Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Komt ie........... EEN POSITIEVE TEST VANDAAG!!!!!

Het is vandaag 2 weken na de punctie, mag vrijdag een bloedtest doen.

Even een heel kort berichtje want hummel heeft aandacht nodig maar ik ben zo verschrikkelijk blij!!!!

Liefs

Noor

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:clap2::happydance::clap2::happydance::clap2: ...JOEHOEEEEEEEEEE !!!!!!!

Wat een geweldig nieuws Noor !!!!

Kijk daar word een mens vrolijk van!

Op naar vrijdag naar de bloedtest.

Kijk net naar je handtekening..je hebt 3 emmys tp?! Wow..nu ben ik ook heel nieuwsgierig wat dit gaat worden!

Erg blij voor jullie!!

Geplaatst

Claudia...ja elektrische tandenborstel is top he...toch ook t gevoel dat je in die korte tijd meer effectief aan t poetsen bent.

Hier ook al dikke schik als ik m te voorschijn haal ;-)

Beterschap voor Noa.

Geplaatst

ja klopt ik heb ook het idee dat het veel effectiever poetsen is, tandjes zijn nog veel witter dan voorheen en ze waren al wit hihi

Ik heb die gratis tandenborstel van de AD, maar nu het zo goed gaat gaan we er een van oral B kopen als de borstel en de battery op zijn

Geplaatst

@Noor, Proficiat! Super zeg een positieve test, nu natuurlijk hopen dat het goed blijft gaan. Maar 3 embryo's? Bewuste keuze van jullie zelf?

@Peggy, super dat het nu weer iets beter gaat tussen jou en je man en dat hij besloten heeft om echt voor jullie te gaan!

Ik ben bij mijn eerste zoon ook een alleenstaande moeder geweest, de eerste 4 jaar van zijn leven. Rond z'n 4e verjaardag leerde ik mijn huidige vriend kennen. Het was voor mij alleen een hele andere situatie...was pas net 20, zat nog op school, woonde nog bij mijn ouders omdat ik geen huisje kon vinden voor ons. Natuurlijk hebben mijn ouders veel geholpen zodat ik mijn school wel af kon maken daar ben ik heel blij om. Het enige waar ik nog wel altijd spijt van heb, hoewel ik er zelf niks aan kon doen, is dat ik al die tijd nog bij hun in huis heb gezeten. Had zo graag een eigen plekje gehad voor ons tweetjes. Mijn ouders bedoelden het allemaal wel goed maar het zijn natuurlijk ook oma en opa en die staan er meestal om bekend om kinderen te verwennen ;-). Speelde natuurlijk ook nog mee dat ik hun jongste kind was en mijn zoon hun 1e kleinkind. Ach ja, geloof niet dat Yordi er iets aan overgehouden heeft....Het is een lieve, behulpzame, (irritante ;-) ) puber geworden....ow wat word dat over een paar jaar? Waar zijn we aan begonnen?? Hopelijk is die puberteit snel over hahaha

Geplaatst

Ow ja, Ruben is vandaag weer naar het cb geweest....alles was goed, moest alleen bij de 2e prik even huilen (was er zelf niet bij). Hij is nu 80cm en 10,3kg (als ik het goed onthouden heb ;-) ).

Geplaatst

Marjon..dan is Ruben een mooi slank manneke...

Ik had even vergeleken met onze zoon toen ik naar CB moest op deze leeftijd ook 80 cm maar 12 kg. Hij was ook echt een propje...noemde hem altijd

Sugar Lee Hooper...was ook lang kaal.

Snap dat je je eigen plekje gewild had maar tjong ook nog school er bij...was echt een klus geweest.

Hoe is t met je zoon zijn vader dan...was die toen uit beeld helemaal...en nu?

Ach beetje verwennen...volgens mij heb jij je zoon prima opgevoed toch zoals je wel eens schreef..hij vraag netjes eerst of hij achter de pc mag op zijn kamer e.d..

En tja een puber..ik kijk er niet graag naar uit. Heb t idee dat ik elke dag met een puber te maken heb hier. Vooral nu weer in vakantie..structuur uit beeld..pfief wat een draak!

Zo snel afsluiten..naar t werk..bye bye

Geplaatst

Noor!wauwwwww!gefeliciteerd meid!ohhhh lekker genieten!

Marjon denk dat j_esse qua lengte en gewicht bij r_uben in de buurt komt. Heb nog steeds niets gehoord van cb. Anders volgende week maar ff achteraan.

Jij hebt ook een moeilijke tijd gehad. Alleen je zoon opvoeden, naar school, jong!petje af meid hoe je het nu voor elkaar hebt!

Eigenlijk geen nieuws hier.

trouwens sinds 2 week is brood eten echt een drama hier. Ik ging altijd met hem aan tadel zitten. Hij broodje, ik broodje. Ineens over en uit. Hij vetikt het om zn mond opente doen. Heb het al spelenderwijs geprobeerd. Hij eet alleen paar stukjes als die gewoon aan het kruipen/staan is en ondertussen kan ik er wat stukjes in doen. Maar dat hou bij hooguit half broodje op!nouja komt wel weer toch?zal wel zo'n mooie fase zijn!

Geplaatst

Electrische tandenborstel is miss niet zo'n gek idee. Tandenpoetsen vind ie echt.niet leuk!wij hebben wel zo'n ding alleen gebruiken gem nooit alleen week voordat ik weer naar de tandarts moet haha!

Kun je speciale borsteltjes kopen voor.kinderen?

Geplaatst

Annie..ik gebruik de gewone opzetborsteltjes eigenlijk maar er zullen vast uitvoeringen zijn voor kinderen...

Vervelend dat J-esse zijn broodje niet zo wil. Hopelijk een fase idd.

F@bi heeft af en toe ook van die streken al na een paar happen maar als ik iets op haar tafelblad neer leg wat ze in handen kan houden en bekijken dan doet ze zonder er erg in te hebben gewoon haar mond weer open en zo krijg ik toch t bordje leeg of broodje er in ;-) Flink afleiden dus met een speeltje of boekje of gewoon een gebruiksvoorwerp..werkt hier goed.

Noor hoe is t met je? Vandaag de bloedtest gehad...hcg uitslag gekregen?

Fijn weekend allen!:happydance:

Geplaatst

hoi sorrydat ik even niet heb layen horen maar ik zat onder behoorlijke stress. Na dinsdag een knaltest te hebben gehad, werdende testen elke dag lichter.... vrijdag bloedprik gehad en jawel het hcg was nog 15. Een innesteling geweest maar het geluk was van korte duur helaas. Dat was wel even slikken hoor. Even 2 dagen in de wolken en dan keihard ervan af kukelen... auw!

Tuurlijk, het is voor ons anders want wij hebben al een keer ongelooflijk geboft, maar de wens naar nog zo'n kleintje is nog erg groot.

Ik lees wel alles hier geschreven wordt hoor, met heel veel plezier trouwens.

Sinds deze week is het gillen erbij gekomen. Bijv als hij op een speelplaatsje mag maar hem dan na een tijdje weer in de buggy wil zetten krijg ik enorm protest. Gillen, zichzelf hol maken zodat ik m niet in de buggy krijg, behoorlijk genant.. Hebben jullie ook zo iets dergelijks? Of doe ik iets fout? Schaam me dood soms... ik negeer t volkomen en wacht tot hij weer slap wordt en dan krijg ik m er alsnog in maar is dat het juiste? Want ik weet niet of het aan mij ligt maar hij is nog niet voor rede vatbaar op dit moment. Hij gilt keihard en hoort me niet eens. En ik wil zelf in elk geval niet vervallen in geschreeuw. Hellup!!!

Verder is het het liefste kind vd wereld maar als hij iets leuk vindt dan wil hij er gewoon niet mee stoppen.

De afgelopen week weer 5 x per nacht eruit ivm 4 kiezen tegelijk! Maar dat snap ik verder, is ook pijnlijk.

Verder loopt hij nu echt heel goed en rent zelfs al. Maar wel heel houterig met beide handjes nog in de lucht. Heb een filmpje gemaakt als hij naakt naar het bad loopt, echt geweldig filmpje!! Dat kleine poepertje met die koddige beentjes, je vreet m op!

Annie de miine eet nog steeds maar eenhalve boterham...zonder korstjes. Ik maak me er maar niet druk om, gaat vanzelf wel een keer beter denk ik maar.

Een fijne dag allemaal!

liefs

Geplaatst

Ach jee Noor wat is dit nu jammer...t zag er zo veel belovend uit je test :-( .....

Hcg van 15 nee daar kan je echt geen hoop meer uit putten...echt heel jammer.

Zo word je even heen en weer geslingerd van blijdschap naar verdriet.

Tuurlijk is de wens net zo groot als bij de eerste...ik kan uit ervaring zeggen de de wens voor een 2debij mij nog veel groter was dan bij de eerste leek wel

Wou zo graag een broertje/zusje voor onze zoon...

Hebben jullie nog cryo's?

over t schreeuwen/gillen als ze afscheid moeten nemen van iets leuks...erg bekent. OOk de rug strekken als een plank als ze in de buggy moet..hier ook zo hoor.

Ik ga haar dan kietelen en gekheid maken...dan kan ze zich niet meer als een plank houden en kan ik snel haar weer in de riemen zetten en is t geschreeuw ook vaak afgelopen..beetje gekke bekkies trekken e.d.

Manneke al renen haha in blote tokus...lijkt me idd een komisch gezicht.

F@bi ging eerst nog op de knieën verder als ze ergens sneller heen wou maar nu heeft ze harder lopen ook uitgevonden...net de Eiffeltoren..benen heel ver uit elkaar en dan waggel waggel steeds sneller ;-)

Vervelend van zijn kiezen..voor jou ook ;-(.

Annie...nog 1 nachtje slapen.....

greetzzzzz Manon

Geplaatst

Noor wat ontzettend balen!zo kan je je geluk niet.op en 2 dagen later wordt je er weer vanaf gedonderd!tuurlijk ben je blij met jullie knulletje, maar daarom.wil je.dit niet minder graag. Sterkte meid!

Brood gaat goed als mannetje in de box staat...ach hij eet wat tenminste.

Nog last gehad van uur verschil?hier viel mee, alleen vanavond had ie het wel gehad. Hier weer druk weekend achter de rug. Laatste visite net weg, nu nog ff bankhangen en op tijd op bed. Morgen nog dagje vrij gelukkig.

Fijne avond!

Geplaatst

Er is er 1 jarig hoera hoera...dat kun je wel zien dat ben jijjjjjjjj !!!!!

Dat vinden wij allen zo prettig jaja..en daarom zingen wij blijjjjjjj !!!!

Ze leven lang hoera hoera..ze leven lahang hoera hoera..zij leven lang hoera hoera!!!!

Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria..

In de gloria..in de glohhhh riaaaa.

Ze leven hoog zij leven hoog...zij leven hoog zij leven hoog..ja hoooog ..ja hoooooog

zij leven hohooooooog zij leven hoog

Gefeliciteerd Annie met je 27 ste!!! :toppie:

Fijne vrije dag vandaag!

Geplaatst

Sorry ben even niet online geweest. Annie nog van harte..

Wat ontzettend balen zeg noor... je hoopt toch... ik hoop dat je nog cryo's hebt... en blijf positief he... je hebt immers al een wondertje dus het kan wel!!

Onze kleine man was zondag niet lekker.. moest maandag eigenlijk voor zn prikjes naar het cb. Af moeten bellen. Want dan geven ze de prikjes niet. Kan nu pas in december weer terecht. Gister ging het alweer een stuk beter met hem. Dat gaat toch snel met die kleintje.. dan zijn ze ziek en dan weer beter.

S-t-a-n is wel enorm hangerig en huilerig... Nachten gaan ook niet vlekkeloos.. heb ook wel een kies in aantocht zien komen. Dus dat zal het ongetwijfeld wel zijn.

Wat jij verteld noor.. herken ik ook heel erg... het kan zn driftig mannetje zijn... Ik probeer het ook te negeren.. maar geef wel aan dat ik dat niet goed keur.. Door hem aan te kijken en NEE te zeggen. Daarna leid ik hem af. Ik heb hier al een aantal dagen dat hij zo hangerig is... pfpf was even 'blij'' dat ik vandaag weer mocht werken... erg he... Ook wel het idee dat hij last heeft van het uurtje tijd verschil... vanmorgen om half 6 wilde hij echt niet meer gaan slapen...

Eten gaat hier wel prima... lust erg veel!

Zaterdag gaan mn man en ik een dagje naar antwerpen (SAMEN) dus we werken er hard aan..

Ook gaan we van 23 tot 25 november naar efteling bosrijk. Dus weer wat leuke dingen in het vooruitzicht.

Groetjes Peggy

Geplaatst

Gezellig in een huisje, samen..met elkaar...moet gelijk aan de reclame denken van die uil...haha..Peggy you go girl...je werkt er echt goed aan!!

gezellig, samen..met elkaar ;-)

Leuk hoor..weer lekker samen leuke dingen ondernemen. Belgie ook altijd leuk. Voordat de kids er waren mochten we ook graag zo even naar Brussel en Antwerpen tuffen...zo om "even"een brusselse wafel te scoren of een nachtje te overnachten (in Mechelen vaak)

Goede set Peggy!:toppie:

Hier ook erg hangerig en huilerig. Zag ook de (1ste) kies in aantocht...toch maar ff wat druppels weer halen vandaag.

Gisteren een schreeuw serenade van hier tot Tokio toen ze naar bed ging..man man wat een volume..krijsen gewoon.

Als ze naar boven moet en man en zoon hier achter blijven of als iemand de kamer uit loopt...pffff en dit vooral eind van de dag he als ze moe is.

Verder moet ik nu eens echt wat aan de kkeuken kastjes gaan doen..die heeft ze helemaal ontdekt.

Nergens zitten spullen in die gevaarlijk voor haar kunnen zijn maar ohh wat zijn al die plastic bakjes en bekers interessant he.

En als dat kastje dicht gaat weer...brullen maar weer ;-(

Annie..leuke verjaardag gehad..lekker verwend?

zo ga ff onder de pomp..bevalt wel lekker zón weekje vrij!

bey bye

Geplaatst

Goed bezig Peggy! Knap hoor dat jullie er echt voor willen gaan en er ook echt energie in steken. Veel mensen geven zo vlug op maar gelukkig geldt dat niet voor iedereen!

Ik hoop van harte dat jullie weer echt gelukkig worden meid. Jij verdient het sowieso!

Manon.... kiezen..... echt pijnlijk he. En zorgt bij ons voor ontzettend veel gebroken nachten. Waarbij je niet zo duidelijk als bij tanden kunt vaststellen dat het daardoor komt. Maar ze worden gewoon vaak wakker van de pijn terwijl je dan niet zeker weet of het wel mondpijn is. Maar altijd na zo'n periode van vaak er uit 's nachts zit er weer een witte punt dus het komt wel echt daardoor.

Mijn mannetje gaat 2 uurtjes naar het kdv per week en gisteren hadden ze gezegd dat zijn schoenen te klein zijn. Ik heb ze nog maar heel kort, schat een week of 6 en toen waren ze eigenlijk een maat te groot. Vandaag naar de winkel gegaan en ja, de mevrouw zag het meteen: te klein! Dus zit hij met zijn 13,5 maand inmiddels in maat 23! Pff.. leeft op grote voet!

Maar hij liep er meteen goed op weg en het lopen op de andere schoenen ging inderdaad wat minder dan wanneer hij op sokken liep. Niet dat ze echt heel erg te klein waren want er zat nog wel iets van ruimte maar blijkbaar toch te weinig. Dan ben ik toch blij dat ik er op het kdv niet tegenin ben gegaan ofzo, terwijl ik er echt 100% heilig van overtuigd was dat ze ongelijk hadden. hihi.

Verder vandaag weer met hummel naar de kapper geweest. Het groeit zo ontzettend hard; moet echt elke 5 a 6 weken en dat is eigenlijk al te lang. Hij zat geweldig stil vandaag dus ik ben supertrots op hem!

verder weer een beetje aan het bekomen van een mega ongi, zal wel door de innesteling komen. En de nieuwe behandeling weer ingepland, eind november weer beginnen met Decapeptyl 2 weken en daarna weer 2 weken hormonen erbij. We hebben onszelf tot uiterlijk mei volgend jaar de tijd gegeven dus nog 2 of 3 behandelingen en dan stoppen we ermee.

Wie weet nog een keer het enorme geluk, maar we beseffen dondersgoed dat dit waarschijnlijk een ongelooflijke mazzel is geweest wat.

Groetjes

Noor

Geplaatst

Echt een scheet..lief koppie hoor! Leuk even een beeld er bij te hebben zo.

Heb net ook schoenen gekocht. Voeten laten meten..kwam op 20. moest maat 21 nemen want ze had ook niet staand gemeten dus met volle gewicht op de voet komt er nog iets bij.

twee schoenen maat 21 aan gehad. De ene te klein de ander net goed volgens haar. Kwam thuis..nog even goed gevoeld maar ze heeft nog best veel ruimte voorin.

Nog over gehad van zal ik toch ruilen voor een maat kleiner..nou ik doe t dus toch maar niet.

Ze loopt toch eigenlijk alleen binnen en dan op slofjes of antislipsokken. Buiten zal meer voor tegen de kou zijn straks dan dat ze echt buiten loopt.

Of op de fiets of met de auto naar school en dan til ik haar toch nog t meest zo met zoon weg brengen naar de klas.

Ze heeft nu ook sokjes aangehad met passen..ze draagt ook veel een maillot dus al wat dikker.

Jullie hebben alweer een behandeling geplant staan dus..hopelijk deze aankomende ronde meer geluk.

Kan idd te maken hebben met een innesteling dat je daarom heftiger ongesteld bent.

Nog een paar dagen..is t hier ook weer feest...niks aan ;-(

Geplaatst

Hoooi,

Ben ik ook weer ff. Niet helemaal fit. Verkouden, koud en zoooo moe steeds. Komt wel weer.

Bedankt iedereen nog voor de felicitaties. Afgelopen weekend dus geviert, maandag lekker met zn drietjes thuis geweest. 's Middags nog even gewinkeld in Groningen, even iets doen met zn drieeen. Dat doen wij echt veeeel te weinig.

Nog maals wat hebben jullie kindjes grote voeten. Echt hier krap aan maatje 19 hoor. Mijn man werkt in een schoenenwinkel, had laatst even een meet ding meegenomen. Nou eigenlijk was het nog 18 nog wat. Hij heeft nu schoentjes aan van maat 19, ruim zat! hahaha.....

Hier gisteren de eerste kies ontdekt. Had al een tijdje last van luieruitslag en gister lachte die en dacht ineens wat een dikke bobbel. Dus beter kijken en voelen en ja hoor, hij is ook al door. Dus de eerste is dr.

Noor wat een prachtige foto van jullie ventje!

En las dat de volgende poging ook alweer gepland staat. Ik hoop echt dat het jullie gaat lukken.

Peggy wat leuk dat jullie een dagje naar Antwerpen gaan, lekker samen. Vind het echt heel erg knap dat jullie er zo hard aan werken, menigeen had er allang een punt achter gezet. Vind het echt goed en hoop dat ook alles weer helemaal goed komt ook voor jullie kleine knul.

Verder eigenlijk niet zo heel veel te melden hier. J_esse ligt op bed, dus ga denk ik ook even op de bank liggen.

fijne dag!

Geplaatst

Hey Annie...dat is mooi makkelijk dat je man bij een schoenenzaak werkt. Mooi korting op die ohh zo dure mini schoentjes.

(Tenminste de betere merken) Haha...vandaar die 2 paar laarzen laatst? ;-)

Hier weer een Kl**& nacht gehad. Mevr. heeft toch wel last van de door brekende hoektanden. (schreef kies laatst)

Helemaal van slag s'nachts. Denk dat ik haar vanavond met naar bed brengen ook een zetpil geef uit voorzorg..misschien slaapt

ze dan beter. Ook Dentinox weer aan t smeren.

Hier ook wisselend met wel of niet een ochtendslaapje. De ene dag niet en gaat ze pas rond 12 uur weer naar bed..maar dan haalt ze eind van de middag niet.Dan leggen we haar rond half 5 er even in..eten wij rustig en word ze na een uurtje of 1, 1,5 weer wakker

en gaat zei eten en nog even op. Vandaag heb ik haar er pas om 10 uur weer ingedaan...misschien beter en dan vanmiddag rond uur of 2 er even weer in. Beetje zoeken nu als de behoefte aan slaap zo wisseld. Kijk gewoon aan wanneer ze moe is stop ik haar er in en dat kunnen heel andere tijden zijn dan "vroeger". Zo ..weekend voor de deur en vrije week voorbij..heerlijk rustig aan gedaan..lekker.

Sterkte met de snotterij Annie.

Verder ook weinig nieuws aan t front...bye bye

Geplaatst

Nou kwamen mijn laarzen laatst daar niet weg, maar het scheelt,zeker. Nu heeft ie van de leuke/stoere nike schoentjes, paar in zwart en in wit, zo leuk!dan komt mijn man weer met een paar thuis, lekker makkelijk.

Vervelend manon dat de nachten van de kleine meid niet vlekkeloos gaan, breekt je op!hier zit er zo nu en dan ook een gebroken nacht, ligt volgens mij ook aan de kiezen!

Volgens mij zit er weer een spannend weekend voor me aan te komen.., later

meer;)

Fijn weekend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden