Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mari nog veel sterkte trouwens, zit het net te lezen. Ik steek altijd even een kaarsje aan als ik zoiets lees. Bij deze brand hij nu ook voor jou en je naasten.

Liefs

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je wel dames voor jullie lieve reacties.

We staan zo machteloos en dat maakt het ook zo moeilijk.

Maar ja ze gaat nog genieten van de tijd die heeft zei ze en daar gaan we voor zorgen dat dat kan.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Ik hoop dat niemand het vervelend vind dat ik me hier bij voeg? Aangezien ik nog niet helemaal m'n weg weet hier. En dit leek me wel een gezellig clubje ;)

Mijnbaby, jij natuurlijk ook heel veel sterkte met je oom. Ook zo ontzettend naar. Zal vanavond voor jou ook een kaarsje branden.

Liefs

Geplaatst

Sandra welkom...

bedankt voor je reactie! lijkt me verschrikkelijk het hartje horen maar dan op de verkeerde plek...

Ik hoop dat jullie snel verblijd worden met een wondertje!

Geplaatst

@ Maris en Mijnbaby: heel veel sterkte. Het is een verschrikkelijke ziekte! Veel kracht voor nu en de komende tijden!

@ Sandra: welkom hier, schrijf lekker mee! Het is een flinke groep aan het worden. Gezellig. Dat is niet niks zeg, wat jullie hebben meegemaakt. Phoehee. Succes en sterkte ook!

Up-date van hier:

Nog steeds een knallende koppijn maar wel :goodnews:!

WE MOGEN VERDER!!:silly-woohoo:

We wachten nu op de brief met afspraken en recepten. 19.03.11 start ik weer met de pil.

:occasion16: Goofy!

Geplaatst

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

April:

Raba: misschien verder in april

Mari83: april verder met cryo's

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca half april?

April/Mei:

Ink: op wachtlijst, april/mei aan de beurt

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Even het lijstje tevoorschijn gehaald.

Heeft iedereen zich er al op gezet?

Geplaatst

Sandra tuurlijk mag je mee schrijven gezellig.

Goofy wat goed dat je verder kunt. Weet je al ongeveer dan wanneer de eerste spuit erin gaat?

Geplaatst

Zo Dan!!!Gister even geen tijd gehad te reageren en kijk eens wat er geschreven word.

Heb mijn kladblok er maar even bij gepakt ;)!

@Pamela,Wat is dit moeilijk he!!

Iedereen gaat hier op zijn eigen manier mee om.

Mijn beste vriend vertelde dat ze zwanger was 2 jaar geleden ook ongepland

want eigenlijk wilde ze nog een paar jaar wachten.

Ze heeft mij dit huilend verteld omdat wij toen al 3.5 jaar bezig waren.

We hebben samen zitten huilen thuis ook nog even.

Ik ben toen gaan denken dat mocht ik zelf geen kindje kunnen krijgen ik haar zwangerschap heel graag

mee wilde maken!!Dit vroeg ze mij!!Ik heb alles mee gemaakt.Het kindje reageerde onwijs op mij (als 1 van de weinige deed ie bij bijna niemand)

Achteraf ben ik zoblij dat wij dit zo samen hebben gedaan.

Hij is nu 2 en zon schat van een ventje!De band die ik met hem heb is heel bijzonder.

Maar kan me ook voorstellen dat je toch een soort jaloers word.Erg logisch!

Hier heb ik gelukkig geen last van gehad!!

Maar wil je wel heel veel sterkte wensen!

@Meezie,dank je wel.

Gelukkig heb ik je niet door de war gehaald met iemand anders.

Jeetje wat ben jij er op een aparte manier achter gekomen dat je zwanger was.

Wat moet dit vreselijk moeilijk zijn geweest!

De vreugde heb je niet gehad maar de teleurstelling en het verdriet heb je dubbel en dwars gekregen.

Hopelijk gaat het nu wat beter en kun je vol met positieve energie je behandeling in gaan!

@Maris,Dat is toch gek he dat ze elkaar allemaal zo tegen spreken??

Met de iui hoogde ik zelf mijn puregon ook wel eens stiekem op na een paar dagen.

En merkte ook echt wel dat ze dan ineens als een speer aan het groeien waren!

Wat goed om te lezen dat je vriend een nieuwe baan heeft!!

En is wel een verschil kwa reis tijd!!

Laat de bedrijfsfeestjes maar komen ;)!

Ik had je al in een ander topic heel erg veel sterkte gewenst!

Hoe is het nu ben je??

@Mijn Baby,Yes eindelijk ongi!!Op naar 25 April!

Denk dat dat bij iedereen anders is.Ik had op dag 15 mijn eisprong en 3 of 4 dagen later had ik mijn tp.

@Ink hele fijne vakantie!!En kom maar lekker vol positieve energie weer terug!!

En blijf maar fantaseren hoor!!na deze behandeling blijft het niet meer bij fantaseren ;)!

@Sandra,Welkom hier!!Kom maar gezellig mee schrijven hoor!!Dat vinden we

helemaal niet vervelend!! Hoe meer mensen hoe gezelliger toch!

Krijg je nog alle onderzoeken of heb je die al allemaal gehad?

Dus wanneer je kan en mag starten weet je nog niet?

Spannend hoor!! Ga je veel succes wensen!

@Liedje,Wat leuk dat je voor je zelf gaat beginnen!!Wat ga je doen?

Zo te lezen gaat het op je werk niet zo goed!!Succes daar!!

@Goofy!! Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooo blij voor jou!!!

Jammer dat je niet 2 weekjes wacht ;) maar dat is je vergeven hoor hihi.

Ik hobbel jou wel gewoon achterna!!Jij test positief als ik op het wachtbankje gaat zitten!

Zo kun je alle bankjes voor mij warm houden!! (wachtbankje en 12weken bankje!!)

Vanmorgen heb ik een afspraak gemaakt bij Medisch centrum kinderwens

waar wij de tp en de punctie hebben.

Nu wil ik wel eens weten hoe hun hier in staan.

Betreft 2 terug plaatsen en wat hun met de hormonen zouden doen bij mij.

Eventueel andere hormonen??

Volgende week vrijdag heb ik dat gesprek!!Helaas kunnen ze het mij dan nog niet gelijk vertellen.

Omdat het eerst nog in het team overlegt moet worden.

Maar goed als hun zeggen dat ik met de verse emmie maar 1 terug geplaatst mag krijgen

en met een cryo 2 dan ben ik er helemaal blij mee!!

In mijn ziekenhuis zal ik dat toch niet gaan bereiken!!

Liefs Bianca

Geplaatst
Maart:

Mijnbaby: 25 maart ( C10 echo) Eskimo TP.

April:

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

April/Mei:

Ink: op wachtlijst, april/mei aan de beurt

Mei:

Even het lijstje tevoorschijn gehaald.

Heeft iedereen zich er al op gezet?

Meiden 25 maart hebben we een echo.

Geplaatst

Bianca spannend meid... wij mochten ook geen 2 TP ( UMC utrecht) ik ben 27 nu en toen was ik 25... gelukkig zijn we wel zwanger geraakt, maar met 2 heb je natuurlijk meer kans en zeker met eskimootjes...

Geplaatst

Bianca heel goed dat je gebeld hebt ik zou het ook willen weten.

Met mij kon het beter ben een beetje raar te pas vandaag door al het slechte nieuws. Maar goed het besef is er nog niet echt dus het heeft tijd nodig.

Ik hoop alleen dat mijn tante de eerste verjaardag van haar kleinkind haalt in juni.

Mijn baby op naar de 25ste ik ben benieuwd.

Geplaatst

@ Mijn baby,Mag jij er bij de laatste behandeling ook niet twee terug?

Hopelijk ga je gelijk weer zwanger raken dat zou toch super zijn!!!

Heb je een uitgangs echo of wat voor echo heb je precies?

@Maris,Logisch zeg het is niet zomaar wat!Kan me voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent!

Geniet van de momenten die jullie nog samen hebben!!Het word een heftige periode maar probeer zoveel mogelijk mooie herinneren met elkaar te maken.

Geniet nog even van elkaar!!

Geplaatst

@ Bianca, Ik beloof je dat ik je bankje warm houd!!! Maar dames wil er niet alleen zitten hoor!! Kom allen bij me......

Goed dat je gebeld hebt! Hoop echt dat ze doen wat je het meeste wenst! Ik duim voor je, maar dat weet je wel. Ik kom gauw weer op hyves met een reactie hoor. Maar ik neem even pauze tot die kl&%$ migraine weg is. Mijn ogen zijn nog scheel van de migraine. Morgen weer aan de arbeid. (heb me vandaag ziek moeten melden, was echt niet te doen) Zit dan ook heel de dag achter de pc en met zo'n kop is dat niet lekker. Tot gauw, maar moest wel hier even reageren. (kan gewoon niet zonder jullie!!!!!!!)

@ Mijnbaby, voor jou schiet het ook al aardig op. Ik heb geen idee hoe het werkt met een cryo. Heb nog nooit een tp of emmy gehad. Alleen 15 prachtige eicellen en daar hield het feest op. Moet je bij een cryo TP ook med. gebruiken? Ben best een leek in de trajecten die er zijn. Ik ben echt alleen maar bekend met het lange protocol ivf/Icsi.

@ Maris, ik snap heel goed dat je je heel verdrietig voelt. Ik hoop zo dat je tante idd de bevalling mee mag maken. Sterkte hoor!!

Meiden, ik stop voor vandaag.

Weltruste en tot gauw!

-xxx-

Goofy

Geplaatst

@Mijn Baby spannend!!!Zal wel helemaal super zijn als het gewoon in 1x gaat lukken!

@Ai lieve Goof nog steeds last van Migraine!!Wat een ellende!

Eigenlijk moet je dan helemaal niet achter de pc gaan zitten!!Beetje goed voor jezelf zorgen hoor!

Hopelijk is het snel weer over!!En doe maar rustig aan hoor met reageren!!Ben al lichtelijk aan het afkicken ;)

We komen je allemaal volgen hoor op het wachtbankje!!

Dikke knuffel!!!

Geplaatst

zal ik me dan ook aanmelden?

wij gaan wanneer ik ga menstueren en dat is zo rond 19/20 maart starten met de 2 de poging naja extra kansje poging voor een brusje. wij hebben na onze 1ste poging 2 cryo's. en die worden dan hopelijk terug geplaatst. ik moet eerst beginnen met 2 pilletjes (waar ik de naam ffkes niet van weet) en dan mogen we na tussen de 10 en 13 dagen voor een echo. we hebben nog nooit eerder cryo's gehad.. ook niet bij de eerste 3 pogingen van onze zoon.

ik ga later wel even een beetje lezen hier, nu even lekker met manlief op de bank..

voor alle dames veel suc6!

liefs

Desiree

Geplaatst

Hee Dees,

Welkom hier!!

Hopelijk gaan de cryootjes je versteld doen staan!!

Dus begin april heb je als het goed is een tp!!spannend!!!

Genietse op de bank met man lief vanavond!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Dees welkom hier, ik was je ook al tegen gekomen op het wachtbankje van januari.

Ik zie in je handtekening dat de operatie van je zoontje goed is verlopen, super!! En dan nu hopen op een heel mooi cryotje!!!

Geplaatst

Sandra - tuurlijk mag je hier lekker mee schrijven. Sorry dat ik dat nog niet eerder had gezegd, maar was nog ff bezig met het vervelende nieuws van Maris, maar welkom dus ook voor jou hoor!

En Desiree - ook jij welkom hier. Gezellig hoor - er kan nog meer bij, er kan nog meer bij, en dan op naar mooie nieuwtjes!

Ik hou t weer ff bij n kort berichtje, want moet nog veel doen voor we zaterdag op vakantie gaan...

Dus meiden, als ik terug kom, hoop ik hier al wat mooie ontwikkelingen te lezen en dan schrijf ik weer lekker mee!!!

FF nog lijstje:

Maart:

Mijnbaby: 25 maart ( C10 echo) Eskimo TP.

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP

April:

Sandra - 20 april intake IVF

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Geplaatst

Groofy Ik hoef geen med alleen Pregnyl thats all echt heerlijk!! daarom alleen al vind ik het appeltje eitje....

Bianca ja het zo geweldig zijn als het in 1 lukt net als bij ons zoon was het meteen raak! maar we zijn wel realistisch..

gelukkig hebben we er 6 in de vriezer hopen dat er een goeie bij zit!

Dees we zullen misschien wel samen op de bank zitten!

Geplaatst

Meiden ik heb even jullie mening nodig!!

2 weken geleden werd ik benadert of ik ergens wilde gaan werken.

Zit momenteel thuis heb nog een ziektewet uitkering,Dit omdat mijn baas waar ik een 0 uren contract hebt mij een rot streek leverde met mijn miskraam.

Wilde dus een leuke baan gaan zoeken zolang ik mijn uitkering had.

Nu het volgende.2weken geleden op gesprek geweest zowel de baas als de manager waren erg positief.Maar er was nog een kandidaat.

Die was 5 jaar jonger en woonde daar vlak bij.Het was voor hun een moeilijke keuze.Het was bijna kop en munt.Uiteindelijk toch voor de ander gekozen.

De manager belde mij s avonds en heeft wel tig keer gezegd dat hij graag met mij samen wilde werken maar dat zijn baas het lastig vond en voor de ander koos.

Nu heef de manager 30 jaar ervaring en wilde het 2 weken aankijken dan mij bellen om te zeggen hoe het ging,

Nu belde hij mij vandaag op.Dat ze 3x gewerkt had en de 3de dag ziek naar huis was gegaan.De volgende dag melde ze zich ziek.

Nu heeft ze over 2 weken een week vrij omdat ze 8 uur per dag moet rijlessen.

Dus heeft hij met zijn baas overlegt ofdat ik die week niet even een paar dagen kon komen werken.

Zodat ze dan kunnen zien hoe ik werk of dat het klikt etc.Nu lijkt me dat hartstikke leuk.Maar hoe moet ik dit doen met mijn uitkering.

Nu weten ze niet van mijn uitkering.Die heb ik vanwege mijn miskraam.Weet zeker dat ze niet zitten te wachten op iemand die zwanger word/is dus heb het bewust stil gehouden.

Maar als ik nu een dagje daar ga werken hoe moet ik dit dan aan pakken.Zodra ze me die dag willen betalen (wit) krijg ik gelazer met het uwv.

Maar als ik dit tegen het bedrijf zeg denk ik dat ze alles willen weten.

Nu denk ik erover na om gewoon een dag te werken en dan maar te zeggen aan het einde van de dag als ze vragen over het uitbetalen dat ze maar een kado bon moeten geven ofzo van het tuincentrum waar het over gaat.Volgende punt was stel ik word aangenomen in mei is het topdrukte hoe moet ik dit dan voor elkaar krijgen met punctie etc.Zit zelf te denken dat ik even terug moet gaan rekenen hoelang het altijd duurde voor ik de punctie kreeg,en dan te zeggen zodra ik aangenomen word dat ik 10 dagen op vakantie ga.Want kan me moeilijk ziek melden 4 dagen.

Lastig en het lijkt me zon leuke baan.En als ik hem steeds hoor wilt hij me heel graag!!

Help!!Het is wederom een heel verhaal geworden maar weet niet wat ik nu moet doen doordat ik die uitkering heb en hoe ik de rest aan moet pakken!!

Maar dacht aangezien ik bijna met sommige van jullie op het forum woon ik vraag het gewoon is aan jullie ;)

Liefs Bianca

Geplaatst

Welkom weer nieuwe dame Dees.

Ik hoop voor jou dat de cryo goed ontdooit.

Ik ga ook voor cryo....duim me helemaal rot

Ik heb vandaag een kort berichtje geschreven.

Voel me vreselijk,kan het even niet uit leggen. Gewoon enorme dip denk ik. Alleen maar huilen hier...

Ik lees wel mee hoor.

Hoop dat ik ""vandaag"""beter opsta. In ieder geval lekker niksen. s avonds naar vrienden.

Ga maar weer eens slapen.

Bianca, even snel reactie( als uwv achteraf hoort dat je daar gewerkt heb kun je echt gezeik krijgen)Ik denk als je open kaart speelt dat je daar op proef mag komen. Dat stimuleren ze alleen maar. Denk ik. Ze willen je toch graag aan het werk hebben.

Mocht je daar een baan krijgen en geen vast contract, dan kan het natuurlijk zijn dat de werkgever op het moment dat je punctie hebt zegt/denkt van willen we verder met haar. Maar dat is op de zaken vooruit lopen.Zo niet dan meld jeje op dat moment gewoon ziek.

Ik denk dat je het met beide handen moet aangrijpen. Helemaal als je het leuk vind.

Succes ermee!!

Tot gauw allemaal en wat een gezellige boel hier.

Op naar alle dikke buiken!!

Lfs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden