Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi lieve meiden.

Zo lief van jullie allemaal, dat jullie zo met me meeleven. Het is nu ruim een week geleden sinds de echo en we hebben redelijk onze rust gevonden. Positief blijven en hopen op het beste, das alles wat we kunnen doen, ik heb er nog altijd een goed gevoel over. Verder voel ik me top! Heb echt nergens last van, en das maar goed ook, want bij ons is het lekker druk. Mag ook wel met dit mooie weer! Zal vanavond wel weer lekker volle bak worden en iedereen buiten he, dat is zo gezellig geeft al een beetje een vakantie stemming, maar het is pas april. Ik ga proberen zo lang mogelijk door te werken, dus hoop dat ik met zo blijf voelen als nu, ook is het werken een welkome afleiding. Ik voel de kleine meestal als ik rustig ff ga zitten (wat niet veel voorkomt bij mij), maar voel hem wel heel zachtjes dan.

Nou ik ga weer aan het werk, moet de administratie ff bijwerken, want komende dagen komt daar niet veel meer van (paasweekend).

Meiden hou je allemaal rustig en luister naar je lichaam hoor!!

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kim wat fijn dat jullie de rust weer gevonden hebben. Ik hoop op een goede omzet voor jullie dit paasweekend!!!! Luister goed naar je lichaam en die verteld je vanzelf wel tot hoever je kan gaan.

Succes!!!

Geplaatst

Hoi hoi

Nou in tegenstelling tot vele hier in het augustus topic mag ik wel wat meer gaan doen. Uiteindelijk sluit ik bijna de rij in augustus en om jullie de waarheid te vertellen ben ik nu al helemaal opgeblazen met dit weer. Dus dat ziet er niet tof uit en slaap ik inmiddels met mijn benen in de lucht en moet ook meer gaan bewegen dus....Nu moet ik nog een klasje gaan zoeken waar ik dat kan gaan doen en drinken, ja heeel veel drinken. Nu heb ik wel zin in een borrel, zo'n lekker amerettootje maar dat doen we nog maar niet en ga ik braaf aan de siroop.

Verder heb ik alvast luiers ingeslagen bij de kruidvat, erg he!! Maar in sommige dingen zijn we langzaam (nog steeds geen naam bijv.) en met andere dingen weer helemaal up to date. Zo blijven we in balans zeg maar en dat gun ik jullie allemaal.

Fijne pasemis!!

Geplaatst

Hoi dames

Nathalie fijn te horen dat het over het algemeen goed gaat maar zeker ook met de kleine! Wel spannend natuurlijk die 32weken echo maar dat komt ook vast in orde.

Kim fijn dat je weer kan genieten en jullie alle vertrouwen hebben, super en nog even en dan verhuizen, mooie timing!!

Moto, wat lastig dat je al zon last hebt van vocht vasthouden, ik heb er gelukkig nog geen last van. Wel grappig dat de luiers al in vol ornaat aanwezig zijn hihi. Wij hebben de naam wel al ( overigens is de betekenis ook nog eens helemaal super) maar ik moet juist oppassen om me met de naam niet te verspreken, we noemen haar al echt bij naam.

Mijn man en ik zijn gisteren oom en tante geworden van een mooi neefje, zoontje van mijn zwager. Een mooi klein hummeltje , mooi mannetje; half Japans . Gelukkig gaat alles goed.

Fijne paasdagen!!!

Liefs Babeth

Geplaatst

haha ja iedereen zit al lekker in de pampers. Ik heb 1 la al helemaal vol liggen en ik heb pakken ingeslagen die staan in de kast echt erg gewoon maar ja ze zijn nu in de aanbieding dus waarom niet je hebt ze toch nodig. Over de naam zijn wij het beide ook al helemaal eens hebben zelfs het geboortekaartje al helemaal klaar. Ook ik moet erg oppassen met de naam heb me vorige week al versproken waar mijn schoonouders bij waren maar gelukkig hadden ze het niet gehoord. Tja als je de naam al zo vaak voor haar gebruikt dan wordt het een gewoonte maar toch maar ff oppassen hahaha.

Voor iedereen fijne paasdagen! Ik ben maandag jarig maar hebben het al lekker gevierd dus ik laat die dag stilletjes voorbij gaan hahaha. Bah al weer 32 pfff maar goed we leven naar augustus toe dat vind ik veeeeeel leuker!

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Kim alvast gefeliciteerd dan!!!

wat pampers betreft, wij hebben ze nog niet in huis, zal straks ook niet gelijk veel inslaan , ik hoor nogal eens over allergische reacties voor het ene of het andere merk

Geplaatst

Kim; happy birthday to you!!!! Hele fijne verjaardag vandaag, en dat mooie weer zal wel een bijdrage doen haha.

Wat goed om te lezen dat het zo goed gaat met iedereen! Heerlijk toch?

Hier gaat alles ook goed. Wij hebben alleen ook nog geen naam, hebben er wel 2 die we mooi vinden maar laten het nog even rusten voordat we weer verder gaan praten erover haha. Ik krijg nu alleen wel de kriebels om de babykamer af te willen hebben... we hadden begin juni afgesproken maar voor mijn gevoel duurt dat nog zo lang ;-)

Heel fijne dagen meiden en jij alvast een fijne verjaardag maandag Nathalie!

xxxx

Geplaatst

Emm, wat herkenbaar!!

ik heb ook regelmatig het gevoel dat het kamertje te lang duurt, ik kan er zelf helaas geen verandering in brengen....ben daarom al blij dat we een deadline hebben omdat dan de meubeltjes komen, eind mei zal de kamer gereed moeten zijn, dwz. het schilderwerk

Mijn schoonvader komt iig helpen met leeghalen en schilderen, erg fijn!

wat de naam betreft, wij hebben de naam wel al en noemen haar ook al geregeld bij naam, daardoor versprak ik me laatst al bijna aan de telefoon met een vriendin.....

dames, geniet van het mooie lange paasweekend!

Geplaatst

hej meiden!!

wil jullie allemaal een fijne pasen wensen!

hebben jullie nog leuke plannen? voor vandaag doen we

het rustig aan. lekker thuis!

morgen een koppie doen bij een vriendin en s'avonds lekker

eten bij mijn ouders.

wil even mijn ronde buikje met jullie delen!

xx sky

1288324797_5_P807.jpeg

Geplaatst

Sky, wat prachtig!!

Weet je nog dat we een dillema hadden over hoe zichtbaar een streepje moest zijn Haha. En nu zitten we samen in het augustustopic, wat een mop. Inmiddels zijn mijn voeten drie maten groter opgezwollen en ik kom geeneens uit Zwolle. Dat wordt dus geen zout op mijn ei. Maar we zijn reuze blij en storten ons morgen naar een babyhelboulevard. Hoe burgelijk!!

Fijne dagen

Geplaatst

Sky wat een mooie buik!!! Een rustige dag voor jullie, echt genieten!

Moto misschien morgen niet zo druk vanwege het mooie weer.... Bij babypark is momenteel 10% korting op alles en van babydump kregen we ook extra aanbiedingen binnen....

Lastig van je voeten, veel drinken en voeten omhoog leggen... Bleekselderij werkt ook vochtafdrijvend.

Hier nu nog rustig, straks komen mijn schooonouders en mijn moeder, aansluitend Bbq-en en morgen een intiem feestje: dan zijn we 24weken.....

Fijne paasdagen

Liefs

Babeth

Geplaatst

Sky wat een mooie buik en leuk jurkje/shirt!!!

Het kamertje gaat bij ons van de week met de verfspuit bewerkt worden, dan gaan we een vloerbedekkingkje leggen van de Leen bakker van 1.50 de strekkende meter geloof ik hihi. Dan de meubeltjes van zolder en dan kan ik lekker in gaan richten. Gister heb ik de wieg gekregen die we te leen hebben. Hij is al 52 jaar in de fam van mijn zwager dus best bijzonder. Het is een heel laagje met geel/wit geruit hemeltje en buiten kraagje. Zal snel een fotootje plaatsen. We gaan hem gebruiken op onze slaapkamer, kijken of het makkelijk is vanwege de borstvoeding.

Er is ook zeezout (weet even niet meer hoe het heet maar daar ga ik nog achteraan) dat je in je voetenbadje kan doen en helpt vocht uit je benen te verdrijven. Moet zeggen dat ik er nog geen last van heb!!!!!!! Wel van buikpijntjes als ik te veel gedaan heb en dan met name lage buikpijn, vlak onder de buik.

Geniet nog even van het lekkere weer vandaag!!!!

Geplaatst

joepie...we zijn 24 weken onderweg, heerlijk!!!

ik heb meteen het wiegje besteld..

[ATTACH=CONFIG]1254[/ATTACH]Ow Sandra,

jullie gaan nu ook echt met het kamertje aan de slag, super, je hebt groot gelijk dat je een goedkoop tapijtje gaat scoren, hoeft niet lang mee te gaan en het voornaamste is toch dat het schoon is? welke kleur(en) ga je toepassen?

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Mutsy_4 (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Witje (33) 20-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Meiske74: 26 april controle gyn. (24w1dg)

Roossie: 26 april controle vk (26w1dg)

Loes1975: 27 april controle Gyn ( 25w1d)

Loes1975: 27 april pret 3 D echo!! (25w1d)

Witje: 2 mei controle gyn

Ursela: 9 mei controle vk

witje: 10 mei pretecho

loes1975: 10 mei groeicontrole en cervixlengte(27w2d)

Meiske74: 11 mei controle gyn. (26w2dgn)

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela
...
.
en het is een jongen!

Babeth....en het is een meisje!

norwegian-sky
---
NUB & echo zeggen meisje

Miekske
maar voor ons blijft het een verrassing!

Loes
75 gevoel was goed! Het word een jongen
en een meisje!!

Roossie....gevoel was goed het is een meisje

Balu01
maar de 20 weken echo zegt toch echt een MEISJE!!

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje
Gevoel bleek te kloppen!!!!

Moto

Mutsy_4---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!!

Geplaatst

Yes Babeth 24 weken! Mijlpaal weer! En wat een superschattig wiegje hebben jullie gekocht zeg!

Sky mooie buik hoor. Hier begint het nu toch ook echt te groeien...Kan mijn kleren alleen nog aan met de knoop/ rits los en buikband erover. Tijd om te shoppen voor zwangerschapskleding!!!

O wat erg hihi. Net een hoop leuke kleren besteld op http://www.ikenmijnkind.nl daar hebben ze veel kleding van mamalicious met korting.

Ook hier al flink gezwollen voeten en enkels....vreselijk zeg. Sandra als je weet hoe dat zeezout heet hoor ik het graag! Heb gelijk ook maar een paar leuke grijze birckenstocks besteld,

voor als van de zomer de pootjes echt niet meer in de schoenen kunnen ;-)

Geplaatst

Goeiemiddag!

Ik hoop dat iedereen de pasen heeft overleefd, en niet teveel chocolade eieren gegeten? Al hoewel we nu een mooi excuus hebben om een aantal kilootjes aan te komen!

Ik moet zeggen dat ik qua eten niets echt laat staan en gewoon geniet, wij zijn echte bougondiers! Toch zit alles vlgs mijn zus aan de voorkant, dus dat is mooi!

Ook bij mij beginnen de vochtenkeltjes al! Ik heb vanmiddag een teamvergadering waar ik noig wel heenwil van het werk en dan neem ik gelijk mijn birki's mee naar huis!

Ik heb niet veel in de zon gezeten met de feestdagen. Ik wordt er al snel akelig van, zo'n opgejaagd gevoel enzo.

Dat heb ik ook al snel als ik ietswat te veel naar achteren zit. Slapen gaat eigenlijk alleen nog maar op mijn zij of rechtopzittend.

Gelukkig mogen we morgen weer op controle en de 3D echo! Ik wordt zo nieuwsgierig of we kunnen zien hoe ze er een beetje uitzien! We horen verschillende reacties van de 3Decho. Sommige zeggen dat ze precies konden zien dat het een kind van hun was, en anderen vonden het er niet uitzien. We zien wel! Ik vind het al gewoon weer heerlijk om even naar ze te mogen kijken!

Ga even een broodje eten en dan nog wat strijken! Gatver, maar ja moet ook gebeuren.

Tot gauw!

Geplaatst

Hoi hoi

Ik let wel wat op maar geniet ook van lekkere dingen hoor, fijn te horen dat het Goed gaat!!

Ik weet niet of hier dames zijn die producten ( matras ed) van Aerosleep willen aanschaffen maar momenteel krijg je 20% korting (op alles) bij aanschaf van 3 producten of meer bij http://www.babyveilig.nl

Wij hebben vandaag weer een controle gehad en deze was erg goed! De hals was langer als de vorige keer en de kromming in de hals was ook weer zichtbaar. Een baarmoederhals is wel wat dynamisch maar dit had ze niet verwacht. Ik gaf aan dat ik de afgelopen 2 weken echt nagenoeg niets heb gedaan ( behalve eigen verzorging en zo min mogelijk Lopen en staan en het lijkt wel effect gehad te hebben. Omdat ik het nog zo rustig moet blijven doen ga ik wel iedere dag spuiten tegen trombose, voor de zekerheid.

De kleine ligt mooi op schema en qua gewicht iets boven het gemiddelde dus helemaal top!

Over 2 weken de volgende controle

Geplaatst

Hallo allemaal,

Fijn te lezen dat het goed gaat met iedereen. Ik heb wel meegelezen tijdens de vakantie via mijn mobiel

Onze vakantie in Engeland was erg fijn en leuk!

We zijn de stad in geweest, wezen wandelen in parken en bloementuinen en naar een concert van André Rieu geweest.

Deze vakantie heeft ons goed gedaan, vooral ook door het mooie weer!

Met de zwangerschap gaat het ook goed.

Het uitdijen valt reuze mee, dacht dat ik toch meer een michelin-vrouwtje zou worden.

Heb nu wel een flinke buik en mijn enkels met wat vocht, maarja wat wil je met die warmte.

Ik voel de kleine ook steeds meer rommelen in mijn buik.

Met wandelen kreeg ik wel pijn in mijn onderrug, kon niet al te ver lopen maar kon toch meer dan ik dacht.

Een keer heeft manlief me wel een heuveltje op moeten duwen hahaha......

Verder wat kramp gehad in mijn kuit van het zitten in de auto en met zitten en opstaan net of er een breinaald in mijn kont stak.

Het schijnt er allemaal bij te horen, dus we nemen het allemaal maar voor lief.

Heb nu wel krampjes onderin mijn buik, denk dat de baarmoeder weer verder opgerekt wordt.

En ik ben nu 26 weken, hele mijlpaal in het ziekenhuis kunnen ze er nu van alles aan doen om de kleine in leven te houden.

Maar ze moet maar lekker blijven zitten, nog 3 maanden ongeveer de tijd gaat nu zo hard!

Dikke knuffel voor iedereen!

Liefs Roossie

Geplaatst

He meiden,

even inbreken!

Babeth, ik ben zo blij voor jullie!!!! Wat is het toch een raar ding die baarmoederhals, wat heerlijk dat hij weer lang is! En natuurlijk de 24 weken voorbij, weer een mijlpaaltje!

Voor je het weet zit je op de 30 weken net als ik en voel jij je enorm zelfverzekerd zwanger! Echt het wordt elke dag beter, ik geniet er nu echt van.

Ik moet morgen ook weer voor meting en ik vind het wel weer een beetje spannend, daarna waarschijnlijk nog 1 keertje!

Ik blijf heel hard duimen voor jullie en jullie mooie meisje!

Kissie mia

Geplaatst

Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat. Ik moet zeggen dat het met het vocht bij mij nogal meevalt. Had het anders verwacht..... ben het niet vergeten hoor over het merk van het zout voor het voetenbadje, moet haar nog bellen dus heb nog even geduld.......

Ik ben vanmorgen wat aan het rommelen geweest in huis en vanmiddag even lekker op bed gelegen, rust ik toch beter uit dan op de bank. Nu zo maar met een boekje in de tuin zitten, kunnen de poesjes ook even lekker naar buiten.

Wij hebben niet echt kleuren voor het kamertje in dit huis, gewoon het goedkoopste op de vloer en plakplaatjes van Winey de Pooh op de muur. Beetje vrolijk proberen te maken. In het nieuwe huis weten we het nog niet maar moet er toch wel over gaan nadenken. Dat is de eerste kamer die gedaan wordt, samen met onze slaapkamer.

Babeth bedankt over die site met korting. Ga er eens even kijken....

Geplaatst

Roossie jullie hebben zo te lezen nog heerlijk genoten van een lekkere vakantie, toch nog heel actief geweest hoor! Heb je al de uitslag van de glucosetest.?

Mijn buik is al behoorlijk, het viel de gyn op maar ja alles is toch goed....

Mia bedankt voor je lieve woorden, juist toen het genieten en beetje begon kwam die akelige meting..... Maar we zijn enorm blij uiteraard dat het er nu prima uitziet, jij mag morgen dus weer, wat fijn als dat dan de laatse keer is zeg , die proluton lijkt toch ook enorm te werken hè, super! Succes morgen lieverd

Sandra, emt Winnie op de muur ziet het er toch al direct minder kaal uit en juist kleurig? Groot gelijk hoor.

Geplaatst

Er zijn 2 verschillende matrasbeschermers van aerosleep, de baby original en baby protect ik kan echter nergens vinden wat hier nou het verschil tussen is, behalve de prijs. Die is bij de baby original een stuk lager en heb je er bijna 2 voor de prijs van 1 baby protect.

Weet 1 van jullie dit misschien??

Geplaatst

Hoi san, ik weet het zo niet maar je kunt ze mailen of bellen hoor, ik kreeg snel antwoord.

Omdat wij nog geen matrassen hadden het ben wij voor de matras elegance gekozen, zowel voor de wieg als het ledikant. Je hieftver overigens niet perse de hoeslakens bij te gebruiken, een standaard hoeslaken volstaat mits het maar 100% katoen is.

Geplaatst

@Sandra ik heb even voor je gekeken, wij hebben de baby protect gekocht, die werd ons aangeraden in de winkel waar we ook onze babykamer gekocht hebben.

De hoezen hebben we er ook bij gekocht.

@Babeth, wat fijn zeg dat het goed gaat met je zwangerschap! Fijn dat het allemaal goed is gegaan met de meting, wat een opluchting moet het voor jullie zijn!

Ja actief hé, stond ook wel versteld dat ik nog zo veel kon, was gelijk ook goede sport voor me even wat conditie op gedaan.

Liefs Roossie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden