Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Noes dit is dus precies de rede dat ik geen angel sound bij mijn buik wil hebben. Paniek hebben is ook niet goed voor de baby. Heeft ze je nu wel gerust gesteld?????

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja ik mag de vk dag en nacht bellen, mede ivm mijn voorgeschiedenis.

Nu was dit de 1e keer dat ik daar gebruik van maakte en hopelijk ook de laatste keer tot de bevalling :)

Ik ben zeker wel gerustgesteld :)

Ik voel haar zoveel bewegen en schopjes geven dus het zit echt wel goed.

Ik heb de angelsound gekregen maar ga nu niet meer luisteren, wacht tot volgende week maandag.

Dan hebben we de 20w echo en gaan ze natuurlijk goed naar het hartje kijken en de rest.

Geplaatst

Noes, dat is schrikken, gelukkig heb je snel de 20wekeecho. Dan kijken ze heel goed naar het hartje.

Hier gaat alles prima, lekker een dagje vrij. En nog niets nuttigs gedaan haha. (behalve merel verzorgen en knuffelen uiteraard).

Mooie foto's van de buiken. Ik zal er binnenkort ook eentje maken. Maar ik heb er niet zo veel zin in, voel me niet zo mooi, wie had bedacht dat zwangere vrouwen mooi zijn had mij nog niet ontmoet. Voel me net een olifant, met zware borsten, een blubberbuik vol met streepjes (van de vorige zwangerschap), dof haar, wallen. Je zou binnenin moeten kunnen kijken want daar groeit iets prachtigs. Ik voel ons ventje ook steeds vaker. Fijn.

Geplaatst

Ooooow, wat een mooie foto's!!! Ik moet er ook gauw één maken want heb dat ook nog niet gedaan :happy:

Noes: welkom!!! wat leuk dat we nog steeds uitbreiden!! :clap2:

Ik ga gauw even bijlezen. :hiding:

Hier gaat alles prima. Moet vanmiddag wel weer naar de vk, maar is meer voor de zekerheid dan dat er iets ergs is. Ze gaf aan dat mijn bloeddruk idd nog te hoog is, dus ik mag niet meer 5x per week sporten... pfff, en ik kom wel ineens heel snel aan dus daar baal ik wel van hahahaha. Gelukkig passen alle kleren nog (en dan bedoel ik de mamalicous jeans haha) dus ergens gaat het wel goed. Maar ja, blijf een vrouw he; aankomen is slecht zit erin geprent haha. O, en ze gaan nakijken of ik niet een nierbekkenontsteking heb, ivm mijn ernstige endometriose heb ik daar goede kans op. De endometriose zit bij mij ook op mijn darmen, blaas en richting mijn nieren helaas. Maar ach, ik heb er geen last van dus dat is een groot voordeel, ik hoor de ergste horrorverhalen dus voel me allang gezegend dat de pijn zo meevalt.

En dames...... de lente komt er echt aan!!!! Ik kan daar helemaal gelukkig van worden!! Ben ook één van die mensen die een depressie krijgt aan het begin van de winter.. toch een voordeel dat mijn lief uit brazilie komt, goed excuus om regelmatig de zon op te zoeken. :sunny:

Het solliciteren gaat gewoon door; mocht iemand een leuke P&O functie tegenkomen in overijssel hoor ik het graag haha. :laugh:

Dikke kus voor jullie!!!!

Geplaatst

Emm wat fijn te lezen dat alles goed gaat en met de kleine natuurlijk, die extra controles zijn alleen maar goed maar jeetje, die edometriose zeg, ik moet zeggen ik was/ben er niet mee bekend totdat ik hier op het forum terrecht kwam, erg heftig!!! Jij ging nog 5x per week sporten? meid waar haal je de energie toch vandaan, wat knap, maar nu even aan je gezondheid / bloeddruk denken he.

easy going en ja, er zijn maar weinig vrouwen zwanger die niets aankomen dus toch amar aan toegeven hihi.

Ursela, ik draag nooit echt nooit nauwvallende kleding omdat ik te zwaar ben maar nu kan ik er echt niet meer omheen. Ik let erg op welke kleding ik koop, het liefste iets in een A-lijn of wat vanonder de borsten wijder valt. Ik moet er ook aan wennen dat je mijn buik nu echt ziet maar ik krijg gelukkig leuke reacties. Mijn haar wil ook nog niet echt en ik kan momenteel echt niet zonder mijn vloeibare make-up, die zorgt nog voor een gezond kleurtje!!! Laatst bij de gyn zei hij dat ik er goed uitzag, ik keek helemaal verbaasd en dacht even dat er iemand achter me stond....mij man zei nog later waarom geloof je het wel als hij het zegt? haha

Geplaatst

Ow, wat herkenbaar die haarproblemen! Mijn haar heb ik korter geknipt en wat uitgedund toen ik net zwanger was (kinlengte) en nu heb ik geen haaruitval meer en een enorme bos met haar. Heel leuk zou je denken, niet dus.... het pluist en is kurkdroog! Bah, en ik maar denken dat iedereen mooi haar kreeg van zwanger zijn...

Geplaatst

haha ik zie in een keer het beeld van Pluk van de Petteflet voor me.....

Emm we hopen maar dat we er mooi bij liggen in het kraambed en inderdaad wat Ursela zegt, van binnen groeit iets wonderschoons dus van buiten even wat minder....

Geplaatst

@Noes, oh wat naar zeg die onzekerheid hopelijk heb je snel duidelijkheid met de 20 weken echo. Ik heb net zoals Sandra om die reden ook geen angelsound.

Ik heb allemaal mooie buiken en spulletjes voorbij zien komen!

Mijn man maakt iedere 2 weken een foto van mijn buik, erg leuk om je buik dan zo te zien groeien. Luiertas heb ik nog niet echt, heb wel van mijn broertje een mooie laptop tas gehad, helaas niet het je juiste formaat voor mijn laptop, maar misschien wel te gebruiken als luiertas? Zit alleen geen verschoonkleedje bij. Vindt die luiertassen best duur!

Ik ben een aantal dagen niet op het forum geweest, ik heb het echt ontzettend druk gehad. Vorige week heel druk met werk en 2 dagen bij een klant gewerkt, dat woensdag de hele dag en donderdag van 13.00 tot 21.00 uur. Ook was ik vorige week maandag jarig, heb dat het afgelopen weekend gevierd met familie en vrienden. Vrijdag heb ik met mijn man de babykamer nog leeggeruimd en de meubels zijn ook nog gekomen, die moeten nog wel inelkaar gezet worden. Mijn broers hebben van het weekend meegeholpen met tillen. We hadden ook nog een archiefkast gekregen die erg zwaar was van een kennis. Mijn kantoortje is nu verhuisd naar de zolder, wel leuke werkplek zo in de dakkapel. De babykamer gaan we toch eerst schilderen, als je kasten e.d. weghaalt dan zie je toch vlekken en strepen. Heb vrijdag alleen teveel trappen gelopen, wat was ik moe en voelde mijn onderbuik, goeie les om dat niet meer te doen. Ook heb ik de kleine weer gevoeld in bed, nu anders dan de vorige keer, voelde wat geplop tegen mijn buikwand als ik mijn hand op mijn buik legde, erg bijzonder. Mijn man kan het nog niet voelen helaas die moet nog 2 maandjes wachten ongeveer.

Vandaag alweer 20 weken zwanger!!! En morgen de 20 weken echo, erg spannend, dan weten we ook wat het zal worden. Familie en vrienden hebben allemaal hun vermoeden uitgebracht over jongen of meisje. Heb zelfs complimenten gehad dat ik er goed uit zie en erg rond hahahaha..... Ik had ook een leuk shirt aangetrokken met i love my baby op mijn buik met mijn verjaardagsfeestjes.

Liefs Roossie

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp-ing

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

NoesvH (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Witje (33) 19-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:
[/color]

Roossie: 15 maart 20 weken echo

Dough: 17 maart 20 weken echo (20+3w)

Loes1975: 21 maart 20 wkn echo + controle Gyn

NoesvH: 21 maart 20wk echo

MBM: 22 maart Controle VK

Meiske74: 24 maart controle bij andere gyn. ivm. cerclage (19w3dgn)

Norwegian-sky: 24 maart 20 weken echo

Balu01 : 25 maart 20 weken echo (op verjaardag van mijn manneke)

MBM: 28 maart 20 weken echo

Roossie: 28 maart vk controle

Meiske74: 28 maart 20 weken echo

Ursela, 28 maart vk controle

Witje: 4 april 20 weken echo

Meiske74: 12 april controle gyn. (22w1dg)

Meiske74: 26 april controle gyn. (24w1dg)

Meiske74: 11 mei controle gyn. (26w2dgn)

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela
...
.
en het is een jongen!

Babeth

norwegian-sky
---
NUB & echo zeggen meisje

Miekske

Loes
75 gevoel was goed! Het word een jongen
en een meisje!!

Roos
sie

Balu01

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje

NoesVH---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!!

Geplaatst

Ik heb het lijstje maar even naar voren getoverd....

Roossie, veel plezier morgen met de 20w-echo, ik vond het erg bijzonder om die echo te hebben, enorm uitgebreid en heel veel kijkgenot!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, zo te horen ook erg veel gedaan, ook wbt. de babykamer in spé.

Wat je zegt over de luitertas, ik heb hem ook nog niet hoor maar 2 vriendinnen van mij gebruiken ook een stoer laptoptas, juist omdat er zo enorm veel in kan en hebben een los matje erbij.

Ik orienteer me nu via internet, en straks als het gaat en mag gaan we op ons gemak eens rondkijken, destijds had ik al een mooie gezien maar nog niet goed verder gekeken, komt wel......

Geplaatst

icon1.png

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp-ing

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

NoesvH (29) 09-08-2011 - 1e kindje -2x IUI 1x IVF

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Witje (33) 19-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:
[/color]

Roossie: 15 maart 20 weken echo

Dough: 17 maart 20 weken echo (20+3w)

Loes1975: 21 maart 20 wkn echo + controle Gyn

NoesvH: 21 maart 20wk echo

MBM: 22 maart Controle VK

Meiske74: 24 maart controle bij andere gyn. ivm. cerclage (19w3dgn)

Norwegian-sky: 24 maart 20 weken echo

Balu01 : 25 maart 20 weken echo (op verjaardag van mijn manneke)

MBM: 28 maart 20 weken echo

Roossie: 28 maart vk controle

Meiske74: 28 maart 20 weken echo

Ursela, 28 maart vk controle

Witje: 4 april 20 weken echo

Meiske74: 12 april controle gyn. (22w1dg)

Meiske74: 26 april controle gyn. (24w1dg)

Meiske74: 11 mei controle gyn. (26w2dgn)

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela
...
.
en het is een jongen!

Babeth

norwegian-sky
---
NUB & echo zeggen meisje

Miekske

Loes
75 gevoel was goed! Het word een jongen
en een meisje!!

Roossie

Balu01

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje

NoesVH---volgens echo bij 18,1 wk een meisje!!!!

Heb even mijn vermoeden aangepast wat het zal worden. Mijn gevoel zegt al een tijdje een meisje. Ben benieuwd of ik gelijk heb, morgen zullen we het weten! :-)

Liefs Roossie

Geplaatst

Ik voelde en voel me ook een walvis. Sommige mensen zeggen dat ik er zo stralend uitzie. Mijn haar is ook nogal vol en wordt normaal al uitgedunt, nu heb ik ook mijn haar korten geknipt en gebruik regelmatig een haarmasker, anders ziet het er echt niet uit vind ik.

Luiertassen idd best duur en ik heb er nog niet echt een gezien waarvan ik denk YES dat is hem.....

Geplaatst

Roossie, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En heel veel plezier morgen met de echo!!

Luiertassen..... tja, heb er eindelijk 1 gevonden die ik helemaal leuk vind... maar is wel onwijs duur... (van Timi en Leslie model Charlie, op de site van lepetittom staan er heel veel..) ik twijfel dus nog heel erg over de aanschaf. Aan de andere kant bezuinig ik op zo'n beetje alles en hebben we de kinderwagen al cadeau gehad, dus misschien doe ik het wel hahaha.

xxx

Geplaatst

Hoi Emm, inderdaad ook een erg mooie (en dure haha) luiertas maar op zich lijkt het me dat je hem wel erg lang kan gebruiken, omdat ie niet echt een luitertas oogt zeg maar.

Ik heb ook naar dergelijke modellen op internet gekeken maar ik weet alleen niet of je die handig aan je kinderwagen hangt, heb jij het mogelijk uitgetest?ik lees net dat er speciale clips bij zitten om aan je duwstang te bevestigen... erg mooie tas!

Geplaatst

Leuk dat jullie bezig zijn met het aanschaffen van babyspul.

Ikzelf ben niet zo tassenbewust, heb een luiertas van de buurvrouw geerfd en die voldoet prima. Ligt toch meestal in de auto of onderin het wandelwagentje dus ik zie hem niet veel.

Mijn zwakke punt is meer goede kleding, zo heb ik vorige week een reima mutsje voor merel gekocht en een reima winterpakje. Op de foto heeft ze de muts op. Eigenlijk had ik me voorgenomen dat ik 'geslachtsneutrale' kledingstukken zou aanschaffen. Dat is me niet gelukt...

[ATTACH=CONFIG]956[/ATTACH]

Geplaatst

Ursula, echt zoooo schattig!

Ik zie leuke luiertaasen voorbij komen, ik kreeg er 1 van maxucosi bij ons maxicosi kinderwagen....

Maarrrrr ik ken mezelf en zal vast en zeker ook nog een andere kopen hoor....In het roze ofzo:happy:

Morgen heb ik de 1e zwangerschapsyoga, ben heel benieuwd.

Maandag gaan we vanuit de 20 weken echo ook even langs de drukkerij om de voorbeeldboeken op te halen. Dan kunnen we lekker gaan neuzen voor een geboortekaartje, leuk!:clap2:

Ik vond het vandaag echt lekker weer, niet koud en het zonnetje scheen.

Heerlijk, krijg gelijk weer de kriebels om mijn achtertuin op te fleuren maar helaas moet dat even wachten.

We hebben net de garage gesloopt en groter terug opgebouwd en krijg in het voorjaar rond juni/juli nieuwe tegels in de tuin en de tuin is nu 1 grote bouwput haha.

Maar, natuurlijk is mijn voortuintje al wel helemaal aan kant en staan er nu voorlopig viooltjes in zodat er toch iets of wat aan kleur in staat.:icon_flower:

Geplaatst

Ursela; wat een mooi meisje heb jij!!!

Meiske; die tas is wel duur maar idd, hij kan doorgebruikt worden en daar kijk ik ook naar. Ik heb een tassentik dus ben bang dat ik toch wel graag voor zo één ga haha. De clips werken erg goed, ik heb op een forum in amerika gekeken naar gebruiksvriendelijkheid en daar las ik alleen maar positieve reacties. Ook omdat je de clips eraf kan halen en de tas als 'normale' tas kan gebruiken.

Ach, het zal 'm wel worden, idd Witje; soms moet je jezelf kietelen whahahaha.

xxx

Geplaatst

Vanochtend hebben we dus de 20 weken echo gehad, alles zag er heel goed uit. De verloskundige zei zelfs, oh meisje het ziet er zo goed uit heb het zelden zo goed gezien. Oh wat maakte me dat enorm blij! En we hebben zelfs de kleine in 3d mogen zien, denk dat de verloskundige zelf ook zo enthousiast was en misschien ook door onze geschiedenis van behandelingen. Al heb ik me nooit druk gemaakt of het allemaal wel goed zou zijn, maar blijft spannend zo´n echo. Ennnnnnnnn........het wordt een meisje! Het was overduidelijk te zien.

Vanavond vieren met Jip en Janneke champagne en taart! :-)

Ik heb ook mijn bloeddruk weer laten meten, zou vandaag eigenlijk niet gebeuren alleen met controle. Ik voelde gisteren steeds of er flink bloed naar mijn hoofd steeg. Maar mijn bloeddruk is in orde, even aankijken als het nog met 24 weken zo is even checken op suiker.

Liefs Roossie

Geplaatst

Roossie wat een Goed bericht en wat leuk om die enthousiaste reactie te horen. Jouw gevoel voor geslacht klopte dus, geniet van jullie feestje vanVond!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden