Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sky succes met werken hoor!!!!! Ben je wel lekker vrij met de oud en nieuw zeker.

Ik ben nu lekker vrij en heb met oud en nieuw 2 vroege diensten....

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dank jullie wel!!!!

We zijn zo nieuwsgierig niet te geloven. Nog een paar uurtjes en dan hopen we 2 of 1 kloppend hartje te zien......... We zijn allebei erg gespannen, maar heb wel het gevoel dat het goed zit. Nu maar hopen dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt.

Geplaatst

Hoi Roosie en Witje,

Heel veel succes met jullie echo's! We horen jullie strakjes. Miekse moest jij vandaag niet HCG laten prikken?

Hoe was bij iedereen de feestdagen? Bij ons ging wel, eerste kerstdag was heel leuk en gezellig. Maar gisteren was het bij mij weer goed mis. Duizelig en misselijk. Durfde niks te eten dat kwam er linearecta weer uit. Dus maar vroeg me bedje in gegaan. Vanochtend ook weer mis ben al weer aan het spugen. Telkens als ik denk mmm ik voel niks meer zou het wel goed zitten dan krijg ik dit. Wel een goede bevestiging maar niet fijn hahaha. Ik ga nog even terug mijn bedje in voel me nog niet helemaal oke.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Ooohw Nathalie arme stakker....;-)....sterkte hoor met je misselijkheidsklachten.....

Nou witje en roossie.....ben zo benieuwd!!.....;-) succes vandaag...

Geplaatst

veel succes met de echo's vandaag!! wij zijn alweer een weekje verder!

begin me nu wel echt zwanger te voelen vreselijk misselijk. ik ga vanmiddag even kijken

bij drogist of ik iets kan vinden ertegen want is met mijn werk erg vervelend.

moet deze week 2 keer sochtends werken is nu bijna niet te doen.

xxx sky

Geplaatst

Roossie en Sandra!

Hoe waren jullie echo's???Ben zo nieuwsschierig!!!!!!

Duim voor jullie op 2 mooie echo's!!

Ik mag woensdag pas om 11.15 de dagen duren nu zo lang!!!! Het ene moment denk ik het zit helemaal goed en het andere moment ben ik toch best angstig!!!

Hopelijk hebben wij zelf ook een mooie echo!

Groetjes Bianca

Geplaatst

O sky jij hebt de misselijkheid nu ook te pakken :(

Het kwam bij jou best laat toch??Hopelijk hebben ze er iets tegen wat goed helpt!

Wel fijn zon extra bevestiging althans als die misselijkheid maar snel weg gaat want dat is ook niks!

Ik heb het gelukkig nog niet!!Zal het gelijk even afkloppen ;)

Sterkte meid!!

Arme Balu!!! Jij ook al zo misselijk!!! Wens jou ook veel sterkte en hopelijk is de misselijkheid snel afgelopen!

Dat duizelig zijn herken ik wel.Had het vannacht heel erg.Dacht toen als k nu mijn bedje uit had gemoeten had ik niet naar mijn werk gekund.Leek wel dronken haha.

Nog 2 uurtjes geslapen en het was gelukkig over.

Jij ook sterkte!!!En gewoon blijven denken dat het goed zit!!Dan word je vast niet meer misselijk ;-)

Geplaatst

Hoi meiden

iedereen de kerst overleefd?

jeetje Sky, begint het nu bij jou ook? bij mij iedere dag wel aanwezig maar de ene dag meer als de andere, heb gelukkig inet hoeven spugen.

Volgens mij is er wel iets tegen de misselijkheod, ik kan me nog redden met een paar lepels vanillevla.

Vanochtend stond de dame van MvM aan de deur, die was ik helemaal vergeten.......direct wat urine geproduceerd en we hebben wat gekletst, ze kende mij nog en was nogal ontdaan over wat er gebeurd is. Fijn gesprek gehad en een mooie ketting uitgezocht.

Ik kom straks even kijken voor Roosie en Sandra!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Oh mijn god waar blijven ze nou. Ik heb geloof ik al wel tig keer ingelogd om te kijken hoe het is gegaan. Hahah hoezo bouwt het de spanning op hahaha

Geplaatst

Ja ikke vanochtend weer bloedgeprikt voor de HCG waarde. Vanuit Brussel duurt het alleen nogal lang voordat ze bellen, dus nu ook nog niets gehoord.....Vorige week belden ze pas om 17.30 uur dus ik wacht maar weer geduldig af!

Hier is afgelopen donderdag ook MvM geweest was wel leuk, heb ook de ketting gekozen. Ben al flink die kannen aan het vullen!

Groetjes Miekske

Geplaatst

Vanochtend eindelijk onze 1e echo gehad!

Alles ziet er goed uit en Emmy ligt qua groei op schema.

Het hartje klopt, we hebben de ruggewervel, handje, voetje, hersenhelft en als je goed keek kon je zelfs een gezichtje zien.

In het begin maakte Emmy een stuiptrekking!

Het was mooi en bijzonder om te zien, we zijn nu wat meer op de roze wolk geklommen.

De gyneacologe zei ook, dat voor 90% de zwangerschap nu wel goed zou gaan, omdat het er allemaal zo goed uit ziet.

Een super opluchting om dat te horen!

We hebben veel info mee gekregen, ook over vruchtwaterpunctie, vlokkentest e.d. we mogen met alle testen meedoen, maar daar denken we in een later stadium pas over, stapje voor stapje.........

3 januari gaan we naar de verloskundige, heerlijk geen ziekenhuis meer tot aan de bevalling! :-)

Ben nu erg misselijk ik reageer later op de anderen. Witje hoe ging het bij jou meis?

Liefs Roossie

Geplaatst

Roossie, wat een goed bericht!!! vast een grote opluchting, nu heel wat zaken om over na te denken.

Wij weten tot nu toe alelen dat we voor de nekplooimeting gaan, dit vanwege de koorts dieik in het begin gehad heb, daardoor een wat vergrote kans op een open ruggetje en een mk. Nu staat er wel in het boek dat dat is bij tenminste 10minuten een temperatuur van 38,9 of hoger, bij mij is het eventjes 38,6 geweest en daarna later maar toch....

Geplaatst

Roossie, wat fijn dat het een goed bericht was, je kijkt daar alweer zolang naar uit hé. zo'n echo en dan is t veel te snel voorbij!

Ik werd vanmiddag gebeld dat ze een vergissing hebben gemaakt in t afspraaksysteem en mijn afsprakk bij de gyn en echo is helaas geannuleerd! Nu kan ik pas 17 januari terecht voor de intake en de echo! Balen, want ik wil mijn kindjes weer heel graag zien! Helaas zullen dit weer zeer lange dagen worden!!

Ben benieuwd of witje nog wat komt vertellen vandaag....

Geplaatst

Roossie, wat een superbericht! Vindt het toch een beetje speciaal omdat we tegelijk uitgerekend zijn! Jij hebt vandaag gezien hoe groot ons kindje ook is, nu! Er was wel goede apparatuur, dan, want bij ons vond ik het echt een beetje vage vlekjes. We hebben de 12 weken echo bij een ander echocentrum dan in het ziekenhuis, dus wie weet is daar betere apparatuur.

Super, hè, om het ziekenhuis en fertiliteitsteam achter je te laten! Vond ik ook heel speciaal!

Vervelend dat je zo misselijk bent.

Zeg, waar is je banner gebleven?! Ik kan bij jou altijd mooi zien hoe het kindje er uit ziet!

Wat balen loes, dat de afspraak is verzet! Daar zou ik ook chag van zijn!

Geplaatst

Grrr net een heel verhaal getyped liep de laptop vast grrrrrrr....

Hier dus een mixed feelings dag. Er was vanmorgen een vruchtzakje te zien wat mooi op schema lag, maar het kindje was te klein om hartactiviteit te laten zien.... Over 10 dagen nog een echo, dan moet er zeker een kloppend hartje te zien zijn. Zo frustrerend, maar de arts zei dat het net nog iets te vroeg was om te zien. Het vruchtzakje zat ook verstopt, was moeilijk op het echoscherm te pakken te krijgen, laat staan te vergroten.

Hier een foto van ons vruchtzakje..... dat 1,14 cm groot (klein) is.

[ATTACH=CONFIG]506[/ATTACH]

Geplaatst

Hè bah, Witje, dat was niet waar je op gehoopt had vandaag. Het was zo mooi geweest als je vandaag al een hartje had zien kloppen!

Nu dus in spanning tot de volgende echo. Bah. Maar veel afleiding zoeken!

Dikke knuffel voor jou!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden