Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie reacties. Heb inderdaad lekker zitten brullen :( ben wel een beetje opgelucht. Jullie hebben gelijk! Ga me proberen op iets anders te focussen. We zien wel....... Xxx

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He lieve meiden!

@Silvie, wat een vervelend bericht meis, maar je klinkt als een positieve sterke vrouw!

@Esthee, jeetje wat een verhaal zeg! Ik weet zeker wat je voelt! Ik heb ee deze weekbook veel last van. Ben nu bezig met een 2e poging met zeer weinig response op de stimulatie. Echt klote! Wat een goed resultaat heb je nu zeg! 6! Das niet mis. Deze weken zijn gewoon heel zwaar, dat is niet voor te stellen voor mensen die dit niet hebben meegemaakt! Schrijf maar lekker van je af!

Wij hebben donderdag de punctie, er zaten 2 dominante en 3 kleintjes. Ik vind het doodeng en heb het zwaar deze week. Ik was eigenlijk nu uitgerekend, het is zo raar! Ik hoop echt dat we nog een kans krijgen, we waren zo dichtbij! Ik mis ons meisje op dit moment heel erg.

Meiden, een hele dikke knuffel voor jullie! Jullie zijn kanjers!

Mia

Geplaatst

Heel veel sterkte lieve Sylvie, en zoals Mia zegt, je klinkt als een positieve, sterkte vrouw!! Hou je taai, je zal vast nog wel moeilijke dagen krijgen!!

liefs

Geplaatst

lieve meiden

wat is er weer veel gebeurd!!!

Dunya, maak jezelf aub niet gek met zo vroeg te testen, ej doet jezelf zo´n verdriet en wellicht ten onrechte.

ik had op dag 8 na de tp van mijn de eerste test gedaan (weet niet hoe gevoelig die was) maar wel met de afspraak met mezelf dat als ie negatief zou zijn ik me daardoor niet moest laten demotiveren, het was immers voreg! en ja hoor hij was negatief. Op dag 10 na de tp wederom getest omdat ik me duidellijk anders voelde en ja, die was positief.

Het is moeilijk om het vroege testen te negeren aar zo vroeg is echt jezelf gek maken, hou vertrouwen meis!

Mia, ik wil je heel veel succes wensen, deze periode zou je uitgerekend zijn, het zijn extra emotionele dagen...ik denk aan je!

Sylvie, ook hier een knuffel van mij voor jou!!!

Ellen, sterte, erg klote dat deze poging mislukt is!

alle wachtenden...heel veel succes meiden!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Echt fijn al die reacties, voel me niet alleen.

Ik heb mijn sterke maar ook mijn zwakke momenten, fat wisselt af zoals het weer in Nederland ;-)

Mia veel succes donderdag, zal best zwaar zijn voor jullie. Ik hoop dat het gaat lukken.

Geplaatst

Meiden wat is er hier gebeurd,ik kon bijna niet ales lezen,maar alle eerst wat ik zag was de handtekening van Sylvie.....Neee...Ik ben stil van,meid heel veel sterkte

Sylvie,een hele dikke knuffel van mij!

Ellen,wat is er erg zeg,ik heb zo steun van je bericht gekregen bij die andere topic,dacht ik ,later reageren,we moeten allebei dezelfde dag testen,zal leik zijn.....

Heel veel sterkte allebei!

Dunya niet jezelf gek maken meid,ik had vanochten zo gevoel in mijn buik dat ik zei tegen mijzelf,kom maar op met de slechte nieuws,dan stop ik met de bollen en word ik ongesteld.....Drie dagen geleden ook negatief getest.

Joske wat geveldig!Gefeliciteerd!!!

Nano hoe gat het met je?

Annemarie ziet er goed uit!Laat ze maar lekker innesten!

Spaatje hou jij het vol(ik voel me ook misselijk vanaf dag 7 misschien goed teken??? ;)

Diane ik wil je heel veel succes wensen met je poding!

Witje succes gister tp gehad zie ik!!!Wat een mooie voorraad heb je ;) ik hoop dat je die niet nodig hebt!

Mia heel veel succes!Wie weet misschien heb je 2 top eitjes die straks ook bevrucht worden en ook mooi gaan delen!Ik hoop het voor je!Kunnen ze niet bij je zien hoe groot je voorraad is?(je was bang dat er niet veel is)

Ricklover vervelend hoe jij je voeld....ik voelde me ook niet best(nog steeds),dacht ik omdat we weg waren,te veel zon....maar toch misschien zwangerschaap klachten!Ik duim voor je!

Jaatje je bent ook in de beurt nog 2 dagen!Spannend!

Een alle meiden die hier zitten ook veel succes ben jullie niet vergeten hoor! ;)

Geplaatst

Sylvie, wat een naar bericht om te lezen zeg. Ik was zo blij om de 1e berichten van het oktober-bankje te lezen en nu dit! Ik wens jullie ontzettend veel sterkte met het verwerken.

Verder heb ik er ook even geen woorden voor ... ...

Liefs,

MBM

Geplaatst

We zijn vanonctend om 09.15 op schiphool geland en daarna met de trein naar Leiden,bloed laten prikken.

Ik heb het tel.nummer van mijn vriend gegeven voor de uitslag want ik had geen zin in een negatieve bericht,voelt altijd zoooo erg...als je het hoort dat je niet zwanger bent geworden,maar goed,ik was heel moe en ik had buik pijn dus ben op de bank gecrasht.Mijn vriend moest even weg,dus ik heb toch een beetje geslapen.Ze zouden tussen 3 en 5 bellen(nou ja ik vind het toch spannend natuurlijk).Toen kwam mijn vriend thuis en vroeg mij of ik de bolletjes ingenomen heb,toen zei ik nee:toen zei hij ,nou dan zal ik maar het snel doen.......het was huilen meiden....Ze hebben gebeld en ze hebben gezegd,dat de hormone waarde moeten ongeveer 50 zijn en bij mij is 153,ze willen donderdag dat ik weer bloed ga prikken en als een stijging is,dan naar de echo!

Wat er allemaal gebeurd,kan ik nog niet verwerken,misschien kom het los pas na donderdag! Nog even duimen tot donderdag!

Geplaatst (aangepast)

Sylvie, wat een rot nieuws! Jeetje vindt het echt erg, het bankje was zo mooi geopend door je, en het is je zo gegund, leef met je mee! Sterkte!

Violeta, echt.......!!! Op naar donderdag en dat de hcg maar mooi mag stijgen, ik duim voor je!

Meiden, hier gisteren en vandaag erg last van mn buik gehad. Vandaag zelfs een vlaag van buikpijn dat ik er bijna misselijk van werd... ik weet het niet meer, ik hoop het zo maar aan de andere kant denk ach het zal wel niet, dat zou te mooi zijn.. wd 10 is voor mij a.s.donderdag en dan ga ik testen. Ik weet het het is wat vroeg maar ik ben een vroegtester en moet mezelf nu al inhouden!

Voor alle andere meiden, zet 'm op!

Ricklover, Doortje en Nano, jullie zitten ook op wd8 vandaag, hoe voelen jullie je???

aangepast door Jetje
foutje
Geplaatst

Vandaag de punctie gehad, was zeer pijnlijk maar we hebben een mooie opbrengst 21 eicellen. Morgen horen we of de bevruchting allemaal goed gaat.

Sylvie heel veel sterkte met dit verlies.

Wish en witje vast houden. Tot vrijdag dan kom ik jullie vergezellen.

Gr suus

Geplaatst

Bedankt meiden!

@ jetje, ik had ook erg buikpijn een week na de terugplaasting en nog een aantal weken, maar ik was wel zwanger! Houd moed meis!

@ suus, wat een opbrengst! Hoe doe je dat? Ha ha! Heb je het korte protocol gevolgd?

Kissie mia

Geplaatst

Ester,wat een verhaal!Mijn duimen draaien voor je!Blijf positief denken!

Wish wat goed,je hebt 2 cryo's teruggeplaatst!Succes!

Guusje nog 2 dagen voor de echo!Gaat de tijd wat sneller voor je?:)

Suus,rust lekker uit,en op na de tp!Succes!

Geplaatst

lieve dames

Violeta, dat is super hoor!!! die waarde is echt wel mooi, maak je niet druk, dat je nogmaals moet is juist om te kijken of er ene mooie stijging waarneembaar is, dat ie het belangrijkste! een verdubbeling per 48 a 72 uur.

In Brussel spreken ze van een zwangerschap bij een waarde van 25 op dag 17 na punctie, zeg maar dag 14 na tp, er moet wel een mooie verdubbeling zijn en bij voorkeur zien ze op die dag een waarde van 100.

Van mij een felicitatie!!!!! en maak je nu aub niet druk dat je de utrogestan even nniet genomen had, dit is een lichaamseigen hormoon en maak je zelf ook aan.

Van harte meis!!!

Suus wat een giga opbrengst, op naar een mooie tp en ± 1 1/2 elftal cryo-s!!!

Jetje, heel veel succes, klinkt goed!

MbM, wanneer ga jij verder met je mooie cryootjes?

liefs

Babeth

Geplaatst
We zijn vanonctend om 09.15 op schiphool geland en daarna met de trein naar Leiden,bloed laten prikken.

Ik heb het tel.nummer van mijn vriend gegeven voor de uitslag want ik had geen zin in een negatieve bericht,voelt altijd zoooo erg...als je het hoort dat je niet zwanger bent geworden,maar goed,ik was heel moe en ik had buik pijn dus ben op de bank gecrasht.Mijn vriend moest even weg,dus ik heb toch een beetje geslapen.Ze zouden tussen 3 en 5 bellen(nou ja ik vind het toch spannend natuurlijk).Toen kwam mijn vriend thuis en vroeg mij of ik de bolletjes ingenomen heb,toen zei ik nee:toen zei hij ,nou dan zal ik maar het snel doen.......het was huilen meiden....Ze hebben gebeld en ze hebben gezegd,dat de hormone waarde moeten ongeveer 50 zijn en bij mij is 153,ze willen donderdag dat ik weer bloed ga prikken en als een stijging is,dan naar de echo!

Wat er allemaal gebeurd,kan ik nog niet verwerken,misschien kom het los pas na donderdag! Nog even duimen tot donderdag!

Jaaaaaaaaa, JOEHOE!!!! Wat goed Violetta!!! Ik ga je een ietsie pietsie feliciteren hoor! Kan het niet laten. Maar tuurlijk eerst donderdag nog even afwachten. Heb je nog wel kunnen genieten van je vakantie? Het was daar heet he? Ik ben afgelopen donderdag terug gekomen uit Turkije.

Wie weet zien we elkaar donderdag ochtend in het ziekenhuis! Hoe laat ga je?

Liefs Guusje

Geplaatst

@ Violetta!

Wat een supergoed nieuws. Wat zul jij je gelukkig voelen en tegelijkertijd zo onzeker. Heel herkenbaar maar probeer (vind ik zelf ook moeilijk) nu te genieten zodat je straks kunt zeggen, ook al gaat het fout; ik heb er wel van genoten. Zo probeer ik er nu ook in te staan maar sta wel met klots oksels bij de gyn hoor voor de echo.

Die utrogestan zal ik me niet druk over maken als ik jouw was. Ik hoefde het maar 12 dagen te gebruiken en ben ook nog zwanger. Je lichaam maakt zelf ook progesteron aan dus kwaad kan het niet. Neem ze gewoon weer in volgens afspraak en het komt helemaal goed!

Lieve meid, geniet!

Geplaatst

Wat een drukte hier en een een aantal hoopvolle verhalen met positieve testen en goede puncties.

Laten we september overtreffen met een nog groener wachtbankje.

Geplaatst
Sylvie, wat een rot nieuws! Jeetje vindt het echt erg, het bankje was zo mooi geopend door je, en het is je zo gegund, leef met je mee! Sterkte!

Violeta, echt.......!!! Op naar donderdag en dat de hcg maar mooi mag stijgen, ik duim voor je!

Meiden, hier gisteren en vandaag erg last van mn buik gehad. Vandaag zelfs een vlaag van buikpijn dat ik er bijna misselijk van werd... ik weet het niet meer, ik hoop het zo maar aan de andere kant denk ach het zal wel niet, dat zou te mooi zijn.. wd 10 is voor mij a.s.donderdag en dan ga ik testen. Ik weet het het is wat vroeg maar ik ben een vroegtester en moet mezelf nu al inhouden. Voor alle andere meiden, zet 'm op!! Ricklover, Doortje en Nano, jullie zitten ook op wd8 vandaag, hoe voelen jullie je???

Jetje, die vlaag van misselijkheid heb ik al een paar dagen.. Ene moment kan ik eten en andere moment helemaal niet.. Ook ik kan niet wachten om te testen, maar vind het doodeng.. Heb nog nooit positief getest..

Violeta!!!!!!!!!!!!!! Spannend!! Voorzichtige felicitatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig!!!!!!!!!!

Sylvie, wat verschrikkelijk.. Sterkte....

Alle andere meiden, fingers crossed!

Geplaatst

Violetta,

Wat een geweldig, super bericht heb je hier kunnen plaatsen.

Laat die tranen van blijdschap maar komen, het is je zo gegund.

(voor de andere natuurlijk ook maar dit is nu top nieuws)!

Geplaatst

Mia ik heb t lange protocol gevolgd. De andere 2 pogingen ook en toen had ik 11 en 14 eicellen dus deze uitslag is super. Nui hopen op een goede bevruchting en deling.

Geplaatst

@Ellen en Sylvie, wat rot zeg, Heel veel sterkte. Sylvie je kunt hier gelukkig iets postitiefs uithalen, knap van je dat je het weet om te buigen!

@Violeta Gefeliciteerd!

@Wish 2 cryo's klinkt goed, veel succes met de wd!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden