Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@bitch ja ik hou de testdatum van het zh nooit aan eigenlijk alleen als ik pregnyl gebruik wel

maar nu hou ik 2 weken naar me ei maar aan..

en idd geen bloed is moed normaal heb ik altijd wel wat bruine afscheiding vooraf en nu eigenlijk niet.

op zich voel ik me wel goed afentoe wat steekjes en in de avond een zware buik maar verders niks..

liefs

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zit ook met een cryootje nu heb helemala geen medicatie nu.

Mag van zh 14 dagen na tp testen en test zelf12 dagen na tp.

Ik heb hele goeie hoop voor je, ik had die steekjes alleen toen ik zwanger was (helaas mk) en de andere 2 pogingen had ik die steekjes niet, toen waren het echt krampen zeg maar.

Ik zou lekker gaan testen als ik jou was, en zoals hierboven al gezegd, ik denk dat jullie een heel mooi kerstcadeau krijgen!

Geplaatst

Hey Babeth

Met mij gaat het wel goed. Had alleen gehoopt dat ik het een beetje los zou kunnen laten, maar dat is dus echt onmogelijk.

We zijn van plan om binnenkort op familiebezoek (vakantie) te gaan in Nederland en ik denk dan als we terugkomen ik maar weer eens ga bellen met mijn gyn.

En als ik dan alle zwangere meiden zie die positief getest hebben de laatste tijd, dan gaat het wel weer heel erg kriebelen hoor, haha.

Vind het zo fijn dat er zoveel meiden zwanger zijn momenteel hier op het forum.

En ben ook ontzettend blij voor jou en ik hoop dat je een hele voorspoedige zwangerschap zult hebben.

Iedere dag kijk ik wel even op het forum hoe het er allemaal voorstaat met iedereen, want je gunt het iedereen zo omdat je zelf weet hoe zwaar dit traject is.

Hopelijk dat het jaar 2011 mij meer geluk zal brengen, maar daar gaan wel wel vanuit.

Meid, pas goed op jezelf en de kleine in je buik, en op naar de 1ste echo.

Ik blijf je volgen.

Liefs

Daniella

Geplaatst

je hebt nu ook je laatste cryo zie ik spannend...

duim voor je dat je het jaar heel mooi af mag sluiten

me manneke gaat zo ff na de winkel voor me hahha

liefs

Geplaatst

Hey Angel

Als je besluit te testen................. heel veel succes.

Ik duim voor een positieve test voor je.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

dank je wel

medusa miss vandaag maar miss morgen ik kijk wel ff

kan me denk ik toch niet inhouden als ik ze in huis heb hahahhha

liefs

Geplaatst

Ik ben heel benieuwd, ik kum nu al weer spieken of je getest heb, erg spannend hoop zoooo dat je niet mag drinken als je naar het cafe gaat met kerst hihihi

Geplaatst

hey meiden ik heb getest hoor ik zag wel iets maar was meer een wit achtig iets waar hij eigenlijk had moeten staan zeg maar

weet niet hoe ik het uit moet leggen

dus negatief pfff

had ik maar niet getest (miss toch nog iets te vroeg)

liefss

Geplaatst

Hey Angel,

Wat rot.... Maar ik denk wel dat je nog een beetje vroeg bent hoor! Als je de 10e je TP had zit je pas op WD 9.....

Mocht je van het ziekenhuis de 20e al testen? In Brussel mag dit pas 16 dagen na punctie. In jouw geval zou je cryo 3 dagen oud zijn + 9 dagen = 12 dagen.

Ik zou dinsdag weer testen als ik jou was! Dan is het 14 dagen dus zou er wat te zien moeten zijn op de test als het positief is.

Wil je geen valse hoop geven hoor, maar hopenlijk ben je gewoon wat te vroeg.

Sterkte!

Liefs Miekske

Geplaatst

Hoi Angel.

Dit zegt niets!!Klopt het dat je 5 dagen te vroeg bent?

Met welke test heb je getest??

Ik had op dag 7 na een cryo tp getest met een kruidvat test 2 voor 5 euro.

Pas na een uur zag ik een streepje althans streepje het was erg wazig mijn vriend zag het niet eens!!

Het was ook nog veel te vroeg.De dagen erna zag je hem steeds ietsjes donkerder worden en kwam de streep ook sneller.

Kom op meis houd moed!!!Het is moeilijk maar als jij vermoed iets te zien moet je hoop houden!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Inderdaad Angel misschien toch te vroeg, als hij negatief is voor 100% dan zie je ook geen wit lijntje waar het streepje hoort te staan dan is er echt niets te zien, zou het over een paar dagen nog eens proberen en ja dit is het rotte van vroeg testen, ik test ook steeds vroeg ook al neem ik me voor om niet te doen omdat ik er nog onzekerder van wordt dan de ww zelf.

Hoop dat je over een paar dagen toch een mooie plus in handen heb ( en met ochtend urine )

liefs Medusa

Geplaatst

Hai Angel,

houd nog even goede moed hoor, wellicht een test gebruikt die niet zo gevoelig is?

iK had met de cryo tp op zaterdag nog een negatieve test en op maandag was die positief! houd nog even de moed erin!!!!!

Daniella, ik kan me voorstellen dat je weer staat te popelen om te beginnen en het is je zo enorm gegund!!!

Liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi miekske. Mijn cryo is op dag 4 tp.

En het is morgen 2 weken na me ei dus vandaar

Maar van het zh mag het ook pas na 16 dagen ongeveer

Mijn vriendin had haar cryo op dag 5 tp gekregen.

En die mocht ook later testen en toen zeiden ze officieel mag het 9 dagen later. Want 14-5 is 9

Maar ik doe het van de week nog een x

@bianca ik heb met een huismerk getest met paarse dop

Hoop idd dat het gewoon nog te vroeg was.

Geen bloed houd ook moed

Vorige maand met me cryo was ik precies 14 dagen na me ei ongi. Dat zou morgen zijn.

Liefs angel

Geplaatst

@meiske. Je hebt miss wel gelijk hoor dat ie niet zo gevoelig is. Nu heb ik zeker weer moed omdat het bij jou ook zo was. Na hoeveel dagen had jij getest?

Liefs

Geplaatst

De eerste test was op dag 12 na de eisprong en op dag 14 na de eisprong was de positieve test er, weliswaar lichtjes, het was de test van Kruidvat met paarse dop.

[ATTACH=CONFIG]464[/ATTACH]

Geplaatst

Hij is wel lichtjes maar toch goed zichtbaar hoor

Die van mij is van dirx drogist maar volgens mij heeft de apotheek ze ook(huismerk)

Liefs

Geplaatst

Die ken ik niet Angel, die van Kruidvat zijn in ieder gevoel erg gevoelig, en daarbij makkelijk in gebruik en niet duur.

Houd moed he meid!!

Geplaatst

Is er nog thee en zijn er nog koekjes over? Ik wil namelijk ook met mij dikke billen op het wb plaatsnemen.. ik heb vanochtend de tp gehad van 1 topper. (dag 2)

en mag 3 januari testen.

is er ook een lijstje waar ik me aan kan toevoegen?

liefs

Desiree

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 decembe

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 rdecember

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Irma: 24 december

Sanne: 25 december

Yola: 28 december

Tijgertje: 29 december

Joske: 29 december

Bitch1806: 30 december

Dees: 3 januari

Hier is het lijstje! Heb je erop gezet!

Succes met de komende wachtdagen!

Geplaatst

O o o Angel wat een gedoe allemaal he!! En je blijft maar tellen, ik althans Haha.

Geen bloed houd moet lees ik hier en daar dus heel veel sterkte.

Er zijn weer wat dames aangeschoven, voor jullie ook heel veel succes!!

Lfs Mo

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden