Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

TK wat een terleurstelling, zwaar!! Heel veel sterkte meis!!

Spannend Bianca; wanneer mag jij testen?

Die steken herken ik ook niet, misschien je eierstokken die opspelen of je darmen?

Suc6 met wachten Moto!!

Hier alles okay, wachdag 7....... wat gaat het langzaam...pffft... k probeer veel afleiding te zoeken,ben eigenlijk nog erg weinig alleen geweest (want dan ga ik piekeren)

k voel ook weinig, dus ik weet niet wat ik er van moet verwachten..... het geen wat ik voel, schuif ik op de bolletjes; zere borsten, zeurbuik met steken en moe moe moe!!

Knap Miekse, dat je niet eerder gaat testen, want zaterdag zit je toch op 2 weken na de punctie?

Ik ga dinsd. testen, samen met m'n man, als ik tenminste nog niet ongi ben..... tis de eerste keer dat we het samen doen, heel achtelijk, maar ik wil het altijd alleen doen, ff alleen verwerken, en ik voel me zo afgaan als een gieter als die test negatief is, k weet dat dát nergens op slaat, maar zo voelt het voor mezelf. maar ik heb m'n man moeten beloven dat we het samen zouden doen.

zie er als een berg tegenop... (misschien ook omdat ik er vanuit ga dat tie negatief is)

Suc6 allemaal, liefs.

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@tk wat balen meid heel veel sterkte

wij mochten ook gelijk door.. maar er zijn idd ook zh waar je een maand rust moet houden. en nu zullen de meeste zh ook tussen kerst en nieuwjaar wel dicht zijn..

en wat ze hier ook zeggen het is idd minder belastend.. ik heb het helemaal zonder hormonen moeten doen ook zonder pregnyl en utrogestan..

hoop dat je snel door mag...

succes voor degene die bijna mogen testen

morgen weer het belangrijke telefoontje afwachten of ze goed ontdooid zijn ze bellen tussen 8 en 10 spannend

liefs angel

Geplaatst

hihi Babeth pokerface ja..... heb ik ook aan zitten denken, maar denk echt niet dat ik dat kan als ik al een uitslag weet!

We hebben idd met Babyboom afgesproken dat we s'ochtends ook een test thuis doen, en dan krijgen we s'middag het telefoontje uit Brussel. En tja knap om te wachten.....ik durf gewoon nog niet denk ik!

Zaterdag is het 2 weken na de punctie dus als ik dan niet ongesteld ben geworden durf ik misschien wel.....

Tweety so far so good moet je maar denken! Doe ik ook!

Angel spannend morgen! En wel fijn dat jullie zo snel weer door kunnen! Toi Toi Toi

Geplaatst

TK, veel sterkte gewenst om het te verwerken.

De andere dames die nog moeten testen, en heel eventjes in het bijzonder Eus, veel succes! Erg nieuwsgierig naar de uitslagen.

Ellen

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest (licht posi test op wachtdag 8)

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Geplaatst

O het bankje mag wel wat groener toch, dus nog ff op een rijtje:

Foliumzuur

1 gekookt ei per dag

appels en peren

Musli met walnootolie

vis

noten

warme voeten

soep

geen koffie en thee

niet tillen

Volgens mij ben ik niks vergeten...

Geplaatst

hallo meiden,

Babeth gefeliciteerd en ook de andere meiden die positief zijn getest. Voor de meiden die rood zijn heel veel sterkte deze dagen.

ik ben helaas zaterdag gaan vloeien eerst oud bloed en maadag heeft het doorgezet.

gisteren woensdag test gedaan en die was negatief. meteen het ziekenhuis gebeld.

ik heb nog 1 cryo, heb niet eerder een cryo gehad.

1 febr hebben we pas een afpsraak in het ziekenhuis over hoe en wat.

die tijd ga ik gebruiken om af te vallen, want ik ben 1m60 en weeg 80 kilo en wil graag mijn kansen vergroten.

ben nu ook 2 dagen thuis om het te verwerken.

groetjes

Rita

Geplaatst

Hoi Rita

Wat jammer dat het niet gelukt is. Was dit je 1ste behandeling?

Idd eerst even het verdriet verwerken en dan vol goede moed op naar de cryo TP in februari.

Heel veel succes met het afvallen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Ahh nee Rita wat een ellende!!!! Heel veel sterkte meid neem de tijd....

Dit is allemaal onze grootste angst hier....Weet verder niet wat ik moet zeggen...

Liefs Miekske

Geplaatst

Moto bedankt voor de tips! Toevallig heb ik alles op je lijstje ook veel gegeten dus daar kan het niet aan liggen...;-)

Oja, ik drink trouwens wel caffeine vrije koffie en thee dat mag toch wel? Ik heb je trouwens in het lijstje bijgezet als je het goed vind?

Liefs Miekske

Geplaatst

@Moto: Heel veel succes in je wachtweken en ik hoop dat je op 22 december een positieve test in handen zult hebben.

@Tamaar: Wat fijn dat ze je hier op het forum hebben ingelicht over de vergoede behandelingen.

Fijn om te weten dat je voorlopig nog 2 behandelingen tegoed hebt.................. maar we gaan ervan uit dat er bij je 5 overgebleven cryootjes "je wondertje" zal zitten.

Heel veel succes verder.

@Angel: Spannend voor je morgenochtend. Ik hoop iig dat je cryootjes goed zullen ontdooien. Ik duim voor je.

@Bianca: Ik heb ook weleens last van steken gehad in mijn wachtweken. Is een vervelende pijn en ik durf je echt niet te zeggen of het een goed of slecht teken is.

In mijn geval altijd slecht teken geweest helaas, maar er zijn genoeg meiden die last van steken hebben gehad en zwanger zijn.

Je weet het............... je lichaam kan je zo voor de gek houden. Dus houdt moed en ik blijf iig heeeeel hard voor je duimen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik heb een nieuwe topic geopend zouden jullie die even willen lezen misschien zijn er mensen die hier

ervaring in hebben ;)

@Babeth,

Bedankt voor je reactie jij hebt dus ook steeds dat gevoel?Nogmaals gefeliciteerd!

@Mieske,Oja jullie zijn met Babyboom bezig was ik helemaal vergeten!!

Dus word toch niet eerder testen!!

Extra spannend dus!Heel veel succes de laatste wachtdagen!!

@Tweety,Ik mag dinsdag testen maar de spanning is nu al om te snijden hihi

Hou jij het een beetje vol?

En je moet je niet zo voelen hoor!!Het heeft niets met afgaan te maken.

Jij kan hier helemaal niets aan doen!!!

Probeer positief te blijven meid het kan!!En zolang er geen bloed is is het goed!

@angel,Hopelijk doen ze je versteld staan en ontdooid hij morgen goed!!

@Danielle,Dank je wel!!Lang leve het menselijk lichaam he hihi

Geplaatst

O Bianca, mogen we samen testen op dinsdag..... ooeeeeehhhh..... spannend. Ik vind de spanning soms ook om te snijden hoor!!

Maar, nog ff geduld, geduld, geduld, iets wat ik helemaal niet heb uit mezelf. Maar k heb een strenge (maar rechtvaardige) man, dus ik zal hem niet terleurstellen door eerder te testen.

Ik weet dat ik er nix aan kan doen dan, maar t heb denk ik een beetje met m'n zelfvertrouwen te maken (die ik op sommige momenten mis...) dat ik dan zo ga denken.

We houden moed, en ik zoek veel, heel veel afleiding, k heb amper tijd voor mezelf, dat is missch. ook niet goed, maar anders ga ik zitten piekeren hor, als ik alleen thuis zit.

Suc6 meid!!We gaan er samen voor ;-) Wij gaan ff dat bankje nog groener maken ;-)

liefs

Geplaatst

Hoi Tweety,

Wat ellendig he!!We mogen idd samen op dinsdag officieel testen!!Al kan ik het niet laten om het eerder te doen hoor.

Ben al begonnen met testen hihi.Slechte gewoonte!!Als je toch moet wachten waarom zal je dan niet testen ;)

Maar logisch als je wilt wachten tot dinsdag dan is de uitslag gewoon definitief!!!

We gaan voor groen!:wav::wav::wav:

Geplaatst

Zo om aan te tonen hoe positief ik ben heb ik gewoon alvast een ticker aangemaakt!!!!

Het moet gewoon goed blijven gaan.

Geplaatst

hoi meiden

Rita (ik vind je nickname overigens geweldig!), wat klote dat het deze keer niet gekukt is, wel mooi dat je nog een cryo hebt nan wordt je een belastende behandeling bespaard! sterkte voor nu en succes met het afvallen, kanp hoor met deze maand!!! heel veel succes!

Moto, jij bent ook weer goed bezig met je lijstje.....volgens Zita West ook visualiseren en als je "in paniek" bent dan aan de kleur blauw denken.....

de soep heb ik gemist vandaag...alles was op en kan de deur niet uit, inmiddels heeft mijn man weer wat blikjes geregeld.

Sandra, super, je hebt een banner gemaakt, wat mooi!!!! en wow je bent en dag na mij uitgerekend

dames, veel succes, hier nog even een wave!

:wav::wav:

Geplaatst

O meiske en miekske, dat wist ik niet van dat blauw, leuke tip.

En ik drink eigenlijk alleen maar zwarte thee zonder

Tuurlijk mag je me toevoegen maar weet niet of ik eerder ga testen.

Fijne avond meiden

Geplaatst

ok dames, hier gaan we dan, m'n eerste post.

Ik zit midden in een ivf procedure. Heb in oktober een eerste pu gehad na verschillende insyminaties. M'n eerste tp is jammergenoeg negatief uitgedraaid. Had in totaal 5 bevruchte eicellekes waar ze er dus 4 hadden ingevrozen. Ze hebben deze alle 4 moeten ontdooien om de tweede tp te kunnen doen. Het resulataat was gelukkig 2 goede embrio's.

Ik mag maandag bloed laten prikken en dan ga ik weten of'k zwanger ben. Kan gewoon nie wachten, zeker omda'k toch een ander gevoel heb als'k utrogestan opsteek... Waarom duurt wachten toch zolang???

Geplaatst

Welkom Akara,

Mag ik vragen wat een PU is?

Enneh heb je niet de neiging om zelf thuis al te testen nu je zo dicht op de officiele testdatum zit?

Succes Lottepot

Geplaatst

PU - Pick-up gehad in oktober. 18 rijpe eicellen, waarvan 13 bevrucht, 5 die goed bevrucht waren en die gedeeld waren.

Ja, idd, er ligt hier een test te lonken naar mij maar durf nie echt goe. Vrees gewoon da't tevroeg ga zijn en da't negatief ga zijn. Weet gewoo nie wanneer ik't beste zou testen. Of ik't morgenochtend al zou doen of da'k nog zou wachten tot dit weekend...

Geplaatst

hai Akara

welkom hier, het wachten is inderdaad een verschrikking, als ik je berichtje zo lees denk ik dat je de test niet kan weerstaan (heel herkenbaar!)

op de hoeveelste dag na je eisprong zit je? In Brussel mocht ik op dag 17 na de punctie testen en nu in Düsseldorf op dag 16. Ik heb maandagmiddag de eerste test gedaan, was dag 12 na de punctie.

In ieder geval veel succes!!

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

MissMBM: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest (licht posi test op wachtdag 8)

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Hallo dames,

Ik heb mezelf ook even op het bankje gezet ... ... en GROEN dit keer WWWWOOOOOOOWWWWWWWWWWW ... ... ik ben zo blij!

Vanmorgen tijdens het testen verscheen er een licht streepje en ik begon te stralen. Ik zei tegen mijn vriend, volgens mij zie ik een licht streepje.

We zijn samen weer gaan kijken en het streepje was nog duidelijker geworden. Mogen we nu echt zeggen: 'Wij zijn zwanger'.

Ik wil (misschien al erg vroeg) graag een ticker maken. Gewoon omdat ik het leuk vind staan en zo blij ben dat ik het kan/mag doen.

Maar moet ik dan de dag van de TP nemen (misschien een stomme vraag hoor)?

Voor alle groen: GEFELICITEERD

Voor alle rood: Heel veel sterkte met het verwerken

Voor alle wachtenden: Ik duim voor jullie

Liefs,

MBM

Geplaatst

MBM ik heb ook een tp gehad van 2 frosty's in natuurlijke cyclus. Ik heb als uitgangspunt voor de berekenings datum de eerste dag van de laatste menstruatie genomen.

Van harte nog natuurlijk!!!!! Geniet ervan.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden