Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Miekse ik was altijd anti vroegtesten, veel te vaak las je dat het daarna alsnog fout ging. Dan dacht ik dan weet ik het maar liever helemaal niet. Kon me deze keer echt niet inhouden. Wij beseffen dat het echt ook nog heel vroeg is en het nog alle kanten op kan gaan. Dit pakken ze ons alleen nooit meer af. Hopelijk is eindelijk het laatste beetje geluk aan onze kant. De bloedtest maandag is de officiële datum dus wij zijn samen thuis ook heel erg stiekum blij en vertellen het verder niemand. Tenminste als ik mijn grote mond kan houden. Mijn beste vriendin zit nu ook in de ww en die loopt een aantal dagen ik dacht 5 voor op ons. Dus ik hoop dat haar droom ook werkelijk uitkomt dat we samen zwanger zijn!!!!!!!!!!

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Witje en Babeth Wat een super nieuws!!! Gefeliciteerd meiden!!En een plusje is een plusje toch witje!!

Hier zit ik op wachtdag 5 na de cryo tp.

Heb sinds gister continu het gevoel dat ik ongi ga worden.

En sinds vrijdag last van winderig heid hihi.Weet iemand of dit laatste door de utrogestan kan komen?

Ben zo bang dat het wederom niet gelukt is omdat ik me zo voel.

Ik weet het heb nog 7 dagen te gaan maar toch ;)

Succes de wachtende meiden!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

@Babeth en Witje, Allebei gefeliciteerd!!!

@all, hou dit vol dames. Deze bank is al dubbel zo groen dan die van november! :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Hallo

meiden. Ik wil iedereen die positief getest heeft feliciteren.

Een vraagje?

Heeft er iemand ooit bij een eerdere zwangerschap bloed verloren? Net of het oud bloed is. Donkerbruin.. Ik heb sinds gisteren ochtend bruin verlies kleine beetjes steeds, niet helderrood menstuatie..het zet mat niet door.

Ik ben zo negatief,

Geplaatst

miekske ik mag 11 december testen. Mijn punctie was 23 december en trrugplaatsing 26 december..

Geplaatst

T.K. wat ellendig die onzekerheid. Vorige keer verloor ik op dag 10 na de eisprong eenmalig een beetje bruin bloed

dat bleek achteraf van de innesteling te zijn. In ieder geval is het bij jou ook oud bloed! Ik hoop dat het nog van de punctie is, heel veel succes en sterkte!!!

Geplaatst

T.K: Ja, ik herken dat helaas, ik heb zelf enkele dagen bruinverlies gehad voor de testdatum en dat heeft uiteindelijk doorgezet in een menstruatie en een negatieve test... Maar het kan bij jou zomaar anders zijn. Ik hoop het voor je.

Geplaatst

@Fiona: Van harte meid met je zwangerschap en geniet ervan.

@Moto: Succes morgen met je TP.

@Mart: Succes morgen met je punctie en dat er mooie bevruchtingen tot stand mogen komen.

@Sandra: Geweldig nieuws. Ik hoop dat je maandag een mooie HCG waarde hebt. Alvast een voorzichtige felicitatie van mij.

@Angelique: Jij mocht vandaag testen. Weet je al wat?

@TK: Moeilijk hoor die onzekerheid. Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is. Nog veel succes deze laatste daagjes.

@Bianca: Meid, wat een spanning weer he. Je bent pas op de helft van je wachtweken en weer komt die onzekerheid om de hoek kijken.

Ik hoop het zo voor je dat dit laatste cryootje jullie grote wens in vervulling zal brengen. Ik blijf heel hard voor je duimen.

Wat geweldig dat dit decemberbankje al zo mooi GROEN gekleurd is. Dat het zo heel de maand lekker door mag blijven gaan.

Ik gooi hem er nog even in........... :wav:

Groetjes

Daniella

Geplaatst

hoi meiden,

Ik breek even in... De helse wachtweken, brrr...! Ik zal nooit vergeten hoe heftig en langzaam die 2 weken gaan. Maar als dan daar de langverwachte positieve test er is, dan vergeet je echt snel alles!

Babeth!!!! Wat een fijn bericht, gefeliciteerd meid! De duimen draaien dat het deze keer een mooie zwangerschap mag worden met een klein wondertje in je armen, dat bij jullie mag opgroeien!!

Ik wil iedereen veel succes wensen met wachten en/of het verwerken van de teleurstelling. Het is ruk als het weer niet gelukt is, maar echt.. ooit gaat het gebeuren.. het is ons ook gelukt!

Hou vol meiden!

Geplaatst

T.K. die onzekerheid is killing. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het zoeken naar toch een beetje positiviteit. Is heel moeilijk nu maar probeer het...

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik kan op rood... Gisteren is mijn menstruatie doorgezet, echt balen! Probeer het even van me af te zetten en me rustig weer op te laden voor poging 3 met hopelijk eens meer eitjes en emmy's!! Denk maar zo: 2011 kan alleen maar beter worden!

Gelukkig is het bankje best groen, ga zo door hoor!

Fiona, Babeth en ook al Witje: gefeliciteerd, echt super. Duim dat ze blijven plakken!

Rood testers: sterkte, neem de tijd om het te verwerken en hou goede moed voor de toekomst!

Wachters: succes met die laatste lange lange dagen en duim voor GROEN!

X Liek

Geplaatst

Hoi Liek

Weer een teleurstelling om te verwerken, bah.

Probeer het idd even van je af te zetten (al valt dat niet mee) en kom weer even tot rust met jezelf.

Goede gedachte.......... 2011 kan alleen maar beter worden.

Heel veel sterkte.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Lieve Bianca, ik las dat je weer in de helse wachtweken zit! Hou nog even vol meid, ik weet hoe spannend ze zijn. Van winderigheid heb ik (volgens mij) geen last gehad. Ik duim voor je, dikke knuf

Geplaatst

Voor alle nega-testers> Sterkte gewenst met het verwerken. :sad:

Voor alle posi-testers> Van harte gefeliciteerd. :occasion18:

Voor alle wachtmeisjes hier> toi toi toi!! :duimen draaien:

@Diane> Dankjewel!!! :hug:

Ik zit op zelf nog maar op wachtdag 2. Voel me ongelooflijk moe en snak naar chocolade.

Alles gaat dus goed. :happy:

Geplaatst
Hoi hoi,

Zojuist de TP gehad van 2 embryo's.

Het gelukkige gevoel dat ik 6 bevruchte embryo's had is behoorlijk getempert. De embryo's waren van een matige kwaliteit. Eentje van 5 en eentje van 6 cellen. Terwijl volgens de arts ze pas tevreden waren als ze minimaal 8 cellig waren. Alle vitamine pillen en dergelijke ten spijt.

Ook heeft het wel een half uur geduurd eer de embryo's op hun plek zaten, tangen, diverse soorten slangetjes en heel veel zuchten van de arts zijn de revue gepasseerd. Maar ze zitten erin. En hopelijk blijven ze erin zitten. Maar mn goede hoop is wel bijna verdwenen.

Lottepot

Hey Lottepot,

Wat een vervelende ervaring heb je gehad zeg.

Zo verlies je inderdaad snel je hoop op een zwangerschap.

Maar probeer je hoop niet op te geven door die zuchtende arts hoor!

Ik hoop oprecht dat je straks zwanger bent, en een hele lange neus kan maken naar die zuchtende arts. :toppie:

(ik had zelf ook een zuchtende, licht chaggo, arts tussen mn benen bij de terugplaatsing, afgelopen zondag.

misschien hebben we wel dezelfde gehad, ik woon ook in Overijssel, net als jij)

Geplaatst

Hoi allemaal,

na een flinke dip afgelopen zondag wil ik jullie toch heel erg bedanken voor alle lieve woorden...doet me goed dat te lezen.

Ben en nog niet aan toe om direct voor nog een poging te gaan....dit zou namelijk ook de laatste worden en voelt nu nog niet goed om meteen door te gaan.

In januari ga ik lekker een weekje weg....en daarna zien we wel weer.

Eerst maar weereens mezelf worden en het verdriet "weer"een plaatsje geven.

Succes allemaal en inderdaad....het lijstje kleurt al flink groen....helemaal goed....dus meiden die nog moeten testen....we hopen het beste!!

Liefs,

Geplaatst

Tamaar,

Als eerste wens ik je een heleboel sterkte toe!

Neem inderdaad de tijd voor de volgende poging, het kost ons vrouwen behoorlijk wat energie en lichamelijk en geestelijk uitgerust zijn is ook een ding.

Maar.....hoezo de laatste?

Ik lees in je handtekening dat je nog 5 cryo's over hebt, worden deze niet gebruikt?

Groetjes en sterkte Lottepot

Geplaatst

Hoi Lottepot,

dank voor je reactie....ik/ ehm wij....hebben idd nog 5 cryo's over en deze worden met een volgende poging uiteraard gebruikt.

Ik krijg sterk de indruk'(ook door voorgaande reacties) dat ik dit niet als poging 3 moet zien.

Ik ga binnenkort eens het ziekenhuis bellen voor informatie want ik denk dat ik het helemaal verkeerd zie misschien?.

Begrijp ik het goed dat zolang je cryo's hebt dit bij die poging hoort?

Ik dacht namelijk dat m'n afgelopen tp telde als poging 2 en nu dus nog 1 poging over heb (die vergoed wordt bedoel ik...we hebben er wel meer pogingen voor over)....hmm sorrie ik tik dit misschien erg verward in ;o) maar krijg opeens weer een beetje hoop namelijk.

Voor jou zijn het ook weer spannende tijden Lottepot....lees namelijk in jouw handtekening dat je gister een tp hebt gehad....succes meid!.

Liefs,

Liefs,

Geplaatst

Hoi Tamaar,

Alle cryo's die behoren bij een punctie tellen als 1 IVF/ICSI poging. Dus als jij 1 punctie hebt gehad met veel cryo's dan tellen al die TP's als 1 poging.

Heerlijk voor je toch?

Lottepot

Geplaatst

Hoi Tamaar,

Al jouw cryo's horen gewoon bij deze poging en worden gewoon vergoed. Je volgende poging telt pas weer als je wederom een punctie hebt gehad.

Succes!!

Groetjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden