Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje Remci.... ik en nog aan het aftellen naar mijn verlof.... en jij hebt over een paar dagen je tweeling in je armen!!!

Ze zijn toch nog verassend goed blijven zitten vind ik!!!

Begina.. nu nog een verbouwing??? Ik moet er niet aan denken.... nou loop ik (nog) niet over van nesteldrang, maar toch....

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje, straks 3 dames die dan al weten wanneer ze gaan bevallen!! of de kleintjes moeten zich nog eerder aan willen dienen...

Spannend hoor!! Begin er al een beetje de kriebels van te krijgen!, hi hi

Maandag krijgen we de liggingsecho, ben benieuwd hoe de kleine ligt.... De laatse paar keren keurig met t hoofdje nr beneden, hopelijk nu nog steeds!

Alvast heel veel succes remci!!

Geplaatst

Remco ontzettend veel succes!!! Wat spannend!!!

Ik zal aan je denken 17 juni... Hopelijk horen we snel van je... Succes/sterkte!!

Liefs

Geplaatst

remci leuk dat je ook een 2ling krijgt en het is voor jou nou steeds dichterbij echt spannend ! ik krijg ook een 2ling ben nu bijna 33 weken. heb alleen last van maagzuur zoals de andere ik heb nog altijd rennie maar die helpen ook niet altijd soms moet ik paar achter elkaar nemen dan pas gaat het weg pfff ik moet nu elke 2 weken voor controle langs de ziekenhuis gaan. jammer dat het niet om de week is.

Geplaatst

Begina; vervelend die troep he, gelukkig toch nog alles af voordat de baby komt. Sterkte met de verbouwing nog!

Remci; yeahhhh spannend zeg overmorgen heb je je kleintjes gewoon al!!! Super dat je het zolang hebt volgehouden. Heel veel succes alvast, ben zeer benieuwd naar alles!

Adriana; heel spannend morgen ja ben zo benieuwd, voel je je anders nu je de datum weet?

Meiske11; zal voor jou waarschijnlijk ook niet meer zo heel lang duren toch met de tweeling? Succes met je zwangerschap en bevalling alvast...

Geplaatst

Sheenara, het voelt nu inderdaad wel anders nu ik de datum weet. Ik weet dat ik niet meer tot 40 of zelfs 42 weken hoef door te lopen. Wel een prettig idee.

Maar verder ben ik wel nog erg alert op tekenen dat de baby toch nog eerder wil gaan komen. Ben verder nog niet nerveus, dat zal wel de laatste dagen voor de geplande datum komen..

Geplaatst

Hallo wat spannend allemaal...

Hier gister niet heel goed bericht... Moet toch insuline gaan spuiten vanaf vrijdag. De waardes zijn te hoog! Dus waarschijnlijk zal ons kindje ook iets eerder komen. Waarschijnlijk rond de 38 weken. Pfff spannend hoor... Hopelijk is de verbouwing dan klaar... Gaan het weekend bij mijn moeder slapen dus kunnen ze wat opschieten hoop ik!

Iedereen heel veel succes en ik wacht op de eerste baby foto's... Hi hi

Geplaatst

Begina, vervelend dat je insuline moet gaan spuiten, maar dat is gelukkig maar tijdelijk en het beste voor jou en je kindje.

Jij gaat dus waarschijnlijk ook eerder bevallen. Spannend hoor.

Hopelijk komt er een beetje vaart in de verbouwing, dat geeft toch wat meer rust.

Geplaatst

Hoi dames

Morgen is het zo ver, ik begin wel een klein beetje zenuwachtig te worden. Ben eigenlijk vooral nieuwsgierig, ik probeer zo snel mogelijk wat te laten horen.

Ben ook erg benieuwd hoe het met de andere dames gaat lopen. Een aantal gaan ook al binnenkort bevallen.

Ik ben nu 37 weken en dat vind ik eigenlijk wel voldoende, had nooit verwacht het zo lang vol te houden.

Gr. remci

Geplaatst

Begina; vervelend dat je toch insuline moet gaan spuiten. Succes ermee en met de verbouwing.

Adriana; kan me voorstellen dat je nu wat geruster bent.

Remci; heel spannend, tuurlijk begin je nu wat zenuwachtig te worden. Komt goed!! Ben ook nieuwsgierig haha heel veel succes voor morgen!!!

Net de laatste echo gehad, kleintje wordt nu juist weer klein geschat (??) zo rond de 2600 gram is ze nu. Ze zagen trouwens op de echo ook dat ze heel veel haartjes heeft zo schattig! Gesprek met de gyn gehad en ze kan me alleen als advies geven dat gebaseerd op deze grootte een normale bevalling moet kunnen, goede pijnstilling is te krijgen tijdens de bevalling zoals een morfinepompje en ruggenprik. Ze laten het niet urenlang doorgaan in ieder geval mocht het niet lukken. Ook gaf ze aan dat voor de toekomst een keizersnee iets nadeliger zou zijn qua IVF/vruchtbaarheid/bevallen etc. mocht ik voor nog een kindje gaan. (Dacht ik wel want ik heb erg veel last van het littekenweefsel gehad tijdens de terugplaatsingen). Ik had mogen kiezen voor een geplande keizersnee, maar heb op dit moment besloten om de natuur zijn werk te laten doen... Dat betekent dat ik dus gewoon nog moet afwachten 3-5 weken, tenzij de baby natuurlijk uit zichzelf eerder komt ;-)

Geplaatst

Remci.... heeeel erg veeeeel succes morgen!!!!

Ik hoop dat het inleiden soepeltjes verloopt en dat alles niet al te lang gaat duren!!

Geplaatst

Oh Remci wat ontzettend spannend!!! Heel heel veel sterkte morgen!!!

Hoop snel goed bericht te lezen dat de tweeling er is!!!

Succes/sterkte!!!

Liefs Begina

Geplaatst

@ Remci, nogmaals heel veel sterkte morgen!

Ik wens je een voorspoedige bevalling toe! (iedereen trouwens!!)

@ shhenara: Toch een gewone bevalling! (mits alles goed gaat). Lag jullie kleine meid nu ook helemaal goed?

Toch weer een knop omzetten, dat je waarsch langer zwanger zult zijn nu dan je de laatste tijd had gedacht ivm evt ks...

En wat schattig dat ze konden zien dat jullie kleine meid al zoveel haartjes heeft!!

@begina, balen dat je moet spuiten, maar kan niet zo heel lang gaan duren... Sterkte meid!

Dus ook jou kindje zal waarsch. Eerder gaan komen...

Geplaatst

Remci: zet hem op he vandaag, hoop dat alles vlot en voorspoedig gaat of misschien heb je je tweeling al in je armen nu!

Naomi; ja toch een gewone bevalling, klopt was even omschakelen en begin een beetje nerveus te worden wat me te wachten staat :-)

De baby lag in ieder geval al helemaal goed (ingedaald) dus ja is nu gewoon afwachten...

Geplaatst

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

5 juli 2011 - Adriana 40jr.- 2e kindje na 3e IVF-poging spontaan zwanger

8 juli 2011 - Saskia 30jr. - 1e kindje na 6xIUI en 3x ICSI

10 juli 2011 - Remci (tweeling) - 2e en 3e kindje

10 juli 2011 - Sheenara 36jr. - 2e kindje na 1e IVF-poging 4e TP

... juli 2011 - Renuka

15 juli 2011 - Lotttie 26jr. - 1e kindje na 7e pogingen tot IVF(/ICSI)

19 juli 2011 - Simba 35jr. - 1e kindje na 2e IVF-poging

20 juli 2011 - Naomi 32jr. - 2e kindje na 2e IVF-poging spontaan zwanger

21 juli 2011 - Lianza 37jr. - 1e kindje na 1e ICSI-poging

25 juli 2011 - Jolanda 30jr. - 1e kindje na 1e IVF-poging

26 juli 2011 - Begina 30jr. - 1e kindje

AFSPRAKEN:

datum/naam/vk-gyn controle/echo aantal weken

20 juni: Naomi : liggingsecho vk

21 juni: Begina : afspraak gyn

21 juni: Sheenara : controle vk

22 juni: Simba : controle vk

uitslagen combitest/geslacht etc.

Adriana: :boy:

Saskia: :girl:

Remci: :girl: & :boy:

Sheenara: :girl:

Renuka:

Lotttie: Wij weten het maar ik zeg niets :P

Simba: blijft een verrassing

Naomi: blijft een verrassing

Lianza uitslag combitest: 1:920 :boy:

Jolanda uitslag combitest: 1:2842 :boy:

Begina: blijft een verrassing

geplande bevalling:

Remci : 17 juni inleiding/geboorte van de twins!

Adriana :

Geplaatst

Oei Remci, ben jij de eerste van "ons" clubje die gaat bevallen? Spannend zeg, ben erg benieuwd.

Lieve andere meiden, ik denk nog ontzettend veel aan jullie. Zeker nu de uitgerekende maand steeds dichterbij gaat komen. Heb af en toe ook meegelezen maar vond het te moeilijk om te reageren. Wil jullie allemaal heel veel sterkte en succes wensen en laten weten dat ik aan jullie denk.

Liefs van Zara/Zwangertje

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik zit thuis even zonder internet. Al een week nu en het gaat ook nog wel even duren. De straat moet open gebroken worden om de kabel te maken. Daar moeten ze toestemming voor vragen bij de gemeente dus dan weet je het wel.... Kan dus even niet bijlezen. Zit nu even bij mijn ouders thuis.

Hopelijk ben ik snel weer online...

Liefs Sas

Geplaatst

Zara; lief dat je nog meelee-s/-ft. Snap dat het moeilijk voor je moet zijn naarmate het juli wordt. Heb ook nog wel wat (vervelende) berichten van jou gelezen in andere topics. Hoop dat het allemaal wat beter gaat en dat je ook snel weer op een uitgerekend topic mag plaatsnemen. Succes!

Saskia; irritant he die gemeentes/kabelbedrijven. Hopelijk is het snel opgelost, want het wordt nu spannend hier hoor ;-)

Simba; laatste werkdag vandaag toch? Eindelijk genieten van je verlof zo meteen!

Geplaatst

Hoe zou het met Remci gaan??? Ik vind het zo spannend voor haar!!!

Ik vind dat we het in dit topic wel allemaal heel lang al volhouden. Helemaal geen vroeggeboortes gelukkig.

Inderdaad,.... nog anderhalf uur!!! Zo om 15:00 een gebakje... vind dat ik wel even mag trakteren.

Oh bah Saskia, net nu geen internet thuis!!! Wat vervelend...

Geplaatst

@ zara lieve meid, hopelijk heeft de vakantie van laatst jullie goed gedaan en mag je, zoals sheenara al zei, gauw op een uitgerekend in-topic plaats nemen

(en deze bijzondere en mooie tijd volledig mee maken en met een heerlijk kindje als "resultaat") het is jullie zo gegund!(maar dat wist je al). Ik denk nog steeds heel veel aan je

Liefs naomi

Geplaatst

Ik ook aan jou hoor. Je bent een schat! xXx

Ik word wel een pleegtante van jullie kindjes ofzo.

Fijn weekeinde!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden