Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wish,

Ik hoop zo dat het nu een keer voor jullie

mag gaan lukken!

Heel veel succes!!

Terry,

Oh wat erg he', die verschrikkelijke wachtweken en dan voor

jou zelfs de laatste paar dagen!

Heel veel sterkte!

Diane,

Hier ook nog even een berichtje, geweldige score zeg en

wat een fantastische delingen!!

Voor de rest van de dames veel succes en sterkte!!

Hermien

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal,

Wat lief dat jullie deze 'nieuwkomer' op het wachtbankje met open armen ontvangen!

Bedankt voor jullie succes wensen!

Wij zijn rond 18.30uur thuis gekomen van onze rit vanaf Genk.

Het is elke keer natuurlijk wel de moeite waard om hier naar toe te gaan.

Als we niet naar Genk mogen rijden is er ook geen terug plaatsing.

Dus wij zijn blij dat we vandaag wederom deze rit hebben mogen maken.

Allemaal heel veel succes!

Geplaatst

Hoi Wish,

Samen op het wachtbankje !!!

Gezellig hoor.

Heel veel succes en we gaan voor groen hoor !!:blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1:

Geplaatst

Wish...super zeg je hebt weer een cryo bij je en dus een reele kans!

Spannend meiden! Nog een dikke week dan hoop ik bij jullie te komen zitten! Helemaal zin in.

Geplaatst

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

Ik wist niet dat er een apart wachtbankje onderwerp is. Ik heb mezelf er dus tussen gezet!!

Geplaatst

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

Ik ben ook stilletjes aangeschoven...

Geplaatst

Het gaat hier weer spannend worden deze week met de testers.

Meiden, ik duim heel hard voor jullie allemaal en op naar een positieve test.

Heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hermien,

Thanks!

Hoop dat het bij jou ook weer eens mag gaan lukken.

Wanneer heb jij punctie/terug plaatsing?

Voor de rest van de dames die BIJNA mogen gaan testen, heel veel succes!

Ik duim voor jullie!!!

Geplaatst

Hey wish, ik zie dat je een TP hebt gehad, fijn dat het allemaal zo snel kon. Dit gaat het gewoon worden!! Ik duim voor je!

en voor alle andere meiden, ik duim ook voor jullie!!

xxx Luna

Geplaatst

Heej dames!

Nou, ik kom jullie vrijdag vergezellen. Vanmorgen de punctie gehad en hij viel me mee! De pijn was niet zo erg als de vorige keer.

We hebben ook super aantal van 16 eitjes!! De vorige keer hadden we er maar 3 :-D

Ook het zaad van manlief was goed voor ICSI.

Als ik donderdag vóór 12 uur niet wordt gebeld dan heb ik vrijdag om 15 uur de terugplaatsing van een emmy! Ben zo blij!!

Liefs Elke

Geplaatst

Dag dames,

Wish, super dat je een terugplaating hebt gehad! de duimen draaien ook voor jou.

Elke, wat een super resultaat! Dit moet toch goed gaan!

Het rijtje met testers gaat los, het lijkt wel domino straks, hoop dat we een goed resultaat aan elkaar kunnen doorgeven.

Ik kan vandaag over over morgen testen zeggen, krijg er kriebels in mijn buik van!

Toitoitoi!!

Geplaatst

Terry, je kunt beter wel met ochtend urine testen hoor!!!

hier toch wel behoorlijke ongi krampen..... ben een beetje anstig dat ik morgen een maagdelijk wit venster houdt..:nerves:

Geplaatst

De angst bij mij is net zo groot als bij jou Simba, maar positief blijven denken!!! Het lukt je wel! Bij jou ook broekloeren-tijd zeker? Nog eventjes volhouden!

Op naar een groene domino!

`

:happydance:

liefs,

Ellen

Geplaatst

Hey Simba

Ik hoop dat je gevoel niet klopt en dat je morgen een positieve test in handen mag hebben.

Houdt moed.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Duim voor jullie meiden de spanning breekt weer toe zeg

Morgen mogen we weer voor de echo hoop dat ik dan meer weet kan onderhand daar overnachen haha.

Liefs

Geplaatst

hallo dames

ik lees natuurlijk met jullie mee,ik wou dit keer niet mee schrijven op dit wachtbankje alleen lezen,maar ik hou het nu niet meer en ik dacht ik moet nu schrijven,het is allemaal zo spannend,ik zit vandaag op wd 7,heb de hele week nergens last van gehad,terwijl ik de vorige 2 tp steeds kramp en rugpijn had,maar na vandaag begin ik wat te voelen,zere rug en zeurende buikpijn.....heb nu al weer zo iets van mmmm tis was weer helemaal mis,ongesteld word ik niet met die vieze bollen,dus broekloeren dat heb ik niet,weet gewoon dat die bollen het tegen houden....al heb ik wel het gevoel

dames die bijna mogen testen....heel veel succes en we hopen op veel groen

de rest van de dames die punctie. hebben gehad en en moeten wachten op tp...ook veel succes

wat zijn die weken killing heh

liefs janine

Geplaatst

Broekloeren heb ik niet zo'n last van.. De vorige keer ben ik ook niet ongesteld geworden door die mutsenbollen.

Meer de krampen...

Janine schrijf alles maar lekker van je af..

Geplaatst

Bekende én onbekende meiden; succes op dit wachtbankje!!! Hoop dat zoveel mogelijk meiden er positief af komen stappen. Wish, Diane, Champietal e.a.: toi, toi, toi. De duimen draaien!!!

Geplaatst

Simba en Terry: heel veel succes morgen met testen! Hopelijk wordt het lange wachten

beloond met een positieve test voor jullie...

De rest van de meiden ook veel succes en sterkte op het wachtbankje.

Even wat supporters om jullie aan te moedigen ;-)...

:wav::wav:

Liefs Gaby

Geplaatst

Simba en Terry,

Hebben jullie al getest ????

:wav::wav::wav::wav:

liefs, Diane

Geplaatst

Goedemorgen,

Wat spannend allemaal! Ben zo benieuwd.... Leef met jullie allemaal mee.

Simba en Terry we hopen snel goed nieuws te horen!

Geplaatst

Hallo,

nee nog niet getest

mijn man komt om vier uur thuis en neemt dan de testen mee. dus ik moet nog wachten.

Ben ineens zo negatief, maar goed dat herkennen jullie vast wel.

Heb zelfs al een sms klaar staan naar vrienden.

Heb voor morgen geregeld dat ik niet de avond hoef te werken. Anders kwam het er op neer dat ik een dag van 9 tot 22.30 had. Dit ivm vergaderingen. Ben hier erg blij om want dan kan ik gewoon met manlief op de bank zitten. vrijdag en zaterdag zien we elkaar namelijk ook niet.

ik bedankt jullie alvast voor al jullie steun en wil iedereen heel veel sterkte wensen, We gaan voor groen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tot vanmiddag

groetjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden