Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha ja lijkt me niet prettig dat bloed maar gelukkig doen onze hondjes niks en kunnen zelfs mee het hok in

Welterusten

Bah niks aan mijn vriend gaat morgen een dag naar belgië met zijn vader dus ben ik de hele dag alleen maar ja gelukkig is het maar 1 dag

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

goofy ik was je al aan het zoeken...lukt nog niet.Ben te nieuwsgierig hahaha

Ik weet zelf dat ik mijn profiel heb afgesloten dus als je mijn naam in typt vind je niks!(vlgs mij)

Komt morgen wel, mijn ogen vallen bijna dicht..

xxxx

Geplaatst

Is goed meid!

Sterkte met het alleen zijn morgen.

En ik ga nu ook echt naar bed, hoe bedoel je verslavend! Hahahahhahaha

Weltrusttteeeeeee

Geplaatst

Marlijnne, ik denk dat ik de pagina te goed heb beveiligd. Ik kan mezelf nml ook niet vinden :happy3:.

Stuur me anders even je link van je hyvespagina via een pb-tje of je naam en woonplaats.

Dan vind ik je wel (hoop ik)!

Tot gauw!

XXXX

ps, ben ook nieuwsgierig hoor!

Geplaatst

Oeps, zie nu dat je geen pagina hebt.....(GOED LEZEN IS EEN VAK..:happy8:.)

Word tijd dat ik naar bed ga!

XXXXXXX

Geplaatst

Bianca en ik gaan deze week even een brief opstellen ;)

Zullen we anders een datum in juni prikken?

En Maris, laat jij nog even weten of het evt. lukt met die ruimte?

Haha, aan de hyves ( heb er zelf ook 1). Daarom leek ons een forumdag ook zo leuk... vooral voor de nieuwsgierigen haha...

Geplaatst

Ja inderdaad Jose het mag van mij wel in juni alleen in de week van 18 t/m 24 juni heb ik al 5 feesten haha.

Nee kijk maar ik zal wel eens bellen hoeveel mensen daar in kunnen en als er dan een datum is kan ik het misschien wel vast leggen.

Geplaatst

Hihi, wat een verhalen allemaal hier, wel heel gezellig.

Ik heb ook huisdieren, een overactieve/eigenwijze hond (duitse staander) en drie katten!!!! twee hele dikke huis tuin en keuken katers en een heel schriel boskatje.

Een meating klinkt heel leuk, maar ik vind dat ook wel heel spannend hoor!! Maar natuurlijk ben ik ook heel nieuwschierig ook voor een ivf moeder hyves pagina ben ik wel.

Nou ik ga nu even hardlopen met onze overactieve hond, zit al weer veelste lang achter de pc te zitten!!!

animal0019.gif

Geplaatst

Meezie ook al zo sportief. Hardlopen is niet wat voor mij alleen in het water met de waterearobic haha.

Dames ik heb het mailtje net naar mijn oom verstuurd over dat zaaltje hij heeft daar gewerkt en kan dus denk ik wel wat regelen.

Ik laat het weten als ik antwoord heb.

Fijne zondag nog ik ga zo even een dvdtje kijken. Hen gisteren de dvd de gelukkig huisvrouw gekregen van mijn zusje en aangezien ik toch alleen ben heb ik nu lekker de tijd haha.

Geplaatst

Wat gaaf van je, dat je een zaaltje wilt regelen!

Ik heb een pb-tje over hyves naar je gestuurd!

Ik was heel sportief maar ben in een flinke dip geraakt hiermee. Hoop het echt gauw weer op te pakken!

Maar alles op zijn tijd.

Vanavond de laatste pil erin.

Hoop zo dat er woensdag of donderdag weinig aanmeldingen zijn.

(ik val in herhaling maar ben ook zo zenuwachtig:laugh:)

Meiden, fijne dag verders en tot gauw!

Kus,

Goofy

Geplaatst

Heee Meiden!!!

Wat is er weer een hoop geschreven.

Vanmorgen met mijn beste vriendin haar zoontje en haar vriend en peet wezen ontbijten in Sassenheim!

Wat een leuk uitgebreid ontbijt voor weinig!!!!Een echte aan rader!!

Ze willen haar zoon heel graag een keertje laten slapen maar ze vind het heel moeilijk.Ze heeft het nog nooit eerder gedaan hem te laten slapen ergens.

Nu wilt ze hem heel graag bij mij brengen omdat ze mij hem echt toevertrouwd en dat goed voelt voor haar!Maar dan is ze bang dat ze haar moeder teleurstelt en dat wilt ze ook niet.

Haar zus zegt dat ze gewoon moet doen wat haar hart zegt maar dat is lastig.Ze vind het zo mooi om mij en haar zoontje samen te zien.

Hij vraagt zo vaak naar mij andere mensen noemt hij bianca ;) Etc.Ze zei is leuk als jij mama 2 bent hihi.Hoe sweet!!

Maar goed,betreft de meeting!!

Kom is op met datums!!Eerste weekend van Juni een optie of dat ook niet??

En hoe dan verder??dan hebben we een zaaltje en dan :D!?

Goed plan Jose!Nemen wij het voortouw!!En maris is bezig met een plek voor de meeting!

Leuk leuk leuk!!Benieuwd naar de reacties en de opkomst!

Eigenlijk moeten we een open gezichten boek maken ;)Op hyves dan hihi.

Ben ook benieuwd naar Goofy en Marlijnne ;)!!

Wauw Meezie wat kan jou hond snel rennen ;)!!Heb je lekker hardgelopen?

Nu lekker relaxen op de bank zeker?!!

Wat leuk zoveel diertjes!Wij hebben 2 honden 1 oldenglish bulldog en een franse bulldog 1 kater en een huistuin en keuken poes.

Ben ook wel benieuwd naar jou hyves dan whahaha.Gelukkig is iedereen dus even nieuwsschierig!!

Goofy!!Wat heerlijk je laatste pil!!Hopelijk is er geen wachtlijst en kun je gelijk starten!!!Eindelijk!!!!

Geplaatst

Hey Bianca,

Jij kan ook schrijven hoor! Hahahahaha.

Wat lief van je vriendin dat ze dat allemaal zegt! En wat een eer! Super!

Ik sta als hyves vriendje bij Maris, dus als je me uitnodigd dan accepteer ik je!

Ik weet niet zeker of jij de Bianca bent, met als profielfoto een vlinder.

Als achtergrond staan er 2 honden? Is dit jou pagina??

Het kan bijna niet missen denk ik, maar het zou toch wel erg raar zijn als ik de verkeerde Bianca uitnodig, hahahahaha.

Nou ik hoor of zie het wel. Ga nu even een bakkie doen. Ben al vanaf 11.00 uur achter de pc. Heb zowat vierkante ogen gekregen!

hahahahahha

Doei

Geplaatst

Grrrrrrrrr heel mijn lap tekst is weg!!!

Sorry goofy voor mijn lap tekst haha voor ik het weet staat de pagina vol!!

Ja vond het zo lief dat ze dat zei!!!

Ja dat ben ik idd!!

Ik zag jou en marlijnne ineens bij Mariska haar toegevoegde vrienden staan dus dacht ga ik ook maar eens even kijken ;)!!

Wat onwijs grappig!!

Jij hebt al een ivf-moeder hyves haha.

Heerlijke computer zondag dus!!!Het forum is toch niet verslavend???????

Geplaatst

Haha Goofy dat is de goede Bianca die andere is mijn zusje.

Ik kan me indenken dat je de kriebels hebt nu of jullie door kunnen van de week.

Wat als er geen plek is dan?

Bianca wat lief van je vriendin dat ze dat zegt en dat ze zo het vertrouwen in je heeft dat ze haar kindje liever een nachtje naar jou brengt dan haar eigen moeder lijkt me toch wel echt een heel groot compliment en dat zegt ook veel over hoe jij bent als persoon.

Tja en met die meeting is misschien 4 juni een idee ik heb net gekeken en de rest van juni kan ik niet haha hoezo druk en anders word het voor mij niet eerder als 16 juli.

Kijk maar als jullie liever een andere datum hebben is het ook niet erg hoor.

Meezie ik ben ook wel benieuwd haha.

Geplaatst

Zoooo, nu krijg ik het ook nog druk op hyves.

Echt geweldig om er gezichten erbij te zien!!

Vanaf 1100 achter de pc...whoohoooo

Wij waren even naar trendhopper.

groetjes

Geplaatst

Hoi Maris,

Nou als de meiden uit deze topic 4 juni goed vinden ben ik ook voor!!

Ik heb nog helemaal geen plannen in Juni!!

Ja toch ik vond het zo lief!!Zei is ook degene die wilt wachten met een tweede totdat ik weer aan het behandelen ben!!

Maar jij hangt ook een tijd achter de pc of niet Maris :P!!

Haha Marlijnne nu moet je dubbele berichten bij houden!!Heb je nog wat gekocht bij trendhopper??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden