Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Babii,

Shitzooi!!!

Sterkte om dit samen te gaan verwerken.

Het is zo klote om te merken dat het niet gelukt is!

Ook een hele dikke knuffel van mij!

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey Emm! Heb je positief getest!?!

Mijn temp is nu 37.8 en dat is dus flink omhoog gegaan maar z'huis is nog niet heel erg verontrust. Voel me niet helemaal top vandaag. Emm wat bedoelde je met je vraag hoe ik wat voel? Ik heb nu minder last van ongi krampen maar wel nog pijnlijke borsten en (ja daar is ie weer) een opgezette buik.

Geplaatst

Hey Emm!!

Wat lees ik? Heel voorzichtig groen? Super hoor!!! duimen duimen duimen voor zaterdag!!!

Babii, veel sterkte om het te verwerken..Hopelijk vind je snel moed om de draad weer op te pikken..

Caro, houd het maar goed in het oog, en verzorg jezelf goed!

xxxxx

Geplaatst

Hey Emm dat zou super nieuws zijn zeg , kon je de spanning niet meer aan en toch maar testen ha ha ...

Babii wat ontzettend kl.te voor jullie hoop dat je ook deze teleurstelling een plekje kunt geven en de draad op weg naar het baby geluk weer op kunt pakken.

Goed op jezelf passen ajb Caro.

liefs Anne

Geplaatst

Dames wat voor testen gebruiken jullie eingelijk ?? ben ik benieuwd naar , vooral die van de vroegtesters ?

Vandaag is nl bij mij dag 10 na tp en trek het bijna niet meer van de spanning ......heb nu alleen nog een kruidvat test liggen en die ga ik zeker nu niet doen , ben toch altijd bang dat die minder zijn ....en hoop zoooooo dat deze allerlaatste pogiging aansluit dat ik geloof ik geen teleurstelling meer kan hebben. Klinkt beetje dramatisch maar durf niet te testen alhoewel ik bijna niet kan wachten beetje dubbe he ha ha maar zullen jullie vast wel herkennen.

Emm jij hebt ook 10 dagen na tp getest toch ? welke heb jij gebruikt ?

liefs Anne

Geplaatst

Emm, heb je jezelf niet meer in kunnen houden?? Maar groen dus???? gefeliciteerd hoor!

Zaterdag nog een keertje voor de zekerheid?

Geplaatst

Oh Babii ik zag je bericht niet. Wat vervelend. Ik hoop dat je dit samen kan verwerken en snel weer door kan gaan x

Dank je wel allemaal. Er is geen peil op te trekken. Ik voel me een beetje licht in mijn hoofd en bij vlagen misselijk maar het is gewoon afwachten en ik weet niet goed wat ze op een scan zouden zien en waar dit aan ligt. Ik drink gewoon veel water en doe rustig aan!

Geplaatst

Anne ik snap het helemaal. De angst voor een negatieve test is zo groot dat ik eigenlijk gewoon liever afwacht. Ik heb ook geen testen in huis nu op mezelf in bescherming te nemen!

Geplaatst

@ emm voorzichtig gefeliciteerd!!

@ babii balen meid!

@ ego

hier gaat het niet zo goed heb dezelfde pijn als toen ik de cyste had

echt blaasonstekinggevoel en voel me een beetje draaierig

heb net een mail naar het ziekenhuis gestuurd ik denk dat ze vanmiddag

wel even gaan kijken en misschien bloedprikken even afwachten dus

Geplaatst

@Emm, aaaahhh!!!!! Kei gefeliciteerd!!! Werd ook wel weer tijd voor een beetje groen :-D

En nu roossie ook nog!!

Liefs Elke

Geplaatst

Wat een spanning hier, wat logisch is! Emm..... had je een positieve test? Zou echt geweldig zijn ;-)

Geplaatst
Guusje, jij mag morgen ook testen. Spannend...

Klopt, ik mag morgen testen, maar wilde niet op de bank.

De spanning stijgt nu wel ..................

Geplaatst

Emm,

Dan wil ik je voorzichtig feliciteren!!!

Guusje,

De spanning zal idd aan het stijgen zijn.

Heel, heel, heel veel succes!!!!

Geplaatst

Emm..... voorizhtig gefeliciteerd... op naar zaterdag een echte positive test!!!

Anne, de test van het kruidvat (2 voor 5 euro) zijn juist de beste. Die kleuren al bij een lage hcg waarde..... hcg 5 - 8 geloof ik .

Andere (merk) testen, kleuren pas bij een veel hogere waarde vanaf hcg 10 of 15

Geplaatst
Emm..... voorizhtig gefeliciteerd... op naar zaterdag een echte positive test!!!

Anne, de test van het kruidvat (2 voor 5 euro) zijn juist de beste. Die kleuren al bij een lage hcg waarde..... hcg 5 - 8 geloof ik .

Andere (merk) testen, kleuren pas bij een veel hogere waarde vanaf hcg 10 of 15

vanaf hoeveelste wd is het beste om te testen met die kruidvat test ? en zie dat je zwanger bent proficiat!!

Geplaatst

ik heb een mooie positieve test gehad op 15 dgn na de punctie. Ik denk dat als ik een paar dagen eerder getest had, het ook al wel zichtbaar zal zijn geweest. maar ik heb braaf gewacht....

Geplaatst

@ Caro: ik heb me ook 2 dagen wat misselijk is draaierig gevoelt en gister weer gewoon niets aan de hand, nu moet ik zeggen dat ik niet heb getempt dus dat weet ik niet.. Maar kijk het even goed aan en bel anders gewoon de ferti-afdeling zodra je het niet vertrouwt.. En ik bedoelde hoe je je eierstokken voelt; ik herken dat niet of ik weet gewoon niet wat ik voel haha. Nu vooral veel spanning onderin mijn buik en dat verwelkom ik nu maar :laugh:

@ Eef: ja haha, morgen én zaterdag weer testen. Ik heb 17 december mijn eerste echo al en zal voor die tijd ongetwijfeld nog wel een aantal keer zekerheid willen hahaha.:happy8:

@Anne; ik heb clearblue digital gebruikt en heb er nog 2 liggen van kruidvat eigen merk. Ik hoorde juist dat die heel goed is. Ik kon eigenlijk zaterdag pas testen want zit nu op dag 8 na tp maar ja, kon het niet laten whahahaha. Maar ik begrijp je dubbele gevoel heel erg goed! Het is ook enorm dubbel en dat is gewoon onwijs rot. Ik hoop echt dat je me komt vergezellen op het groene... enne, dat telt trouwens voor alle nu nog blauwe dames!!!

@Sky: en? en? en? weet je al iets meer??? wel heel erg spannend zo hoor!! heb jij endometriose? Stomme vraag mss maar ik geloof dat je daar extra last van kan krijgen in een zwangerschap... (ik heb het nl ook..)

Ok, ik wacht rustig op de rest van het groen en hoop dat ik ook groen blijf :gekruiste vingers 4

Geplaatst

Ik moet wel zeggen dat ik bij die Kruidvat test een vaag roze 2e streepje had en bij de clearblue test stond gewoon 'zwanger' maar zonder het aantal weken erbij (kan kloppen aangezien het nog geen week is minus de innestelingperiode hahaha)

Geplaatst

hej meiden zit tegen overstimulatie aan. ik mag tot en met dinsdag niet werken en alleen maar rusten en drinken

dinsdag bloedtest om te kijken of ik zwanger ben. even volhouden maar.

@ emm ik heb geen endo maar wel pco.

Geplaatst

Jeetje Emm, wat heb jij eigenlijk vroeg getest zeg!! Mag dat al zo vroeg van jullie ziekenhuis? Ik mag echt pas 14 dagen na tp (op z'n vroegst 14 dagen na punctie) testen. Hoeveel dagen na de punctie heb jij de tp gehad, vrij laat ofzo?

Ik wacht even braaf tot zaterdag aangezien ik na de punctie nog een aantal keer pregnyl heb moeten spuiten ter bevordering van de innesteling... En deze kunnen nog wel eens voor een vals positieve test zorgen. Vandaar dat ik dus maar niet eerder ga testen.

Dus hier nog even nagelbijten.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden