen geleden, heb heel veel water gedronken en het heeft gelukkig geholpen!!

Vandaag dacht ik weer aan mijn werk te beginnen, werk ik een verpleeghuis. Nou, dus niet.. Om 10 uur me weer ziek gemeld, trillen, wit, en ontzettend MOE!

Zo kloten..

Buikpijn heb ik de laatste dagen, mijn darmen zijn ook aan het protesteren, veel lucht, sjonge, mijn man vindt het fijn..

O jongens, het is precies een week geleden dat ik tp heb gehad van 2. Wat superspannend.. die laatste dagen!

Zet m op allemaal!

De succesverhalen helpen wel om hoop te houden!

Liefs

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik zou graag willen aanschuiven bij dit wachtbankje. Ik heb vandaag een terugplaatsing gehad van mijn laatste 2 cryo's. 1 was 8 cellig en de ander had al een holte zeiden ze. Zegt me niet zoveel, maar het was heel goed! En dat zegt natuurlijk wel heel veel :-)

Veel liefs,

Annemarie

Geplaatst

@ ricklover: zoveel positiviteit! Leuk om te lezen. Alles geven zou ik zeggen! En het ziet er goed uit vind ik, zo te lezen bij jou.

@ Annemarie: super! Zelfs eentje met een holte, is dat dan niet al een blastocyte of hoe heet het beest? :-P. Dus vanaf nu lekker wachten. Welkom!

@witje: zeker veel drinken, zowiezo! Te weinig plassen is soms ook een symtoom van overstimulatie (kan na de tp ook nog komen). Je buikomvang en gewicht dus goed in het oog houden.

Ik ga het vandaag afwachten hoe het doorbloedt hier. Tot nu toe heel weinig en het laatste was bruin. Elk grassprietje hoop is er eentje nietwaar.. Straks dokter bellen en vragen wat doen want moest morgen eigelijk bloedname doen..

liefs

Ellen

Geplaatst

@Suus: Succes morgen met je punctie en dat er maar vele mooie bevruchtingen tot stand mogen komen.

@Witje: Wat een prachtig resultaat. 2 mooie emmies bij je en nog eens 6 in de vriezer.

Heel veel succes gewenst met deze "slopende" wachtweken.

@Annemarie: Fantastisch, 2 cryootjes teruggeplaatst gekregen vandaag. Heel veel succes gewenst met de wachtweken en ik hoop voor je dat het deze keer scheepsrecht zal zijn.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@ Ellenrik, jeetje wat spannend! Ik zal je heel veel grassprietjes toesturen ;-) Ik verwacht dat je morgen wel gewoon komen moet hoor!

@ Thanx Mia! Ik ga echt mijn best doen. Mag van mijn werkgever pas donderdag weer komen, dus ga echt rustig aan doen.

@ Witje, volgens mij lopen we gelijk op. Heel veel su6!

Geplaatst

Sandra wat geweldig...meid wat goed zeg, twee super emmy's en cryo's!!! En nu lief zijn voor je lijf en voor jezelf.

Geplaatst

Ellen gewoon bloedprikken hoor morgen, ook al wordt het niks dat weet je in ieder geval of het wel ingenesteld is geweest.....

Annemarie we lopen idd gelijk op. Wij mogen de 18e voor een bloedtest dus 2 dagen na jou. Maar ja de uitslag is toch positief dus eigenlijk hoeven we niet te testen hihi.

Ester ik ga zeker goed voor mezelf en de emmy's zorgen, ze moeten lekker groot groeien.........

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden