Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Jaatje, super! Gefeliciteerd!

Mia, je hebt het super gedaan, je mag even een traantje laten hoor, alle emoties komen er dan toch ineens uit! Ik duim voor je dat je mooie bevruchtingen hebt!

Meiden, ik heb er vanmorgen een testje tegenaan gegooid, wd10, en heeeeel licht positief. morgenochtend weer testen. Ik mag eigenlijk ook pas officieel testen dinsdag..wd15 maar ga elke dag testen tot dan.

Over de bollen ik moest ze 10 dagen gebruiken vanaf de dag van tp, dus ik heb gisteravond de laatste gebruikt. Elk ziekenhuis heeft echt zn eigen regels wat dat betreft.

Violeta, het ziet er goed uit meis! Als je zelf nog een keer bloed wilt laten prikken moet je gewoon doen hoor! Het gaat om jouw lijf en gemoedsrust. Liefs

Hey wat goed een lichte streepje!!!!!Ik hoop zo graag dat ie donkerder wordt!!!!Ga je iedere dag testen,haha gekkie dat is een goede sponsor van kruidvat!

Succes!

Yvonne hog een keer! Succes!!! ;)

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje heeft een Ticker!!!

meis van harte gefeliciteteerd, geweldig!! op naar de eerste echo!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

hoi dames

wat is er veel geschreven hihi

gelukkig mooie berichten!!!

Jaatje, top!!

Violetta. er is ee stijging, meestal is er een verdubbeling per 48 a 72 uur maar maak je niet te druk hoor!!! gelukkig een stijging, helemaal top!

Suus wat veel info krijg jij zeg, wel prettig maar je gaat je misschien ook druk maken, bij mijn 1ste behandeling waren het 5 toppers, blasto¨´s, geen zwangerschap, bij de zwangerschap van Lars en Nick een B,geen cryo´s, de deling van alle andere embryos ging met "horten en stoten". Ik dacht destijds dat het aan het korte protocol lag. Deze keer meerder embryo´s maar 1 tp en 2 cryo´s, allen B met max 10% fragmentatie. Vaak zijn het momentopnamen en mij is verteld dat je zelfs van een C zwanger kan raken maar dat de kans wel kleiner is. Op naar een mooie tp, heel veel succes!

Mia, wat een mooi resultaat, wat een opluchting na alle spanning zeg, heel veel succes, op naar een mooie tp een een prachtige test!!

Jetje, wat goed!!! ik had ook op dag 10 na tp de eerste test.....van mij een felicitatie als het mag....er is een begin nietwaar!?

Nou dames

heel veel succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Bedankt voor alle felicitaties, al lijkt het niet over mij te gaan! haha daarom maar even een ticker gemaakt om het wat meer tot de verbeelding te brengen!

Violetta, je hebt een stijging dus dat is goed! op naar de echo!

Jetje, wat spannend zeg! duim voor je dat ie donkerder wordt!

Geplaatst

Violeta gefeliciteerd he meid, is een mooie stijging.

Jetje Alvast een kleine felicitatie van mijn kant, op naar een donkerdere streep, mag je ook nog om een bloedtest.

Ik krijg morgen om 10 uur de TP van 2 emmy's die ik toch wel 8 maanden bij me wil houden.

Ben ook benieuwd of ik weer zo'n uitgebreide info ktijg over de emmy's haha

Groetjes suus

Geplaatst

Zo deze dag is ook weer bijna voorbij, dat de nacht maar om mag vliegen.

Wat duren die wachtdagen lang en wat ben ik bang om ongi te worden.

Liefs Esther

Geplaatst

@Suus: Heel veel succes morgen met je TP. Hoop ook voor je dat ze de komende maanden lekker warm bij je blijven zitten.

@Mia: Wat een mooi resultaat. Hopelijk komen er mooie bevruchtingen tot stand. Heel veel succes.

@Jaatje: Meid wat een geweldig nieuws. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

@Jet: Spannend. Hoop dat het 2de streepje steeds dikker zal worden. Klinkt iig heel positief.

@Esther: Killing die wachtweken he. Nog eventjes volhouden en hopelijk dan een positieve test in handen. Succes.

@Babeth: Succes morgen met je echo. Ben benieuwd wanneer je je TP zult hebben.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Esther, wat herkenbaar ! Ben ook zoooo bang dat ik ongi ga worden. Vandaag einde wd 7 voel nog nix bijzonders in mn lichaam. Terwijl 1 ste zwangerschap voelde ik vrij snel opgezette borsten. En kon koffie niet uitstaan. Maar ja , we moeten wachten. Zolang er nix vloeit hebben we nog hoop. Toch? Hou moed meid!

Geplaatst

Wow wat is er hier veel geschreven!!! Veel goede berichten dat is fijn!

Mia wat goed zeg 7 eicellen!! Ik duim voor je dat er goede bevruchtingen komen!

En heeft BB de punctie gefilmd? Hoe was dat?

Voor de rest iedereen veel succes!!!

Liefs Miekske

Geplaatst

Violeta, haha ja ik ben inderdaad een goede sponsor van Kruidvat, ik koop wel de goedkope hoor die van 2 voor 5 euries !!!:laugh:

Suus, succes vandaag met het ophalen van je toppers.

Wish, hoe is het met jou, voel je je goed? Bij jou is het ook zo spannend meis.

Jaatje, al een ticker, zo leuk!

Geplaatst

Esther, houd de moed erin, ik weet het die wachtweken zijn slopend ik ben ook blij als er weer een dag voorbij is! toi toi toi

Babeth, succes vandaag met de echo!

Geplaatst

Wat een drukte zeg.

Mia mooie opbrengst 7 eicellen, spannend.

Jetje heb je vanmorgen nog getest en en en .......

Esther de dagen kruipen voorbij, frustrerend, ga je vandaag weer fietsen?

Babeth veel succes met de echo.

Voor alle andere meiden veel succes.

Geplaatst

He meiden,

@Miekske, ja ze hebben alles gefilmd. De punctie, de uitrustkamer en de uitslag van de hoeveelheid eicellen. Ze waren nog nooit eerder bij en punctie geweest, was dus ook wel een beetje heftig voor hun.

@Babeth, meis laat van je horen als je iets weet! Succes ermee.

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Oooohw zielig voor hun!!! Mia heb je gewoon meegenomen naar de punctie....hahaha....als mee willen dan ook het HELE verhaal....;-)....lijkt me best eng om al die buitenstaanders bij dit soort persoonlijke zaken aanwezig te hebben....knap van je dat je dat kan!

He meiden,

@Miekske, ja ze hebben alles gefilmd. De punctie, de uitrustkamer en de uitslag van de hoeveelheid eicellen. Ze waren nog nooit eerder bij en punctie geweest, was dus ook wel een beetje heftig voor hun.

@Babeth, meis laat van je horen als je iets weet! Succes ermee.

Fijne dag meiden!

Geplaatst

@sylvie, ja vanmorgen weer licht positief, maar ik ga nog niet juichen ben er nog lang niet...Ik ben meer van eerst zien dan geloven(echo). Vanmorgen ook weer het zh gebeld omdat ik zo'n enorme buik blijf houden. Wordt straks terug gebeld. Dinsdag is testdag = D-day!..

Geplaatst

Lieve Nano,

wat onwijs rot voor je meis. Doe rustig aan en laat je een beetje verwennen vandaag. Veel sterkte met deze tegenslag.

Dikke knuffel Mia

Geplaatst
Helaas dames het is bij mij niet gelukt had net helder bloedverlies (wd 11)

Toch altijd voor de zekerheid testen adviseren ze mij, je weet nooit of er iets heeft gezeten en dat zou dan ondanks het misgaat toch positief zijn.

Geplaatst
@sylvie, ja vanmorgen weer licht positief, maar ik ga nog niet juichen ben er nog lang niet...Ik ben meer van eerst zien dan geloven(echo). Vanmorgen ook weer het zh gebeld omdat ik zo'n enorme buik blijf houden. Wordt straks terug gebeld. Dinsdag is testdag = D-day!..

Snap je helemaal maar het begint met 2 streepjes en dat is positief.

Geplaatst

Nano wat balen zeg, maar wanhoop nog niet helemaal hoor. Ook je medicatie blijven gebruiken tot het ziekenhuis zegt hier mee te mogen stoppen. Tegen mij zeiden ze elke keer weer dat er genoeg vrouwen wel zwanger zijn met bloedverlies. Met ivf heb je meer kans op bloedingen tijdens zwangerschap.

Dus toch de testdatum afwachten!!!!!

Sterkte in ieder geval met deze rotdag en komende dagen....

Geplaatst

Lieve nano, wat rot voor je ! İk hoop echt dat het niet gaat doorzetten ! İk gun het je van harte. Uiteraard alle dames hier. Doe rustig aan .... Liefs dunya

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal.... Ik was al klaar met midicijngebruik....heb net een zwangerschapstest gedaan geen dubbele streep....en de ongesteldheid heeft doorgezet....waarschijnlijk heeft er niets gezeten....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden