Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Zo deze dag is ook weer bijna voorbij.

Even heerlijk op het strand geweest.

Nog steeds geen ongie tekens en we hebben het op het strand zelfs over kindernamen gehad'.

Best eng, maargoed was het maar vast dinsdag.

ohja, nog steeds niet getest.

Lieve groet Esther

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mia dat is mooi nieuws nietwaar? En nog een cryootje ook joepie!!!!!

Hier zit de eerste ww erop. Ik heb allerlei gevoeletjes, maar ja na al 7x in de ww gezeten te hebben, weten we ook maar al te goed dat het allemaal niks zegt. Gewoon domweg afwachten......

Geplaatst

@Esther: rustig aan meis, het hoeft niets te betekenen. de buikpijn was voor mij vrijdagavond de reden om zaterdagochtend toch de test alvast te doen..... nu warme kruik op je buik en ontspannen.

Sterkte,

Lot

Geplaatst

Ellie,

Het is een duidelijk verhaal geworden hoor. (bedankt voor de uitleg)

Wat een wonder dat je toch zwanger bent geraakt terwijl er de vorige dag geen zaad te vinden was.

Erg dat dit 'mis' is gegaan.

We hebben inderdaad al wat tp gehad.

Maar ach, zo hebben we allemaal een rugzak die af en toe heeeel zwaar is en waar regelmatig toch wel wat uit gehaald wordt zodat de rugzak draagbaar blijft!

Geplaatst

Esther,

Poeh hé, wat voel ik de zenuwen en spanning door mijn scherm heen als ik je berichtjes lees.

Echt heel veel succes!

Geplaatst

Pleun ik heb frummel en frutsel verteld dat het erg onbeleefd van ze zou zijn de mensen van de luckey meds niet persoonlijk te bedanken, dus het moet gewoon goedkomen!!!!!!!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Vanmorgen 0m 4.30 hield ik het niet meer en heb getest, helaas was hij negatief.

Heb nog steeds lichte buikpijn maar geen rood.

Heb ik te vroeg getest(wd 11)

Of ben ik echt niet zanger.

Voel me rot.....

Morgen bloedtest, maar ik ben het geloof erin een beetje verloren.

Lieve groet Esther

Geplaatst

Ooh Esther,

dat is balen! Ik weet niet of het veel te vroeg is? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, je had er zo'n goed gevoel over. Ik baal echt met je mee.

Ik mocht de vorige keer pas op dag 15 testen en heb het zelfs een dag later gedaan. De test was toen heeeeel licht positief.

Hele dikke knuffel van mij

Geplaatst

Esther ik hoop dat de bloedtest wel goed nieuws geeft, wd 11 kan nog iets te vroeg zijn voor een urinetest.

Het kan altijd een late innesteling zijn.

Succes morgen met de bloedtest, hoe laat mag je komen?

Geplaatst

Esther, ik heb een aantal van je laatste berichten gelezen. Wat verschrikkelijk spannend zeg. Ik weet niet wat voor urinetest je hebt gedaan, maar ik heb altijd begrepen dat dat echt pas na 14 dagen kan. Ik zal voor je duimen morgen..

Groet van Ellie.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik heb de goedkoopste kruidvat test gedaan (2 voor 5 euries)

De punctie is vandaag 14 dagen terug en de terugplaatsing is 12 dagen terug(donderdag 30 september).

Ik hoop maar dat het te vroeg was.

Buikpijnklachten zijn verdwenen en nog steeds geen rood.

De 2 keren hiervoor werd ik dwars door de bollen heen ongesteld dus het geeft me wel weer wat moed, maar ik hou toch rekening met het ergste.

Morgen ochtend breng ik eerst onze dochter naar school en ga dan meteen door naar zh dus laat ik rond 9 uur bloedprikken.

weet niet hoelang het duurt voordat de uitslag er is, maar dat hoor ik morgen wel.

Lieve groet Esther

Geplaatst

Lieve Esther,

ik mag pas 15 dagen na de terugplaatsing testen! Waarom jij na 12 dagen? Ik moest een thuistest doen, zou dat een verschil kunnen zijn?

Vind het toch apart dat het zo verschillend is.

Kissie

Geplaatst

Hoi Esther, van het zh waar ik ga, is het ook 14 dagen na punctie testen, de eerste twee keer ( gebruikte de mutsenballen) netjes op dag 14 getest en beide keren negatief.

had ook wel zoiets van is best vroeg, toch de volgende dag menstruatie, heb net in een ander topic getikt dat het toch beste snel is, ze zitten per toch pas "net"in....sterkte en succes meid!

Geplaatst

Esther,

Sommige mensen testen op wd11 (of zelfs eerder) positief en andere testen niet positief en daar is de bloeduitslag wel positief van.

Helaas weet je het nu nog niet.

Wat een spanningen zeg!

Sterkte!

Mia,

Meerdere ziekenhuizen geven als testdatum 15 dagen na tp aan.

Echter kun je eerder testen, maar het ziekenhuis wil er zeker van zijn dat de testuitslag niet 'vals' is.

Sommige testen vroeg positief, maar op de testdag zelf (of later) negatief.

Als je niet eerder test weet je ook niet dat het embryo wel geprobeerd heeft om zich in te nestelen.

De één vindt het prettig om vroeg te testen en de ander wacht daar liever mee.

Het is net wat jij zelf als persoon (samen met je evt. partner) prettig vindt om te doen.

Dames,

Heb ik het zo een beetje begrijpelijk omschreven?

Geplaatst

Hoi Mia,

De eerste bloedtest is 12 dg na terug plaatsing en als die positief is 2 dagen later weer een bloedtest om te kijken of je hcg waardes mooi stijgen.

Gr Esther

Lieve Esther,

ik mag pas 15 dagen na de terugplaatsing testen! Waarom jij na 12 dagen? Ik moest een thuistest doen, zou dat een verschil kunnen zijn?

Vind het toch apart dat het zo verschillend is.

Kissie

Geplaatst

ok dames ik snap het!

dan was ik de vorige keer wel heel langzaam met hcg aanmaken, want ik testte op dag 16 en het was een bijna onzichtbaar streepje. Misschien een late innesteling.

Esther, misschien heb je nog wat vertrouwen in een bloedtest? Het is allemaal ook zo onwijs spannend! Wat heb je trouwens een onwijs knap dochtertje (neem aan op het profile fotootje). Ze ziet er snoepig uit!

Is het trouwens erg dat ik last heb van mijn buik? Het lijkt wel of mijn stokken heel gevoelig zijn. Het is nu 5 dagen na de punctie.

kissie Mia

Geplaatst

Mia wat je buikpijn betreft. De follikels die aangeprikt zijn lopen weer vol met bloed en vocht en dat kan pijn doen. Het is belangrijk dat je geen bolle buik gaat krijgen of dagelijks meer dan een halve kilo aankomt.

Meestal is meer rust nemen voldoende. Als je het niet vertrouwd gelijk het ziekenhuis bellen.

Succes

Geplaatst

Esther, als het bloed CITO wordt nagekeken kun je na 3 uur al een uitslag hebben, dat hadden ze bij mij vrijdag gedaan.

Ik heb net de echo gehad en alles zag er goed uit. Alleen nog een bms van 7mm dus ik moet op mijn ongi wachten, daarna 1 cyclus rust en dan weer opstarten met een iui.

Dus als de ongi niet te lang op zich laat wachten kan ik dit jaar nog een poging doen.

Had ook nog even nagevraagd over de plannen aangezien de ivf en hun wisten ook nog niet hoe alles ging lopen. Wel dachten ze dat het waarschijnlijk pas in 2012 zou ingaan omdat het te kort dag is om nu alle verzekeringen om te gooien.

Laten we het hopen.

Geplaatst

Hallo Meiden

nou vanaf vandaag 15:00 uur gaan wij hier ook op het wachtbankje.

Vind het wel weer een rare gedachten hoor na 15:00 uur loop ik zwanger de deur uit.

Ja ik weet dat ze eerst nog moeten innestellen.

ben er dit keer heel rustig onder.

Ik wil wel even kwijt dat ik heel blij ben deze site te hebben gevonden het is zo fijn om niks uit te hoeven leggen.

Maar ook de steun die iedereen hier aan elkaar geeft zowel voor de gene die positief bericht hebben als de gene die negatief bericht heeft.

Daarom dank voor mooie mensen op de wereld.

dikke knuffel en zoen voor iedereen.

xxx louise

Geplaatst

Sylvie,

Fijn dat alles er op de echo goed uit zag.

Al had je liever een ander echobeeld willen zien......

Wil je nog heel veel sterkte toe wensen om dit alles een plekje te gaan geven!

De volgende poging zal dus een iui poging gaan worden als ik het goed begrijp?

Laat je van te voren nog een keer het zaad testen?

Louise,

Wat fijn dat je om 15.00uur een tp hebt!

Ben ook nog steeds blij dat ik dit forum heb ontdekt.

Geplaatst

Hallo allemaal

Morgen is voor ons de dag dat het lange wachten weer gaat beginnen.

Als alles goed is gegaan worden er twee emmy's teruggeplaatst. Heel spannend weer!

Zoals Louise al schreef, fijn deze site.

groetjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden