Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi remci,

Fijn om weer wat van je te horen! Hopelijk is de echo goed morgen en mag je lekker naar huis!

En laat je maar goed verwennen bij je zus thuis!

Liefs naomi

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi allemaal,

iedereen een leuke koninginnedag gehad? Het is alweer mei!!

Adriana, buik gaat in de weg zitten he, nog even volhouden, de tijd gaat aardig snel toch? Wow heb je alle kleertjes al gewassen, goed zeg moet ik ook maar eens naar gaan kijken. Strijken hmm ja misschien met die kleine strakke dingetjes hoeven bepaalde dingen niet eens gestreken te worden toch?

Naomi, kamertje ook al bijna af leuk he! Een naam hebben we gelukkig al en wat betrefthet kaartje ik ben bezig geweest op internet om wat kaartjes te maken (aan te passen naar je smaak) en heb nu dus een aantal die we wel leuk vinden maar nog niet definitief. Tekst erop vind ik zo moeilijk.

Remci, vervelend dat je in het ziekenhuis moest blijven, maar gelukkig gaat alles goed met jou en de kleintjes. Hopelijk mag je vandaag naar huis. Beter dat je even naar je zus kan toch ivm de verbouwing. Komt goed meid, rustig aan!

Wat betreft het afspreken; het is een leuk idee alleen misschien zitten de meesten van ons nu midden in allerlei dingen die geregeld moeten worden of wordt het al wat zwaarder. Ook is de algemene forumdag al binnenkort waar ook een aantal heen gaan? Dus als we het nog willen doen zal het echt binnenkort moeten denk ik, en anders zien we elkaar op de forumdag of misschien als de baby's er zijn?

Fijne week allemaal!

Geplaatst

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

5
juli 2011 -
Adriana 40jr.- 2e kindje na 3e IVF-poging spontaan zwanger

8 juli 2011 - Saskia 30jr. - 1e kindje na 6xIUI en 3x ICSI

10 juli 2011 - Remci (tweeling)

10 juli 2011 - Sheenara 35jr. - 2e kindje na 1e IVF-poging 4e TP

15 juli 2011 - Lotttie 26jr. - 1e kindje na 7e pogingen tot IVF(/ICSI)

19 juli 2011 - Simba 35jr. - 1e kindje na 2e IVF-poging

20 juli 2011 - Naomi 32jr. - 2e kindje na 2e IVF-poging spontaan zwanger

21 juli 2011 - Lianza 36jr. - 1e kindje na 1e ICSI-poging

25 juli 2011 - Jolanda 30jr. - 1e kindje na 1e IVF-poging

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

datum/naam/vk-gyn controle/echo aantal weken

3 mei: Saskia : conrole VK

4 mei: Simba : controle VK

6 mei: Sheenara : controle VK + bloedonderzoek

9 mei: Naomi : controle VK

12 mei: Sheenara : groeiecho 32 wk

13 mei: Saskia : Pretecho poging 2

uitslagen combitest/geslacht etc.

Adriana: :boy:

Saskia: :girl:

Remci: :girl: & :boy:

Sheenara: :girl:

Lotttie:

Simba: blijft een verrassing

Naomi: blijft een verrassing

Lianza uitslag combitest: 1:920 :boy:

Jolanda uitslag combitest: 1:2842 :boy:

Begina: blijft een verrassing

Geplaatst

Hoi allen,

Blij om te horen dat het met iedereen zo goed gaat!!! Hier gaat het ook prima.

Druk maar prima. Mijn rib is alleen nog niet beter maar hier moeten we mee leren leven denk ik. Verder is het erg druk in mijn buik waar ik enorm van geniet.

Het is zo gezellig vinden jullie niet???

Ook heb ik het suikeronderzoek gehad. Nog geen uitslag van. Waarschijnlijk zal ik die 17 mei krijgen. (nieuwe afsrpaak verloskundige. Misschien kan iemand dit voor mij op de lijst zetten??)

Nog een weekje werken en dan heb ik lekker een weekje vrij. Zo zin in..

Hebben jullie ook nog een vakantie gepland???

Ik schrijf niet vaak maar ik lees wel altijd mee. Leuk om te lezen hoe iedereen het doet en vooral omdat jullie allemaal wat voorlopen is het leuk om te zien hoe jullie alles ervaren. Succes iedereen en geniet ervan!

Liefs

Geplaatst

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

5
juli 2011 -

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

3 mei: Saskia : conrole VK

4 mei: Simba : controle VK

17 mei: Begina : controle vk

Lotttie:

Geplaatst

He meiden....

Ik heb wel meegelezen, maar zo druk gehad, dat ik nauwelijks de tijd had om echt even te reageren.

Jee.. Remci.. al in het ziekenhuis.... iet echt fijn, maar wel de beste plek om te zijn als het niet gat zoals het moet!!

Nemen hebben we al een tijdje... maar het kaartje... dat vind ik moeilijk. ik wil toch een leuk gedichtje erop.. en daar kom ik niet uit.

Zo wil ik ook een gedicht op de muur hebben, maar ook daar kan ik slecht uit kiezen...

Wat zetten jullie op het kaartje?

Hier gaat alles nog steeds goed.. Ik verbaas me er echt over, en zo ook iedereen in mijn omgeving. Al wordt het langzamerhand wel iets zwaarder, maar goed dat mag..

Hier nu een Frummel die regelmatig de hik heeft... echt een leuk gevoel.. ik dacht eerst dat het mischien nog mijn eigen spieren waren die wat trilden, net als je wel eens met je ooglid hebt. Door de te hoge continue spanning in mijn spieren heb ik daar redelijk snel last van. Maar ik had redeljk snel in de gaten dat het Frummel was..

Hebben jullie dat ook al?

Hier vordert het kamertje gestaag. De schuine wand zit in de verf, en de kozijnen de plinten zijn ook geschlderd. Nu het behang (glasweefselbehang) op de muren en dan een laminaatje erin.

Ik kijk heel erg uit naar het moment dat ik de kledinkast echt kan gaan inrichten enzo.

We hebben op koninginnedag leuke schilderijtjes gekocht, nieuw, niet 2de hands. Het zijn er 3, een soort drieluik, met drie schaapjes, op elk 1, met daaronder slaap -kindje-slaap. Dus 1 woord op elk schilderijtje. erg leuk.

En we hebben een tummytub voor 1,50 euro gekocht.... en naturlijk wat leuke kleertjes. En voor mezelf een spijkerrokje op de kop kunnen tikken.

Nog even een andere vraag.. beetje intiem..... door het vele plassen gaan bij mijn mijn schaamlippen wat kapot, en doet zeer. Herkennen jullei dat, en wat doen jullie eraan? Vanavond bijde vk ook eens voorzichtig vragen.

Wel veel meer last van kramp. 's nachts in mijn kuiten en voeten, en tijdens het avondeten, kan ik soms niet eens fatsoenlijk mijn vlees snijden door de kramp in mijn vingers. Zo vervelend.....

Ondertussen beweegt mijn buik weer flink alle kanten op.. heerlijk... kan er echt de hele dag naar kijken..... verveeld helemaal niet...

Geplaatst

Hoi Simba,

Grappig dat je kleintje de hik heeft. Die van mij heeft dat nog niet gehad, lijkt me een raar gevoel.

Fijn dat je zo lekker geshopt hebt, altijd fijn die koopjes.

Over de klachten bij het vele plassen kan ik je geen tips geven. Ik plas namelijk niet meer dan normaal. Houdt nogal wat vocht vast helaas. Alleen snachts moet ik een "grote"plas doen.

Verder hebben wij het kaartje al besteld en de tekst is ook al klaar, inclusief gedichtje. Alleen nog een naam..., we kunnen niet kiezen...

@iedereen: Gaat nu wel opschieten he meiden! Ik vind dat de weken nu echt voorbij vliegen. Nog 2,5 week werken en dan heb ik verlof. Kijk er echt naar uit.

Geplaatst

Ik moet nog 7 weken werken...

APK weer goed doorgekomen. Bloeddruk 110/55, en momenteel vermoedde hij dat het koppie van Frummel mooi beneden lag. Maar goed.... dat geeft nog geen garantie voor de toekomst....

Hartje was wat lastig te olgen door alle trappen en dutjes er tegenaan.

Tja.. Frummel heeft vandaag een erg drukke dag.... ;-)

Geplaatst

Ik blijf werken tot de kleine zich aandient.. Of ik moet t niet meer vol kunnen houden...

@simba: wat zal frummel dan zo lekker moe zijn en gaan slapen.... (hoop ik voor je! Hihi)

Wat je "plasproblemen" kan ik je ook geen tips voor geven. Gelukkig geen last van! Vanavond vd vk nog tips gehad?

Hou op over kaartjes.... Wist ik maar wat t werd.... Vind nl vaak of t jongens en dan dus niet t meisje-kaartje leuk, of andersom....

Het lijkt me op sommige momenten toch best handig en leuk om te weten of t een jongen of meisje is....

@Adriana: al garandeerddat dus niet dat je dan makkelijker een naam kunt kiezen...

Hebben jullie nog zin om wat af te spreken of gaan er wat meiden naar de forumdag?

Geplaatst

Helaas geen echt tips gehad... Ja.. deppen en lotion doekjes.... maar dat had ik zelf al bedacht...

We zijn er bijna uit welk gedichtje er op het kaartje komt..... nou dat is alweer een hele stap verder.... Nu het kaartje zelf nog ;-)

Namen hebben we al een tijdje..

Ik ga waarschijnlijk wel naar de forumdag.. heb eenlift an iemand hier uit de buurt. Ik weet niet of ik dan zelf nog kan rijden,en anders moet ik mijn vriend als chaueffeur charteren, en ik denk niet dat hij daar echt op zit te wachten.

Iemand kwam met het idee om anders een meeting te doen als de babies er al zijn. Dat vind ik ook een leuk idee, en geeft wat minder stress. En dan zijn we ook allemaal wat mobieler ;-)

Plus het hoeft niet nog in 2 maanden geregeld te worden.

Ben ik de enige van dit forum die naar de forumdag komt?

Geplaatst

5 juli 2011 - Adriana 40jr.- 2e kindje na 3e IVF-poging spontaan zwanger

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

25 mei: Simba : controle vk

Lotttie:

Geplaatst

getverdegetverdegetver

Zara is weer van een uitgerekend bankje gevallen.... Eerst is ze van ons bankje afgevallenen nu van het december bankje...

Als ik dan kijk naar mijn bewegende buik...... wat kan het allemaal oneerlijk verdeeld zijn....

Zo'n bewegende buik gun je gewoon iedereen!!!!

Geplaatst

Ik heb ook echt zo ontzettend te doen met "onze" zara!

Wat een grote verdrietige teleurstelling moet zij weer proberen een plekje te gaan geven...

Dit keer zelfs een kloppend hartje hebben mogen zien en een goed gegroeide embryo... En dan toch dit onverwachts....

Wat een klap, wat oneerlijk! Mijn gedachte zijn bij haar en haar partner

Geplaatst

@simba, ik had opzich wel naar de forumdag willen gaan, maar dacht als we hier ook al met de meiden afspreken, laat ik t andere zitten...

Denk dat t idd misschien verstandiger is om evt met baby's af te gaan spreken... Meer meiden met interesse?

Geplaatst

Hallo dames,

Wat is het hier rustig... Hoe gaat het met iedereen.

Hier niet heel goed. Ik ben vandaag gebeld door de verloskundige dat mijn suikeronderzoek toch niet zo'n goede uitslag heeft.

Ze konden me er niet veel over vertellen alleen dat er een afwijking in zit en vanaf nu wordt doorgestuurd naar de gyneacoloog.

Ik ben ontzettend geschrokken en heb ook wel even wat traantje gelaten. Zwangerschapsuiker is volgens mij niet heel gevaarlijk maar ben zo bang dat mijn kindje er last van heeft. Ik durf bijna niet meer te eten... Een kwaaltje wat erbij hoort is dat je heel snel groeit. Ik ben nog maar 3 kilo gegroeid dus snap er niks van. Hoe veel zijn jullie ongeveer aangekomen als ik het vragen mag???

Hopelijk gaat het met iedereen top?!?!?!?!?

Liefs Begina

Geplaatst

Hoi Begina,

Bij mij dachten ze dat ik zwangerschapssuiker had, maar tot nu toe nog niet. Ik ben in totaal 9 kg aangekomen en mijn kindje is al vrij groot.

Als ik zwangerschapssuiker zou hebben of krijgen, moet ik een dieet volgen. Suiker vermijden en regelmatig eten. Dat doe ik nu dus wel alvast. Soms wel erg lastig, was namelijk chocola verslaafd..

Maar ik zou me nog maar geen zorgen maken hoor. Wacht eerst het gesprek met de gyn af, misschien valt het allemaal wel mee. Paniek voor niks zeg maar.

Ik moet vanmiddag weer naar de gyn. Krijg dan de uitslagen van mijn bloed en urine.

Standaard controle in ons ziekenhuis bij 30 weken op nierfunctie, ijzer, eiwit etc.

Geplaatst

Hoi allemaal,

hier weer eens een berichtje van mij. Alles gaat prima, kom nog steeds aan ben denk ik in totaal al iets van 15kg aangekomen. Merk nu wel dat mijn handen en voeten dikker worden door vocht en vooral met die warmte. Maar ik heb niks te klagen want bij de controles VK is alles altijd precies op schema, baby doet het super en ik heb ook bloed geprikt en alle uitslagen zijn goed en mijn bloeddruk ook.

Begina; vervelend van je uitslag suikeronderzoek, maar misschien valt het mee. Goed dat je extra in de gaten gehouden wordt! Jehoeft nog maar even te werken he, en dan lekker vakantie!

Simba; ik voel sinds anderhalve week ook als de baby de hik heeft. Eerst herkende ik het niet maar toen dacht ik hee dat is wel heel regelmatig heel grappig gevoel ja. En is het kamertje al af? Wat betreft het plassen en dat het schraal wordt, vaak helpt een zoutoplossing (kokend water en zout oplossen, even af laten koelen en dan met een gaasje deppen). Prikt soms even maar helpt wel.

Adriana; nog even en je hebt verlof! Heerlijk he, vooral met dit weer en als je buik/handen/voeten steeds dikker worden. Waren de uitslagen gsteren goed?

Naomi; ook alles z'n gangetje? Ik zou naar de forumdag gaan maar ben verrast met een weekend weg met pinksteren, dus daar kan ik niet heen. Ik sta nog steeds open voor een ontmoeting van ons eigen topic, misschien dan wel met baby's als meerdere dat willen.

Ik las het ook van Zara, vind het zo erg voor haar. Hoe veel/vaak moet een mens zoiets meemaken dat snap je gewoon niet. Ik hoop voor alle meiden van dit forum dat ze zwanger mogen worden en een gezond baby'tje mogen krijgen, vooral de meiden die al zolang bezig zijn.

Nou nog een fijne dag allemaal en geniet!

Geplaatst

@ sheenara, dus bij jou gaat t ook gewoon lekker z'n gangetje. Hier ook. Echt genieten zo hè?!

Bij mij werden m'n voeten in t afgelopen weekend ook in ene dik (vocht). Maar dat is nu gelukkig weer helemaal weg.

Het was afgelopen weekend dan ook erg warm en ik was met m'n hubby weekendje weg en geshopt en zo, dus veel gelopen...(dan wil dat wel)

Maar met Pinksteren ga jij er lekker nog even op uit! Heerlijk hoor!!

Welke regio woon jij ook alweer? En zijn er nog anderen meiden die af zouden willen spreken? Zwanger of later met baby's?

Zou iemand mijn afspraak bij vk weer willen toevoegen aan t lijstje?

24 mei vk, 20 juni vk liggingsecho

Groetjes naomi

Geplaatst

@ begina, wat vervelend v je suiker. Maar ben je echt nog maar 3kg aangekomen? Ik al wel 10 zowat!!

Hier nog niks gehoord over t evt bloedprikken voor suiker. Misschien doen ze dit toch niet overal standaard??

Geplaatst

Hier nog geen last van vocht vasthouden. Alleen savonds en snachts zere benen. Vooral als ik de hele dag gewerkt heb.

Mijn bloed en urine was prima en de baby ligt ook al goed. Zijn hoofdje ligt al in mijn bekken. Dus gelukkig geen stuitligging net als de vorige keer.

Omdat het hoofdje op mijn bekken rust, kan ik niet meer zo goed bukken. Heb nu een handige knijpstok om alles wat ik laat vallen op te rapen. En ik ben me onhandig de laatste weken, lijkt of alles uit m'n handen valt..

Geplaatst

Naomi, ik woon regio Amsterdam, maar maakt me niet uit waar het is ik heb een auto ;-)

Adriana, ook weer alles goed das mooi! Hmm die knijpstok goed idee, zou ik daar ook mijn schoenen mee aan kunnen doen hahahaha

Remci ben ook benieuwd of alles goed gaat. Nog druk met verbouwing/logeren bij zus/controles ziekenhuis??

Ik word de laatste paar dagen zoooo vaak angesproken op mijn buik. Mensen schrikken als ik zeg dat ik nog 2 maanden moet! Nou lekker dan ben ik zo'n molenpaard aan het worden???? Ben benieuwd wat er dan nog aan gaat komen de komende 2 maanden, vooral als ik met verlof ben en thuis zit.....

Straks weer een groeiecho, zie ik de kleine weer lekker.

Fijne dag meiden!

Geplaatst

5
juli 2011 -

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

20 mei: Sheenara : controle vk

24 mei: Naomi : controle vk

25 mei: Simba : controle vk

20 juni: Naomi : liggingsecho vk

Lotttie:

Geplaatst

Hoi meiden,

Nog maar 8 weken te gaan.... wow....

Vanmiddag de pretecho poging 2 gehad en deze ging een stuk beter. We hebben echt even leuk ons meisje kunnen bewonderen. Zo lief! we hebben haar zien glimlachen en we dachten dat ze op een gegeven moment haar duim in haar mondje stak, maar het was een voetje :) Ze blijft lekker lenig. Hier even een foto natuurlijk.

Het lijkt me hartstikke leuk om een keer met de baby's af te spreken. Niets is zo leuk als baby's kijken straks toch?! Ik heb me niet op gegeven voor de forum dag. Ik kan nu al zowat niet meer op op neer. Het gaat hard hier. Ik heb inmiddels last van mijn rug, stuitje, heupen, schaambot, banden en daarbij ben ik ook nog de hele dag misselijk en last van maagzuur. En ik zit na 3 happen van iets vol. Kan bijna niets op. Ik denk dus dat het leuker is als ik me straks weer iets beter voel.

[ATTACH=CONFIG]1365[/ATTACH]

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat is er weer ontzettend veel geschreven de afgelopen tijd.

Wat fijn Saskia dat je hebt mogen gluren in je buik naar je kleintje. Geweldig! Overigens dat je je zo rot voelt is natuurlijk niet zo fijn.

Het afspreken lijkt voor mij ook handiger met beebs erbij. Het wordt allemaal wat zwaarder, alhoewel ik best goed ga maar merk echt wel dat ik mijn grens constant aan moet geven van wat ik aan kan of niet. Ik heb er best moeite mee om steeds hulp te moeten vragen, nu mijn bedrijf een vliegende start maakt omdat ik het zelf niet meer goed kan. Dingen sjouwen enzo is wel voorbij. Dingen in elkaar zetten, onwijs leuk maar nu dus even niet. Maar beeb gaat gewoon voor alles dus alles gaat op z'n dooie gemakkie.

Hoe gaat het met sporten? Daar was je mee bezig toch?

Sheenara; haha die knijpstok is idd een goed idee. Ik heb die nog van mijn moeder (die dus overleden is) en dat ik daar nou niet eerder op ben gekomen om die te gaan gebruiken. Die ligt voor vodje achter in de auto en ik maar klagen dat ik nu pas echt merk hoe vaak je bukt om iets op te pakken. En mijn kleding! Niet te geloven hoe hard dat gaat, hoe hard ik eruit groei. Een vriendin van mij is een maandje korter zwanger dan ik maar daar zie je bijna niets aan. En ik heb me een buik van jewelste! Hahaha.

Willen ze bij jullie ook allemaal aan je buik zitten? Heb pas geleden mijn verjaardag gevierd en heel veel spulletjes weer gehad voor de kleine. Een draagzak, kledingsetjes, badcape, tuttels, slabbertjes, luiertas en dat soort dingetjes. Onwijs leuk. En iedereen wilde maar even voelen. Snap het wel, en laat het ook toe want ben er ook enorm trots op. Ik kan echt niet meer wachten en binnenkort begint de cursus samen bevallen. Lijkt me erg leuk. Om daar mee bezig te zijn wordt het ook alweer helemaal echt. Joepie nog maar eventjes en dan is ons kleintje er!!!! Wat een jaar!!!

Heel veel succes ook voor de andere meiden en geniet weer van de dag.

Liefs Lianza

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden