Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik kan vandaag met trots zeggen dat de babykamer af is!!!!!!!

[ATTACH=CONFIG]1332[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1331[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]1330[/ATTACH]

Nu nog de aankleding, de Winney de Pooh plaatjes op de muur. Dan de laatste dingetjes aanschaffen, bedjes opmaken en wachten tot de vulling geboren is.......

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Witje,

Wat een lief kamertje :D. Inderdaad nu wachten tot de "vulling" zich aandient maar dat duurt helaas nog eventjes. Ik moet ook echt eens foto's gaan maken en er op gaan zetten maar heb er gewoonweg de puf niet voor hahaha. Vind het veel leuker om er lekker ff te relaxen. Gisteren heel veel last gehad van de warmte echt onzettend dikke voeten en enkels m'n slippers zaten gewoon vast. Vandaag dus maar wat rustiger aan doen. Vanmorgen lekker door manlief verwent met een ontbijtje op bed. Ja ja volgend jaar zijn wij ook echt aan de beurt en hebben we moederdag. Nu al wel een voorproefje maar dan zijn onze spruiten er ook echt. Meiden geniet er lekker van vandaag.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1335[/ATTACH]deze reeks komt steeds terug[ATTACH=CONFIG]1334[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1333[/ATTACH]

:happydance: ik kon het niet laten en heb dus de plaatjes maar gelijk geplakt!!!! Heel gezellig al zeg ik het zelf :clap2: wij zijn er erg blij mee.

Oh nu op het gemakje alles wassen, weet iemand waarom het zonder wasverzachter moet?, en alle kleine dingetjes op zijn plaats zetten.

Kan niet wachten tot ergens in Augustus de kleine man in de wieg of het ledikant ligt.....

Geplaatst

Witje super leuk kamertje, ook zo met die plaatsjes!

Bij ons staan de meubeltjes al wel, maar de verdere aankleding daar moeten we nog voor gaan shoppen.

Vandaag wel het geboortekaartje uitgezocht! Echt een kaartje dat helemaal bij ons past ben er zo blij mee!

Binnenkort vallen er 2 proefdrukken in de bus ben zo benieuwd!

Nathalie klote hè die dikke voeten en enkels...Ik heb er dit weekend ook veel last van met dit warmere weer....

Lig nu met de pootjes omhoog....

Geplaatst

Sandra wat is het leuk geworden, zeker met die schattige plaatjes!!!!!

Miekske bij jullie schiet het dus ook al op en dan de proefdrukjes, spannend!

Wij zijn er ook nog niet uit met de aankleding, gaan er binnenkort voor op pad nu bij ons de muren geschilderd zijn.

Voor het kaartje hebben we wel al iets moois gevonden alleen ik kom met mijn tekst niet uit, het kaartje is te klein, heb een A4 formaat nodig. ....

Morgen bellen om een bezorgafspraak te maken en tevens even inschrijven voor de borstvoedingsinfo avond, heel romantisch ;-) valt precies op onze 4jarige huwelijksdag hihi. Anders wordt het 18 juli en dat is echt wat te laat.....

Geplaatst

Miekske, ik moet ook de boeken nog halen om een kaartje uit te zoeken. Ik heb al wat teksten op de laptop staan, moeten er alleen 1 van uitzoeken samen. De naam staat al zo goed als zeker vast dus dat is makkelijk, maar wie weet veranderd het nog wel. Er is tenslotte nog tijd genoeg om te veranderen hihi.

Meiske moeilijk een kaartje zoeken waar je een A4 formaat voor nodig hebt, als jullie tekst al vast staat. Vast een mooie verwijzing naar haar oudere broers!!!

Geplaatst

Nou Sandra de tekst staat nog niet vast zal dus inkorten worden maar valt niet mee. Gelukkig nig de tijd!

We hebben trouwens een geboortesticker voor op het raam besteld bij kidsstickers.nl , nu 30% korting....., ja bij ons staat fe naam al vast!

Geplaatst

Dank jullie, ben er ook heel blij mee. We hebben ook al een stoer behangetje uitgezocht voor de kinderkamer in het niewe huis, voor op 1 muur.

Ben zo moe maar kan niet meer slapen en llig alleen maar te draaien. Heb veel last van mijn banden in mijn onderbuik, soms echt niet lekker.

gisteravond zat P een beetje met onze knul te spelen, duwen op de buik en gekke geluidjes maken en hij gaf me toch een paar trappen hihi. Maar als hij dan een hand op mijn buik legde om dat te voelen, stopte hij met trappen. Wie zat nu met wie te spelen zeg maar.

Geplaatst

Sandra, mooi kamertje voor jullie prins. Ik heb een enorme hekel aan winnie the pooh (aan alle beren-dingen maar niet aan de echte hier in het bos) maar ik moet bekennen dat het met die muurstickers meteen het hele kamertje omtoverd tot een lieve kinderkamer.

Babeth, ik heb bij een kunstenaarsdrukkerij gewerkt in nld. Daar (en vast ook bij andere plekken) kunnen ze veel tips geven over de opmaak van tekst of vormgeving. Je hebt van die boeken met voorbeelden en vaak kom je dan op een goed idee om de tekst te presenteren en dat het toch een lief kaartje wordt. Anders heb ik nog wat lay-outesr en vormgevers in mijn kennissenkring, als je wilt kan ik er eentje aanbevelen? pbtje.

dadelijk controle. Ikmoet eigenlijk mezelf wegen van te voren en heb daar helemaal geen zin in. Wil het niet weten. Hier ook olifantenpootjes en worstjesvingers.

Geplaatst

Oh Ursula spannend straks controle!!!! Wegen is nooit leuk, ook als je niet zwanger bent hihi.

Ik zelf heb zo'n zin in mijn pretecho morgen. Ruim een half uur alleen maar voor de fun kindje kijken. Vanavond begint ook voor het eerst de puf-club, heb daar eigenlijk ook wel zin in.

Me zo eerst paar uurtjes naar het werk slepen, valt niet mee na heel slecht geslapen te hebben. Zal wel zien hoe lang ik het volhoud.

Geplaatst

@Sandra, wat een leuk kamertje is het geworden! Je kan het beste geen wasverzachter gebruiken voor de babykleertjes vanwege allergieen. Ik ga de babykleertjes met neutral wassen met een scheutje azijn erbij. Het klinkt raar, maar met azijn haal je de zeepresten eruit. De kleding ruikt dan niet naar azijn hoor. Ik doe dit vooral omdat ik zelf erg gevoelig ben voor wasverzachter, ik gebruik het ook niet. Ik heb een flinke rode uitslag gehad over mijn armen hals en zelfs in mijn gezicht. Ik had een hele droge uit, was warm en het stond strak. Het heeft een tijdje geduurd eer het met hormonen zalf van de huisarts over was. Nu nog heb ik soms een plekje hier en daar. Voor mijn zwangerschap had ik het nog steeds onder mijn oksels, maar sinds mijn zwangerschap is het weg, hormonen doen wonderen! :-)

Mijn man is ook gevoelig voor wasverzachter, hij kan niet tegen robijntje. Vaak gooien we de kleding in de droger, dan komt het er ook lekker zacht uit.

@Ursela succes met de vk controle. Ja wegen is niet leuk, maarja joh je bent een kleine in je buik dan weeg je gewoon een stuk zwaarder! Zou niet goed zijn als je nu nog steeds hetzelfde gewicht had als voor je zwangerschap. Ik moet bij de vk iedere controle op de weegschaal staan, ben nu totaal 6 kg aangekomen, volgens de vk was dat prima.

@Babeth moeilijk hé een mooie tekst kort houden, je wilt zoveel zeggen! Misschien moet je anders een boekje maken als geboortjekaartje, die kwam ik gisteren ook tegen op internet. Maar een kort versje kan ook heel veel zeggen. Succes met je keuze! Leuk dat je een sticker besteld hebt, die hebben wij ook bijna besteld hahaha......gaan we nog wel doen denk ik. We gaan ook een sticker voor de babykamer bestellen.

@Nathalie ik heb ook dikkere voeten en enkels vooral met warm weer, had een tijdje geleden nieuwe schoenen gekocht maar die zitten nu te strak. Loop nu weer op mijn oude wijdere schoenen. Leuk dat je een geboortekaartje uitgezocht hebt!

Ieder jaar toch weer moeilijk moederdag, heb datzelfde ook met vaderdag. Die dagen denk je toch nog eens extra aan je moeder of vader. Dit jaar had het voor mij een heel erg dubbel gevoel, mijn moeder erg missen maar wel een kleine in de buik hebben waarover ik nu eigenlijk al moeder ben. Manlief had me een cadeau gegeven, erg lief en mijn vermoeden is uitgekomen, het is de dvd van Andre Rieu The African Dream. We hebben samen zitten janken op bed als de Afrikaanse zangeres the african dream zong, als de muziek al begint begin ik al. Vanochtend heb ik een nachtmerrie gehad, droomde weer eens over mijn moeder. Ik zag haar weer op sterven liggen en haar laatste adem uitblazen. Ik was een keer om 2 uur wakker en daarna om half 6, toen maar naar het toilet gegaan. Sindsdien wakker gelegen en om 7 uur mijn man maar gewekt, die was vergeten zijn wekker te zetten. Ik ben daarna niet meer gaan slapen, had er zelfs geen zin meer in, anders ga ik misschien wel weer zo dromen. Ik zal mijn moeder erg gaan missen in mijn kraamtijd, mis haar nu al maar dan nog eens extra denk ik.

Ik heb voor moederdag nog een mooie pakket gehad. Afgelopen vrijdag was ik op mijn werk, had ik mijn man aan de lijn aan het einde van de dag zegt hij dat er een pakje voor me gekomen is. Oh zeg ik wat spannend! Kom ik thuis en wat staat daar, het kraampakket!!! ahahahahaha......ik had gedacht dat ik het pakket later zou krijgen. Het pakket was ook eerst beland bij de buurvrouw op de hoek, mijn man heeft een tijdje met haar staan babbelen ook wel leuk. Zitten leuke verrassingen in, in het pakket maar niets schrikbarend.

Donderdagavond met manlief wezen shoppen bij de babydump waar ze vele kortingen hadden. We hebben een boxkleed, klamboe en standaard gekocht! :-)

En jaaaaaa heb zaterdag bij de kruidvat een voedingskussen gescoord! Nu lag er nog eentje!!! Ik was zo blij als een kind hahaha en idd voelt lekker stevig aan. Helaas hadden ze geen hoes meer, maar die koop ik doen wel bij de Hema zijn ze ook niet zo duur. Wil er sowieso 2.

Verder hier een relaxt weekend gehouden. We zijn wel op internet wezen speuren naar een geboortekaartje en samen beslissingen genomen over de verdere aankleding van de babykamer. Gisterenavond nog de maxi cosi opgehaald bij vrienden. Is nog best wel een kunst om die goed in de auto vast te maken, moeten we ook maar oefenen. Vandaag ben ik mijn laatste trimester ingegaan, zit nu in mijn 7e maand! Het gaat nu zo super snel! Donderdag 1e zwangerschapsyoga les. Had een mail ontvangen, schrok ineens van de data, staat er dag 30 juli partneravond is, dat gaan we nooit redden! Bekeek het nog eens goed heeft de docente de hele maand juni overgeslagen hahaha.....dus 30 juni is de partneravond, heb het haar maar gemaild, ook weer opgelost..... Ik ga mijn hormonen alweer de schuld hahaha......

Liefs Roossie

Geplaatst

hee meiden,

ik kwam even spieken naar het kamertje van Sandra :-) Leuk hoor sandra! Leuke mix tussen oud en nieuw!

Liefs!

IVFSH

Geplaatst

Hee roossie,

Dank je :-). Ben er echt super blij mee!!! Ti's nog pril, maar we hebben er een heel goed gevoel over!

Voor jou nog maar een paar maandjes: super!!

Ik zie kom hier ook Nathalie tegen: meid wat fijn dat je in augustus bent uitgerekend en dat alles Gied gaat! En dat na alle ellende van vorig jaar...

Meiden: geniet er allemaal van!

Geplaatst

@ivfsh, ben erg blij voor je! En wat goed dat je er een goed gevoel over hebt, dan zal het vast goed zitten!

Ik had ook van begin af aan er een goed gevoel over, hou dit vast!

Liefs Roossie

Geplaatst

@ IVFSH; ja klopt ik ben in augustus uitgerekend en dat zeker na al die ellende van vorig jaar. Toen we in augustus vorig jaar begonnen met poging 2 hebben mijn man en ik afgesproken dit is de allerlaatste die we proberen. Ik kon het steeds moeilijker opbrengen allemaal. Ook wij kregen steeds meer ruzie en vervelende woorden onder elkaar en dat vond ik het niet waard. Helaas lukte de verse poging niet maar hadden we nog 2 cryo's waarvan er 1 goed is ontdooid en nu lekker bij mama in haar buik zit. En als het een beetje meezit komt ze rond 11 augustus. Stiekem hoop ik iets eerder kan gewoon niet wachten om haar in mijn armen te houden en met haar te knuffelen. Maar ik zie dat het bij jou ook is gelukt. Heerlijk meid geniet er van ondanks dat het pril is maar als je gevoel goed zit dan is het goed blijf die kracht vasthouden.

Dikke kus,

Nathalie

Geplaatst

Hoi allemaal,

Wij hebben ook een heel mooi gedichtje wat op onze situatie slaat op het kaartje laten zetten.

Ben echt benieuwd naar de proefdrukken!

Oja, omdat volgende week babyboom al begint, staat er een compilatie van het programma op: http://gemi.st/12632337

Echt heel spannend allemaal! Wij zijn al in een paar kleine stukjes te zien hierin!

Geplaatst

Hey meiden,

Hoe gaat het vandaag met iedereen? Hier gaat alles wel weer lekker zijn gangetje. Het regende hier af en toe lekker en dan voelde je de heerlijke verkoeling. Dus geen last gehad van dikke voeten of wat dan ook. Heerlijk. Heb een tijdje geleden eens gelezen dat je rond deze periode het hartje van je kindje ook kan horen met een toiletrolletje dus mijn man wilde dat wel eens proberen en warempel het lukte nog ook hahaha. Zo leuk om te zien dat hij nu ook iets heeft wat alleen hij kan en ik niet. Voelde wel speciaal voor hem. Wij hebben trouwens ook een tekst die geheel op onze situatie past voor het geboortekaartje! Wel heel raar om daar nu ineens mee bezig te zijn kan het af en toe ook maar heel moeilijk bevatten als ik haar kamertje opkom dat er straks daadwerkelijk een klein meisje ligt. Heerlijke gedachte!

@ Miekse; heb net even dat stukje gekeken en moest m'n tranen wel ff inhouden voor de stelletjes waar de test negatief bij was wat zielig maar dan zie je degene waar het wel bij is gelukt en dan kun je weer een smile op je gezicht toveren. Ik vraag me alleen wel heel sterk af wie jullie zijn hoor.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

He hier alles goed hoor. De ongemakken nemen we er bij en de eerste avond puf-club was gezelllig. Leuk om te doen!!

Miekske ik ga morgen het stukje eens kijken.

Welterusten allemaal!!!

Geplaatst

Hier een goedgekeurde zwangere. Ik krijg nog een verwijzing voor de polikliniek ivm beoordeling baarmoeder/keizersnede/bevalling. Vind ik fijn, kan ik meteen mijn twijfels ter sprake brengen.

A.s. vrijdag een suikertest. BWEH, suikersoepje op mijn nuchtere maag, geeeeeeen zin in. Maja, goed dat ze het controleren.

Balu, wat leuk voor je man dat hij het hartje kon horen.

Sandra, als je nog supertips krijgt op je pufclub mag je die graag hier met me delen.

Geplaatst

Ursula wat fijn dat alles weer goedgekeurd is!!!! Prettig om doorverwezen te worden naar de polikliniek.

Mochten er supertips tussen zitten hoor je het wel, gister voor mij niets nieuws/bijzonders te horen gekregen. maar wat niet is kan nog komen.

Geplaatst

Oh ik ben toch zo een beetje nerveus voor vanavond. Hoop nu ook echt zelf te zien dat het een knulletje is..... Altijd weer spannend om te kijken, maar nu ook in 3d en bewegende beelden en ook nog op dvd mee naar huis krijgen.

Samen met mijn vriendin, kan zij onze spruit ook eens zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden