Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat meen je niet, Mia?? Bestaan die echt?? Zag wel iets op Amazon, maar dan moeten ze zelf de fles kunnen vasthouden. Ben benieuwd wat jij bedoelt! :) Ik voed ze nu tegelijkertijd door ze in de Bloomstoelen te leggen, daar zijn ze nu groot genoeg voor, gelukkig. En Saah kan nu haar hoofdje recht houden, eerst niet. Dat scheelt wel hoor, tegelijk voeden. Ligt de 1 tenminste niet te krijsen als de ander voeding krijgt.

Wat jammer dat je borstvoedng terugloopt! Wel te verklaren natuurlijk, maar 's nachts even doorslapen is ook wat waard ;). Word je dan niet wakker van de stuwing? Had ik wel, stond echt op knappen dan.

Rachel, hoe is het met werken?

Hier is het alweer een week lang pet 's nachts. We leggen ze om half 8 op bed en dan slapen ze, na een half uur huilen en jengelen, tot 22.00 uur want dan maken we ze wakker voor een flesje. Na de fles op bed en dan begint rond 3 uur S te spoken. Ongeveer 6 keer moeten we er dan uit, totdat ze rond 6 uur inslaapt. Inmiddels is E dan wakker geworden door S en neem ik die dan maar mee in bed bij mij tot half 7. Dan gaat de wekker. S ligt dan natuurlijk prinsesheerlijk te tukken, grrrrrr. Hoop dat het een fase is. Misschien komt het door haar verkoudheid?

Fijne dag meiden!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden!

Hier alles prima, maandag heeft Vikash zijn 1e inentingen gehad, hij had er behoorlijk last van smiddags, maar nu is alles weer o.k. hij is 1 kilo aangekomen en 4,5 cm gegroeid, dus da´s perfect, hij is nu 4900 gram en 58,5 cm.

Mia, hoe laat gaat Puck naar bed dan? Ik kolf meestal om half 12 nog een keer voordat ik ga slapen en dan voed ik Vikash om 6 uur, half 7 ongeveer, dat gaat prima, zou dat niet werken bij jou?

Rachel, hoe zijn de eerste werkdagen verlopen?

Meertje, wat vervelend dat je er snachts zo vaak uit moet, maar zal vast wel een fase zijn joh (hoop ik) De operatie van Sarah komt nu ook in zicht toch?

Geplaatst

het werken viel zwaar tegen.

Mijn hoofd leek wel leeg en de eerste dag wist ik niets meer.

De tweede dag ging het al beter.

Wel een geplan om op tijd te komen.

Vandaag voor het eerst weer gesport en dat was wel weer eens lekker.

Ik heb op mijn werk gekolfd en dat was behoorlijk wennen maar nu gaat het wel.

Max drinkt nog steeds om de 3 uur behalve op de creche.

Max is nu zijn voetjes aan het ontdekken, grappig.

Geplaatst

goedemorgen mama's!

@Rachel: kan me het goed voorstellen dat het weer gaan werken je zwaar valt, ik zie er ook als een berg tegenop, gelukkig hoef ik pas 3 oktober weer te beginnen, maar toch.

Ik dwing me er nu al wel toe om een paar dagen per week vroeg op te staan en het hele "traject" van voeden, wassen, aankleden, zelf eten enz te doorlopen, gewoon om ook daarin een ritme te vinden.

Ik moet wel zeggen dat doordat K. vanaf het begin op "tijd" gevoed is en niet "op vraag", het ritme erg goed in de dag zit, ze is ook heel tevreden, als ze wakker wordt blijft ze gewoon in haar bedje spelen, alsof ze weet dat ze toch wel "gehaald" wordt om te eten. Ik vind haar sowieso heel erg zelfstandig, kan op sommige dagen bijna een uur alleen in haar box liggen spelen en lachen tegen haar speeltjes, zo schattig!

@Ralletje: zo Vikash gaat ook lekker! Groeit goed. K. was de laatste keer (22 augustus) ook weer lekker aangekomen en langer geworden, ze was toen 5,4kg en 58,5cm, dat zal inmiddels al wel weer meer geworden zijn... 26 september 2e vaccinatieronde....we stappen trouwens over van het CB naar de HA, gewoon lekker om de hoek, steeds hetzelfde gezicht en het voordeel vind ik ook dat K. dan ook na haar 4e bij dezelfde arts blijft.

@Mia: .....Dondersteentje?!?..... volgens mij loop jij de hele dag met een big smile om alles wat je kleine humpie doet, of niet dan?!? :laugh:

@Meertje: wow, jouw avonden en nachten zijn heftig, hoop dat de meiden gauw een beetje "gelijk" gaan lopen....

En verder: loop met een ontstoken tepel....HA heeft 'm vanochtend opengesneden! BOEHOE, NIET LEUK! Hopelijk gaat het snel over. Wil de bv nog niet opgeven.

Meiden, ik ga badderen! Fijne dag! ENNE: FOTO'S!!!!!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Ieeeh Lot, een opengesneden tepel? Dat klinkt eng!! En pijnlijk ook! Heeft het al wat verlichting gegeven?

Rachel, jammer dat het werken tegenviel.

Ralletje: fijn dat Vikash zo lekker groeit!! Operatie komt eraan, over een paar dagen wordt ze opgenomen :(.

Hier een druk dagje met de meiskes (even een paar zaken op de woonboulevard), waren daardoor ook helemaal over hun toeren door alle indrukken die ze hadden opgedaan. Nu liggen ze lief te slapen; we geven ze zo de laatste fles voor vandaag. We liepen bij de Prenatal, komt er een achterlijk spook met haar kleinkind achter mijn man aan (hij liep met de tweelingwagen). "Meneer, houdt u eens even halt! Ja, u! Dan kan mijn kleinkind de tweeling zien." A) Vraag dat eerst eens even normaal B) Wie zegt dat we dat willen? C) Wie zegt dat de tweeling jou wil zien ('t was nu niet bepaald een plaatje). Zegt dat mens ook nog: is het een tweeling? (Nee, er zit een jaar tussen maar die ene loopt zo achter dat ze nog in een maxi cosi kan, nou goed?). Of zit er een jaar tussen? Grrrrr, er kwam zowat stoom uit mijn oren. Neem me voor wat assertiever te worden en er eens wat an te gaan zeggen. Mijn tweeling is geen publiek bezit. Zo, da's eruit.

Fijne avond!!

Geplaatst

Meertje: alles voor t goede doel.... loop nu met in kamillethee gedrenkte zoogcompressen in mijn bh.... t moet niet gekker worden....maar t verlicht wel :happydance:

En sorry, moest heel erg lachen om je Prenatal avontuur! Groot gelijk, al die mensen die maar in je wagen willen kijken, gewoon kijkgeld gaan heffen, zijn ze nou helemaal gek! Maarre... n fotootje zou wel leuk zijn..... :icon_smile:

Heel veel sterkte voor de operatie, killing lijkt het me, als je je kleine hump naar de ok moet brengen.... ik denk aan je en toi, toi, toi.

Overigens: K. heeft t ook als ik haar weer ns ergens mee naar toe sleep waar t te druk is, al die indrukken worden haar soms ook te veel. Die kleine hoofdjes moeten ook zo veel verwerken!

Zo, tijd voor haar 12-uurtje!

Liefs,

Lot

Geplaatst

He meiden!

ik zal ook eens een fotootje plaatsten!

[ATTACH=CONFIG]2332[/ATTACH]

Het gaat hier lekker. Ik voed ook op tijd en niet op aanvraag, vanaf het begin. P kwam zelf ook niet, moest haar regelmatig wakker maken voor een voeding. Ze was en is nog steeds erg tevreden. Ik zit nu al een paar weken op 5 voedingen en ze slaap nog steeds goed door. Nu rond 21.00 de laatste voeding en om 7.00 weer de eerste. Het is gewoon een makkelijk en tevreden meisje. Ralletje, het lijkt nu redelijk te gaan met de borstvoeding. Nu nog 2 keer per dag. Het lijkt op peil te blijven.

Meertje, De flessen zijn van Podee. Er zit vlgs mij een slangetje aan en de flessen kun je neerzetten, verkrijgbaar in twin uitvoering. Ach, je bent vast zonder net zo handig geworden!

Rachel ook aan het sporten, goed hoor! Ik ben ook bezig, mijn conditie is beroerd en ben nog steeds 5 kilo te zwaar.

Lot, hoe is het met de ontsteking?

Ralletje, doen je mannen het goed samen?

Kissie Mia

Geplaatst

oh Mia, wat een heerlijk koppie! Wat zullen jullie trots zijn!

De ontsteking is nog niet over, gaat al wel veel beter. Vorige week "brak" het door, zat ineens met een flesje bloederige melk, heel onsmakelijk....

Heb helaas ook niet al te veel bv meer, eigenlijk maar 2 soms 3 echt goede voedingen per dag, dus de Friso gaat het langzaamaan winnen van de bv.

En ons kleine meisje doet het zo geweldig, zo tevreden en lief, huilt alleen als ze wil eten of naar bedje wil, en verder "kletst" ze tegen alles wat ze ziet, inclusief haar eigen spiegelbeeld, jeetje wat gaat het hard....

fijne avond!

Lot

Geplaatst

Hey meiden!

Mia, wat een schatje!! Mijn mannekes doen het super samen, Enrique is erg trots en Vikash begint te brabbelen, en lacht de hele dag, super leuk!

Lot, gelukkig gaat het beter, ik zat laatst te kolven en toen kwam er ook een partij bloed opeens, tepel kapot, auw, auw, auw...

Ik heb van die plastic schelpen met gaatjes van Medela in mijn bh, dat werkt perfect.

Hier loopt de borstvoeding nog super, maar Vikash wil nu steeds geen flesje mee, hij zet het al op een krijsen als hij het ding ziet, hahaha, maar als ik ga werken zal hij op woensdagmiddag toch echt 1 flesje moeten drinken, en eerst ging het wel goed, maar nu wil hij niet meer.

Zal er nog ff een fototje bij plakken

Foto-QDALKMMM.jpg

Foto-XMMQS4Q3.jpg

Geplaatst

Oh meiden, wat een leuke foto's allemaal! Mia, wat een scheetje! En wat kijkt Vikash ondeugend, Ralletje!

Lot, hoe is het met de ontsteking? Verdwenen, hoop ik?

De operatie van S is geslaagd!! We zijn zo opgelucht! Ze heeft nu al een heel ander koppie, terwijl de helm nog niet eens gearriveerd is. De pre-opnamedag was vreselijk. De afdeling lag vol en iedereen was heel druk, waardoor we ons 'teveel' voelden. En dat terwijl we al zo gespannen waren... Ik ben enorm uit mijn slof geschoten en heb, na het verplichte bloedprikken, aangekondigd naar huis te willen. Dat hebben we gedaan ook. Was het er spuugzat, en dat al na een kwartier... Zag dus enorm op tegen de officiele opname op zondag. Zo erg, dat ik heb gebeld en gevraagd of we haar niet maandagochtend heel vroeg konden komen brengen. Blijkbaar was mijn uitbarsting op de afdeling en in het team besproken op vrijdagmiddag want ze waren poeslief en we mochten maandagochtend dan ook komen (weliswaar heeeeeel vroeg, maar toch). Toen ze bij de OK vroegen wie er meeging met haar, durfde ik het gelukkig wel aan om mee te gaan. Ze was finaal over de flits toen ze de plakkers opdeden en het kapje op haar neus zetten, en door die diepe ademteugen raakte ze snel in slaap. Toen moest ik haar een dikke knuffel geven. Vre-se-lijk.... Op dat moment leg je het lot van je kindje in de handen van een ander. Hoop het nooit meer te hoeven doen! Om half 1 belden ze dat de operatie succesvol was; bloedverlies was minimaal. Ze lag op de IC en we mochten er binnen een half uur naartoe. Vanaf toen is het heel snel gegaan. Ze had nog heel veel pijn maar wilde al wel vrij snel zelf drinken. 's Nachts heeft ze de sonde uit haar neus getrokken, haha. En die dag erop mocht ze alweer naar de gewone afdeling. Al met al is het ons meegevallen en zijn we blij dat we deze beslissing hebben genomen. Ook de opname in het WKZ hebben we verder als heel prettig ervaren. Wij logeerden in het RMD-huis aan de overkant. Wat een ontzettend goed initiatief is dat, zeg! Super!

Nu proberen we thuis het ritme weer op te pakken. Ach, dat houdt in dat we 'gewoon' weer van 3 tot 6 in de weer zijn 's nachts. Maar liever dat, dan in het ziekenhuis liggen, haha!

Meiden, ik ga de voeding klaarzetten - het is weer bijna zover! En inderdaad, dat simultaanvoeden lukt me inmiddels prima! :)

Geplaatst

Even snel vanaf mijn mobiel. Meertje, wat een mooi nieuws! Het is niet niks zeg! Ik ben blij dat het goed is gegaan!

Liefs mia

Geplaatst

Meertje, wat fijn dat het achter de rug is en dat alles goed gegaan is!! Super dat jullie in het RMD-huis konden slapen, ik vind het ook een geweldig initiatief, kun je tenminste in de buurt bij je kind zijn!

Idd bizar zo'n groot stuk bot..........

Geplaatst

Meertje, mijn hemel 5 x 12cm dat is echt heel groot op zo'n klein bolletje, gelukkig dat het allemaal goed is gegaan. Dat is een hele zorg minder.

De ontsteking is nog steeds niet weg, althans de korstjes dan. Ik moet nog steeds rechts kolven, links gewoon voeden en dan nog een flesje kv erbij...... Ik hou het nog steeds vol, maar vind het zo jammer dat de bv eigenlijk steeds zo moeizaam is geweest. Heb ook helemaal niet veel voeding, eigenlijk maar 2 goede meer per dag.

Maandag weer werken, heb gisteren de hele dag gehuild, wil helemaal niet terug en dan 3 dagen per week mijn meisje moeten missen, maar ja, ik wil ook een mate van financiële zelfstandigheid houden, ja, wat moet je dan. Heb helaas nog steeds de staatsloterij niet gewonnen.....

K heeft maandag haar 2e prikjes gehad en helemaal geen last gehad. Was eigenlijk alleen maar slaperig verder niks. Ook weer gehad.

Weet je dames, ik gooi er gewoon een datum tegenaan: wat dachten jullie van vrijdag 22 oktober rond lunchtijd in het theehuis in Rhijnauwen? Ben zo benieuwd en zou het zo leuk vinden jullie weer in levende lijve te zien......

Liefs,

Lot

Geplaatst

Yep, wij kunnen! Ik ben er dan denk ik rond 13.00 uur, want om 11.30 uur krijgen ze eten. Daarna moeten om 15.00/15.30 weer dus tegen 14.00 uur ben ik dan wel weer weg! Kan best simultaan voeden, maar 'onderweg' gaat dat niet zo makkelijk :).

Hoop dat er nog mee meiden die datum kunnen!

Geplaatst

Sorry meiden,

Ik kan dan niet. Ik moet weer aan de bak, bleh!!

Ik kan wel vrijdag 7 oktober. Dat is natuurlijk wat snel. Ik ben op dinsdags vrij en om de vrijdag. Maar door een vakantie is begin november ook niet mogelijk voor mij op vrijdag.

Wil er graag bij zijn maar jullie kunnen natuurlijk ook zonder mij af, Ha Ha!

Lot, war een gedoe met die titties he! Ik herken het zo! Behalve die ontsteking, wat naar zeg!

Ik vind het ook echt heel moeilijk om weer te gaan werken, ik vind het heerlijk thuis met mijn meisje!

Hebben jullie dat ook, het is toch veel leuker dan je ooit had kunnen dromen!!!

Meertje, hoe is het met S?

Fijn weekend meiden!

Geplaatst

Hey Mia!!!! Natuurlijk kunnen we NIET zonder jou:nono:! Wat is dat nou :confused:

Er is vast wel een datum te vinden waarop we allemaal kunnen.

Die 21e (dank je Ralletje, gelukkig nog iemand die geen last heeft van totale hersenverweking) was ook maar n lucky shot.

Zullen we mekaar ff offline mailen en wat data opperen voor oktober en november, moet vast iets tussen zitten!

Jeetje, vandaag 16 weken alweer, en wat een fantastische 16 weken waren het! Het is idd TE GEK! (Ik WIL NIET NAAR MN WERK!!!! en dus heb ik vandaag n Staatslot gekocht......:gekruiste vingers 4)

lfs,

Lot

Geplaatst

Nee Mia, we gaan zeker niet zonder jouw! Nou meiden, het maakt mij niet uit, ik kan alleen niet op woensdag, verder kan ik altijd wel, pikken jullie maar een datum!

Ik ga snel weer, ons manneke wordt straks gedoopt, en met dit weertje kan de dag niet meer stuk denk ik!

Zal morgen even een fototje plaatsen, hij ziet er zo snoezig uit in zijn dooppakje!

Fijne zondag allemaal!

Geplaatst

Het wordt hier steeds stiller.

Marielle hoe was de doop van Vikash?

Lot hoe is het werken verlopen?

Nu achteraf vind ik het ook wel weer lekker om te werken.

De werkdagen zijn voor mij een beetje rustdagen.

Max gaat erg goed.

Hij is supertevreden en huilt weinig.

Alleen in de auto kan hij het op een krijsen zetten.

Hij slaapt sinds een paar dagen van 20.00 uur tot 06.00 uur.

Daarna is het nog een beetje een puinhoop.

Ik probeer nu om de 4 uur te geven, maar dat lukt niet.

Hij krijgt nu alleen nog maar borstvoeding.

Slapen overdag is minimaal.

Hij slaapt hooguit 3 keer een uurtje.

Wanneer gaan jullie met fruithapjes beginnen?

Geplaatst

Hey Meiden,

ja druk, druk, druk....wat gaat de tijd hard in een dag. Ik zou willen dat ik meer uren had!

Werken viel, gelukkig, niet tegen. Heb ma- en di-dag op kantoor gewerkt en toen ik di-dag thuis kwam moest K wel even schakelen. Duurde even voordat ik een lach kreeg..... had de hele dag met haar pap kunnen knuffelen dus ja, wat moet je dan nog met je mama :)

Do-dag thuis gewerkt, wel met mijn moeder gewoon in huis als oppas, dus ik heb ook echt kunnen werken.

Ben nagenoeg gestopt met de bv, helaas, het was nog zo weinig en ook nog met zoveel gedoe. Vind het heel jammer, maar ja, het is niet anders.

K is echt heel makkelijk, nog steeds, slaapt van 23 tot 6 of van 00 tot 7 en overdag van 8 tot 11 en dan van ongeveer 14 tot 16 en van 17.30 tot 20 en dan krijgt ze tegen 23 of 00 haar laatste fles. Op sommige dagen slaat ze haar slaapje tussen 14 en 16 over en dan is ze dus wakker van 11 tot ongeveer 17. Ze krijgt steeds 180ml water en 6 schepjes. Huilen doet ze niet of nauwelijks.

Aan fruit beginnen we voorlopig niet, aangezien haar grote broer een zeer ernstige pinda allergie heeft en ook allergisch is voor soja en katten. K krijgt daarom iig tot de 6e maand Friso H.A. en ook nog geen papje ofzo.

Ralletje: heb je foto's van de doop. Ben heel benieuwd.

Zie er heel erg naar uit om jullie te zien op 18 november. Heb 28 oktober terugkomdag van de pufclub, maar moet heel eerlijk zeggen dat ik veel meer naar jullie uitkijk, dan naar de yogaklas!

Ga nog even de keukenvloer dweilen en dan relaxen! Ga lekker pannenkoeken bakken.

Liefs!

Lot

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden