Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

:alien::alien::alien::wav::wav::wav::alien::alien::alien:

Testen:

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

WIJ GAAN VOOR GROEN!!!!!!

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo Ellen, ik heb je er even tussen gefrunnikt.

Ik heb ook altijd het beeld voor ogen gehad om mijn moeder te verrassen met een positieve test, of een fles, of een fotolijstje.. Maar zodra we de mmm in stapten, ben ik daarvan afgestapt. Ons werd ook aangeraden, vertel het de mensen in je directe omgevig. De steun die je uit die hoek kunt krijgn, is zooo belangrijk!!

Je moet ook je verdriet met mensen kunnen delen, als het weer niet goed is gegaan.

En wat je zelf al zegt... al dat gedraai in gesprekken... Dat is niet fijn.

Ik ben blij dat de mensen in onze omgeving er gewoon van af weten, hun steun doet goed, al is het alleen maar het idee dat er aan je gedacht wordt, en je ook zomaar eens lekker bij ze kunt uitjanken. Dat heb je nodig!!!

Dus praaaaaaat erover, en probeer het niet in je uppie te doen!!!

Geplaatst

Hé mam,

Wat een super lief berichtje dank je. Ik kijk er zeker naar uit dat je van de week deze kant uitkomt kunnen we weer lekker gaan shoppen,

de ideale afleiding ;-)...

Ellen: wat goed dat je je toppertje hebt opgehaald! Ik hoop dat ie maar goed bliijft plakken de komende negen maanden. Veel succes met de

verhuizing!

Lfs Gaby

Geplaatst

Ben vandaag ongesteld geworden!!! Mijn cyclus was na de eerste IVF/ICSI blijkbaar toch wat van slag. Ruim 4 jaar kon ik rekenen op een cyclus van 28 dagen. En nu dus pas op de 37e dag. Er zijn dus ook best wel wat (negatieve)testjes doorheen gegaan. Afgelopen dagen ook veel buikpijn, misselijkheid en rugpijngehad. Nu ik ongesteld ben geworden meteen overal van af.

Maandag mag ik bellen voor de afspraak en op dag 11,12 of 13 mag ik voor de uitgangsecho voor onze cryoo's. En dan kan ik hopelijk nog op het eind van november op dit bankje plaatsnemen!!! Hopelijk mag ik dan ook een lange rij met groen gaan afsluiten!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Hoe vergaat het wachten jullie?

Wat een drama deze wachtweken zeg!!Heb ze nog nooit zo vreselijk ervaren!!!

In het Begin was ik heel positief nu toch wat minder heb steeds dat ongi gevoel!!

Normaal met een tp was ik op dag 7 of 8 al ongesteld.Dat zou vandaag of morgen zijn benieuwd of ik het weekend goed door kom!!!

Brrrrrr wat verschrikkelijk hihi.Denk dat ik me ogen maar sluit en een winterslaapje doet van 1 week haha.

En vergeten jullie de klok niet een uur achteruit te zetten!!Ik was het bijna vergeten het is dat ik het op de radio hoorde!!

1 uurtje langer slapen dus!!!Kunnen we goed gebruiken :D!!!

Dames succes met wachten :wav::wav::wav::wav:

Geplaatst

dames

heel veel succes in deze slopende wachtweken!!!

Marianneke, ik wil je laten weten dat ik het zo enorm warm en lief vind dat je op deze wijze je dochter steunt!!! Ik geloof direct dat het voor moeders vaak ook erg moeilijk is om te zien wat hun kind(eren ) moet(en) ondergaan...altijd helpen waar je maar kunt maar op dit gebied sta je machteloos. Echter de warme steun is van onschatbare waarde!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Bianca,

Ja en dan ook nog een uur langer bij de wachteweken met die tijd verzetten... pffffffff ;-)

sterkte hoor !!

Geplaatst

Hoi Diana,

Dat bedoel ik!!Wat een verschrikking haha.

Jij hebt maandag je laatste fm he!!!Spannend!Hopelijk zijn ze allemaal gaan groeien en heb je 5 november de punctie!!!

Op naar heel wat mooie eitjes embryootjes en cryootjes!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hoi meiden

Wil iedereen hier op het november wachtbankje heel veel succes wensen.

Op naar GROEN.

:positive energie::goodluck::gekruiste vingers 1

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi hoi!

Net verhuizen klaar en echt hard opgelet dat ik niet teveel getild heb. Wel veel rondgelopen maar iedereen heeft goed meegeholpen en oef het is voorbij. Wel een héél groot probleem (vind ik toch)!!! Weet iemand of dit dramatisch is? Ik ben tijdens het verhuizen mijn 16u Utrogestan vergeten in te steken en dacht er pas om 19u aan. Ik heb direct opgestoken natuurlijk, maar geen idee of ik nu iets heel ergs heb veroorzaakt..

Nu heb ik net weer een nieuwe ingestoken, om 22u zoals steeds. Maar dan heb ik eindelijk mijn tp, en ben ik toch wel 3 UUR te laat zeker? hartje bang vasthouden alweer..

liefs,

Ellen

Geplaatst

Ik zal je geruststellen, nee dat is niet erg. Ik begon er in mijn eerste IVF zelfs een dag te laat mee, omdat ik het verkeerd begrepen had. We hebben toen naar het ziekenhuis gebeld, (ik voelde me hardstikke bezwaard, want we moesten het noodnummer bellen, want het was weekend)

heb zitten janken aan de telfoon, maar was zo b;ij dat ze zei dat dat niet erg was.

Die bollen zijn om de baarmoeder opimaal te houden en de innesteling te bevorderen en een miskraam tegen te gaan. Als je die een paar uur later er zijn, maakt dat niet uit.

Het is alleen ter ondersteuning, in principe kan het lichaam het ook zelf.....

Gerust?

Ga lekker slapen straks... en geniet van het feit dat verhuizing achter de rug is.

Nu lekker genieten van je frummel in je buik!!!

Geplaatst

Ok ik ga dit bankje groen maken.. Vanmorgen al getest en ZWANGER! Jeetje wat een gaaf gevoel.. Ik hoop dat veel meiden me gaan volgen deze maand..

Geplaatst

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

WIJ GAAN VOOR GROEN!!!!!!

Geplaatst

Zo Margot, ik heb je lekker op het lijstje gezet....

groen en wel.....

Wij zijn in de achtervolging!!!!

Geplaatst

Joehoeee Margot!!Gefeliciteerd!!!!!Eindelijk een positieve test in handen!!Geniet er van:wav:

Hopelijk gaan we je allemaal volgen :wav::wav::wav:

Geplaatst

Hoi allemaal op het wachtbankje,

Zo mag ik het zien de 1e groene regel, op naar een hele groene maand !!!!!

liefs, Diane

Geplaatst

Hallo Meiden,

Ik wil me hier ook alvast gaan melden en meelezen, als dat mag natuurlijk. hahhaa.

Sommige van jullie zullen me wel kennen, maar ik zal me even voorstellen.

Ik ben getrouwd en we hebben een dochtertje van 2 jaar van onze 1e icsibehandeling

en zij is van een cryo poging.

Nu willen we heel graag een brusje!!!

We gaan deze keer voor de laatste poging en morgen heb ik de startecho en als

alles goed mag gaan dan heb ik zo rond 14 november de punctie.

Maar het meelezen en meeleven met jullie vind ik altijd al mooi, dus vandaar dat

ik me hier nu al aanmeld.

Bianca,

Ik lees dat je 6 november mag gaan testen, oh spannend meid!

Hoe gaat het nu met je?

Ik hoop zo dat je een geweldig verjaardagscadeau krijgt!

sterkte met wachten!!

Margot,

Van harte gefeliciteerd!

Wat een geweldig nieuws!!

Voor de dames die wachten, heel veel sterkte!!

Op naar groen!!

Groetjes Hermien

Geplaatst
Ok ik ga dit bankje groen maken.. Vanmorgen al getest en ZWANGER! Jeetje wat een gaaf gevoel.. Ik hoop dat veel meiden me gaan volgen deze maand..

Gefeliciteerd!!!

Geplaatst

Hoi Hermien!

Daar ben je weer!! Ik ga je heel erg veel geluk toe wensen!!!!

Op naar een broertje of zusje!!

Hier sluipen de dagen voorbij.Ben minder positief als in het begin.

Ik heb nu af en toe een soort benauwend gevoel op mijn ribben herkend iemand dit??

Normaal na een verse tp kwam ik niet verder als de ochtend van wachtdag 8!!

Nu zit ik op dag 6 na de tp van een cryo dus eigenlijk ook wachtdag 8 ben nog nooit zover geweest!

Hopelijk ga ik het allemaal redden maar heb er een hard hoofd in.

Vind het zo vreselijk dat ik niet meer negatief bent vooral voor mijn vriend die wilt het zo graag en die was heel positief.

Al zinkt de moed hem nu in de schoenen van mij :P

Ik moet gewoon weer helemaal zennnnnn worden ;)

Jullie ook succes dames!!!

:wav::wav::wav:

Geplaatst

Margot: Gefeliciteerd met je zwangerschap, helemaal super! Geniet ervan...

Hermien: Heel veel succes de komende weken en hopelijk kun je de maand dan goed afsluiten.

Wannabemom: wat ontzettend frusrerend zeg dat je zo lang moest wachten op de ongi, maar dan kun je nu toch eindelijk starten, heel veel succes!

Diane: succes bij je hopelijk laatste fm nog even goed broeden he en dan op naar de punctie.

Bianca: Hoe goede moed he we gaan het redden... Ga jij trouwens wachten met testen of heb je ook de neiging om het misschien toch al eerder te doen? Hier alles goed, gelukkig niet al teveel klachten meer maar ook wel van die onzekere momenten hoor. Weet jij of iemand anders eigenlijk of je tijdens het gebruik van die bolletjes ongi kunt worden of pas nadat je ermee gestopt bent?

De rest van de meiden natuurlijk ook veel succes gewenst! :gekruiste vingers 2

Liefs Gaby

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden