Ga naar inhoud

Waar is topic 'starten na echo' van mom2b?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Michaela,

Balen dat je nog grieperig bent. Wel heel goed dat je lekker door gaat met alles. Ja he, als je de pen eenmaal snapt, is het heel makkelijk. Vond ik ook.

Dat recept komt er vast hoor. Heb ik ook wel eens gehad. Het beste kun je bellen naar DD en dan ligt het meteen bij de apotheek.

Goed dat je nog eigen spuiten had. Ja, het is allemaal al lastig (en soms pijnlijk) genoeg.

Nou meid, deze poging moet helemaal goed gaan. Inderdaad goed dat je er alles aan doet. En onze positieve gedachten erbij... Top! We gaan ervoor!

Liefs, mees

• Reacties 283
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi pieperdeloi,

LA, kop op!!!!!! De eerste poging die wij deden zag Dr.S. ook een cyste bij mij, best een flinke, ik schrok ook, maar hij zei geen zorgen, even 3 weken pil en alles is weer schoon, kan vaak een verdwaalde en achtergebleven eicel zijn hoor!!! Na 3 weken pil was het bij mij helemaal schoon en bij de tweede poging zat er niets en hoefde ik geen pil meer, dus maak je a.u.b. niet teveel zorgen!!! Blijf positief denken, je hebt meer invloed dan je denkt.

Als ik jou zo lees, heb je vaak dezelfde soort gedachtes als ik, waarom kijk jij niet eens of kinesiologie niet iets voor jou is? Ik ben zoveel meer verzekerd van wie ik ben , wat ik wil, wat ik zou kunnen krijgen, wat ik kan 'afdwingen' bij mijzelf, dan ooit tevoren!!!!! Ik ga volgende week dinsdag weer, mooi voor de echo op woensdag om te kijken of alles nog in balans is. IK vind het miraculeus wat die vrouw heeft gedaan bij mij!!!

Michaela, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed voor jezelf zorgen hoor, griep bij een IVF behandeling is volgens mij niet echt super fijn.....maar, ik ken je, dus ik weet dat je alles uit de kast trekt wat ook maar enigszins kan helpen!!

Mees, wauw wat spannend, nu je menstruatie is begonnen, ben je van start gegaan met ECD......:clap2:...echt super..ben zo benieuwd!!!!!

Oh ja, allemaal een 'Happy Valentine's day!!!!!!!'

De taarten waren erg lekker, goed gelukt ook, zondagochtend waren beide taarten op!!!! Mijn liefste is heerlijk verwend en heeft genoten, ook al doet hij wat nonchalant.....hihi....ik had nog een cadeau (groot pak) gekocht uit naam van de kinderen, een kaart erbij gemaakt met hun foto erop en zaterdag nam ik de oudste mee naar boven en vertelde dat zij dat aan papa mochten geven, zo schattig, dat smoeltje!!! Op de trap riep ze al : "Papa kijk ik heb een cadeautje voor je"...

Vandaag was het erg leuk voor de klas, tot 12.00 uur met de vaste leerkracht meegelopen, daarna tot 15.00 uur de klas zelf gedraaid. Morgen ga ik naar de huishoudbeurs......ja lach maar....hahaha.....woensdag draai ik een andere klas alleen, een 4 BB cluster 4 klas.

De mensen waarmee ik dat gesprek had waren vandaag super aardig, de andere collegae ook, maar ja, ik heb wel aangegeven dat zodra iets anders tussendoor zich voordoet wat wel een vast contract in het verschiet heeft, ik weg ben.....logisch. Ik heb gesolliciteerd op een vaste baan met een vaste klas, maar door de achterlijke bezuinigingen moesten zij na uitnodiging van de kandidaten aangeven dat zij contract noch vaste klas kunnen aanbieden, het betreft dus een invalklus, misschien tot de zomer, maar als flexpooler........duimen dat er iets anders komt eerdaags.

:blowkisses:Ciao Gigi

Geplaatst
Hoi pieperdeloi,

LA, kop op!!!!!! De eerste poging die wij deden zag Dr.S. ook een cyste bij mij, best een flinke, ik schrok ook, maar hij zei geen zorgen, even 3 weken pil en alles is weer schoon, kan vaak een verdwaalde en achtergebleven eicel zijn hoor!!! Na 3 weken pil was het bij mij helemaal schoon en bij de tweede poging zat er niets en hoefde ik geen pil meer, dus maak je a.u.b. niet teveel zorgen!!! Blijf positief denken, je hebt meer invloed dan je denkt.

Als ik jou zo lees, heb je vaak dezelfde soort gedachtes als ik, waarom kijk jij niet eens of kinesiologie niet iets voor jou is? Ik ben zoveel meer verzekerd van wie ik ben , wat ik wil, wat ik zou kunnen krijgen, wat ik kan 'afdwingen' bij mijzelf, dan ooit tevoren!!!!! Ik ga volgende week dinsdag weer, mooi voor de echo op woensdag om te kijken of alles nog in balans is. IK vind het miraculeus wat die vrouw heeft gedaan bij mij!!!

Michaela, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed voor jezelf zorgen hoor, griep bij een IVF behandeling is volgens mij niet echt super fijn.....maar, ik ken je, dus ik weet dat je alles uit de kast trekt wat ook maar enigszins kan helpen!!

Mees, wauw wat spannend, nu je menstruatie is begonnen, ben je van start gegaan met ECD......:clap2:...echt super..ben zo benieuwd!!!!!

Oh ja, allemaal een 'Happy Valentine's day!!!!!!!'

De taarten waren erg lekker, goed gelukt ook, zondagochtend waren beide taarten op!!!! Mijn liefste is heerlijk verwend en heeft genoten, ook al doet hij wat nonchalant.....hihi....ik had nog een cadeau (groot pak) gekocht uit naam van de kinderen, een kaart erbij gemaakt met hun foto erop en zaterdag nam ik de oudste mee naar boven en vertelde dat zij dat aan papa mochten geven, zo schattig, dat smoeltje!!! Op de trap riep ze al : "Papa kijk ik heb een cadeautje voor je"...

Vandaag was het erg leuk voor de klas, tot 12.00 uur met de vaste leerkracht meegelopen, daarna tot 15.00 uur de klas zelf gedraaid. Morgen ga ik naar de huishoudbeurs......ja lach maar....hahaha.....woensdag draai ik een andere klas alleen, een 4 BB cluster 4 klas.

De mensen waarmee ik dat gesprek had waren vandaag super aardig, de andere collegae ook, maar ja, ik heb wel aangegeven dat zodra iets anders tussendoor zich voordoet wat wel een vast contract in het verschiet heeft, ik weg ben.....logisch. Ik heb gesolliciteerd op een vaste baan met een vaste klas, maar door de achterlijke bezuinigingen moesten zij na uitnodiging van de kandidaten aangeven dat zij contract noch vaste klas kunnen aanbieden, het betreft dus een invalklus, misschien tot de zomer, maar als flexpooler........duimen dat er iets anders komt eerdaags.

:blowkisses:Ciao Gigi

-------------------------------------------

Dear Mees, Michaela en Gigi,

Dankie, dankie voor jullie woorden - dat helpt altijd echt!!! (=Zuid Afrikaans, klinkt zo leuk, dankie!)

Dit is ff snel want nog op werk.

Contact gehad met Irma, en moet wachten tot die cyste weg is voordat wij weer "poging" kunnen doen. Ja, Gigi, denk dat ik zeker ook dat kinesiologie ga proberen, ga morgen direct bellen...wie weet!

O gelukkig dat het niet iets is om teveel zorgen te maken - ik hoef echter geen pil te slikken - echo over 2 weken en idd zei Dr. S iets over achtergebleven eicel...

Ach jongens, wat een gedoe allemaal...was ik maar weer even 40 of zo...dat zou het allemaal zo veel makkelijker maken, maar ja...de realiteit is nu eenmaal anders.

Luister af en toe nog het bandje dat ik meekrijg van medium, en dat geeft weer beetje hoop maar dat is natuurlijk ergens niet juist want ik weet heel goed dat ik dat soort uitspraken met korrel zout moet nemen...maar je weet nooit...Gisteren zo genoten van mijn nichtje van 3, net 3, wat is het toch een geschenk als je dat mag meemaken....en if not, dan zal ik toch een manier moeten vinden om het leven leuk te laten blijven maar het doet toch zo'n ontzettende pijn....nooit mama worden....echt stom!!!! - understatement

Ga denkelijk toch ook maar gyn hier in NL bezoeken ivm cyste en wellicht heeft hij nog een lumineus idee maar weet natuurlijk dat dat niet zo is, maar combineer dan het bezoek ter check met nog wat vragen. Mijn eigen gyn staat heel goed bekend en is een schat ook zijn associe, maar ofschoon ik eigen verantwoordelijkheid heb, heeft hij mij altijd geantwoord op mijn vraag ieder jaar bij het uitstrijkje of ik nog kindertjes kan krijgen, ja kan echt nog hoor, er zit nog genoeg...etc. en daar zit je dan, te laat is het nu....

Michaela, goed jezelf pamperen hoor!

Gigi, jouw baan komt echt, heus waar!!!

Mees, het gaat nu echt beginnen he meis, je bent nu heel dichtbij, wat geweldig!!!

Big hugs,

L.A. XXXX

Geplaatst
-------------------------------------------

Dear Mees, Michaela en Gigi,

Dankie, dankie voor jullie woorden - dat helpt altijd echt!!! (=Zuid Afrikaans, klinkt zo leuk, dankie!)

Dit is ff snel want nog op werk.

Contact gehad met Irma, en moet wachten tot die cyste weg is voordat wij weer "poging" kunnen doen. Ja, Gigi, denk dat ik zeker ook dat kinesiologie ga proberen, ga morgen direct bellen...wie weet!

O gelukkig dat het niet iets is om teveel zorgen te maken - ik hoef echter geen pil te slikken - echo over 2 weken en idd zei Dr. S iets over achtergebleven eicel...

Ach jongens, wat een gedoe allemaal...was ik maar weer even 40 of zo...dat zou het allemaal zo veel makkelijker maken, maar ja...de realiteit is nu eenmaal anders.

Luister af en toe nog het bandje dat ik meekrijg van medium, en dat geeft weer beetje hoop maar dat is natuurlijk ergens niet juist want ik weet heel goed dat ik dat soort uitspraken met korrel zout moet nemen...maar je weet nooit...Gisteren zo genoten van mijn nichtje van 3, net 3, wat is het toch een geschenk als je dat mag meemaken....en if not, dan zal ik toch een manier moeten vinden om het leven leuk te laten blijven maar het doet toch zo'n ontzettende pijn....nooit mama worden....echt stom!!!! - understatement

Ga denkelijk toch ook maar gyn hier in NL bezoeken ivm cyste en wellicht heeft hij nog een lumineus idee maar weet natuurlijk dat dat niet zo is, maar combineer dan het bezoek ter check met nog wat vragen. Mijn eigen gyn staat heel goed bekend en is een schat ook zijn associe, maar ofschoon ik eigen verantwoordelijkheid heb, heeft hij mij altijd geantwoord op mijn vraag ieder jaar bij het uitstrijkje of ik nog kindertjes kan krijgen, ja kan echt nog hoor, er zit nog genoeg...etc. en daar zit je dan, te laat is het nu....

Michaela, goed jezelf pamperen hoor!

Gigi, jouw baan komt echt, heus waar!!!

Mees, het gaat nu echt beginnen he meis, je bent nu heel dichtbij, wat geweldig!!!

Big hugs,

L.A. XXXX

-------------------------------

Dear girls,

Een vraagje -vergeef mij suffige onzekerheid-; had Dr. S een aantal vragen gestuurd, waaronder de uitslag van het bloed etc.

Krijg ik mail terug, "Aan jou gestuurd, veel plezier" ------> ik stel dus teveel vragen? Hij heeft zeker helemaal genoeg van mijn geval en vind het echt idioot dat ik nog naar een vorm van een strohalm zoek?

Desalniettemin heb ik nogmaals mail gestuurd met opmerking dat hij mij hopelijk niet kwalijk neemt dat ik zo veel vragen heb etc. Hoop dat hij dan wel "normaal" reageert...

Voorts snap ik niets meer van mijn lichaam....wel zin in sex gelukkig, (man is nu ivm zijn nwe baan altijd moe en geen zin...schiet ook echt op, maar hij is wel heel lief voor mij dat wel) en sinds een maand dikkere borsten (door de cyste?) en denkelijk komt dan de ovulatie doch geen cervixslijm zoals normaal het geval is...dan dus ook geen ovulatie? heb testen gedaan en geen piek te bekennen...vorige maand ook al geen ovulatie...wat een narigheid.

Big hug,

L.A.XXX

*ga straks de kinesiologe bellen hoor! heb wel eens gehoord dat nadat een dame alles "schoon had gemaakt" (nooit begrepen wat dat precies was) = vriendin van vriendin van mij, zij op haar 46e plotsklaps zwanger werd....O jongens, mijn lichaam doet het zeker niet meer? Ik kan het maar niet loslaten...

Geplaatst

Hey LA, dat 'dankie' is idd zo leuk. Een vriend van mij komt uit Z-A.

Ik begrijp dat antwoord niet van S. Schreed hij alleen dat? Uh?? Je kunt anders ook naar Irma mailen.

Die heeft meer tijd en kan rustig wat vragenaan hem.

Je gaat toch nu n poging doen of toch niet?

Gigi, leuk hoor, die verjaardag. Je lief is heel lief, hihi! Je werk klinkt druk maar wel pos. Heb je nog iets vd andere baan gehoord?

Michaela, al wat opgeknapt?

Gaat er maandagmorgen nog iemand naar DD? Zou leuk zijn, ff ketsen.

Kuzzz, mees

Geplaatst

Hi, hi,

L.A. wat een vreemde reactie van Dr S? Die begrijp ik niet helemaal? "Aan jou gestuurd, veel plezier?" Staan er geen antwoorden tussen van hem? Is dit de enige reactie? Wat gek?

Ik moest vandaag wel aan de bak omdat het mijn zorgdag was. En ook nog een afspraak bij de acupuncturiste en nog wat telefoontjes richting DD over die puregon. Het blijkt dat er wel 2 patronen op het recept stonden alleen heeft de apotheek dat niet gezien, dus maar een besteld. Ook hen vanmorgen gebeld. "Oh, dan moet ik al die recepten doorworstelen..." "Ja, en???" (wiens fout is het nou?). Dus hoop dat dit goed komt...en ik alle sop tijd heb. Voelde wel vandaag nog die hoofdpijn en ook zo licht in mijn hoofd dat ik nauwelijks de auto in durfde. Ik goed mezelf toegesproken om goed op het verkeer te letten en de naalden deden de rest. Op de terugweg was ik alweer meer geaard en was ik weer wat scherper. Het bakje capucino bij zwemles hielp volgens mij ook enorm. Heb natuurlijk nauwelijks iets gegeten de laatste dagen. Heb me verdiept in het mediteraan dieet, waar je sneller zwanger van schijnt te worden. Nou dan lust je ook niets meer hoor want alles wat lekker is (brood b.v.) schijnt dan weer niet zo gunstig te zijn. Afijn het verband moet je snappen....

Ik probeer morgen weer een halve dag te werken....rustig aan. Mijn acupuncturiste zei, dat mijn griepverschijnselen ook een bijwerking kunnen zijn van de neusspray in combinatie met de hormonen. Wie weet? Had nog gebeld om te vragen hoe lang ik die spray nog moest gebruiken maar heb niets meer gehoord???? Dus ik zal Dr S zo ook maar mailen.....

Vanochtend zat de naald er niet goed op dus raakte ik wat druppels menopur kwijt. Tja, als je niet zo scherp bent en lich tin je hoofd dan gebeurd zoiets...???

Mees, misschien moet ik maandag wel weer voor een meting? Hoe laat moet je dan kan ik daar alvast rekening mee houden. Afhankelijk van hoe die eerste meting gegaan is natuurlijk. Die is altijd veelzeggend vind ik.

Gigi, wat leuk dat je weer een klas gedraaid hebt. Dat is natuurlijk ook helemaal jou ding, toch? En vandaag naar de huishoudbeurs? En was het nog wat?

Geplaatst

Hi Michaela,

Ik moet om kwart voor 12. Zou leuk zijn als jij er ook bent!

Zou idd kunnen, die griepverschijnselen door alle medicijnen. Wat suf he, van de apotheek. Vergeten ze gewoon de 2e. En het gemak soms waarmee ze zeggen: o, ff niet gezien, maakt niet uit. Hallo!! we moeten wel op tijd die medicijnen spuiten! Duhh!

Ik hoop dat je erachter komt tot wanneer je de spray moet gebruiken. Bij mij is soms ook niet alles duidelijk, qua hoeveelheden en wanneer. Zou handiger zijn als ze dat soort dingen op papier zouden geven aan ons.

Nou meid, dat je maar mooie follikels of follikel aan het laten groeien bent. Spannend! We gaan best gelijk op. Leuk hoor.

Gigi, wacht je nog op ongi? Hoe was het vandaag op werk?

LA, heb je al wat gehoord? Zo vreemd, die mail.

Knuffel allemaal,

Mees

Geplaatst
Hi Michaela,

Ik moet om kwart voor 12. Zou leuk zijn als jij er ook bent!

Zou idd kunnen, die griepverschijnselen door alle medicijnen. Wat suf he, van de apotheek. Vergeten ze gewoon de 2e. En het gemak soms waarmee ze zeggen: o, ff niet gezien, maakt niet uit. Hallo!! we moeten wel op tijd die medicijnen spuiten! Duhh!

Ik hoop dat je erachter komt tot wanneer je de spray moet gebruiken. Bij mij is soms ook niet alles duidelijk, qua hoeveelheden en wanneer. Zou handiger zijn als ze dat soort dingen op papier zouden geven aan ons.

Nou meid, dat je maar mooie follikels of follikel aan het laten groeien bent. Spannend! We gaan best gelijk op. Leuk hoor.

Gigi, wacht je nog op ongi? Hoe was het vandaag op werk?

LA, heb je al wat gehoord? Zo vreemd, die mail.

Knuffel allemaal,

Mees

-------------------------------

Dear girls,

Had nog mail gestuurd naar Dr. S met cc aan Irma in de trant van: neem mij niet kwalijk als ik u nog vragen stel, maar het is allemaal al emotioneel en verdrietig genoeg en zou iig graag mijn lichaam willen begrijpen etc.

Enfin, toen antwoord: liever per telefoon en dat ik afspraak moet maken.

Nu, ik ga naar gyn bellen -is goede vriend van goed vriendinnetje van mij- en maak een afspraak met zijn collega denk ik (helaas heeft hij hernia) want ik voel mij zo naar eronder dwz met name de reactie van Dr. S vind ik toch niet echt professioneel.

Heb het idee dat nu ik een "hopeloos" geval ben en niet direct op zijn suggestie van ECD wil ingaan, en toch nog tot het gaatje probeer te gaan, Dr. S daar geen zin in heeft en er genoeg van heeft of zoiets...

Echt niet leuk....

Ben toch wel heel erg verdrietig, zit wel op werk, show must go on, maar raak aardig van het pad. Ga zo kinesiologe bellen.

Hugs,

L.A.

Geplaatst

Hey, L.A., ik lees het alweer......volgens mij ben je te veel bezig met de reactie van Dr S. NIET DOEN!!! Denk erom als jij nog iets wilt, mag jij het zeggen. Je bent geen hopeloos geval en ik zou met ook niet verdiepen in waarom je lijf nou zo doet. Wat weetje dan? Het lijf doet zoals die doet. En soms is er gewoon geen eisprong, dat hoort er allemaal bij. Maar laat je niet zo van de wijs brengen hoor, de wanhoop die wij bij jou voelen, voelt hij waarschijnlijk ook en daarom kwam hij wellicht met het voorstel van de ECD. Dat is dan toch weer oké van hem dat hij meedenkt? Alleen jullie koersen op natuurlijke zwangerschap of in ieder geval met jullie "materialen" en dan geeft Dr S daar zijn mening over m.b.t. jullie kansen. En dan nog is het aan jullie of jullie dan toch nog door willen gaan met een poging of niet. Jij bent de manager over jou leven. Onthoud dat L.A. en jij bepaalt wat je wilt en niet. En natuurlijk zijn er altijd mensen die weer een eigen mening hebben en je van de wijs proberen te brengen maar laat dat niet toe.

Sterkte ermee en misschien dat de kinesiologie wel iets opleverd?

Geplaatst
Hey, L.A., ik lees het alweer......volgens mij ben je te veel bezig met de reactie van Dr S. NIET DOEN!!! Denk erom als jij nog iets wilt, mag jij het zeggen. Je bent geen hopeloos geval en ik zou met ook niet verdiepen in waarom je lijf nou zo doet. Wat weetje dan? Het lijf doet zoals die doet. En soms is er gewoon geen eisprong, dat hoort er allemaal bij. Maar laat je niet zo van de wijs brengen hoor, de wanhoop die wij bij jou voelen, voelt hij waarschijnlijk ook en daarom kwam hij wellicht met het voorstel van de ECD. Dat is dan toch weer oké van hem dat hij meedenkt? Alleen jullie koersen op natuurlijke zwangerschap of in ieder geval met jullie "materialen" en dan geeft Dr S daar zijn mening over m.b.t. jullie kansen. En dan nog is het aan jullie of jullie dan toch nog door willen gaan met een poging of niet. Jij bent de manager over jou leven. Onthoud dat L.A. en jij bepaalt wat je wilt en niet. En natuurlijk zijn er altijd mensen die weer een eigen mening hebben en je van de wijs proberen te brengen maar laat dat niet toe.

Sterkte ermee en misschien dat de kinesiologie wel iets opleverd?

----------------------------------

Hi Michaela,

Wat lief van je - dank voor jouw reactie en dat terwijl je je zo grieperig voelt. Al wat beter? Go for it he!!!!

Ja, voel mij naar en hopelijk levert de kinesiologie iets op en het is waar wat je zegt: moet niet in de slachtoffer rol zitten in zoverre dat ik mij door opmerking van Dr. S van de wijs laat brengen. Het is een groot verdriet -en wie weet bestaat er nog een wondertje- maar zal er toch mee moeten leren leven. Eerst zorgen dat die stomme cyste weg is en wie weet is alles dan schoon van binnen en zijn er nog laatste stuiptrekkingen die voor een wondertje zorgen doch moet daar zeker niet op rekenen....

DANKIE DANKIE NOGMAALS!!!

Big hugs,

L.A.XX

Geplaatst

Hoi, hoi,

LA, ik sluit mij aan bij Michaela, kijk uit voor je gedachtes, je hebt ze, maar bent ze niet!!!!!!!! Niet voor anderen denken!!!!! Je kunt niet in Dr.S zijn hoofd kijken en weten wat hij dacht, denkt of gaat denken. Michaela heeft gelijk, jij bepaalt, niet hij of iemand anders. Ik denk echt dat je gebaat bent straks bij kinesilogie, dan kan je iets makkelijk bij jezelf blijven, ik gun het je. Het wil overigens niet zeggen dat de steken minder worden bij confrontatie, op mijn werk zijn zwangerschappen en bevallingen een soort rage....auw....maar ik kan het wat makkelijk achter mij laten en mij richten op iets anders, ik blijf minder hangen zeg maar.

Michaela, hopelijk is het een bijwerking van de medicijnen, klinkt logisch, niet prettig, allerminst zelfs, maar wellicht beter dan een bacteriële griep/koorts, het is zo spannend!!!! Ik wens je echt een goede oogst straks bij de punctie!!!

Mees, jij zit in de achtbaan.....nog even en je bent boven alwaar je gevoelsmatig rust hebt voor je de duikeling van het avontuur gaat maken!!!!!!

Ik ben maandag begonnen en het is werkelijk super leuk daar. Dinsdag dan HHB, gut....volgend jaar echt niet nog eens....hihi...je kan er een film over maken, wat een volk komt daar.....enfin, vandaag weer twee andere klassen gedraaid, was ook erg leuk. Ik wil liever donderdag het gesprek over een vervolg ja of nee, dan vrijdag, aangezien ik een crematie heb in Amsterdam om 12.30 uur.........

Gisteren werd ik gebeld door het bedrijf waar ik zo'n goed gesprek heb gehad......ik ben afgewezen, letterlijk met deze tekst: "We twijfelen niet aan je vaardigheden, competenties en we weten zeker dat je direct hier alle groepen zonder problemen zou draaien. als we aan de samenstelling van het team denken, dan vinden we dat je te zelfstandig en onafhankelijk bent voor dit team en we zijn bang dat het niet zal passen.".....eh......??????.......Ik heb slechts geantwoord met 'Oké, dank je wel voor je belletje, veel succes verder en fijne middag.' Dit is toch werkelijk te triest voor woorden. Je stelt dus de onzekerheden die leven onder je personeel boven de kwaliteit van de je bedrijf........enfin, na de kinesilogie e.d. is het werkelijk vuil water wat mijn deur voorbij gaat, want ik kan er niets mee.

Door omstandigheden komen de kinderen onverwacht een onbepaald aantal dagen bij ons, gezellig, ze mogen wat mij betreft permanent hier wonen.....we'll see....

Ik ben nu ik weer werk, nog actiever dames......hihi.......vandaag twee klassen gedraaid, boodschappen gehaald, naar het gemeentehuis, de honden een uur naar het bos, was gedraaid, was weg gevouwen, stof afgenomen, badkamer, keuken en toiletten schoongemaakt, gestofzuigd, planten water gegeven, eten gekookt, haren geverfd, dieren eten gegeven, getelefoneerd, mail beantwoord, nu jullie schrijven, dan een brief naar de NS opstellen, een document opzoeken ergens in een map en dan stort ik in mijn mandje.......wekker gaat tegenwoordig om 06.30 uur......gaap......:-)

Mees, nee, ik wacht niet op mijn menstruatie, ben ervan overtuigd dat die wel komt....hahaha, flauw....maar serieus, ik heb woensdag volgende week de uitgangsecho, mijn menstruatie verwacht ik het weekend erop, ik hoor woensdag of en wanneer ik kan beginnen met stimuleren.

Welterusten voor straks en tot schrijfs!!!!!!

Gigi

Geplaatst

He meiden,

Jullie topic is destijds verwijderd door een stomme fout van mij..

Jullie naam is nu nog zo ivm het andere topic.

Willen jullie de naam zo houden? Of moet ik hem aanpassen?

Als jullie het prima vinden zo, ook goed. Maar dat jullie weten dat het kan.

Groetjes

Geplaatst

Hey Kimmie,

Ah, dus jij hebt dat gedaan!:new_shocked: We zijn daar best verdrietig om :cry2:.Goed om je te spreken want we willen zo graag de oude berichten terug. Is dat nog mogelijk? Dat zouden we erg fijn vinden:clap2:, aangezien het veel 'historie' bevat.

In ieder geval bedankt voor dit bericht. Volgens mij vinden we het wel goed zo, qua naam, maar ik zal nog ff checken bij de andere meiden.

Wil je nog ff laten weten of die oude berichten nog ergens zijn? Dankjewel!

En succes met je forumwerk!

Groetjes, Mees

Ps. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het schiet al op!!

Geplaatst

Ja het is ook geen geheim hoor dat ik dat gedaan heb, heb hier via pb contact over gehad.

Er was toen ook iets met de server waardoor ik vele berichten moest verwijderen en waarschijnlijk is het daar mis gegaan.

Maar de server was toen nog niet zover dat er berichten terug gehaald konden worden. Dus nee helaas dat gaat niet lukken.

Groetjes Kim

Dank je wel, nog een week of 4!

Geplaatst

Hey meiden,

Hier alles goed. Nog braaf aan de ene pil per dag en n mamapil.

Wat mooi omschreven Gigi, van mijn avontuur!!

Ja, het gaat opschieten! Spannend allemaal. Er is iemand die ook naar Bernabeu is gegaan en maandag de tp had. Spannend om te volgen hoe het allemaal gaat. Nog even en dan mag ik, hopelijk!

Haha, dus je wacht niet op je menstruatie. Ja, kwam die maar niet he. En dan zwanger zijn. Maar woensdag ga je dus naar DD, voor de uitgangsecho. Doe je dat vóór je menstruatie? Ik had dat altijd pas na de menstruatie.

Voor jou gaat het ook opschieten zeg. Spannend!

Wat een rare reactie trouwens, van die 2e sollicitatie. Kun je idd niets mee. Lekker belangrijk. Zijn je niet waard. (Suf hoor, want normaal is zelfstandigheid en zelfvertrouwen een goed ding.)

Hihi, je klinkt zeker weer druk! En wat vroeg die wekker. Dan lig ik net!:happy7:

Michaela, hoe is het? Weet je al wanneer je naar DD gaat? Ik hoop zo dat je (een) mooie follikel(s) hebt! Ook zo spannend!

En precies wat Michaela en Gigi zeggen, LA. Houd de moed erin en doe zoveel mogelijk wat je zelf zou willen. Slim om verder te kijken, bij je eigen gynaecoloog. En niet opgeven he. Een klein kansje is genoeg. Kijk maar naar de zwangerenlijst op het andere topic.

Meiden, dikke knuffel,:alright:

Mees

Geplaatst

Hey meiden,

Vandaag weer begonnen met werken maar na de eerste afspraak toch maar weer richting huis. Ik denk dat die hoofdpijn echt een bijwerking is van de hormonen. En die houdt me nu al een paar dagen in toom. Ik had nog gemaild met Irma en Dr S of griep ook veroorzaakt kan worden door die spray maar zij zeggen van niet. Gek dat het wel die dag begonnen is toen ik begonnen was met de spray en vorige keer had ik ook een vervelende bijwerking, die zich later pas openbaarde.....Maar goed, it's part of the game.... ik was gisteren de hele ochtend afspraken aan het afbellen, dat ik ondertussen alweer aan het werk was en ondertussen ook wat opknapte. Na ja prima. Het kost je soms meer tijd om dingen af te bellen dan dat je uiteindelijk had gewerkt, maar goed. Verkoudheid is trouwens weer weg. Ik denk dat de acupunctuur dinsdag ook wel heeft geholpen. Ik voelde me lang zo zweverig niet meer....

's Middags nog een sneeuwvlok kostuum gemaakt voor zoonlief voor zijn verkleedfeest morgen.

Morgen de eerste meting. Ik vind dat best wel spannend omdat het ook zoveel zeggend is vaak de eerste FM. Dus ik heb alweer kriebels in mijn buik. Zal het? Zal het niet? Als er maar iets zit....dat is alweer hoopvoller dan de vorige keer toen er helemaal niets zat. Maar volgens mij gaat Dr S gewoon door hoor, want de keren daarvoor is hij nooit zo duidelijk geweest over het aantal follikels en de grootte.

Wasmachine is stuk dus ik kan helaas niet wassen. Had het graag gedaan. Maar dan nog hoor, haal ik je lijstje niet, hoor Gigi! Voor jou schiet het nu ook al lekker op. Het is snel woensdag. Spannend!!!! En ja van dat werk, goed hoor hoe je het naast je neer kunt leggen. Heeft de behandeling echt wel goed geholpen. Goede leerkrachten zijn schaars, vind ik zelf dus jammer dat ze de persoonlijke kwaliteiten niet laten prefaleren boven de teambelangen. Maar dat hebben ze bij ons ook eens niet gedaan en tjonge jonge, het werd een zooitje op de werkvloer en gelukkig is degene toen uiteindelijk weer vertrokken, ons achterlatend met een enorme achterstand aan werkzaamheden.....(Nou, niet dat jij dit had gedaan hoor, meer als voorbeeld dat teambelangen soms ook goed zijn of dat haar kwaliteiten toen scherper bekeken hadden moeten worden!!!) .Maar goed, dan moest het niet zo zijn en wel grappig dat je dan dus wel door die ander gebeld bent. En gelukkig dat je uit je andere ritme kunt komen. Is toch ook prettig. En ja, nu de kids er even bij...niets komt zelden alleen....

Mees, nee ik weet morgen pas wanneer ik voor de tweede meting naar DD moet, dus nog even spannend of het maandag wordt....komt steeds dichterbij voor jou, he? Spannend.......

Meiden we gaan voor vele goede follikels, oké!!!!:happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance:

Geplaatst
Hey meiden,

Vandaag weer begonnen met werken maar na de eerste afspraak toch maar weer richting huis. Ik denk dat die hoofdpijn echt een bijwerking is van de hormonen. En die houdt me nu al een paar dagen in toom. Ik had nog gemaild met Irma en Dr S of griep ook veroorzaakt kan worden door die spray maar zij zeggen van niet. Gek dat het wel die dag begonnen is toen ik begonnen was met de spray en vorige keer had ik ook een vervelende bijwerking, die zich later pas openbaarde.....Maar goed, it's part of the game.... ik was gisteren de hele ochtend afspraken aan het afbellen, dat ik ondertussen alweer aan het werk was en ondertussen ook wat opknapte. Na ja prima. Het kost je soms meer tijd om dingen af te bellen dan dat je uiteindelijk had gewerkt, maar goed. Verkoudheid is trouwens weer weg. Ik denk dat de acupunctuur dinsdag ook wel heeft geholpen. Ik voelde me lang zo zweverig niet meer....

's Middags nog een sneeuwvlok kostuum gemaakt voor zoonlief voor zijn verkleedfeest morgen.

Morgen de eerste meting. Ik vind dat best wel spannend omdat het ook zoveel zeggend is vaak de eerste FM. Dus ik heb alweer kriebels in mijn buik. Zal het? Zal het niet? Als er maar iets zit....dat is alweer hoopvoller dan de vorige keer toen er helemaal niets zat. Maar volgens mij gaat Dr S gewoon door hoor, want de keren daarvoor is hij nooit zo duidelijk geweest over het aantal follikels en de grootte.

Wasmachine is stuk dus ik kan helaas niet wassen. Had het graag gedaan. Maar dan nog hoor, haal ik je lijstje niet, hoor Gigi! Voor jou schiet het nu ook al lekker op. Het is snel woensdag. Spannend!!!! En ja van dat werk, goed hoor hoe je het naast je neer kunt leggen. Heeft de behandeling echt wel goed geholpen. Goede leerkrachten zijn schaars, vind ik zelf dus jammer dat ze de persoonlijke kwaliteiten niet laten prefaleren boven de teambelangen. Maar dat hebben ze bij ons ook eens niet gedaan en tjonge jonge, het werd een zooitje op de werkvloer en gelukkig is degene toen uiteindelijk weer vertrokken, ons achterlatend met een enorme achterstand aan werkzaamheden.....(Nou, niet dat jij dit had gedaan hoor, meer als voorbeeld dat teambelangen soms ook goed zijn of dat haar kwaliteiten toen scherper bekeken hadden moeten worden!!!) .Maar goed, dan moest het niet zo zijn en wel grappig dat je dan dus wel door die ander gebeld bent. En gelukkig dat je uit je andere ritme kunt komen. Is toch ook prettig. En ja, nu de kids er even bij...niets komt zelden alleen....

Mees, nee ik weet morgen pas wanneer ik voor de tweede meting naar DD moet, dus nog even spannend of het maandag wordt....komt steeds dichterbij voor jou, he? Spannend.......

Meiden we gaan voor vele goede follikels, oké!!!!:happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance::happydance:

--------------------------------------------------

Ha Michaela,

Vervelend dat je bijwerkingen hebt, of het is niet veroorzaakt door de spray: is het gewoon toeval dat het samen valt en als je dan nog jezelf extra pampert, dan voel je je vast gauw al beter!

Iig wil ik even zeggen dat ik aan je denk, dat ik jouw kriebels heel goed kan begrijpen, doch -zoals je mij eerder ook zei- probeer je beetje over te geven: het zal heus goed zijn en genoeg etc. en bovendien hoor ik ook vaak van mensen dat de follikels ook soms pas later bijgroeien etc. dus maak je maar niet teveel zorgen hoor!

En als ik een toverstafje had, zou ik het voor ons allemaal toveren!

Veel succes morgen!!!!

Big hugs,

L.A.XXX

Geplaatst

Hey meiden,

Michaela, hoe was je meting? Zo spannend!!! Snel laten weten he. Je bent vast moe na de lange reis heen en weer.

En ook nog s je wasmachine stuk. Zo onhandig!

Nou meid, ik duim dat het allemaal goed was vandaag!

LA, heel goed, lekker positief blijven. Komt goed!

Gigi, hoe is het? Hebben jullie nog steeds de kids? Wel gezellig he, dat ze wat langer over de vloer zijn. Samen met de doggies en katten. Gezellig.

Hier alles ok! Laatste dag 1 pil, vanaf morgen 2.

Knuffel, Mees

Geplaatst

Hi, hi,

Hij zag zes eitjes maar volgens hem waren die nog op vakantie. (We hadden het over de vakantiegangers en of ik die onderweg nog tegen was gekomen, dus vandaar dat hij dat grapje maakte). Die moeten dus nog gaan groeien en ik hoop dat ze er allemaal zin in hebben. En er niet slechts eentje gaat ontwikkelen. Het is in ieder geval meer dan de vorige keer toen was er helemaal niets bij de eerste meting. Dus ik was enorm opgelucht dat er in ieder geval iets zat. Nu moet ik dinsdag weer. Dus helaas niet samen met jou Mees, of met jou Gigi die op woensdag moet. Wat apart dat wij achter elkaar gaan en niet een dag die samen valt.

Toen ik er binnen kwam vanochtend was het hartstikke druk in de wachtkamer. Het bleek niet allemaal voor Dr S te zijn maar je krijgt dan zo'n vreemd gevoel dat je het liefst wilt roepen, 'Hallo ik wil ook' omdat je ergens bang bent dat je overgeslagen wordt door de menigte. Letterlijk verdrongen wordt....Kun je nagaan hoeveel mensen dit allemaal doen.....

Er wordt op 1 oktober door Freya een beurs georganiseerd op het gebied van (on)vruchtbaarheid. Het zal in Lunteren plaatsvinden. Misschien is dat iets om daar samen naar toe te gaan? Maar 1 oktober is nog ver weg en wie weet in welke fases wij dan zitten.....

Wasmachine heeft vriendlief weer gemaakt dus ik kan weer lekker wassen...

Zijn die pillen nu voor het opbouwen van het bms? Ben benieuwd hoe het maandag is. HIj heeft de mijne trouwens nog niet gemeten maar dat zou nu nog te vroeg zijn....

knuffels,

Geplaatst

Hey Michaela,

Hallo!!! Wat goed zeg! 6! Echt veel hoor! Dat is een heel goed begin! En nu maar lekker groeien met zn 6-en! (Leuk grapje van S trouwens :-) En wat een verschil met de vorige x. Toen niets en nu 6! Zo goed!

Ja, wat is het er soms druk he? Nou ja, wel een goed teken, want dan hebben veel mensen vertrouwen.

Hoe toevallig dat we allemaal achter elkaar naar DD gaan!

Goed idee hoor, wb Freya. Hopelijk allemaal met dikke buiken. (Zit al stiekum te denken aan ....nov. mama's.)

Ja, ik slik de medicijnen voor opbouw bms. Ik hoop dat het zich mooi ontwikkelt.

Bij jou zal hij vlg x er wel naar kijken. Gaat normaliter goed.

Nou meid, heeeeel veel groeisucces aan je 6 eitjes toegewenst!

Fijn dat je weer kunt wassen! Goeie vriend ;-)

Liefs, Mees

Geplaatst

Hoi, hoi,

Nou, bij kapotte apparaten weet ik nu wie ik moet bellen!!!!!!! :-)

Michaela, wat een super score!!!!!!!!! Dat met -10 verwachting helemaal super!!!!!!!!!!!! Wat goed hè dat je doorgezet hebt en toch nog een poging wilde wagen, kijk eens wat mooi, 6 eicellen!!! Voor LA denk ik direct, ook een inspiratie!!!

Ja, vorige keer moest ik inderdaad komen toen de menstruatie al begonnen was, nu ervoor, waarschijnlijk om te kijken of de pil eerst nodig is??? Geen idee hoor, ik hoor het woensdag wel. Spannend ja, ik kijk er best naar uit.

Mees, wat top, laatste dag pil!!! Wahoe, het 'echte' werk gaat nu snel beginnen!!!!!!!

Gisteren en vandaag extra druk door de kids, want na het werk snel naar huis en dan liefste aflossen en hij naar zijn werk, kinderen opvangen, koken, eten, kids in bad, gisteren moest ik beslist bij van ze, dus met zijn drieën in bad hihi en vandaag rare dag gehad, want eigenlijk had ik een crematie, maar omdat het drama zou zijn op het werk, toch maar gaan werken, liefste naar kantoor, zijn zus kwam oppassen en werd later afgelost door zijn neef, maar toen ik de klas draaide, zag ik op het rooster dat ik om 11.00 uur 2 tussenuren zou hebben en de laatste 2 uur maar 3 leerlingen had.....ik snel om 11.00 uur naar de directie en uitgelegd dat een collega die 3 leerlingen er wel bij wilde hebben, want als ik nu in de auto zou stappen, haalde ik de crematie nog om 12.30 uur in Amsterdam........gelukkig het mocht!! Snel nog even gehad over hoe het beviel, mij uitstekend en ik kreeg te horen dat zij meer dan tevreden zijn, ik was zomaar in het diepe gegooid en had alle klassen zonder problemen gedraaid....tja, vakvrouw hè....hahaha.....maar serieus, ik heb nu dus invalklus tot aan de zomervakantie. Helemaal blij!!! Volgende week dus betaald vakantie....zucht van verlichting.....top. In de tijd tussen nu en zomervakantie kijk ik wat er op mijn pad komt, vaste baan ergens, dan neem ik die, anders blijf ik gezellig op deze chaotische school, waar het door de chaos eigenlijk zo leuk is....met lieve leerlingen natuurlijk!!!

Om 11.20 uur dus snel naar Amsterdam gereden en parkeerkaart die bij het crematorium hoorde ingevuld met lippenstift, had geen pen....hihi...en kwam een kwartier later dan maar ik was er!!! De overledene was de vader van een oud klasgenootje/vriendinnetje, ik kende hem al vanaf mijn 8e, zij werden de beste vrienden van mijn ouders.....hard verlies, strijd tegen kanker verloren, te vroeg....op zijn verjaardag gestorven, dat wilde hij beslist halen, het is hem gelukt!!! Zo stoer!!!

Daarna snel naar huis, grote chaos in huis met allerlei mensen over de vloer, de oudste meegenomen naar de Jumbo, vegetarische rookworst gehaald en bio yoghurt voor het toetje, snel terug naar huis, honden uitgelaten, daarna iedereen de deur uit, liefste ook naar werk, even getelefoneerd, toen eten gekookt, samen met de kids gegeten, in bad gedaan, voorgelezen, zelf douche genomen, koffie gedronken en getelefoneerd met een vriendin die toentertijd een van mijn beste vriendinnen was, maar door vage dingen met ruzie beëindigd, voor het laatst elkaar gesproken in 2001??, was erg leuk, alsof we elkaar gewoon al die tijd hadden gesproken, we gaan eerdaags afspreken!

Iedereen een heel fijn weekend!!!!!!!!

Dikke knuffel van mij!!!!!!!

Geplaatst

Hey Gigi,

Je bent weer helemaal 'back'. Zo happy en druk! Gaaf hoor! En fijn dat je werk leuk is én dat je nog naar het afscheid kon. Top dat hij z'n verjaardag nog haalde! Idd heel stoer!

Ja, t gaat steeds dichterbij komen hè? Ben benieuwd maandag. En jij woensdag!

We gaan goed hoor!

Nou, jij moet nu ff relaxen....!

Xxx, mees

Geplaatst
Hey Gigi,

Je bent weer helemaal 'back'. Zo happy en druk! Gaaf hoor! En fijn dat je werk leuk is én dat je nog naar het afscheid kon. Top dat hij z'n verjaardag nog haalde! Idd heel stoer!

Ja, t gaat steeds dichterbij komen hè? Ben benieuwd maandag. En jij woensdag!

We gaan goed hoor!

Nou, jij moet nu ff relaxen....!

Xxx, mees

-------------------

Dear girls,

Iedereen heel veel succes met alle phasen waarin jullie zitten: Michaela met groei van de 6 potentielen, Mees natuurlijk maar dat komt vast goed! en Gigi ook een goede kans toch?! en geweldig van jouw baan, fantastisch gedaan!

Korte vraag:

zoals jullie weten ziet Dr S er weinig brood meer in en begrijp dat toch niet helemaal in zoverre dat mijn bloedwaarden volgens mijn eigen gynaecoloog niet slecht zijn (mijn eigen gyn is een aardige man maar moet eerlijk zeggen dat hij tot en met ongeveer nu altijd heeft geroepen dat een kindje krijgen nog makkelijk kan en bij een controle voor follikelmeting omdat echo-centrum geen plek had opeens zei dat ik het als het niet meer lukt, maar moet afsluiten...dus tja....).

Iig is mijn amh hoger -nu 0,25- en FSH stuk lager maar dat kan wisselen heb ik begrepen, nu 5.2 en was vorig jaar bij meting 12 of 15 dat weet ik niet meer. Nu een jaar DHEA geslikt, met tussenpozen toen het op was. Voorts de opmerking van Dr S: naar jou gestuurd, veel plezier, die ik toch niet echt professioneel vind. Begrijp dat het niet makkelijk is al die wanhopige vrouwen en dat ik veel vragen stel en dat hij niet kan toveren maar duidelijk is dat hij geen enkel vertrouwen heeft of wil hebben etc.

Voorts heb ik de kleine cyste en nu te vroeg -dag 18- ongesteld geworden dus word er allemaal niet blijer van en kan het soms toch ook echt niet loslaten....

Dus ik dacht: zal ik naar Dr. Marx een second opinion vragen of naar de kliniek van Vlok gaan van Tanja Emde die vroeger bij kliniek op de Ahnenweg zat.

Hebben jullie wellicht ook informatie vernomen via via?

Wat zouden jullie doen?

Dank voor meedenken,

Big hugs,

L.A.

Geplaatst

Hier een hele blije vogel ;-) !!!

Op de terugweg van DD en...mijn bms is heel mooi, zei 'S. Jéééeh! 3 mooie lagen en 8,8 dik.

Happy!!!

Xxx, Mees

Ps. Komt door al jullie goede wensen!!

(Ik krijg snel te horen hoe/wat/wanneer wb de vlg stap.)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden