Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gaby, heel veel sterkte bij dit treurige nieuws!

Andere dames, ook ik heb de echo gehad. Het is leuk om jullie ervaringen te lezen, want alles komt zo overeen! Inderdaad het hartje zien en horen kloppen, de bewegingen, maar ook de ruggegraat en ongelooflijk dat er al armen aan zitten!

Het is een hele bijzondere ervaring! Voor iedereen die nog moet heel veel plezier.

Groetjes!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Vannacht heb ik heel erg veel buikpijn gehad tot aan vanmorgen.Ik was al erg onzeker nu helemaal.

Heb de Gyn gebeld en kan om 11.40 gelukkig even terecht dan kijken ze even en hopelijk kunnen ze me dan gerust stellen.

Hoop zo dat die buikpijn kwam omdat alles lekker aan het groeien is.Over een half uurtje zullen we het weten!!

Straks word het vervolgt!

Liefs Bianca

Geplaatst

Bianca wat rot dat je zoveel buikpijn hebt gehad vannacht! Maar toch fijn dat je meteen mag langskomen...

Succes ermee en ik ga gewoon uit van goed nieuws straks!

Liefs Miekske

Geplaatst

Meiden het was voor ons helaas geen genieten.

We kregen een uitwendige echo maar door mijn darmen zag ze weinig dus maar een inwendige toen zag ze ook bijna niks.

Dus naar een andere kamer gegaan waar een groter echo apparaat stond deze zag het gelijk.

Een leeg vruchtzakje.Het vruchtzakje kwam overeen met 5 weken.Verdomme!!Hadden we vorige week dan toch gelijk dat we het niet vertrouwde aangezien we zelf niks zagen.

Peet is heel boos en verwijt ze nu dat ze toen ook dat andere apparaat moesten h alen aangezien ze toen ook geen duidelijk beeld hadden.

Maar hier bereik je ook niks mee begrijp zijn boosheid en verdriet maar al te goed.

Aangezien de echo toen ook zo vaag was gaan ze dit met de fertiliteits verpleegkundige overleggen.Ze gaf me de keuze om het met pillen op te wekken.

Of volgende week nog een keer een echo te maken.We zeiden beiden tegelijk dat we die pillen wilden hebben.Maar aangezien de echo dus zo onduidelijk is wilden ze dus kijken of er echt niks gegroeid was.

Moet nu om 11.15 a.s dinsdag voor echo en het gesprek komen.

Zit hier zo van te schijt balen.Geef mij die pillen dan maar wil er gewoon van af.Vreselijk als je het niet zelf in de hand hebt zeg.

Ben stuk van verdriet bleh.

Dus haal mij ook maar van het lijstje.

Hopelijk gaat het bij jullie wel allemaal goed!

Liefs Bianca

Geplaatst

Lieverd,

Vreselijk....waarom? Hier nogmaals een hele dikke knuffel voor jullie!! Pas goed op jullie zelf.

Neem eerst even rustig de tijd om erover na te denken wat je wilt......Ben er stil van....

Liefs Son

Geplaatst

F*ck.... wat oneerlijk!!! denk je dat alles zo goed gaat, wordt je gerust gesteld, is het toch niet goed....

Meid... voor jou en voor Peet... heel veel sterkte... en jank... schreeuw.... mep kussens in elkaar..... scheur telefoonboeken doormidden..... maar blijf VECHTEN!!!!

Geplaatst

O gatver... nee..... Bianca, wat ontzettend rot voor jullie!

Een paar weken geleden stuurde je mij nog zo'n lief pb-tje en nu overkomt het je zelf ook.

Wat oneerlijk dat je nu weer terug bij af bent! Heel veel sterkte toegewenst!!!

Meiden, ik hoop zo dat er niet nog meer hoeven af te vallen. De cijfers zeggen dat 1 a 2 op de 10 zwangerschappen mis gaan toch (vanaf het moment van over tijd zijn)? Dit is nu al de 4e in dit topic: eerst Isa, toen ik, toen Gaby en nu Bianca........ Lijkt me wel genoeg zo!!!!!

Lfs Dee

Geplaatst

Oo Bianca, lieverd, dit méén je niet? Wat vreselijk!!

Wat een enorme klap in je gezicht, terwijl het zo'n mooi, bijzonder wonder was!!

Heel, héél veel sterkte toegewens voor jullie beiden. Neem de tijd om dit vreselijke

nieuws even te laten bezinken!!

Wat baal ik hiervan!!

dikke knuf.

Geplaatst

Lieve lieve lieve Bianca,

Ik kon het niet geloven had zelfs uitgelogd en daarna opnieuw ingelogd. Maar het bericht bleef staan. Wat vind ik dit vreselijk voor jullie. Ik kan me de reactie van je partner ook heel goed voorstellen. Wij hebben het vorig jaar meegemaakt met een Missed Abortion en mijn die ging echt helemaal door het lint. Kan je niks tegen doen ieder heeft zijn eigen verdriet. Ik kan me voorstellen dat je je nu heel verdrietig voelt. Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze je zo laten lopen maar weer tot dinsdag wat gaat dat veranderen aan de situatie. Ik kan vanuit deze hoek alleen maar zeggen heel veel sterkte lieverd en ik denk aan je.

Liefs en een dikke knuffel,

Nathalie

Geplaatst

Bianca, ik lees het nu pas. Meissie, wat een heftig bericht. Wat onmachtig en wat ZWAAAAR klote.

Ik zou ook boos zijn! Maar dat is ook een uiting van verdriet. Laat het gaan en ik hoop dat jullie dit snel en met zo min mogelijk gedoe achter jullie kunnen laten. De tijd van vooruit kijken komt nog wel.

Nu eerst dit verdriet... dikke knuffel vanuit hier

Geplaatst

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!Bij ieder berichtje moet ik een traantje weg pinken maar het doet me goed.

Ze willen dan kijken of er echt niets gegroeid is aangezien de eerste echo zo vaag was.

Maar zit me net ook te bedenken stel er is wel iets gegroeid dan loopt het alsnog 3 weken achter en is er ook iets mis mee!Want dat is dan ook niet te verklaren.

Helaas kunnen we niets anders doen dan wachten totdat het dinsdag is.Hoe gek het ook klinkt leef er naar toe.

Nu alle echo's moeders voor moeders etc maar afbellen gek hoor.

Blijf jullie allemaal volgen!!

En ik had zelf ook al gezien dat we nu met zn vieren gevallen zijn en er normaal 2 op de 10 een miskraam krijgen.

Dat geld dus niet voor ons helaas.Laat ik de laatste van ons zijn alstjeblieft!!

Liefs

Geplaatst

Ooo neee bianca wat ontzettend klote!!! Lees het nu pas en ik schrik me kapot! Dit kan toch niet waar zijn...ook al was de vorige echo vaag ik dacht dat er wel een kloppend hartje gezien was? O meis ik vind het zo erg voor jullie heel veel sterkte. En jullie mogen best boos zijn! Gooi het er allemaal maar uit! Ik denk aan je!

Liefs miekske

Geplaatst

Lieve Bianca

Jeetje wat een ontzettend moeilijk bericht!!! meid, ik heb met je te doen, kan me ook voorstellen dat je man het er moeilijk mee heeft, verdorie zeg.

IK wens je heel erg veel kracht toe , ben er stil van....

liefs

Babeth

Geplaatst

pf wat liggen verdriet en vreugde dicht bij elkaar......

Kim ik wil jou natuurlijk feliciteren met je mooi echo, fijn dat er een hummeltje helemaal op schema loopt!!

Sandra morgen mag jij weer, heel veel succes alvast!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Oh nee Bianca, wat vreselijk. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte gewenst voor jou en

je partner.

Liefs Gaby

Geplaatst

Ik wil Bianca en haar man ook veel sterkte wensen met dit enorme gevoel van machteloosheid en het gevoel hebben dat de wereld even stopt met draaien. Meid, laat je gevoelens naar buiten, schaam je nergens voor hoor! Ook je man...gewoon doen! Die frustratie moet eruit!!!

Veel sterkte...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden