Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Saskia, ja jij mag binnenkort weer leuk he! Al bezig met het geboortekaartje, hmm moet ik ook maar eens naar gaan kijken...

Bij mij ook steeds drukker in de buik, je voelt echt duidelijk dat ze slaapt of niet.Mooie buikfoto!

[ATTACH=CONFIG]1122[/ATTACH]

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@sheenara &simba: mooie echo-foto's zeg!!

@ Saskia: mooie buikfoto! En leuk om ook eens te zien wie jij bent! ;)

Heb jij binnenkort ook een pretecho? Veel plezier!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat geweldig om de foto's te zien van de kleine wonders en de mooi buiken die daarbij horen.

Wat is het allemaal spannend he.

Ik heb ook super veel zin in donderdag de pretecho~!!!

Misschien kunnen jullie mij helpen met het volgende??

Ik ben gister bij de verloskundige geweest en er zit me iets toch niet helemaal lekker. Ik had steeds zo last van mijn bovenbuik en dat blijkt ook een kwaaltje te zijn voor een bloeddruk probleem. Nou is mijn bloeddruk op dit moment 145/78. Weet iemand of dit hoog is??? ze maken er zich bij de vk niet druk om maar ben wel benieuwd naar wat jullie hebben voor bloeddruk... Mijn zus heeft namelijk drie premature kindjes en ik wil dat proberen te voorkomen natuurlijk,. Ze houden me nu dus ook goed in de gaten en mijn eiwitten zijn ookk getest en helemaal in orde maar ben toch wel erg benieuwd naar jullie bloeddruk verhalen haha.

Hopelijk willen jullie mij een beetje helpen/geruststellen?? haha.

Liefs en ik hoop ook donderdag een mooie foto te plaatsen!

Geplaatst

@begina: in eerste instantie dacht ik ook wel jee, wat een hoge bbloeddruk. Maar je onderdruk (78) is normaal. En volgens mij is t bij 90 onderdruk, wel echt hoog!

En is de onderdruk met name belangrijk... Let wel op, ik ben geen expert!! De buikpijn boven innde buik duid vaak wel op bloeddruk."problemen"

Ik heb juist een lage bloeddruk 90/50 (dus onderuk 50) hierbij heb je vaak duizeligheid en vermoeidheid als tekenen. Ik heb geen last van duizelingen, maar ben wel constant moe.

Maar dit ben ik eigenlijk altijd al (waarschijnlijk door m'n te traagwerkende schildklier) tijdens mijn vorige zwangerschap was ik juist niet moe!

Laten ze je maar gewoon goed in de gaten houden! En evt vragen om vaker langs te mogen komen.

Waren de prematuurtjes v je zus gevolg door hoge bloeddruk?

Groetjes en t beste!

Geplaatst

Begina, leuk donderdag jij ook de pretecho! Veel plezier alvast.

Wat betreft de bloeddruk, heb ik ook geen ervaring mee (ik heb volgens mij altijd 120/70 ofzo). Maar ik denk dat de VK het echt wel zou aangeven als ze het niet vertrouwt toch? Ik geloof wel dat het zo is wat Naomi zegt, dat je onderdruk het belangrijkst is, ik vond dit op internet:

• Rond de 120/80 mm Hg: optimale bloeddruk (voor volwassenen)
  • Minder dan 140/90 mm Hg: normale bloeddruk
  • Meer dan 160/95 mm Hg: hypertensie/ hoge bloeddruk
  • Minder dan 90/60: lage bloeddruk / hypotensie

Geplaatst

Ik zat de laatste keer op 100/60.

Ik heb us totaal geen ervaring met een hoge bloeddruk.

Volgende week moet ik weer naar de vk.

Geplaatst

Dames bedankt voor alle reacties. Wat fijn dat jullie bloeddruk verder goed is.

Hier nog even gebeld met de vk en die geeft aan dat ik me geen zorgen moet maken maar als de pijn in mijn buik heftiger wordt dat ik dan meteen moet bellen ook op 06 nummers dus dat is wel fijn om te horen...

Vandaag de pretecho gehadd. Geweldig ons wonder was aan het drinken en gapen en was verder vrij rustig maar hele mooie beelden van het hoofdje gemaakt tijdens het gapen en dergelijke. Ik ben zo verliefd op ons mensje!!!!

Verder de vraag van naomi geloof ik.. Mijn zus haar prematuurtjes weten ze niet waar het van komt haar bloeddruk was wel wat hoog. De laatste was waarschijnlijk door suiker. maar ze weten het niet zeker! Vandaar dat ze mij extra checken denik ik!!! Wat is het allemaal spannend he. Vandaag ook weer niet te weten gekomen wat het wordt al zegt mijn gevoel 100% jongen...

Nou hopelijk blijft het met iedereen zo goed gaan. Nogmaals bedankt voor alle reacties en tot snel.

Veel liefs

Geplaatst

Hoi Begina,

wat geweldig voor je dat je een mooie pretecho had. Wat bijzonder weer om te zien. En ben benieuwd of je nu idd een jongetje gaat krijgen hihi. Dat je het nog zo voor jezelf op zij kan zetten om het alsnog niet te willen weten. Ongelooflijk zeg, ook wel heel mooi.

Dames,

hebben jullie ook al voor jullie gevoel dat het nu wel mag komen hihi, door de nieuwsgierigheid. Al moet ik nog wat maandjes maar ik heb al zo een zin om hem in real life te gaan zien. Heb al hele gesprekken met mijn mannetje en dat ik niet kan wachten totdat ie er is.:happydance:

Ik voel hem niet zo heel veel schoppen maar dat komt denk ik omdat ik goed in het vruchtwater zit zeg maar. En soms dan is ukkie weer een paar keer per dag echt duidelijk aan het bewegen.

Vooral als ik rustig op de bank half onderuit lig en 's ochtends bij het wakker worden. Heb vrij veel last van rug en bekken dus lekker rustig aan. Pas me gewoon aan, zal wel moeten.

Ben zo nieuwsgierig naar ons mannetje. Misschien dat ik toch nog wel een pretecho wil doen, zit steeds maar te twijfelen omdat ik ook wel heel nieuwsgierig wil blijven voor juli. (dat blijf je toch wel, maar toch he....)

Geniet allen lekker van het zonnetje en vooral van beeb.

Liefs Lianza

Geplaatst

Begina geweldig he zo'n pretecho! Heel bijzonder om je kleintje 'live' te zien. Spannend he om niet te weten wat het wordt, ik zou het niet vol kunnen houden dit keer en ik ben nu ik het wel weet des te nieuwsgieriger naar haar hahahaha.

Lianza, ik kan ook niet wachten!! Het duurt wel nog een aantal weekjes voor ons he, maar vind toch dat de tijd snel gaat. Nog even en we zien de baby echt!

Ik heb ook veel vruchtwater maar ik voel de kleine de hele tijd. Heb ook op de pretecho gezien dat ze met haar benen dubbel ligt, en als ze eventjes recht met haar voeten naar beneden gaat liggen geeft dat zo'n rotgevoel. Dan trapt ze echt laag in mijn kruis zeg maar hihihi.

Nou meiden ik ga weer even naar buiten, zon schijnt nog volop dus genieten!

Geplaatst

Ook ik heb veel vruchtwater. De grootte van de baarmoeder loopt zelfs twee weken voor. Heb dan ook al een flinke buik.

Vorige week een glucose-intolerantie test gehad. Als de baby groter is dan gemiddeld en er veel vruchtwater is, is er kans op zwangerschapssuiker.

Dinsdag krijg ik de uitslag. Ben benieuwd. Misschien is de suiker goed en is de baby gewoon groter dan gemiddeld.

Verder is hij heel druk. Voel hem de hele dag. En als ik op de bank zit, zie ik mijn buik helemaal bewegen. Vorige week had ik de afstandsbediening van de tv op mijn buik liggen en die schopte hij eraf. haha.

Geplaatst

Hoi Adriana en Sheenara,

Ook mijn baarmoeder is qua groei verder. De kleine is wel qua tijd op goede lengte. En bij mij hebben ze de afgelopen keer gelijk getest op zwangerschapssuiker en dat had ik gelukkig niet.

Wel heel gaaf hoor dat hij/zij zo aan het bewegen is. Is ie van mij gewoon niet zo beweeglijk? Kan me er dan gelijk weer half druk om gaan lopen maken. Is alles wel goed? Mmm. Hij geeft gewoon af en toe een kickje en dan gaat buik wel iets bewegen.

Hij is iig niet dol op camera's want als ik het film dan stopt ie.

En daarom wil ik ook wel graag een pretecho om mezelf weer even gerust te stellen dat het allemaal toch wel goed zit? Heel af en toe zie ik buik bewegen. En het heeft dus blijkbaar niets te maken met teveel vruchtwater want bij Adriana is beeb wel duidelijk aan het bewegen. Ik bedoel maar...hahaha de afstandbediening eraf kicken!!

Of ligt het misschien aan het feit dat jullie een paar weken voor liggen op mij? Dan komt het misschien nog wel. Nou ja ik hoor ook wel vriendinnen zeggen dat ik er nog maar even van moet genieten voordat ie echt begint te kicken. (net als bij sheenara ... lijkt me wel heel raar hoor om dat te voelen) Of placenta ligt gewoon voor? Dat kan ook nog.

Liefs Lianza

Geplaatst

Ik zou me er maar niet druk om maken hoor Lianza. Een paar weken geleden was mijn baby ook niet zo hard aan het schoppen als nu. Hoe groter hij/zij wordt hoe krachtiger de schopjes worden. Bij mijn vorige zwangerschap was mijn dochter ook niet zo beweeglijk. En dat ik nu ook inmiddels een drukke dame van 5 jaar. Kan niet stil zitten, dus geniet nog maar van de rust. (hihi)

Bij mij ligt de placenta voor, maar ik weet niet of dat wat uitmaakt qua voelen.

Geplaatst

ohh Lianza net wat Adriana zegt ik zou me er echt niet zo druk om maken hoor. Je voelt die kleine toch af en toe. En op controle zeggen ze toch ook dat alles lekker gaat? Het valt mij nu gewoon veel meer dan een tijdje terug, dus misschien beweegt ze nu meer, of krijgt ze minder ruimte. Mijn placenta ligt achter misschien heeft dat er ook mee te maken? Geniet er lekker van hoor, als die kleine er straks is zullen we onze buikjes nog missen denk ik ;-)

En wat betreft een pretecho, die zijn super, het is dat ze zo duur zijn anders had ik mssch nog wel een keer gewild. Ik krijg a.s. vrijdag een groeiecho, dus dan kan ik weer heel even spieken naar kleintje.

Fijne zondag nog, lekker weertje!

Geplaatst

Goede morgen meiden,

Onze kleine meid houd zich nog rustig hoor. Voel haar wel iedere dag, maar het is niet zo heel hard en niet de hele dag door. Het is gewoon een rustige meid denk ik. Ik geniet er zo van als ze beweegt, van mij zou het wel meer mogen zijn. Maar ik geniet er ook maar van dat ik er in elk geval geen gekneusde ribben aan overhoud. Dat lijkt me ook geen pretje!

DE BABYKAMER IS AF!!!!! Jaaaa... we zijn van het weekend heerlijk bezig geweest en het is helemaal af. Ben er zoooo blij mee. En we zijn lekker op tijd. Hier komen de foto's! Even klikken voor een grotere foto!

[ATTACH=CONFIG]1160[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1159[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1161[/ATTACH]

Ik kan ook bijna niet wachten tot ze er is. Nog maar drie maandjes! Als ik er aan denk wordt ik helemaal hieperdepiep van enthousiasme! Hihi.. Morgen weer naar de verloskundige en vrijdag dan eindelijk de pret echo! Dit wordt een heerlijk weekje!

Fijne dag meiden,

Liefs Sas

Geplaatst

Ow geweldig!! Jullie hebben ook Tijgetje!! helemaal supercool............. Ik vind die zo leuk en je hebt er heel veel spulletjes van en kan je goed combineren met veel kleur. En hij is getekend dus is onze favoriet. Gaaf hoor! Ziet er echt superleuk uit.

Enne dames, ik zal me niet druk maken en geniet er gewoon lekker van. Het is mooi weer en ga zo lekker verder aan een schilderij waar ik mee bezig ben voor die kleine. Waar ook straks de naam op komt te staan maar dat is nog steeds een verrassing. Die gaan we waarschijnlijk ook gebruiken als geboortekaartje. De naam zijn we nog niet helemaal uit. Wel bijna.... komen steeds minder namen op het lijstje te staan en er zal er uiteindelijk wel eentje overblijven die we allebei echt mooi vinden. Hadden we uiteindelijk een naam die we allebei super vinden, en hoe is het toch mogelijk, de broer van schoonzus die op Aruba woont heeft zijn kindje ook zo genoemd! Hoe krijg je dat voor elkaar van alle namen! (waarschijnlijk heb ik dat ergens vantevoren al en keer horen vallen ofzo? geen idee) We hebben een naam ook nog die niet vaak voorkomt maar daar twijfel ik nog steeds over. Mijn mannetje weet het eigenlijk al zeker. Ik heb gehoord, volgens mij in Zweden ofzo, dat ze een kindje pas na een jaar zijn of haar naam geven omdat je dan ziet wat voor kindje het word. Lijkt mij juist wel een goed plan. Sommige namen passen goed bij iemand maar soms ook helemaal niet....lastig hoor!

Have fun meiden en geniet van het lekkere weer.

Liefs Lianza

Geplaatst

wow Saskia al helemaal klaar!! Wat een leuke kamer! lekker vrolijk, en straks de kleine meid in het bedje joepie!!

Lianza, zo is het lekker genieten, we zijn eindelijk zwanger en tuurlijk is het allemaal spannend, denk dat het pas over is als we de baby in onze armen houden. En dan begint er weer een hele nieuwe vorm van bezorgdheid hahahahaha.

Wel toevallig trouwens van die naam, jammer, ik zou ook niet zo snel die naam meer gebruiken dan. Ik heb bij mijn zoon omgekeerd meegemaakt, ik beviel, en een paar maanden later beviel de nicht van mijn stiefvader en die noemde haar kind hetzelfde als de mijne. Nou ik vond het wel minder, maar ja kan het moeilijk verbieden he.

Nou ga weer even verder werken, ik hoor dat het morgen trouwens gaat regenen en weer kouder wordt bleeeh

Geplaatst

Ja vaag he van die naam. Ik zit dan ook sterk te twijfelen om em dan niet te gebruiken. Is toch niet echt leuk meer dan. Dus zit in het zonnetje weer als een gek namen te verzinnen en op internet te speuren (van schilderen komt niet veel vandaag zeg...maar net wat je zegt, lekker genieten van de zon, schilderen kan ook morgen als het regent buiten hihi).

Werkse nog.

Groet Lianza

Geplaatst

Lianza, schilderse en wie weet kom je nog op leuke namen ;-)

Hier regent het een beetje, is ook grauw/grijzig buiten. Maar ja zit toch op kantoor, en voel lekker de kleine tegen de bureaurand trappen hihi.

Fijne dag meiden, hoop dat alles lekker met jullie gaat!

Geplaatst

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

5
juli 2011 -
Adriana 40jr.- 2e kindje na 3e IVF-poging spontaan zwanger

8 juli 2011 - Saskia 30jr. - 1e kindje na 6xIUI en 3x ICSI

10 juli 2011 - Remci (tweeling)

10 juli 2011 - Sheenara 35jr. - 2e kindje na 1e IVF-poging 4e TP

15 juli 2011 - Lotttie 26jr. - 1e kindje na 7e pogingen tot IVF(/ICSI)

19 juli 2011 - Simba 35jr. - 1e kindje na 2e IVF-poging

20 juli 2011 - Naomi 32jr. - 2e kindje na 2e IVF-poging spontaan zwanger

21 juli 2011 - Lianza 36jr. - 1e kindje na 1e ICSI-poging

25 juli 2011 - Jolanda 30jr. - 1e kindje na 1e IVF-poging

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

datum/naam/vk-gyn controle/echo aantal weken

13 apr: Simba : Controle VK

15 apr: Saskia : 28 weken pret echo

15 apr: Sheenara : groeiecho 28wk + controle VK

18 apr: Naomi : controle VK

26 apr: Lianza : controle VK

uitslagen combitest/geslacht etc.

Adriana: :boy:

Saskia: :girl:

Remci: :girl: & :boy:

Sheenara: :girl:

Lotttie:

Simba: blijft een verrassing

Naomi: blijft een verrassing

Lianza uitslag combitest: 1:920 :boy:

Jolanda uitslag combitest: 1:2842 :boy:

Begina: blijft een verrassing

Geplaatst

Hey meiden,

Terwijl ik me nog zo druk maakte van de week en dat ik af en toe zoiets had van euh hallo beeb ben je er nog? Gisterenavond in bed zitten praten over namen en ineens kreeg ik me toch een kick. Dus hand erop van mannetje en die heeft em ook nog 3 keer gevoeld. Wist niet wat ik meemaakte joh! Echt zo een trapje van joehoe ik ben er nog hoor. Of hij was het stiekem niet eens met de naam hahaha. Of misschien juist wel, zo van jaaaaaaa zo wil ik heten. Hahahaha.

Dat moest ik toch even kwijt!

@ Simba; hoe was je controle vandaag? Alles ok?

Groet Lianza.

Geplaatst

Goede morgen meiden,

Gister weer naar de VK geweest en het gaat allemaal nog harstikke goed. Bloeddruk zit al een tijdje op 120/70 dus hartstikke netjes. Baarmoeder groeid goed van 24 naar 28 cm. Vruchtwater normaal.

Ik heb dus geen klagen. Ze vroeg of ze normaal beweegde, dus vroeg ik wat is normaal? heb nog een beetje weinig te vergelijken. Zo'n 5x per dag is normaal. Ja dat halen we wel. Toen zette ze de doptone

op mijn buik om het hartje te luisteren en toen kreeg ze daar toch een trap tegen. hihi... ze zal wel even laten voelen hoe ze beweegt. Nou dat was dus ook prima! Over drie weken mogen we weer!

Op naar vrijdag! ik heb zo'n zin in de echo!

Verder begint ze me wakker te houden. Gister nacht werd ik al s'nachts wakker van het getrappel en vannacht ben ik wel drie keer wakker van haar geworden. Nou mag zij me wel wakker maken hoor. Ik vind

het zo gezellig dat getrappel. Ga vanavond wel een uurtje eerder naar bed om weer wat bij te slapen.

Lianza, wat leuk dat je mannetje het ook gevoeld heeft. Mijn man begint altijd helemaal te stralen als hij het even kan voelen. Het maakt het voor hun ook wat echter.

Liefs Sas

Geplaatst

Ik ook weer naar de VK geweest, en ga nu ook naar een ritme van 1x inde 3 weken.

Bloeddruk perfect.. 100/70... mag niet klagen. Alleen mijn onderrug is erg pijnlijk momenteel. en dat maagzuur he....

Maar goed als dat alles is. Ik had nooit verwacht, en met mij vele anderen, dat ik met 26 weken nog zo goed ga.

Beweging vandaag wat minder. Maarik heb ook heel veel gedana op mijn vrije dag. Dus ik denk dat ik Frummel gewoon onwijs in slaap heb gewiegd.

Maar ikben er nog nooit 's nachts wakker van geworden. Dat wordt ik eerder van de kramp in mijn kuiten. Mar daar heeft vandaag de osteopaat hopenlijk weer wat verbetering in aangebracht.

En voor de rest..... we zijn met de Frummelkamer begonnen. De muren zijn nu kaal... nu repareren en behangen en schilderen en dan een laminaatje erin. Ik heb bij de karwei onwijs leuke muurdecoraties gezien van winnie de pooh. En aangezien het hemeltje van het ledikantje met winnie de pooh is, Lijkt het me wel leuk om dat er een beetje in te houden.

Ik wil ook heel graag een muurgedicht op de muur, maar ik kan niet zo goed keizen welk gedicht ik dan zou willen. Het is natuurlijk wel iets redelijk blijvends.

En zo rommelen we wat aan....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden