Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Terry, wat erg dat het niet gelukt is! veel sterkte op 't werk.

Ellen, bij jou al iets bekend?

Ik zit op m'n werk en had net bloedverlies heb ook weer ouderwetse ongesteldheidskrapmen. Ben bang dat het niet gelukt is maar ik wacht vandaag nog even af. Morgen is pas officiele testdatum.

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames,

Vanochtend met de urinetest (kruidvat) alvast negatief getest (bij mij bleef het schermpje effectief maagdelijk wit), en nu nog de bloedtest afwachten, maar nog weinig hoop. En daarmee zal ik de statistiek van 1 op 3 perfect hebben aangevuld. Hopelijk mag ik volgende keer het lijstje mee groen maken!

Karin, wat erg. Hopelijk toch nog positief voor jou.

liefs,

E.

Geplaatst

Sterkte karin en ellentrik

Ze hebben gebeld en zondag ochtend bellen ze of ze goed ontdooid zijn. Zo ja dan zondag middag tp van 2 cryo's. Ik hoop het zo

Liefs

Geplaatst

Ellen een hele dikke knuffel voor jou....vreselijk balen is dit zeg.

Karin bloedverlies, nee toch hè...en kramp...bij mij ook nooit een goed teken.

Hier ook al krampjes vanmorgen...ik moet nog even maar toch...ik herken dit wel van de voorgaande pogingen. Geen goed gevoel.

Liefs Disi

Geplaatst

Simba van harte gefeliciteerd meid!!!!

Terry heel veel sterkte!Het is echt kl*te dat het niet gelukt is.Wat een verdriet!

Ellen is het defenitief negatief bij jou? Ik test altijd vroeg en dan later weer,maar ik vertrouw alleen de bloed test.

Als het echt negatief is vind ik het echt kl*te meis,ik had het je zo gegund

een hele grote knuffel van mij

Liefs,Violeta x

Geplaatst

Simba, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Terry, wat vreselijk jammer. Veel sterkte.

Morgen zit mijn eerste wachtweek er al op. Ik heb maandag, dinsdag en woensdag wat steekjes in de liezen gehad alsmede wat krampjes buik en onderrug. Gelukkig vandaag nog nergens last van gehad.

Geplaatst

Ik vertrouw ook alleen maar de bloedtest hoor, maar als het vanochtend negatief was met de urinetest, zal dat vanavond ook wel zijn denk ik dan. Toch bedankt en knuffel terug. Eventjes cocoonen met een goed boek helpt altijd en met zo'n winterse feestdag als vandaag lukt dat helemaal! Om 17u mag ik naar het zh bellen voor de uitslag en dan horen wat de volgende icsi ronde zal zijn :-)

knuffel terug,

Ellen

Geplaatst

Hoi Ellentrik,

Wat verdrietig voor jullie!!Hopelijk is de bloed test alsnog positief!!

Wat is cocoonen??Typische antwerps zeker ;) Of is het het zelfde als er een hard hoofd in hebben ;)

Wat voor officiele feest dag hebben jullie vandaag dan??

Geniet ondanks het negatieve nieuws toch van je vrije dagje!!

Dikke knuff voor jou!!

Geplaatst (aangepast)

Ellen, wat jammer en verdrietig. Net als Bianca hoop ik dat de bloedtest alsnog positief is.

aangepast door ChrisH
taalfout
Geplaatst

Hallo lieve meiden

eerst zat ik op wachtbankje van oktober.

Daar was het nog niet helemaal zeker of onze poging gelukt was wel positief getest maar elke keer bloedverlies.

Nu kan ik mededelen dat we morgen een echo hebben voor de 7de week dus het is ons na drie poging en veel tranen toch gelukt we zijn zwanger.

Ik wens iedereen heel veel succes en sterkte

dikke knuffel en zoen Louise

Geplaatst

Dag dames,

Ellen, wat shit!

Ook bij ons is het niet gelukt. Ben echt ongesteld, ga niet meer testen. Op naar de volgende poging.

De groene dominosteentjes werken toch niet echt! Moet even iemand een steentje tussenuit halen!

Geplaatst

Ellen,

Klote!!! Het heeft weer niet zo mogen zijn.

Heel veel sterkte om deze grote tegenslag te gaan verwerken.

Karin,

Ook jou wil ik heel veel sterkte toe wensen.

Louise,

Jij schrijft hier een prettig bericht. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Geplaatst

:alien::alien::alien::wav::wav::alien::alien::alien:

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

WIJ GAAN VOOR GROEN!!!!

:alien::alien::alien::wav::wav::alien::alien::alien:

Geplaatst

Margot.. hoe is het met je...???

Eej... jongens..... ik vind dit niet leuk... ik blijf zo wel heel allenig groen....

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik zal me even voorstellen, ben Nadieh en heb vorige week donderdag (4nov) de tp gehad van 3 embryo's. Zit dus nu op wd 7. De spanning neemt weer toe. Ben er na al mijn vorige pogingen niet geruster op geworden dat het ons eens gaat lukken. Heb last van mijn borsten en een weeïg gevoel in mijn onderbuik en laat ik deze verschijnselen dus nooit hebben gehad toen bleek dat ik zwanger was... Kortom, ik zie de donderbui al weer hangen!

Voor alle zwangeren, Hieperdepiep Hoera!!! :confettistars::confettistars:

Geplaatst

Hoi Nadieh,

3 embryo's terug laten plaatsen?

In welk ziekenhuis/fertiliteitskliniek ben jij onder behandeling?

Geplaatst

Hà, die vraag had ik al verwacht :happy:.

Wij doen onze ivf in het UZ Leuven (Gasthuisberg) België, en ja ... die Belgen draaien hun hand voor een embryo'tje meer niet om. Ik moet je zeggen, wij ook niet! Als dit onze kans op een kindje vergroot dan graag.

groetjes, Nadieh

Geplaatst

Sohee! :-) Mag ik vragen wat je leeftijd is dan?

Welkom op het forum hoor. We duimen mee dat je testen maar gauw positief uit gaan slaan!

Hà, die vraag had ik al verwacht :happy:.

Wij doen onze ivf in het UZ Leuven (Gasthuisberg) België, en ja ... die Belgen draaien hun hand voor een embryo'tje meer niet om. Ik moet je zeggen, wij ook niet! Als dit onze kans op een kindje vergroot dan graag.

groetjes, Nadieh

Geplaatst

Nadieh,

Fijn dat ze het in Belgie wel doen, wij hadden ook graag 3 tp gehad, maar helaas doen ze het hier niet.

We hebben nu 2 emmy's teruggeplaatst gekregen.

groetjes, Diane

Geplaatst

Hoi,

Bloedtest dus negatief, en daar kwamen de tranen, want ook nog eens pas in januari een nieuwe poging mogelijk. grr. Maar ja. Ik zie vooral op tegen de overstimulatie die ik bijna zonder twijfel alweer zal hebben, nu er weer een punctie staat te komen. Van die utro-bollen alleen al voelde ik het vorige week opzetten, en dat zonder enige punctie..

Nadieh, jij krijgt er 3! Dat wil ik ook wel eens vragen (maar laat ik er maar met 2 beginnen), want mijn tp is ook steeds in de Gasthuisberg hehe.

Oh, en cocoonen is het een Belgisch woord denk ik ja. Het is het werkwoord van cocoon (Engels), en dus mag je voorstellen zoals Terry toen ze haar nieuws kreeg: lekker wegkruipen op de bank, met niemand afspreken, een dekentje over je heen en een leuke film kijken met je ventje. Zoals in een cocon dus, lekker gezellig. En de feestdag vandaag gaat over de wapenstilstand van de Groote Oorlog, WO1 dus. Die werd vooral uitgevochten in het uiterste westen (in en rond Ieper) van België met miljoenen gesneuvelden (ook van de geallieerden). Daarom dat ons landje dit herdenkt.

Karin, ook niet leuk voor jou he..

pff..

Simba! Ik blijf echt wel blij voor jou hoor! Wat moet het toch fijn geweest zijn om zo die twee streepjes te zien verschijnen. Je hart dat een sprongetje maakt en een glimlach die niet meer verdwijnt tot de eerste misselijkheid komt :-p

liefs,

...

Geplaatst
Sohee! :-) Mag ik vragen wat je leeftijd is dan?

Welkom op het forum hoor. We duimen mee dat je testen maar gauw positief uit gaan slaan!

ja, hoor dat mag je vragen. Ben 40, maar dat staat ook in mijn onderschriftje...

Geplaatst

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov

Kaykay: 30 november, tp van 2 cryo's op 17 november

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

Meiden wilde ook graag in jullie lijstje staan! Het is hier niet groen genoeg meiden!!!

Geplaatst

Zie verschillende test data voorbij komen na een cryo tp.

Hoe kan dit?

Bij mij zijn dmv echo's de follikel en bms in de gaten gehouden.

Toen het bms goed was en de follikel groot genoeg mocht ik Pregnyl spuiten.

Ik tel er dan vanaf de eisprong 14 dagen bij en dit is de dag dat ik mijn menstruatie kan verwachten.

Ik gebruik nu na deze cryo tp geen medicatie.

Hoe zit dit bij de andere dames, hoe komen jullie aan de testdatum?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden