Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tweety, in principe kun je niet eersder testen, tenminste, ligt eraan vanaf wanneer je telt. Al je een 5 daagse cryo teruggeplaatst krijgt kun je wel iets eerder testen omdat die al verder in ontwikkeling is en dus ook sneller innesteld.

De testen die Kruidvat heeft ( 2 voor € 5) daarmee kun je 3-4 dagen voor de datum waarop je je menstruatie verwacht testen. Ik neem aan dat je weet wanneer je je eisprong had? tel daar dan 11 dagen bij op...

Erg jammer dat jullie nu geen cryootjes hadden en ja, helaas zegt het aantal bevruchte eicellen niet altijd iets over de slagingskans, er zijn er ook die zwanger raken met maar embryootje, erg frutstrerend.

wat je vraag betreft of ik me anders voel, nee, alle drie de keren dezelfde symptomen alleen bij de vroege miskraam werden ze snel minder.

heeeeel erg veel succes!!

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey dames heb een vraag

heb eigenlijk sinds vanmorgen een heeeel klein beetje roze afschijding echt heel weinig

dus vanmiddag de tp gehad en nu is het erger geworden....

heb dat dus nog nooit gehad eigenlijk ow ja en vanmorgen voor de tp wel ongi buikpijn

wie kan mij helpen???

bedankt alvast

liefs angel

Geplaatst

hey hey

inderdaad wat een topbankje deze maand.

allemaal gefeliciteerd en voor degene die nog wachten:gekruiste vingers 2:gekruiste vingers 2

Geplaatst

Angel; gebruikte je ook Utrogestan? Daar kan je soms wel is iets een bloed van hebben. Heb je dit in je eigen cycles? zou het niet je eisprong kunnen zijn? ik heb daar ook wel eens last van gehad, dat ik roze achtig bloed verloor van m'n eisprong.

Babeth, nog bedankt voor je reactie gister. We hebben besloten maandag av. te testen, dat is dan dag 11, dan kan het toch wel? als ik zorg dat ik smidd. niet te veel drink, zodat m'n urine goed geconcentreerd is. We moeten nl. allebei dinds.av. weg, en ik zie het niet zitten, als ik negatief getest heb, dat ik dan met een jank hoofd nog een vergadering van m'n werk heb.

k ben zo gespannen. Heel de week al janken om niks... bah!! k had gist. en vandaag een heeeeeeeeeeeeel klein stipje bruin in m'n inlegkruisje, écht maar een stipje.

k verlies daardoor wel gelijk weer alle hoop.

WEl een goed teken dat je je tekenen goed voeld. k hoop met hart en ziel dat het goed mag gaan bij je, na de zware weg die je al hebt afgelegd, verdien je het gewoon!!

STerkte meiden, die nog wachten.......

liefs

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Dames even het bankje weer naar voren gehaald! Bianca ik heb je gewoon groen gemaakt hoor met je positieve testen!!! Gefeliciteerd meis! (Als je dit nog niet wil verander maar!)

Eus hoe is het met jou????

Geplaatst

Tweety, maandag is voor jou dag 14 na de punctie, dat kan denk ik inderdaad wel, is wel iets te vroeg maar net een dag voor de officiële dag. Ik heb vorige keer na de cryo-tp op dag 10 na de eisprong ook een friemeltje bruik verloren, was bij mij vand e innesteling.

Meis de laatste dagen zijn killing maar je bent al over de helft, houd goede moed!!!

Angel, zou het kunnen komen van het inbrengen van het speculum? voor je menstruatie is het echt te vroeg? misschien iets van binnen beschadigd met het inbrengen van de bollen?

Geplaatst

He meiden, hier helaas geen groene kerst: gisteren ongesteld geworden, dus ff flink balen. Voel me wel beetje triest, maar het is ook een fijn idee dat we nog twee eskimootjes hebben, dus hoop dat we binnenkort weer op het bankje klimmen met een beter resultaat.

x Jett

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Geplaatst

BAbeth;We wagen het er op dan.... kan altijd dinsd. ocht. voor de zekerheid nog een keer doen met ochtendurine. maar ik ben een slechte drinker, dus ik kan dan zeggen dat ik vanaf het eten smidd. niks meer drink tot 1800uur.

K vind het fijn om zoveel steun te krijgen van jullie!! t was ook zomaar een stipje zeg maar, heel apart. In m'n eigen cycles verlies ik altijd eerst een paar dagen bruine rotzooi, maar nu met de hormonen is het allemaal anders natuurlijk, bij IUI werd ik de eerste keer al eerder ongi, en de 2de keer n dag later (zonder bruin).

k hoop maar dat het van de innesteling is ja..... wie weet.

Baarmoeder en eierstokken krijgen ook zo'n op d*nder van alles....

Ik heb ff testen gekocht. Er was geen kruitvat, dus ik moest het met een trekpleister doen, ik heb een gewone van Sensetist ( gut, hoe schrijf je dat?) die je kunt gebruiken voor 4 dagen voor je NOD, en 2 van 5 Euro, ze zien er hetzelfde uit, als tie van de Kruitvat, maar zijn ze ook hetzelfde?????

Heeft iemand er ervaring mee?

Jet; Jammer meis, heel jammer!! je klinkt hoopvol, en positief, maar k snap wel dat het ook wel weer ff slikken is, en dat je t toch ff moet verwerken!!

Fijn dat je nog 2 Cryo's hebt.

Miekske; hoe ist met jou? (Al stiekum getest?) hoe voel jij je?

liefs

Geplaatst

Tjeee wat balen Jett. Je was het bankje nog wel met zoveel girlpower gestart. Neem maar ff de tijd en dan op naar je twee eskimootjes. Ikzelf zit ook op de brief te wachten van het ziekenhuis. Hoop het zo want er zat zeker een 8-cellige bij. Maar je weet het nooit soms zijn ze zo streng bij het lab. Sterkte en succes!

Geplaatst

Jett, wat ontzetten klote zeg!!!! gelukkig hebben njullie nog cryo´s maar nu doet het natuurlijk behoorlijk pijn! veel sterkte!!!

Tweety, Trekpleister = Kruidvat, alleen een andere naam, wat beterft het testen met middagurine, ik heb alleen nog maar met ochtendurine getest. Succes!

Moto, hoe gaat het bij jou?

Geplaatst

Jett wat ontzettend klote voor jullie!!! Gelukkig hebben jullie nog cryo's, ook al doet dat niks af aan het feit dat het nu gewoon zo balen is! Sterkte!

Tweety nu zijn wij aan de beurt....whaaa!! Dat je een paar stipjes bruin hebt kan me voorstellen dat je er bang door wordt. Maar misschien is het ook wel een heel goed teken!!

Ik heb nog niks gehad van bruin/ rood alleen witte zooi van die bollen. Vandaag was mijn NOD dag dus hopelijk kom ik deze, en de rest van het weekend vlekkeloos door.... Verder voel ik me goed, vanochtend even een beetje dizzy en verder een wat opgeblazen gevoel in mijn buik.

Heb me toch maar voorgenomen maandag te testen. We zijn dan ook samen vrij en dinsdag ook nog dus dat is wel fijn. Vanavond heb ik een feest, en morgen moet ik werken dus niet fijn om dan s'ochtends te testen.

We gaan het gewoon zien maandag! (Zegt ze heel stoer...)

Ga jij morgenvroeg testen? Spannend hoor! Hoe voel je je verder? In ieder geval hoop ik op een positieve uitslag!!

Liefs Miekske

Geplaatst

haha mieske je hebt er nog al vertrouwen in ;)

Hier begint het ook te komen hoor!!

Wil eerst een zwanger zien morgen op mijn clear blue!!Dan ga ik ook zon mooie ticker maken en ben ik officieel zwanger ;-)

En dan ga jij ons gewoon volgen!!

Geplaatst

Ha girls,

Over het algemeen doe ik rustig aan, alleen vandaag even naar buiten geweest.

Ik heb veel bijwerkingen van de bolletjes, hartkloppingen, liessteekjes buik-en maagpijn, oprispingen.

Best wel veel als ik het zo opnoem maar het zal wel met spanningen te maken hebben. Verder nog geen nieuws over de cryo's maar de post was natuurlijk ook aan het staken. Dus ik wacht geduldig af.

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

@tweety nee gebruik helemaal niks is in een natuurlijke cyclus

en me ei niet denk ik want ze kijken in me urine wanneer me lh piek is en dan zoveel dagen later word het pas terugeplaatst want me emmy's zijn op dag 3 ingevroren...

snap er zelf ook niks van haha

het is vandaag wel minder hoor gelukkig.....

@jett ow wat balen zeg heel veel sterkte meid

liefs angel

Geplaatst

Hoi Jett

Wat een teleurstelling weer voor je meid. Neem even de tijd om dit weer te verwerken en dan kun je vol goede moed weer van start met je cryootjes.

Heel veel sterkte, echt kl*te.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Meiden,

Vanmorgen weer getest met de kruidvat test die bleef nog steeds licht.

Er toen maar een clear blue tegen aan gegooid en die gaf aan ZWANGER!!

Er is geen twijfel meer over mogelijk ik ben het echt!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Ben zo blij wie had dit ooit gedacht nog eens mee te mogen maken na 5 lange jaren!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Ha Bianca, ik ben voor jou extra vroeg mijn bedje uitgesprongen ;-)

Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!!

Grtzz

Geplaatst

hallo meiden,

Hier weer een berichtje van mij!

Wat veel positieve testers zeg super!

Met mij gaat het aardig, nog niet ongi, maar ik hou het niet meer!

Gisteren{ kon me niet inhouden} een test gedaan en die was licht positief. Dit was 9 dagen na de terugplaatsing en 5 dagen na gebruik pregnyl 1500.

Vandaag dus weer gedaan en nu was het streepje lichter als gister en ik moet wel erg goed kijken! Ik word gek van onzekerheid!Streepje was wel duidelijker na een kwartier, maar goed volgens de gebruiksaanwijzing zegt dat niks pffff...... Woensdag pas bloedtest, dus dit worden lange dagen! Veel steken in mn buik, mega gespannen natuurlijk, en veel rugpijn! Wat moet ik hier nou mee?? Is de test{kruitvat 5 euro} echt helemaal wit als hij negatief is?

Sorry voor de vragen, maar jullie zitten in hetzelfde schuitje, dus ik denk dat ik ze hier wel kan neerzetten!

Liefs

Geplaatst

Mierie pregnyl kan wel tot 10 dagen in je bloed zitten, hoewel je niet zo heel veel gespoten hebt. En het is dag 9 na tp dus nog vroeg.

Onzeker kan ik me voorstellen, zeker met de vroegtesters af en toe. Maar dat hoeft allemaal niks te zeggen.

Woensdag afwachten maar heel veel succes met de laatste loodjes.....

Geplaatst

Hier ook weer lekker onzeker. Test was lichter dan gisteren dus gelijk weer in de stress. Ik moet daar echt eens mee ophouden. Morgen de bloedtest en ik heb sinds vrijdag geen troep meer verloren van onderen en misselijkheid neemt toe dus het moet wel goed zitten.

Heb nu wel de ervaring dat niet alle testen even donker aangeven. (hetzelfde merk) Maar goed een plus is een plus!!!

Geplaatst

Hoi Moto,

O wat lief van je hihi!!Dank je wel!!!Op naar een positieve test voor jou!!!!!!!!!:wav:

@ Witje,Dat zegt ook niks!!Want mijn test van de kruidvat was ook iets lichter als die van gister die worden gewoon niet donkerder bij mij geloof ik.

En de clearblue gaf echt aan zwanger!!Terwijl je daar meer hgc voor nodig heb toch??

Het zit vast allemaal goed morgen heb je extra bevestiging meid!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Spannend dame, ik duim voor je.

Bij mij bleeft prrgnyl 1500 na tp tot wel 8 dagen erna positief uitslaan in mijn urine.

Helaas pas ongi tot het was gezakt. Ik hoop dat jij een beter voorbeeld wordt!!!

hallo meiden,

Hier weer een berichtje van mij!

Wat veel positieve testers zeg super!

Met mij gaat het aardig, nog niet ongi, maar ik hou het niet meer!

Gisteren{ kon me niet inhouden} een test gedaan en die was licht positief. Dit was 9 dagen na de terugplaatsing en 5 dagen na gebruik pregnyl 1500.

Vandaag dus weer gedaan en nu was het streepje lichter als gister en ik moet wel erg goed kijken! Ik word gek van onzekerheid!Streepje was wel duidelijker na een kwartier, maar goed volgens de gebruiksaanwijzing zegt dat niks pffff...... Woensdag pas bloedtest, dus dit worden lange dagen! Veel steken in mn buik, mega gespannen natuurlijk, en veel rugpijn! Wat moet ik hier nou mee?? Is de test{kruitvat 5 euro} echt helemaal wit als hij negatief is?

Sorry voor de vragen, maar jullie zitten in hetzelfde schuitje, dus ik denk dat ik ze hier wel kan neerzetten!

Liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden