Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dank jullie wel allemaal.... Ik was al klaar met midicijngebruik....heb net een zwangerschapstest gedaan geen dubbele streep....en de ongesteldheid heeft doorgezet....waarschijnlijk heeft er niets gezeten....

Toch goed dat je het nu definitief weet.

Maar het blijft klote.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Toch goed dat je het nu definitief weet.

Maar het blijft klote.

Ja erg balen....we hebben nog twee mooie cryoos...eerst deze teleurstelling overwinnen...en dan met frisse moed hopen op het vervolg...;-)

Ik duim en hoop dat de test lekker een groen resultaat mag krijgen...

Lfs(met een traantje) Nano

Geplaatst

He Nano, wat balen zeg... Ik had zo gehoopt dat we allebei positief gingen testen. Sterkte in elk geval. Zal niet makkelijk zijn.

Hier is ook lichte paniek ontstaan. Ik zag net bij het naar het toilet gaan wat bruine afscheiding, maar bij het afvegen kwam er helemaal niks... Vind het doodeng nu..

Geplaatst

hallo dames

nano erg balen voor je....maar je hebt nog cryo,s allemaal extra kansen....vandaag rustig aan doen,toen ik van de week nagatief had getest,vond ik wel gelijk een stuk rust in mijn lichaam,want die ww neemt heel wat energie van een mens,en nu je moed weer verzamelen voor de volgende poging

doortje...sterkte er mee,maar het zegt nog niks.mooi rustig aan doen

witje:gelukkig voel je je weer iets beter,en dat die twee emmies maar lekker mogen innestelen...

beet je raar,maar niemand wacht hier op de rode duivels,en gelukkig maar,maar ik wil graag dat ze komen zodat ik verder kan,maar ze komen niet,heb vanaf woensdag de bollen laten staan verwacht het wel vandaag of morgen,de vorige keer was het ook 2 dagen na het stoppen,nu voel ik helemaal niks,geen buikpijn helemaal niks,en dan baal ik weer,want ik wil ze zo graag,en dan de eerst komende 9 maanden niet weer

dames fijn weekend

Geplaatst
Bedankt voor alle felicitaties, al lijkt het niet over mij te gaan! haha daarom maar even een ticker gemaakt om het wat meer tot de verbeelding te brengen!

Violetta, je hebt een stijging dus dat is goed! op naar de echo!

Jetje, wat spannend zeg! duim voor je dat ie donkerder wordt!

Jaatje, ik zie dat je 23 september een TP had, en dat je op 7 oktober mocht testen, maar dat je ticker op 5 weken staat. Had je oudere cryo's dan 3 dagen?

ik had nl. op 16 september mijn ei en op 19 september mijn TP en mocht 3 oktober testen. Volgens mijn bereking ben ik nu 5 weken en 1 dag.

hi hi niet dat het wat uitmaakt, maar ik vroeg het me zo af. Misschien reken in dan wel fout.

Nano sterkte meid!

liefs joske

Geplaatst

Nano: Wat rot voor je, en ik kan het weten want mij is het op precies dezelfde manier overkomen. Zoals Janine zegt, laat je lichaam nu maar weer even tot rust komen en de stress van de ww laten gaan. Ik moet toegeven dat het mij ook wel goed doet. Niet dat ik daarom er niet weer in wil vliegen! Dus veel goeie moed voor de komende weken!

Suus, veel succes! Positief blijven en ontspannen wanneer je maar kan (met véééééél afleiding) :-)

Doortje, goeie moed en rustig blijven. Komt wel goed.

Aan alle andere meiden: een leuk weekend gewenst en vooral afleiding afleiding afleiding zoeken! Ik ga mijn ventje verwennen, want die heeft toch ook lang op zijn honger moeten wachten hoor, met al mijn angsten, pijnen en vermoeidheden. :sneaky:

Geplaatst

hahaha ellentrik.....ik denk er net zo over,we gaan dit weekend lekker genieten van elkaar,even geen gestress en geen hormoon te hoeven slikken nu nog,en het belangrijkste die vieze bollen ff lekker niet gebruiken,dus manlief en ik,hebben een super romantische weekendje thuis geboekt,met lekkers en een filmpje en kaarsjes aan en heerlijk van elkaar genieten

en dan volgende week er weer met volle moed er tegen aan.....want dan hoop ik wel dat de rode duivels bij mij zijn door gebroken

fijn weekend

Geplaatst

Nano, nee, jij ook? Vanmiddag heeft het bij mij ook doorgezet.. Hardstikke ongi en dit was voor ons de laatste poging. Wij gaan verder met adoptie, staan nu op de wachtlijst voor 1 of 2 kindjes uit polen. Het is goed zo voor ons. Nou ja, goed, is natuurlijk niet het goede woord.. Jonge jonge wat voel ik me k** nu..

Nano, heel veel sterkte!

Doortje, laat je er niet door afschrikken, er moet er toch in ieder geval eentje zijn die zwanger is!

Liefs en knuffel

Geplaatst

Oooh, ricklover wat erg.. heeeeeel veel sterkte meid. Er zijn geen woorden voor.

..

Ik heb zelf ook aan adoptie gedacht, voor met de ivf te beginnen. Geef al je liefde aan die kindjes. Jij en je man verdienen het na al die tijd. En die kindjes zullen niet weten hoe hard ze met hun gat in de boter zijn gevallen door jullie als ouders te hebben!!

dikke dikke knuffel voor een warm weekend.

Ellen

Geplaatst
Dames heb net 2x8 cellige emmy's terug geplaatst gehad dat ze maar 8 maanden blijven zitten

Goed nieuws, dat ze maar lekker bij je blijven.

Geplaatst

Ricklover, want ontzettend kl*te zeg. Verwerk dit goed samen! Heel veel sterkte in elk geval.

Hier lijkt het er niet beter op te worden. Inmiddels al echt roze verlies wat blijft komen (de verkleuring zal wel door de bollen komen).

Ik ga thuis (ben ook nog eens op het werk... pfff....) vanavond maar gelijk een test doen om even te checken, maar baal onwijs op dit moment. Ik had zulke goed hoop... zucht...

Geplaatst

@Nano: Veel sterkte gewenst meid. Teleurstelling is altijd weer zo groot. Neem even je rust en dan kan je er straks weer tegenaan met je cryootjes.

@Ricklover: Waardeloos meid en ook nog eens je laatste poging. Het is allemaal zo oneerlijk.

Enig idee hoelang jullie nog moeten wachten om te adopteren? Het allerbeste gewenst.

@Suus: Geweldig, 2 emmies teruggeplaatst. Hoop dat ze de komende maanden lekker warm bij je blijven. Succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Lieve Ricklover,

wat ontzettend k! Ik weet de juiste woorden niet te vinden, ik kan me maar een fractie voorstellen hoe jullie dit ervaren. Ik weet wel dat jullie zoveel van die kindjes gaan houden, biologisch of niet, dat maakt uiteindelijk niets meer uit. Ik hoop dat jullie met frisse moed straks het adoptie proces in kunnen gaan. Nu is er natuurlijk nog verdriet, dat is niet erg, verdriet is er om gevoeld te worden! Heel veel sterkte.

@Doortje, jeetje wat spannend zeg. Ik hoop dat het meevalt, succes met testen.

Dikke knuffel Mia

Geplaatst
Oooh, ricklover wat erg.. heeeeeel veel sterkte meid. Er zijn geen woorden voor.

..

Ik heb zelf ook aan adoptie gedacht, voor met de ivf te beginnen. Geef al je liefde aan die kindjes. Jij en je man verdienen het na al die tijd. En die kindjes zullen niet weten hoe hard ze met hun gat in de boter zijn gevallen door jullie als ouders te hebben!!

dikke dikke knuffel voor een warm weekend.

Ellen

Dank je wel...

Geplaatst
Lieve Ricklover,

wat ontzettend k! Ik weet de juiste woorden niet te vinden, ik kan me maar een fractie voorstellen hoe jullie dit ervaren. Ik weet wel dat jullie zoveel van die kindjes gaan houden, biologisch of niet, dat maakt uiteindelijk niets meer uit. Ik hoop dat jullie met frisse moed straks het adoptie proces in kunnen gaan. Nu is er natuurlijk nog verdriet, dat is niet erg, verdriet is er om gevoeld te worden! Heel veel sterkte.

@Doortje, jeetje wat spannend zeg. Ik hoop dat het meevalt, succes met testen.

Dikke knuffel Mia

Dank je wel!! En jij ook veel geluk!!!!!! Hoop zo voor je dat het gaat lukken!!!!

Liefs

Geplaatst

Nee toch, wat vind ik dit klote om te lezen.

Zoveel meiden achter elkaar waar het niet bij is gelukt.

Lieve meiden, allemaal heel veel sterkte om dit te gaan verwerken.

Hoop dat er weer moed gevonden kan worden om door te gaan met een evt. volgende poging.

Ricklover,

Jullie gaan verder met het adopteren van één en/of twee kindjes.

Heel veel succes met het adoptie proces!

Ik voel niks aan m'n lijf, niks te merken dat er een tp geweest is.

Vanavond weer 5000IE Pregnyl spuiten.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Nog steeds veel stress hier, was het maar dinsdag.

Nog geen tekenen van ongi, had ik de vorige keer wel op wachtdag 9.

Goed teken?

Vanavond met manlief uiteten en naar de bios, beetje afleiding zoeken.

Dikke kus Esther

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Als alles goed gaat kom ik jullie graag vergezellen op vrijdag 15 oktober.

Vandaag de 1e FM gehad, direct de laatste, het zag er allemaal goed uit. 6 follikels van 15 mm.

Dinsdag 12 oktober de punctie en als de bevruchting goed gaat vrijdag de terugplaatsing.

Ricklover: Heel veel sterkte in de verdere toekomst, ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn.

Wish: Jij ook heel veel geluk en geduld met het wachten.

Liefs Schattie..

Esther73: De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze wel, maar in dit geval klopt het ook!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden