Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gister voor t eerst met Sam wezen zwemmen. (ouders v m'n vriendin hebben eigen binnenzwembad, dus erg relaxed, warmer en met jacuzzi!!)

de jacuzzi vond Sam helemaal lekker!! (en ik geef hem geen ongelijk! ;-)

Heb momenteel erg veel last v m'n rug.. Denk door t steeds tillen vd maxi-cosi. (daar loop je toch scheef mee)

Ik loop echt als een oud-wijf door de kamer. (ziet er niet uit ;-)) En zit nu heerlijk voor de haard. Misschien dat dat wat helpt..

Gaan we nog voor een date 15 oktober????

Groetjes naomi

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hè meiden goed om te lezen dat het goed gaat met iedereen! Ik ben 15 okt op vakantie maar jullie hoeven geen rekening met mij te houden hoor!! Ik denk dat ik helaas niet zal kOmen omdat ik zover weg woon zie ik het niet zo zitte... Maar heel veel plezier en stuur even wat foto's! Zoé het zoizo leuk vinden om weer wat foto's van de kleintjes te zien!!! Zullen we weer even plaatsen???

Liefs begina en kleine Jente Jorn

Geplaatst

@ begina, fijn dat t goed gaat! En een vakantie in t verschiet, lekker hoor. waar gaan jullie heen?

Ben ook benieuwd naar jullie kleintjes! Vind dat ze zo snel veranderen. Hebben jullie dat ook?

Remci, ben jij inmiddels alweer begonnen met werken? Lukt t allemaal? Is vast een hele organisatie om op tijd te komen..

@lianza, moest jij nou ook deze week weer beginnen? Succes!

Groetjes

Geplaatst

Hey meiden,

Jayden gaat heel goed op het kdv. Hij is nu 4 halve dagen ongeveer gaan wennen en is vanaf vorige week de vrijdag gegaan. En blijft nu de vrijdag alleen gaan. We hebben het druk aan deze kant want we hebben op de valreep nog een huis gevonden net 2 weken voordat wij uit ons huis moeten omdat het verkocht is. Is dat mazzel of niet? Nieuwbouw en lekker een eigen kamertje voor Jayden.

Wij zijn superblij. Wat een drukte en aankomende zaterdag word het al verhuizen, pas afgelopen vrijdag de sleutel gehad... gekkenwerk dus.

Ik ben al begonnen met werken. Nou ja wat je bedoelt met werken dan he.... alles tussen de bedrijven door. Doe dit jaar niet mee met de kunstlijn omdat het gewoon simpelweg veel te veel werd en ik niet oud werk wil laten zien. Maar mijn mannetje doet dit jaar wel mee dus het is leuk om gewoon lekker eens te kunnen rondstruinen door de stad ipv met mijn eigen schilderijen te staan.

Jullie hebben 15 okt afgesproken? Nou ja jullie snappen dat ik dan aan het verhuizen ben. Wow wat gaat dat allemaal snel zeg. Heel veel plezier in ieder geval.

Jayden is wel een beetje ziekerig. Niest zich helemaal wezenloos maar dat hoor ik wel vaker als kindjes naar het kdv gaan.

Succes meiden en ik ga weer een doosje inpakken.

Liefs Lianza

Geplaatst

Naomi leuk zeg dat babyzwemmen wil ik binnenkort ook een keertje proberen. Vervelend dat je zo'n last van je rug hebt, merken jullie ook dat je kleintje ook steeds zwaarder wordt (om te tillen?).

Begina wat heerlijk nog op vakantie, heel veel plezier!

Lianza wat fijn dat het zo goed op het KDV gaat. En te gek dat je een nieuw huis gevonden hebt, succes met verhuizen!

Met ons gaat het goed, morgen weer CB voor 2e prikjes :-(

Denk dat afspreken op deze manier niks wordt, dus dan kletsen we lekker verder op t forum toch?

Groetjes Sheenara

Geplaatst

@ lianza, super dat jullie net op de valreep een nw huis hebben gevonden!! Succes met t "klussen" en de verhuizing

@ sheenara, de 15e zal em niet meer gaan worden... Wieweet nog een andere datum??

En de 2e prikjes alweer! Succes morgen. Heeft de kleine meid er de vorige x nog last v gehad?

Mochten er meiden zijn die t leuk vinden elkaar eens te ontmoeten, geef dan een datum door...

Anders houden we t gewoon alleen bij dit forum

Geplaatst

Sheenara succes morgen met de prikjes. Jayden moet morgen ook en hij is al wat ziekerig.

Naomi... ik hoop toch dat de datum een keer gaat lukken.

Nog iets gehoord van de andere meiden? Saskia? enzooooooo......

ik ga weer een doosje inpakken.....

Geplaatst

Met de prikjes ging het gelukkig goed vind het altijd zo zielig! Maar ze loopt goed op schema qua ontwikkeling en ze groeit prima. Het is ook zo leuk dat ze nu dingen pakt en ik heb zo'n speelkleed met boog en dan grijpt ze gericht de poppetjes en in de box ook. Gaat zo snel allemaal, nog eventjes en ze mag alweer een fruithapje proberen!

Alles goed met de kleintjes (prikjes etc)? En met jullie natuurlijk ook. Iedereen zal het druk hebben, merk het zelf ook hoor!

Groetjes Sheenara

• 2 weken later...
Geplaatst

Het is hier nog steeds erg rustig.... Jammer!

Hopelijk gaat alles goed met jullie en jullie kindjes. Waarschijnlijk is iedereen nu wel weer aan t werk.

Groetjes naomi

Geplaatst

Ja Inderdaad erg rustig het gaat super hier JJ drinkt erg goed en slaapt erg goed! Verder vandaag weer bij het CB geweest en hij was goed gegroeid alleen die prikjes zijn nog steeds vreselijk voor hem en voor mij hi hi! Hij weegt nu 6800 gram al een flinke jongen dus hi hi. Ben benieuwd hoe groot jullie wondergoed zijn?

Liefs

Geplaatst

@begina, ik moet maandag weer nr t cb. Ben benieuwd wat Sam weegt! Ook krijgt hij dan voor de 2e keer prikjes.

Waren het voor Jente ook de 2e keer prikjes of inmiddels al de 3e? Goed gegroeid die jongen van jullie!

Sam was dan wel zwaar bij de geboorte, maar daar zie je nu niks meer van terug. Klein koppie. Had toen echt n bolle toet!

Ben jij inmiddels al aan het werk?

Goed weekend verder!

Geplaatst

Laten we de boel wer eens leven inblazen....

Hier gaat alles goed. Hebben wel een lastige periode gehad met alle krampjes en reflux. Mara`dat laten we nu een beteje achter ons.

Sanne doet het goed, ik geef nog bv, en ze weegt nu 5510 gram en is 60 cm.

Jullie kunnen eventueel foto's zien op sarabi07 (hyves) en Petra Blokker (facebook). Jullie zijn welkom ;-)

Ze is nu twee keer naar de opvang geweest. Niet eens zozeer wennen, als wel mama even wat rust geven. Ze is de laatste periode wat huilerig geweest. Als we 'oei, ik groei' moeten geloven was er een sprongetje. En dat geloof ik ook wel. Ze kirt en kraait nu alles bij elkaar in de box. Is nog niet erg met haar handjes bezig (die zitten ook continue in haar mond, dus, ja dan kun je ook niets pakken), maar wel erg aan het communiceren.. erg leuk!!

Ik moet donderdag weer beginnen.. heb er ZOOO GEEN zin in!

Gisteren voor het eerst bijna de hele dag weg. En was Sanne lekker thuis met papa...

Ik vond het niet echt moeilijk om weg te zijn, maar heb wel vaak aan ze /haar gedacht.

De tweede prikjes heeft Sanne meer op gereageerd dan de eerste. Toch lichte koorts gehad die nacht. 38,0, maar was de dag erna eigenlijk al weer weg. Ze heeft wel wat meer geslapen. Moest haar nu vaak na 4 uur wakker maken, terwijl ze anders vaak zelf wel komt na 4 uur.

Het lijkt mij nog steeds leuk om elkaar eens te spreken in het echie. Maar dat zal met de kids erbij, misschien wel lastig zijn. Dan lijkt me bij iemand thuis het beste. Dan maakt het niet uit als er 1 het op een brullen zet.

In ieder geval is iedereen hier welkom.

Ik ga weer even verder vechten met het uploaden van een video naar youtube.. ben toch echt overtuigd dat ik ga winnen....Nu you tube nog overtuigen....

Geplaatst

Goh....

Ik zie net dat ik vorig jaar.... gisteren de TP had van Sanne.... wat is het eigenlijk snel gegaan.... en nu ligt ze te slapen in de wieg...

*oef* emo moment.....

Geplaatst

Hi leuk om hier weer wat te lezen!!!

Jente heeft de derde keer prikjes gehad en had op d piek 39 graden dus een paracetemol gehad waarna het meteen zakte dus prima! Ik heb helaas (ook nog wel fijn (dubbel)) geen werk. Door de zwangerschap is mijn contract niet verlengd dus ben nog lekker aan het genieten! Ben wel druk op zoek maar voor 20/24 uur is niet zo makkelijk... Hoeveel gaan jullie werken?

Liefs

Geplaatst

Zal ook eens een update-je typen.

Komt gewoon zo weinig van. Ook aan het tobben geweest met reflux, maar nu met speciale fles, speciale voeding en maagzuurremmer gaat het super! Het was even zoeken qua fles, heb alle merken nu geloof in in de kast liggen...

De "kleine" man is inmiddels 4 maanden, weegt 7 kg, draait soms al van rug naar buik en heeft al twee tandjes! Zo even genoeg opgeschept.:laughing4:

Nu is hij verkouden, zoals het hele gezin.... Zit dus even niet lekker in zijn velletje, veel huilen...niet hard, maar zo'n zielig huiltje.

Zelf ben ik al weer 4 weken aan het werk. Ik werk 16 uur per week. (2 hele dagen) En dat vindt ik wel prima zo.

Ga weer even naar de kleine, wil niet slapen, maar is wel moe...

Geplaatst

@ Adriana, haha opschepster!! Maar jeetje , al 2 tanden! Welk merk fles werkte bij jullie man t beste?

@simba, fijn om ook weer eens wat van je te horen. Had je liever minder willen werken? Of vind je 32u wel ok?

Mij lijkt t ook nog steeds leuk om n date te doen, maar ik heb t idee dat wij nog de enig twee zijn... ;-)

Ik zal je morgen eens even opzoeken op Hyves, of was t Facebook? (staat nl n pagina terug...)

@ begina, kan me voorstellen dat t dubbel voelt, maar voor nu toch wel even lekker lang thuis met je mannetje!

Sam heeft vandaag z'n 2e prikjes gehad. Bij de eersta lachte hij zelfs nog heel hard! Bij de 2e kwam er een noodkreet uit! Daarna gelijk weer stil.

Hij is nu 63cm lang en weegt 6360 gram. Geef ook nog steeds bv. Het is een vrolijk tevreden mannetje.

Geplaatst

@simba, wat gaat de tijd toch snel hè... 14 nov teste ik wel zwanger... Alweer bijna een jaar geleden..

Op Hyves heb ik je gevonden, op fb niet. Daar ben ik nog niet zo handig. Misschien weet je mij te vinden nav Hyves?! ;-)

Geplaatst

Hoi Dames

Een korte samenvatting. Het is momenteel heel erg druk met werken ( drie dagen / 27 uur ) en drie kinderen. Met de kleintjes gaat het goed, door slapen doen ze nog niet en dat is wel slopend.

Ben alweer 1 maand aan het werk, het was wel even wennen uiteindelijk is het toch wel meegevallen.

Yasmin en Ilias wegen rond de 5100, en groeien hard. Het is nog steeds erg onwerkelijk dat we eindelijk af zijn van alle behandelingen en ons gezin is compleet.

Het is leuk om te lezen dat het met jullie ook goed gaat.

Groetjes remci

Geplaatst

Hoi meiden,

Iedereen lekker druk met de kleintjes. Leuk om alle herkenbare dingen te lezen. Wij moeten vlg week weer naar CB ben benieuwd hoeveel ze weer gegroeid is, ze draagt nu maat 62 en krijgt 5 flessen van 180-200ml. Verder werk ik nog niet ik zou sowieso thuisblijven tot einde jaar maar heb te horen gekregen dat ik word ontslagen. Dus totdat ik een nieuwe baan vind zit ik thuis met de kleine. Verder begint ze steeds meer te doen, terugbrabbelen gilletjes dingen pakken omrollen etc. Ben benieuwd wanneer ze toe is aan fruit oid. Meiden heel veel succes en plezier met de kleintjes!

Liefs Sheenara

Geplaatst

° breek ff in

hey meiden!

leuk om te lezen hoe goed jullie het allemaal doen en hoe druk het toch wel is met de nieuwe kleintjes erbij.

Mag ik eventjes iets vragen? Zien jullie al duidelijk of je kindje bruine of blauwe ogen zal krijgen? Ik ben zo nieuwsgierig wanneer we het bij onze eigen kleine gaan kunnen merken.

wie geeft nog bv?

groetjes in elk geval,

Ellen

breekt weer uit °

Geplaatst

Ik geef nog steeds bv. Vandaag voor het eerst weer weerken. Maar hoop de bv te kunnen blijven geven.

Sanne houdt blauwe ogen. Ze zijn wel wat lichter geworden, maar volgens mij kleuren ze in de eerste weken.

Hoe is het met jou verder?

Geplaatst

@alle meiden die bv geven, knap hoor!

@Naomi, de fles van dr Brown bevalt ons prima, geen last meer van spugen of krampjes.

@Sheenara, succes met het vinden van een nieuwe baan, nu nog lekker extra tijd om te genieten van jullie mooie wonder.

@Remci, snap wel dat het heel zwaar is met 3 kinderen, zeker als ze nog niet allemaal doorslapen. En ook nog werken... Respect voor je!

Owen heeft zijn eerste fruithapje al geproefd, geloof dat hij het wel lekker vindt, maar na een paar hapjes stopt hij ermee. Wel grappig om te zien als hij voor het eerst een hapje krijgt. Dat gezichtje kijkt dan zo verbaasd, moeilijk uit te leggen.

Geloof dat we met 4 maanden wel te vroeg zijn, dat het eigenlijk pas mag met 6 maanden, maar volgende week weer naar het CB dan horen we het wel weer.

Maar volgens ons is hij er echt aan toe. Hij kijkt vol belangstelling naar ons als wij zitten te eten. Hij krijgt 4 flessen melk van 230cc en savonds om tien uur nog 130 cc.

Hoop dat de avondfles er af mag volgende week. Dan misschien een papfles als laatste fles. We horen het wel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden