Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heb ze een mail met vraag gestuurd. Ben benieuwd wat nou het verschil is.

Dat van die hoeslakens is een handige tip, die zijn ook niet echt goedkoop. 20 euries voor 1 hoeslaken en als het niet per se nodig is. Moeten ook op de kleintjes letten nietwaar?? Hebben jullie er 1 of 2 aangeschaft i.v.m.. spugen e.d.

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wij hebben er 2 aangeschaft, eentje in de was en eentje om het matrs. Wij wilden zelf niet op het matras bezuinigen, een goed matras is zo belangrijk voor je lichaam dus ook voor de kleine, zo hebben wij gedacht hoor dat is voor iedereen weer anders.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ze die original niet bij die winkel hadden, alleen de protect, ik zou daarom ook niet het verschil er tussen weten.

Geplaatst

Hier het antwoord op het verschil, snel he??

Beste Sandra,

Bedankt voor je bericht. Wij stellen het bezoek op onze site zeer op prijs.

Het verschil tussen de Original en de Protect is dat de laatste 2 beschermlagen heeft:

Onder de luchtlaag liggen twee beschermlagen: een absorptie laag en een vochtdichte laag. AeroSleep Protect is hierdoor uitermate geschikt voor mensen die last hebben van transpiratie, urineverlies en allergieën.

We gaan de tekst binnenkort aanpassen zodat dit op de site ook duidelijk wordt.

Je hebt gezien dat wij momenteel verschillende aanbiedingen hebben voor Aerosleep? Indien je vragen hebt over prijzen van een combinatie van verschillende Aerosleep producten of andere vragen, laat het mij dan weten.

Geplaatst

de meningen over de aerosleep zijn wat verdeeld, sommige vinden het wat overdreven maar mijn man was zo stellig, dit matras!!!

die van het wiegje is overigens 5cm dik en die van het ledikant 11cm.

wij hebben van ieders een hoeslaken gedaan, eigenlijk om op tenminste 3 producten te komen voor de 20% korting en omdat gewone hoeslakens van katoen ook voeldoen koop ik die erbij, ook veilig vanwege het katoen.

Sandra, de uitleg in je berichtjeis duidelijk, de prijzen van de hoeslakens vond ik op hun site niet terug, ook niet alleen de hoeslakens dus daarover hebben ze me geinformeerd, het valt me mee:

40x80 11,95 60x120 15,95 en dan daarover nog -20%

Roossie succes vanavond!!!

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Witje (33) 20-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Loes1975: 27 april controle Gyn ( 25w1d)

Loes1975: 27 april pret 3 D echo!! (25w1d)

Witje: 2 mei controle gyn

Ursela: 9 mei controle vk

witje: 10 mei pretecho

loes1975: 10 mei groeicontrole en cervixlengte(27w2d)

Meiske74: 11 mei controle gyn. (26w2dgn)

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Meiske74: 7 juni controle gyn. (30w1dg)

Meiske74: 22 juni controle gyn. (32w2dgn)

Meiske74: 7 juli controle gyn. (34w3dgn)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela
...
.
en het is een jongen!

Babeth....en het is een meisje!

norwegian-sky
---
NUB & echo zeggen meisje

Miekske
maar voor ons blijft het een verrassing!

Loes
75 gevoel was goed! Het word een jongen
en een meisje!!

Roossie....gevoel was goed het is een meisje

Balu01
maar de 20 weken echo zegt toch echt een MEISJE!!

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje
Gevoel bleek te kloppen!!!!

Moto

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!!

Geplaatst

@Loes succes morgen!

@Sandra, fijn dat je al zo snel antwoord hebt gekregen.

Ik ben bij de verloskundige geweest, ik heb toch iets zwangerschapssuiker.

Het moet onder de 6.7 zijn en ik heb 7.1

Ik moet nu een dieet gaan volgen waarin ik zoveel mogelijk de suikers moet mijden en koolhydraten verspreidt over de dag eten.

Over 3 weken moet ik een dag curve gaan doen, nuchter bloed prikken daarna nog 2 keer prikken, maar na de 1e prik mag ik wel eten gelukkig.

Met de kleine gaat het goed, ligt goed op schema, mijn baarmoederrand zit nu ruim boven de navel en het hartje klopte goed.

23 mei krijg ik 30 weken echo, daarna moet ik om de 3 weken komen.

Liefs Roossie

Geplaatst

Hoi roossie, Misschien ben je er van geschrokken maar goed dat het ontdekt is! Wie weet kun je het met dat dieeet goed onder controle houden.

Liefs

Babeth

Geplaatst

Idd Roossie, fijn dat het ontdekt is. En het is nog maar 14 weekjes en dan ben je er vanaf hihi. Het is vast even wennen zo'n dieet volgen, succes.

Dat de kleine het goed doet is natuurlijk het allerbelangrijkste!!!! En minder suiker voor mama is komt het gewicht weer ten goede hihi.

Geplaatst

@Babeth dat heb je goed tussen de regels door gelezen. In eerste instantie was ik er inderdaad van geschrokken. Ik let al veel op war ik eet nu moet ik nog meer opletten. Maarja ben al erg blij dat het met de kleine goed gaat en zo hoog is mijn suiker niet.

@Sandra ja dat dacht ik ook gelijk mag ik toch wat aan de lijn doen, ben door de hormonen ook aangekomen. En idd 3 maanden is niet zo lang meer.

Gisteren liepen we van de vk naar huis waren de achrerburen allemaal buiten. Ik werd goed bekeken met mijn dikke buik zij wisten nog niet dat ik zwanger ben. Was leuk dat we gefeliciteerd werden.

Geplaatst

Roossie balen van de zwangerschapssuiker! Maar gelukkig loopt de groei van de kleine nog gewoon netjes op schema!

Ik heb gisteren ook bloed laten prikken om HB en suiker te testen. Dit omdat mijn Hb aan het begin van de zwangerschap al te laag was en ik staaltabletten heb moeten slikken. Ben benieuwd of het nu beter is! Suiker controleren ze standaard bij 24 weken dus we wachten maar af.

Hier ook ontzettend last van hooikoorts echt verschrikkelijk! Jeukende en tranende ogen en neus verstopt. Heb normaal medicijnen hiervoor maar daar staat in dat ze niet mogen bij zwangerschap, of anders op advies van de huisarts. Vorige week was het zo erg dus toch maar de huisarts gebeld, en van hem mocht ik het nemen voorbij de 12 weken, dus nu neem ik gewoon die ceterizine tabletjes en dan is het te doen! Stuk minder last van mijn ogen!

Oooh die kleine is echt een druktemaker in mijn buik! Vooral s'ochtends en s'avond is het aan het kickboksen en koprollen aan het maken! hihi zo'n bijzonder gevoel

Zou het dan toch een jongen zijn...?haha ik denk nog steeds een meisje maar we laten ons gewoon lekker verrassen straks!

Geplaatst

Ik ben er ook weer.

Wat fijn dat het allemaal redelijk goed gaat bij iedereen.

Babeth, lekker weer een mijlpaal verder he! Elke dag een stukje zekerder worden over je zwangerschap en je grote kleine meid!

Miekske, ik ken dat hooikoortsgedoe! Ik niet maar manlief slikt die zyrtectabletjes als snoepjes op dit moment! Ik hoop dat het rustiger wordt voor je...

Manlief is zooo lief voor me, hij heeft zelfs vanmorgen mijn teennageltjes gelakt!! Ha ha!! Wel zei hij, zo, nu moet er toch niemand binnekomen want ik schaam me rot! Ik natuulijk niet te lullig en gelijk een foto ervan gemaakt! Haha!

Op controle was alles wel goed, bloeddruk prima en de kindjes liggen nu beide met de koppies naar beneden op bijna gelijke hoogte.

Wel vond hij dat ik wat veel vruchtwaterhad en een hele flinke buik. Dus helaas moet de ontbijttest met speod naar morgen gezet worden om snel de uitslag te hebben.

Ik ben er een beetje bang voor dat ik weer met insuline aan de slag moet. Is opzich niet erg maar zo'n gedoe. Overal die bloedsuikers prikken, 3 x per dag. Je houd geen vingers over!

Maar ja, àlles vur t jong!!

Toen de 3d echo! Was echt heel fijn om ze weer te zien! Ik weet nu dat die harde bal links net onder mijn borst het stuitje/kontje is van onze kleine meid. Ze waren beide goed wakker, Onze knul liet zich op zich wel filmen,wel had hij vaak een handje of de navelstreng over zijn gezichtje heen, maar toch een fraaie foto kunnen maken. Mijn mama zei meteen: O,hij heeft het mondje van Stef! ( Mijn oudste) De kleine meid was wat eigenwijzer, ze lag hele tijd met haar gezichtje richting mijn rug. En toen ze even ging verliggen zat het vlies over haar gezichtje, maar we hebben wel op zich een goed fotootje gekregen. Ook zij heeft de volle lippen van Stef, en dus van moeders want manlief heeft dunne lippen. Ik vond ze vreselijk op elkaar lijken zo op een foto!!

Ik zal proberen om ze hiet te plaatsen maar ik weet niet of het lukt hoor!

Ga straks weer lekker ff hangen want zo'n ochtend hakt er alweer in hoor!!

O'ja en het vocht in je benen, helaas niets mee doen, gewoon accepteren!!

[ATTACH=CONFIG]1266[/ATTACH] links, meisje en rechts jongetje.

Ik ga vanmiddag maar eens mijn voorlopig laatste bossche bol eten....wel errug lekker hor!!

Geplaatst

Loes wat een ontzettend gave fotootjes zeg!!!!!

Balen dat waarschijnlijk nu je laatste bossche bol naar binnen mag werken. Geniet er dan maar met volle teugen van. Morgen je heerlijke drankje als ontbijt en hopelijk hoef je geen insuline te prikken. Ik begrijp uit je woorden dat je dat bij een eerdere zw wel hebt moeten doen??

Oh als ik je fotootjes zie kan ik niet wachten tot mijn 3d echo over 2 weekjes....

Geplaatst

Woehoeeee Loes wat geweldig die Foto's en al helemaal om herkenning te zien, geweldig.

Balen van de mogelijke suiker, succes morgen met de test!

Ik ga denk ik ook eens bellen voor de 3D echo....

Geplaatst

@Miekske balen zeg van je hooikoorts, hopelijk is het nu te doen met die pilletjes?

@Loes wat gaaf zeg die foto´s! Ik heb ook zo´n mooie 3d foto, hadden we gekregen bij de 20 weken echo.

Eigenlijk zou ik ook nog wel een pretecho willen, eens kijken of ik manlief nog over kan halen hij vindt het niet zo nodig.

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Witje (33) 20-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Witje: 2 mei controle gyn

Ursela: 9 mei controle vk

witje: 10 mei pretecho

loes1975: 10 mei groeicontrole en cervixlengte(27w2d)

Meiske74: 11 mei controle gyn. (26w2dgn)

Roossie: 23 mei 30 weken echo

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Meiske74: 7 juni controle gyn. (30w1dg)

Meiske74: 22 juni controle gyn. (32w2dgn)

Meiske74: 7 juli controle gyn. (34w3dgn)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela
...
.
en het is een jongen!

Babeth....en het is een meisje!

norwegian-sky
---
NUB & echo zeggen meisje

Miekske
maar voor ons blijft het een verrassing!

Loes
75 gevoel was goed! Het word een jongen
en een meisje!!

Roossie....gevoel was goed het is een meisje

Balu01
maar de 20 weken echo zegt toch echt een MEISJE!!

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje
Gevoel bleek te kloppen!!!!

Moto

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!!

Geplaatst

Zo wat een prachtig koningskoppel Loes. Complimenten hoor!! Wens je veel sterkte met de test en hoop dat het allemaal een beetje mee gaat vallen.

Vandaag lekker bij de pedicure geweest en heel mijn voetjes zijn weer afgeslankt. Idd. is er weinig tegen het vocht te doen en moeten we het allemaal gewoon ondergaan met af en toe de benen wat omhoog.

Verder moet ik me ook verdiepen in dat matrassen gedoe. Inmiddels heb ik een wieg gekregen waar ik zelf in heb gesnurkt. Zo lief van oud-smeedijzer en als ons mannetje een beetje rustig slaapt dan kan ie met gemak een heel jaar erin slapen. Nu ligt er een soort van schuimrubber in maar dat gebruiken we maar als mal.

Fijne avond

Geplaatst

Zo heb de bekleding van onze geleende wieg gewassen en gestreken, wat een rotwerkje is dat zeg die ruchjes strijken, maar het resultaat mag er zijn. Morgen zal ik een fotootje plaatsen. We gaan het wiegje alleen gebruiken op onze slaapkamer, om te kijken of het handig is met 's nachts borstvoeden. In de wieg leggen wij geen aerosleep. Dan draaid de kleine toch nog niet dus en in de wieg liggen ze meestal niet zo lang. Dus dan geven we het geld liever uit aan spulletjes voor het ledikant, daar slaapt de druif toch wel een jaartje of 3 a 4 in.

Geplaatst

Ik snap je redenatie Sandra alleen op dit punt was mijn man erg stellig....

Ik ben benieuwd naar je foto! Moto jij hebt dus ook een wieg die al lang binnen de familie is, wat leuk! Maar die is dan wat groter als de kleine er zo lang in kan?

Miekske er is wat regen gevallen, merk je iets van verbetering?

Geplaatst

Heerlijk een beetje regen gevallen, net is het ook weer begonnen met druppelen. Heb net weer even staan zwijmelen bij mijn wiegje hihi.

Onze kleine is 's nachts erg actief, meestal ga ik rond half 3 een keertje naar het toilet en als ik dan weer terug in bed lig, schop schop.

Geplaatst

Hier de beloofde foto's van ons wiegje:

[ATTACH=CONFIG]1271[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1272[/ATTACH] Op de 2e foto komt de kleur van de stof het beste uit. Is ie niet snoepig???? Als we er 1 zouden kopen was het waarschijnlijk een moderne versie geworden, maar vind dit toch een prima alternatief...

Geplaatst

Loes, wat een super mooie foto's en wat een mooie kindjes! Knap he dat ze dat gewoon al door je buik heen kunnen zien.

Sandra, mooie wieg hoor, leuk is dat toch he als je weet dat er al andere familie leden in hebben gelegen. Ik moet mijn wiegje ook nog ophalen bij mijn nichtje......

Ga ik doen na onze verhuizing, nog 2,5 weeks.

Ik zal binnenkort ook ff een foto vande buik plaatsen, volgens veel mensen een mega buik. Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Van vocht heb ik geen last, ik groei ook echt alleen maar op de buik en de borsten, jonge jonge, die zijn echt mega! Trekt hopelijk wel weer bij. En verder last van spataders, dat is echt vreselijk en ik hoop niet dat iemand van jullie daar last van heeft. Is echt geen gezicht, en vooral nu met dit weer, kan je eindelijk met blote benen, heb je van die blauwe strepen en vlekken op de benen.

En het lastige is, er is niks aan te doen, runs in the family.

Goed, ik zit in ieder geval de dagen te tellen tot dat we de sleutel krijgen, kan ik eindelijk met de baby kamer beginnen........ x

Geplaatst

Kim kan je nog wel deze 2 en halve week wat tijd aan jezelf besteden of zit je helemaal vol met allerlei klusjes?? Heerlijk idee nietwaar dat je aan de slaapkamer van je kind kan beginnen?? Ik vind het nog steeds onwerkelijk, soms kijk ik naar de spulletjes die we al hebben staan en kan ik nog steeds niet beseffen dat "ons" kind er staks in ligt. Maar het is toch echt waar!!!!

Ben benieuwd naar de foto van je buik, balen van je spataders.

Geplaatst

Sandra wat een leuke wieg!!!! ookal had je nu zelf wellicht een modernere uitgezocht ik vind het wel wat hebben, zeker met het hele familieverhaal erachter, leuk hoor!!!

Kim, fijn dat het goed gaat, mijn buik is ook al behoorlijk, ach ja, grote kindjes / kleine kindjes wat maakt het uit nietwaar? balen van je spataders, ik heb er geen last van maar met jullie restaurant zal je ook veel staan en lopen neem ik aan. Nu aftellen naar de sleutel....leuk!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden