Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Joske, ik heb mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid ingevuld en dit kwam eruit.........20 oktober een echo dus dan kan het preciezer! Mijn cryo's waren wel 5 dagen oud, misschien dat dat scheelt.

Geplaatst

Ricklover, wat k***e zeg. Geen woorden voor, wens je veel sterkte komende tijd !

Nano als ik het goed begrijp is het toch doorgezet, wat jammer!

Babeth hoe is het vandaag gegaan?

Wish succes met het wachten!

Suus, dat ze blijven plakken!!

En voor degenen die dinsdag mogen testen, weekend vliegt meestal voorbij en dan is het nog maar 1 dagje tot dinsdag!!!!!!!! :gekruiste vingers 4

Geplaatst

Ricklover wat een teleurstelling zeg. Wel mooi dat jullie compleet voor adoptie gaan. Veel succes!!

Wish dat is nou het mooie van cryo's je merkt er niks van!!

Geplaatst

Hoi Schattie

"Helaas" treffen we elkaar weer hier op het oktober wachtbankje.

Ik wens je alvast heel veel succes dinsdag met je punctie en op naar de TP op 15 oktober.

Ik krijg 15 oktober ook mijn TP, maar dan van mijn cryootjes.

Hoop dat we deze keer meer geluk zullen hebben.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Ricklover, van ontzetten K#* voor jullie zeg, dat deze 3e poging niet gelukt. Vindt het heel verdrietig voor jullie. Veel sterkte!

Nano, ook voor jou een dikke knuffel meid!

Suus, houd ze vast die emmies!

Hier vanmiddag toch naar het zh geweest. Bloed was prima, maar er zit vocht in mn buik en mn eierstokken vooral rechts zijn errug groot. Dat veroorzaakt dus de pijn en de opgeblazen buik. Dat moet vanzelf wegtrekken maar kon lang duren zij de gyn.

Vanavond naar even de gedachten richten op The voice.. Fijne avond meiden!

@Schattie en Daniella, deze ronde moet 'm voor jullie worden hoor, ik duim alvast!

Liefs

Geplaatst

hoi dames

moest even bijlezen hoor!

Ik wil de dames die negatief getest hebben bij deze heel veel sterkte wensen!!!! en met name Ricklover, jullie gaan verder met 2 gewenste kindjes uit Polen, ik vind het top! ik hoop echt dat jullie ze snel mogen verwelkomen!!

Esther, suces met de laatste loodjes...so far so good.....!

aan alle meiden op het benkske; heeeul veeeul succes

ik heb vandaag de echo gehgad, deze was goed, alles zag er goed uit. de dominante follikel was nog klein, 9mm, maar dat past ook bij mijn langere cyclus.

Maar helaas kreeg ik vanmiddag en onverwcht bericht dat de beordelende arts (echo en bloedresultaten) aangaf dat ik alsnog een cyclus moest overslaan. Dit viel uiteraard verkeerd omdat ik 29-9 van mij eigen arts juist te horen kreeg da ik niet een cyclus over hoefde te slaan omdat ondanks de vroege mk mijn waarden alweer erg laag waren.

Heb voor de zekerheid een mailtje naar ij eigen arts gestuurd, ik hoop echt dat maandag een reactie krijg...indien het zo blijft dan even goed nadenken wat we doen.....

Geplaatst

Esther,

Geniet van het eten en de film!

Dan is er bijna weer een dag voorbij.....

Pfffff!

Succes!

Schattie,

12 follikels, mooi hoor!

Hoop je te mogen verwelkomen op dit lijstloze wachtbankje van oktober.

Succes!

Spaatje,

Nee, voel niks van de Pregnyl.

Ik heb net weer Pregnyl gespoten, misschien dat ik het hierna wel begin te merken aan m'n borsten?

We wachten maar af......

Suus,

Super dat je een tp van 2 toppers hebt gehad!

Nu samen met ons wachten.

Jet,

Je hebt dus last van overstimulatie, dat is niet zo mooi!

Hoop dat het positief uit zal gaan pakken!

Please!!!!

Babeth,

Neeeee, dit kunnen ze niet maken!!!

Hoop zo dat je eigen gyn aan zal geven dat je deze maand wel door mag gaan.

Laat het aub zo zijn!

Ik ga hier ontzettend hard voor je duimen!

Geplaatst

Het is zo onherroepelijk hè lieve schat....pfff....wat leef ik met je mee...:-(

Fijn dat je je kan focussen op adoptie...maaranaf hier een dikke kus en een warme knuffel.....Lfs van mij....

Doortje houd hoop lieverd.....

Alle anderen bedankt voor jullie lieve woorden god wat zal jij op zijn.....v

Nano, nee, jij ook? Vanmiddag heeft het bij mij ook doorgezet.. Hardstikke ongi en dit was voor ons de laatste poging. Wij gaan verder met adoptie, staan nu op de wachtlijst voor 1 of 2 kindjes uit polen. Het is goed zo voor ons. Nou ja, goed, is natuurlijk niet het goede woord.. Jonge jonge wat voel ik me k** nu..

Nano, heel veel sterkte!

Doortje, laat je er niet door afschrikken, er moet er toch in ieder geval eentje zijn die zwanger is!

Liefs en knuffel

Geplaatst
Helaas dames het is bij mij niet gelukt had net helder bloedverlies (wd 11)

Neeeeee Nano,wat erg meis.....heel veel sterkte!En Sylvie heeft gelijk toch bloed prikken is het goed.(ik snap dat je daar geen zin in hebt)

Een hele dikke knuffel van mij

Geplaatst
Dames heb net 2x8 cellige emmy's terug geplaatst gehad dat ze maar 8 maanden blijven zitten

Suus heel veel succes!Wanneer mag je testen?

Dorien nog even de goed moed houden!Het kan van de bolletjes komen!

Geplaatst
Nano, nee, jij ook? Vanmiddag heeft het bij mij ook doorgezet.. Hardstikke ongi en dit was voor ons de laatste poging. Wij gaan verder met adoptie, staan nu op de wachtlijst voor 1 of 2 kindjes uit polen. Het is goed zo voor ons. Nou ja, goed, is natuurlijk niet het goede woord.. Jonge jonge wat voel ik me k** nu..

Nano, heel veel sterkte!

Doortje, laat je er niet door afschrikken, er moet er toch in ieder geval eentje zijn die zwanger is!

Liefs en knuffel

Lieve lieve ricklover,ik heb net je bericht gezien!Het is ontzetend kl..te dat er weer mislukt is bij jullie,soms weet ik niet wat ik moet zeggen ik wil je alleen laten weten,dat ik aan je denk!Ik vind het heel goed dat jullie voor adoptie gaan,het is een moeilijke beslising!

Ik wens jullie van harte een hele korte wachtlijst en ik hoop dat jullie drom om een kindje te hebben snel uitkomt!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Zoveel geschreven ik lees en reageer,maar ik zie nu dat ik in mij eentje zit te schrijven.Sorry,doe ik het aan 1 keer volgende keer,alleen ik lees wat en dan moet ik gelijk reageren....

Babeth ik vind dat ze zoiets niet moeten doen,onmenselijk....je bent helemaal klaar voor en ook een groen licht gekregen en nu dit....wat is dit nou......ik ben een beetje boos op de arts. Ik hoop toch dat je door mag,spannend wachten de reactie van je arts!

Succes!

Wish het is toch ook goed als je niks voelt?Ik lees ook heel vaak dat meiden met cryootje niks voelen(ik heb geen ervaring mee).

Geplaatst

Hee Babeth, wat stom dat ze elkaar tegenspreken, ben benieuwd wat je terug krijgt op het mailtje.

Fijn weekend meis!

Geplaatst

Babeth balen zeg, baseerd deze "andere" gyn zijn advies op nieuwe bloeduitslagen of nog op dezelfde als je eigen gyn??

Als hij het adviseert op nieuwe bloeduitslagen, dan zou het heel zuur zijn maar zal hij het niet voor niks zeggen........

Hopelijk geeft je eigen gyn het gewenste uitsluitsel.

Dikke knuffel

Geplaatst

hallo allemaal

even een up-date.

vrijdag de 8ste punctie gehad (gelukkig weer onder narcose)

we 7 eicellen.

als we voor zondag 12:00 uur niks horen mogen we ons maandag om 15:00 uur melden in tilburg voor de terugplaatsing.

groetjes

succes en sterkte voor iedereen

Geplaatst

Louise, zeker spannend! Killing he dat wachten en daarna nog meer wachten!

Wat fijn, punctie onder narcose. Ik kreeg deze keer wel een morfine achtige in mijn infuus, dat scheelde iets, maar was nog steeds erg pijnlijk.

Groetjes Mia

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Weer een nieuwe dag en nog steeds geen ongi achtige kenmerken.

Voel me top en ga er in geloven,zal het dan toch?

Vorige ivf werd ik op deze wachtdag ongesteld en kondigde zich het al 2 dagen eerder aan.

Gisteren een heerlijk avondje gehad en de tijd vloog voorbij.

Vandaag ga ik ook veel doen des te eerder is er weer een dag voorbij.

Lieve groetjes Esther

Geplaatst

Ja meiden ik voeg me ook toe. De tp van onze cryo is gisteren goed gegaan het was zelfd nog een Atje.

23 oktober testdag

Geplaatst

He esther, op welke wachtdag zit je? Wat heerlijk dat jij je zo goed voelt!

Raba, spannend meis! Fijn dat de cryo goed ontdooit is.

Mia

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden