Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee Meezie,

Klopt alleen vanwege mijn leeftijd!!Zon oneerlijk!!Leeftijd discriminatie vind ik dit!!!Vind dat ze het beleid wat moeten versoepelen als het de laatste behandeling is!!

Maar helaas!!

Ja bizar he die vrouw van 63!!Die was onder behandeling in Spanje ofzo he!!!Moet verboden worden hoor!!Is toch geen leeftijd meer voor een kind!

Heel heel veel plezier op jullie korte mini vakantie!!!Hoelang is het vliegen!?

En niet gluren hoor gewoon even genieten voor je het weet ben je weer terug en kun je heel veel komen gluren ;)

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

meezie goeie vakantie gewenst en ga maar lekker zonnen en een beetje tot rust komen.

Belachelijk van die vrouw van 63....

Bianca, ik vind het zo raar die verschillende regels. Even los van mijn situatie nu dat ze 1 tp adviseren,maar wij mochten zelf kiezen. Ze zeiden wel, omdat behandeling goed bij mij aanslaat(gelukkig) dat 1 wel genoeg kan zijn. Je voelt dan toch de druk van 3 vergoedingen. Wat ik eigenlijk wil zeggen dat ze bij ons niet moeilijk doen.

Geplaatst

lieve bianca

het werken is me heel goed bevallen,ik heb nergens last van,alleen dat ik heel erg nog vloei

ik heb ook geen zwangerschapsverschijnselen meer,dus hopelijk staat mijn hcg ook snel op nul,en mag ik met de eerst volgende menstruatie beginnen,maar dat is afwachten wat ze in het zh zeggen......ik voel me dus verder goed,vorige week totaal niet,ook het idee dat ik nog wat bij me had,werd er depri van.....

moest jij zolang wachten na je mk,vanwege endometriose.....ik las ergens dat je geen vertrouwen hebt in een verse poging,zo denk ik over cryo,s,maar we gaan er positief tegen aan...

heb je nog gelezen in dit topic dat friesland mooier is als limburg???? ik las dat je naar makkum op vakantie ging,ben je niet ver van mij af,kom ook uit het mooie friese land

liefs janine

Geplaatst

Grrrrrrrrr heel bericht en hij is foetsie!!Moeten ze eens iets op verzinnen dat je gewoon je bericht terug kunt halen vinden jullie ook niet?

@Marlijnne,Hoe is het nu met je?

In welk ziekenhuis ben jij onder behandeling??En krijg jij er de volgende keer maar 1 terug?

Ik vind dat alle ziekenhuizen gewoon de zelfde regels moeten hebben.

@Janine,Wat fijn dat je afleiding hebt gehad op je werk.

Heb je even je gedachte op 0 kunnen zetten!!

Mijn zwangerschapsverschijnselen waren na de miskraam ook verdwenen en binnen 2.5 week geloof ik was mijn hcg 2.

Vloei jij zo hevig joh??Ik had dat niet!Ook eigenlijk geen buikpijn na de miskraam.

We willen alles uit de laatste poging halen.

Dus adviseerde de artsen mij 3 maanden lucrin te gebruiken.

Zodat de endometriose tot rust kon komen.Omdat dit beter schijnt te zijn.

3 maanden vond ik erg lang dus hebben we er 2 van gemaakt.Tegenvaller was dat want ik wilde gelijk door maar helaas.

Krijg jij nog onderzoeken of heb je nog geen idee??

Oja dat had ik gelezen!!Vergeten te reageren geloof ik maar er word zoveel geschreven ;)!

Maar wij zijn echte Bos mensen en geen Water mensen!!

Maar volgens Jose is het met mooi weer erg leuk!!Dus ben benieuwd!

Zet de koffie maar klaar;)

Geplaatst
Hee Meezie,

Ja bizar he die vrouw van 63!!Die was onder behandeling in Spanje ofzo he!!!Moet verboden worden hoor!!Is toch geen leeftijd meer voor een kind!

Hey, ze was in italie geweest voor een eicel donor, en daar hebben ze geen leeftijdsgrens op ivf. Het is belachelijk. Arm schaapje, ze zal, zolang moeders nog leeft, moeten horen of dat die vrouw d'r oma is.

ik moet jullie echt elke keer nog even plaatsen hoor...wie vertelde nou wat? hihi, jullie schrijven ook zo lekker veel! Gezellig!!

vandaag was manlief z'n middelste kind jarig (ja hij heeft er nog 3) dus kreeg een smsje van stiefma. Gefeliciteerd en ja ik zou manlief ook wel willen smsen maar weet niet of hij dat op prijs stelt. Ik terug smsen, nee waarschijnlijk niet.

Ja en ik lijd er zo onder, en ik heb het zo moeilijk en ik weet niet wat ik fout gedaan heb....allemaal ik ik ik ik ik . Dus heb geantwoord, luister, ik zit er middenin. Ik wil deze situatie helemaal niet. manlief is klaar met jullie, ik niet. Als jullie Jamey willen zien, dan rij ik naar jullie, en dan blijft hij lekker een weekend. Jullie kunnen niet hierheen komen want jullie worden gelijk buiten gezet. Niet mijn keus, maar manlief is lekker dwars. Dussss.... hier had ik echt geen zin in vandaag. Jamey is ook ziek, ik begin ziek te worden...pfff...

Oh en goofy, ik ben er gewoon hoor 1-4. Ben de hele middag dan vrij ;) dus kan de hele middag kletsen whahaha

Geplaatst

Gelukkig, een pak van mijn hart! Er is toch iemand op 01.04 op het topic! THANXXXX!!! Voelde me eigenlijk al een beetje zielig en dat hoeft nu niet!!!! Hahahahahha

Er wordt idd veel geschreven hier! Kan het af en toe ook even niet meer bijhouden. Ook op de andere topic's wil je af en toe wat zetten en op hyves. Ik heb er een fulltime baan aan! hahahahahaha Maar oooo, wat vind ik het gezellig met jullie en ooooo wat ben ik verslaafd. Zelfs in de pauze van Grey's moest ik nog even gluren. Ik wilde Tabatha gaan kijken en dat is niet meer, ik was stiekumpies blij, kon ik weer op het forum.

Nou meiden, ik ga nu dan toch een eind breien aan dit verhaal.

Weltruste voor straks en tot morgen!!

XXX Goofy

Geplaatst

Bianca:

Ja meid ik kan het heel goed begrijpen dat je heel teleurgesteld bent.. UMC utrecht doen ze het ook niet.....

Maar meid je heb maar 1 goeie plakkertje nodig voor een zwangerschap... dus kop op! wij waren ook zwanger van 1 emmy...

Hopen dat het dit keer ook voor jullie raak is...

Geplaatst

Goofy je hebt al vrienden gemaakt voor 1 april;-)

Bianca , wij zijn onder behandeling in lukas ziekenhuis in Apeldoorn.

En alle tp gebeuren in Nijmegen!

De reden de volgende keer 1, omdat we het risico om een tweeling willen verkleinen. Niet dat het niet kan,maar met mijn voorgeschiedenis zou ik het niet meer aandurven!

Klinkt misschien raar,maar vind het best raar denk ik als ik straks 1 kindje heb. Ben er gezegend mee dus begrijp me niet verkeerd. Maar je bent helemaal ingesteld op 2.

Zo voelt dat.

mijnbaby jij zit dus al in het traject cryo tp. Doe je het met medicatie? Misschien heb je het al verteld...staat zoveel hier;-)spannend hoor!!

Moet morgen vroeg op, ga even oppassen op 2 kindjes van 3 en net 1. Vriendin heeft sollicitatie gesprek en kon niemand vinden en wilde mij niet belasten. Ik vind het best leuk. hihih hoop dat ze beetje lief zijn.

Weltrusten en tot morgen!!

Lfs

Geplaatst

@ Marlijjne

Dit word ons eerste zeker spannend..... we hoeven alleen Pregnyl te spuiten 1 keer verder niks... HEERLIJK! ik ben benieuwd of er een plakkertje bijzit..

Geplaatst

Hoi sandra,

Wat een rot situatie zeg.Hopelijk kunnen ze de strijdbijl snel begraven!

Hoe is het nu met jou ben je nog ziek geworden??

Wat las ik!!Kom je toch gezellig!!!Is iets langer als een uurtje voor je rijden als je woonplaats klopt!

Volgens mij zijn er 2 dames hier uit de topic waar je zogoed als langs rijd.

(weet het niet zeker hoor) Leuk leuk leuk heb je een smoesje om weg te gaan ;)

Vind je het niet leuk met de kids van je vriend?Althans maakte uit je berichtje op

dat je het fijn vind dan eens weg te gaan!!Je bent welkom!Leuk leuk leuk!

hihi Goofy!! Je bent ook zo grappig!!Plaats nog maar heel heel veel berichtjes!

Dat vinden wij ook allemaal erg gezellig en zo blijven wij ook verslaafd ;)

@Mijn baby,Thanks voor je peptalk ;)

Als ik cryootjes heb ben ik een stuk positiever denk ik hoor.

Omdat ik 2x een verse terug geplaatst heb gekregen en daar werd ik niet zwanger van!

1x een cryo terug en ik was zwanger!!

Ga zo hopen dat 1 van deze cryootjes van jou ook blijft plakken!!

Zou toch super zijn 2 kindjes uit 1 behandeling!!

@Marlijnne,Dacht misschien stap ik wel over naar een ander ziekenhuis maar die van jou is een beetje uit de richting ;)

Spannend hoor allemaal weer.Begrijp je gevoelens wel hoor!!

Op naar 1 heel mooi gezond kindje!!

Wat gezellig dat je strakkies op gaat passen!

Word vast en zeker erg gezellig!!

@Janine,Was ik weer vergeten ergens op te reageren ;)

De reden waarom ik meer vertrouwen heb in een cryo is omdat je dan geen gerommel aan je lijf heb!!

Geen hormonen helemaal niks puur natuur.De cryo was bij mij vele malen beter kwa kwaliteit!

En volgens mijn gyn is een cryo bijna net goed als een verse!

@Meezie heel veel succes daar in Egypte als je dit leest!!Geniet er van!!Heerlijk rond dobberen in het zwembad met 30 graden!! Hmmmmm jaloers!!!

Heerlijk zonnetje van morgen maar wat is het fris he!?

Vanmiddag ga ik richting Bussum.Ik ga mee spelen in het programma echt waar.

Te grappig gewoon!!Ben benieuwd of ik als laatste eindig ;)!

Maar goed ben der ff uit haha.

Geplaatst

hey bianca, ff snel want ben aan werk.

ik vind het heerlijk als de kids van mijn vriend komen, maar ddat zijn er 3! in de leeftijd van 3,5 tot 14. Manlief heeft 2 jaar geleden een openhartoperatie gehad en kan 4 kinderen alleen niet aan. Het zijn ook niet de rustigste. Dus als ze er zijn kan ik niet weg.

Veel plezier vanavond! Wanneer word het uitgezonden????

ik zal vanmiddag ff pb berichtje sturen met m'n gegevens. Nu weer druk!!

Ps marlijnne, ik snap helemaal je beslissing. je hebt best een klap ervan gehad denk ik. Logisch dat jullie nu het risico willen beperken. Knuffel voor jou!!

Mijn baby, spannend!! Vrijdag echo, ik hoop dat ze goed groeien!!

Geplaatst

Bianca veel plezier vanmiddag dat is zo leuk om bij te wonen zo´n programma. Ik ben nu 2 keer bij ik hou van Holland geweest ook erg leuk.

Jeetje Sandra wat heftig die operatie. Is hij verder wel weer hersteld dan?

Geplaatst

@Bianca1

Dit weekend gaan wij naar de Zwaluw hoeve( lekker ontspannen )

Vrijdag 1 april hebben wij een afspraak in het Bronovo ziekenhuis. ( spannend )

Geplaatst

@maris, hij is wel helemaal hersteld. Maar ze hebben bij de operatie een zenuw van een stemband door gesneden, waardoor hij al 2 jaar hees is. Hierdoor verbruikt hij heel veel energie en is hij snel moe. Daarom ligt hij meestal als de kids er zijn 's middags ff te slapen. Dus kan ik niet weg.

Het punt is ook nog eens dat de kids in lelystad en almere wonen en wij 200 km naar het zuiden. De moeders hebben geen rijbewijs dus het is aan ons om ze elke 2 weken te halen en te brengen. Manlief doet dat altijd, en dat betekend dat hij 4 uur in de auto zit. Dat kost ook enorm energie.

De operatie op zich is in zoverre gelukt, (lang verhaal wat ze nu gedaan hebben) maar hij heeft een donorhartklep nu en dat betekend dat hij elke 10 tot 15 jaar een nieuwe moet krijgen. Ik zal een kopie van het verhaal even hierop zetten. Het is wel een heel lang verhaal meiden.

Maandag 29 Maart.

Mischa vertrekt thuis om een nachtje in Amsterdam te gaan slapen omdat hij de volgende dag naar het AMC moet voor controle.

Dinsdag 30 Maart.

11 uur, Mischa belt me op om te zeggen dat het mis is. Hij mag niet meer uit het AMC weg.

Het "divice" wat 6 weken geleden is geplaatst is los geraakt en is in de aorta terecht gekomen. Het is blijven steken op een aftakking richting de hersenen.

Ik m'n moeder gebeld of ze naar huis kon komen om mijn klanten over te nemen en daarna Myra gebeld of ze met me mee kon naar Amsterdam omdat Mies natuurlijk met onze auto was en daar niks had.

Daar aangekomen horen we dat hij vrijdags een openhart operatie moet krijgen om het divice eruit te halen, daarbij doen ze gelijk een nieuwe hartklep plaatsen en de oorspronkelijke gaatjes in het hart dichten. Al met al een behoorlijke ingreep dus.

Ze zeggen na de operatie 2 dagen IC, 1 dag Medium Care (MC) en 2 weken verpleegafdeling. Daarna 6 tot 9 maanden thuis revalideren.

Terug thuis gekomen gelijk klanten gaan bellen van Cambridge. Ingrid (SCHAT!!!!) had aangeboden om de vrijdag voor me te werken.

Donderdag 2 April.

Jamey is gisteren ondergebracht bij Tante Karin (nog zo'n schat!!) en hij gaat zaterdag naar Oma en zondag naar Tante Leslie. Dat scheelt me een hele hoop zorgen, dan weet ik dat hij goed onder de pannen is.

Ik blijf tot zondag bij Ate en Francine (Mies z'n vader en reservemoeder), die wonen gelukkig in Amsterdam, nog geen 5 min van het AMC.

's Middags belde Mies dat de operatie niet doorgaat vrijdag omdat hij koorts had gekregen. Dus tot maandag wachten voor meer informatie omdat hij 48 uur koorts vrij moet zijn. Gelukkig bleek in het weekend dat het maar 1 piek is geweest. Dus wij gingen eigenlijk uit dat hij maandag of dinsdag naar de OK zou gaan.

Maandag 6 april.

Gesprekje met de arts over hoe nu verder.

Zij vertelde dat de operatie waarschijnlijk pas na pasen zou plaats vinden. Nou toen ontplofte ik even!!! Eerst met spoed opnemen en hem dan 2 weken laten liggen op een kamer. Dacht het niet.

Dinsdag 7 April.

's Morgens gelijk alle klanten gaan verzetten voor de vrijdag. De maandag was gelukkig vrij want dat was 2de paasdag.

Belt Mies: Schat ze hebben bloed afgenomen....

Nu doen ze dat max 48 uur voor de operatie...

Belt hij een uur later: Schat, het is morgen....

Ik als een razende weer alles verzetten natuurlijk. De hele week vrij, alleen vrijdag werken, klanten moeten toch eten hebben.

Van het verplegend personeel mocht ik bij hem op de kamer slapen die nacht, dat was erg lief en het heeft ons ook echt goed gedaan.

Woensdag 8 April.

De dag.

We werden om 7 uur gewekt, Mies moest douchen en een mooi schortje aan. Francine was er om half 8. Om kwart over 8 werd Mies gehaald om naar de verkoeverkamer te gaan. kwart voor 9 werd hij gehaald.

En toen begon voor ons het wachten. En wachten. En wachten.

3 uur niks, half 4 niks, 4 uur niks, half 5 niks... Ik heb nog nooit zoveel gerookt op een dag.

Kwart over 5 werden we door de chirurg gebeld. Alles was goed gegaan, het divice was verwijdert, die had wel de aorta beschadigd dus dat was vervangen door donorweefsel, de gaatjes waren gehecht en z'n hartklep was vervangen door een donorhartklep. Ze hadden wel de zenuw van de stembanden iets geraakt dus hij zou wat hees zijn als hij bijkwam. francine en ik zijn er gelijk naar toe gegaan. Was erg heftig om te zien. Ga ook niet in detail treden.

's Avonds belden ze dat hij wakker begon te worden.

Donderdag 9 April.

Mies is wakker zonder beademing. Praten gaat moeizaam. maar alles ziet er super uit.

ik ga 's avonds naar huis met een goed gevoel dat ik hem vrijdagavond op de MC zal zien.

Vrijdag 10 april.

Ik heb gebeld om 8 uur, en toen werd me verteld dat ze hem terug in slaap hadden moeten brengen omdat hij zoveel slijm had en hij het niet op kon hoesten en het ontzettend benauwd kreeg. Hij is tot Dinsdag in slaap gehouden.

Dinsdag 14 April.

Hij is met het wakker worden zich zo gaan versetten tegen de beademing dat ze hem hebben moeten vastbinden aan de polsen en hem terug in slaap hebben gebracht tot woensdag.

Woensdag 15 April en Donderdag 16 April.

Woensdag met kalmeringsmiddelen wakker gemaakt, dat hielp goed, praten kon niet ivm de beademing. Doordat hij zo versuft was kn hij zich niet goed duidelijk maken.

Donderdag ging erg goed, ben van 2 tot 8 bij hem geweest. Hij kon via het letterbord erg goed zeggen wat hij wilde, als had hij wel nog wat waanideeen van de morfine.

Om half 8 's avonds is z'n beademing eraf gegaan. Van een hoop niks naar een man in 2 tellen tijd. God wat was dat een omschakeling!!

Vrijdag 17 April.

Mies werd 's ochtend naar de MC gebracht. Iedereen in Jubelstemming!!!

's Middags met Paul en pascal en jamey even bij hem geweest. Ging allemaal super en de volgende dag zou hij in de stoel gezet worden door de fysio om te kijken of hij klaar was voor de gewone verpleegafdeling.

Zaterdag 18 April

Zwarte zaterdag.

Om 8 uur weer gebeld en alles was super. Goede nacht gehad en hij had om kleding gevraagd die ik om 11 uur kon komen brengen. Top nieuws!!!

Half 11. het ziekenhuis belde naar Ate, het ging niet goed en ze zouden zo terug bellen voor meer informatie.

Kwartier later belden ze op. Ze hebben Mies moeten reanimeren. Hij was voor Fysio in de stoel moeten gaan zitten en was niet goed geworden. Ze hebben er dagen naar gezocht wat de oorzaak was en eigenlijk weten ze het nog niet maar ze denken een combinatie van het gaan zitten en de hartmedicatie die hij kreeg.

Met spoed dus terug naar de IC en terug aan de beademing. Tot maandag geslapen.

Maandag 20 April.

Om half 3 terug wakker geworden en de beademing eraf, ik ben er de hele tijd bij gebleven. Alles verliep helemaal super. Pascal is nog bij hem geweest en Jamey ook.

Dinsdag 21 April.

Nog een dagje op de IC. gaat nog steeds super al zijn we wel bang natuurlijk.

Woensdag 22 April.

Op naar de MC. Rustig aan, maar de vooruitzichten zijn goed. Weer opnieuw gezeten en dat ging goed. Vla en yoghurt op en dat betekende dat de sonde voeding eruit mag.

Donderdag 23 April.

Op naar de verpleegafdeling. Kom ik aan met al de kleding en spullen is de zuster net aan't vertellen dat z'n buurman op de IC een ziekenhuisbacterie had en hij het mischien ook heeft. Dus op naar een eenpersoonskamer en in strikte isolatie.

Vrijdag 24 April.

Geen bacterie!!! Dus weg isolatie en hallo gang!!! Hij wilde graag naar beneden maar dat mocht nog niet.

Zaterdag 25 April.

Veel pijn, vrijdags iets te fanatiek geweest met de rollator. Rustig aan dus. Maar waarschijnlijk voor het einde van de maand naar huis!!! Dat is over 5 dagen!!!

Zondag 26 April.

De zaalarts komt. Wat hun betreft mag hij morgen naar huis!! Stonden we daar met onze bek vol tanden!

Maandag 27 April.

Naar huis!!!

Nog een laatste echo om echt te kijken of alles goed is. om half 3 het verlossende woord....Hij is vrij!!!

Een lange rit naar huis gehad maar om half 5 eindelijk zijn we thuis.

Nu nog een paar maandjes thuis revalideren en elke week naar lievensberg voor logopedie voor z'n stem.

Ik ben elke dag heen en weer gereden van Putte naar het AMC en weer terug. Het waren 4 heftige weken maar we zijn gelukkig weer samen. Dat is wat telt.

Maar het gaat dus wel nu...hihi. we zijn weer 3 jaar samen, maar hebben ons portie ongeluk al wel gehad deze jaren.

De operatie, niet zwanger worden, familieruzies, eigen zaak gestart waardoor bruiloft uitgesteld, oudste kind adhd en pddnos (14 jaar), middelste kind getest op agressieve gedragsstoornis (8 jaar) en is van overblijf afgezet en waarschijnlijk ook van bso en school, jongste kind is te intelligent, is 3,5 jaar maar loopt ongeveer 1, jaar vooruit, verveelt zich daardoor ontzettend en gaat enorm dwarsliggen (let wel, bij moeder, niet bij ons) en mijn zoontje heeft gelukkig niks!!! (afkloppen!!!!)

Nu is het onze beurt, de bruiloft, de zaak bestaat een jaar, hopelijk zwanger worden... Maar we zijn wel reuze gelukkig!!!!!

Geplaatst

@Sandra,O op die manier!!Ik dacht dat dan juist de kinderen bij jullie waren maar dat weekend er voor en er na natuurlijk!

Heftig zeg hoe is het nu met manlief?

Ik heb geen idee wanneer het uitgezonden word!!

Dat zal ik vanavond denk ik wel horen!

Ik heb je gegevens!;)

@Maris,Ik hou van holland is erg leuk!!Heb je nog prijzen gewonnen of zat je steeds bij de verliezers ;)!

Ik ben benieuwd wat het is!Had me gewoon opgegeven voor een aantal dingen en wist niet dat ik mee moest spelen.

Mijn buurvrouw gaat mee dus zit in haar uppie althans met onbekende in het publiek haha.

Hoe is het nu met jou???

@Pamela,HEERLIJK!!!Hopelijk is het dit weekend net zulk weer als nu!!Kun je ook lekker buiten zitten!Of is er in de zwaluwhoeve geen buiten?

Ben er nog nooit geweest ga eigenlijk altijd naar Elysium in bleiswijk erg mooi!

Ga er lekker van genieten samen!!

Jou afspraak gaat nu ook al opschieten!!Spannend!!!

Hier vanmiddag lekker in de tuin gerommeld!! Althans de rot klusjes gedaan!!!Mijn buren hebben klimop en groeit over mijn schutting heen hele tuin zit vol.

Gras groeit tussen mijn stenen.Dus was alles aan het verwijderen begon ook mijn rot buurman nog te praten haha.Allemaal rot klusjes maar het weer maakte een hoop goed!!

Ben nog net niet in mijn bikini in de tuin gaan liggen haha want de meter in de tuin gaf 25 graden aan!!!!Heerlijk een tuin op het zuiden en windstil!!!

Geplaatst

Wauw sandra wat een verhaal!!Dat waren zeker heftige weken als ik dit zo lees.

En als dan het enige is dat hij zo nu en dan even rustig moet gaan liggen.

Is dit toch super hoe hij er vanaf is gekomen!!

Wanneer gaan jullie trouwen??Een liefdes baby komt er hoor ;)!

Het geluk gaat jullie nu toe lachen!!!

En samen gelukkig zijn is het aller belangrijkste!!!

Geplaatst

heftig sandra het verhaal....

Gelukkig zijn samen is heel belangrijk. Ik hoop dat nu al jou dromen uitkomen!!

Bianca hoe was het bij de opnames?

Pamela heerlijk dat je zo snel al gaat. Ik ben afgelopen weekend hier bij ons in de buurt bij de veluwse bron geweest. Ook lekker buiten genieten van het zonnetje!!

Lfs

Geplaatst

en bianca?? Heb je iedereen weg gespeeld????? hihi

wij gaan 15-7 trouwen. Dus ben volop met de voorbereidingen bezig. Ook erg leuk!

thx marlijnne, vor jou hetzelfde!, een mooi wondertje voor jullie saampjes!

Geplaatst

Jeetje Sandra wat een verhaal. Gelukkig is op zijn stembanden na alles goed gekomen en hoeft hij alleen maar af en toe te rusten.

Wat zal dat voor jou ook heftig geweest zijn.

Maar dat kindje bruiloft enz gaat allemaal komen hoor.

Wat voor een bedrijf hebben jullie?

Bianca veel plezier.

Ja we hebben de eerste keer bij ´ik hou van Holland´ gewonnen en je raad het nooit maar het was een delfs blauwe wcbril met closetrol houder en wcborstel haha de laatste keer hebben we niet gewonnen maar vond het niet zo erg want dat was een automatische asperger schiller en ik lust toch geen asperges haha Die aflevering komt er trouwens 9 april op dus misschien herkent iemand mij ik zit in het oranje vak bij Guus meeuwis.

Pamela geniet ervan ik vind dat ook altijd heerlijk.

Marlijnne hoe gaat het nu met jou?

Ik had net ook al in het andere topic geschreven dat ik langs Apeldoorn rij als ik naar Utrecht ga dus kan ik je zo oppikken.

Geplaatst

hey maris, ja was zeker heavy, maar gelukkig alles in orde op z'n stembanden na dan. nu heeft hij een zwoele stem zeg ik altijd maar hihi.

Grappig zeg die wc set! heb je hem ook in gebruik??? Is het wat met ons Guusje? Doet hij het een beetje leuk??

Ik ben dieetadviseuse. Ik werk als Cambridge Consulente. ooit van gehoord?? Henk-Jan Smits is er toen heel veel mee afgevallen vorig jaar voor de finale van popstars geloof ik. Hij is toen 16 kilo kwijt geraakt.

Ik doe het werk al 4 jaar, ben begonnen bij mijn ouders in de zaak, 20 km verderop en toen kreeg ik vorig jaar de mogelijkheid om m'n eigen zaak in BoZ te beginnen en ik ben 14 april vorig jaar open gegaan! Het bevalt me super, ik werk heel veel, maar het werk geeft voldoening omdat iedereen altijd blij is!

Wat doen jullie eigenlijk allemaal voor werk??

Geplaatst

Hey meiden,

Hier even kort, ben erg moe dus ff rustig aan vanaaf!

@ Sandra, phoehee, wat een verhaal. Gelukkig gaat het nu goed op de heesheid na. Zoiets kost 10 jaar van je leven. phoehee. Met kippevel je verhaal gelezen.

@ Bianca, ik ken dat progamma niet. Wel even laten weten wanneer het wordt uitgezonden en welke zender ajb? Enne, mag ik een handtekening op 11.06.11. (leuke datum trouwens!) Je bent dan een bekende nederlander!!!!!

Leuk hoor hoe iedereen elkaar opzoekt om te carpoulen e.d. Ik heb geloof ik al 2 maatjes om mee op te rijden!! Dus grote (heel grote) kans dat ik dan ook maar kom!!!!!!! Maar laat het je nog weten hoor!

@ Maris, leuk Ik hou van Holland. Ik ga kijken!!!! (mag ik van jou dan ook een handtekening) Jeetje, wat leuk, allemaal bekende nederlanders in mijn vriendenkring!!!!!!!!

@ All, fijne avond en tot gauw weer!

Geplaatst

Haha Goofy jij mag een handtekening hoor maar ben nog niet bekend hoor gelukkig haha.

Sandra ja ik ken het ik had het graag willen doen dat dieet maar ik vind het te duur omdat we de behandelingen zelf moeten gaan betalen wil ik liever het geld daarvoor bewaren. Ik wil wel heel erg graag een kilo of 25 tot 30 afvallen maar ja gaat nog niet heel erg hard.

Ik ben bloemist in een heel erg groot tuincentrum.

Geplaatst

Goofy, ik had ook geen keus van jou, dus je komt maar!!!! ;)

En 10 jaar?? wat dacht je van 50? Elke dag, 4 weken lang 400 km per dag rijden om maar bij je vent te kunnen zijn en dan ook nog elke dag werken want je klanten moeten toch hun eten hebben. Nooit meer ;)

Maris, het is idd niet goedkoop. 30 tot 60 euro inde week afhankelijk van het programma wat je gaat doen. Je valt er wel goed vanaf, maar ik snap heel goed dat je andere prioriteiten hebt! Zou ik ook direct voor kiezen!!

Mijn ouders zijn er allebei 30 kilo mee afgevallen op 12 weken. omgerekend heeft het dieet hun dan 600 euro per persoon gekost op 3 maanden tijd. das 200 euro per maand.

Een hoop geld als je het niet kan missen. Maar omdat zij ht samen deden hoefde er geen boodschappen meer gedaan te worden. Dus uiteindelijk koste het 400 per maand. Dat was ook wat ze normaal aan eten uitgaven.

Ik heb het gratis gedaan omdat mijn ouders toen al consulent waren..lekker makkelijk!! Ben er 16 kilo mee afgevallen op 9 weken. Helaas door alle stress zin er 10 weer bijgekomen de afgelopen 3 jaar.

Dus ik ben ook weer begonnen, vandaar die ticker onderaan...donderdagochtend weer ff wegen.

Dat hele grote tuincentrum? is dat ook een bekend tuincentrum of gewoon plaatselijk??

Maar leuk hoor bloemist, ik dacht idd ergens te lezen dat je ook workshops gaf? Erg leuk! Ik ben zo non-creatief als maar zijn kan!! Ik koop het altijd kan en klaar hihi. Slecht he!

Kan jij niet wat leuks regelen voor bloemen voor mijn bruiloft? hihi workshop corsages maken whahahaha

Geplaatst

He meiden,

sandra best sexy een zwoele stem hihiih. Wat leuk dat je nu helemaal voor jezelf werkt.

Ik werk in de verpleging!!

Ik wil wel horen bianca wanneer je op tv bent.

Maris ik zou het heel fijn vinden. Ik vind rijden heerlijk en geen probleem,maar mocht ik zwanger zijn krijg ik een aangepast programma. Ik weet niet of het de 1e maande al ingaat. Maar dan ga ik mij officieel opgeven. Zat namelijk nog beetje te twijfelen.

Waar woon jij dan?

Goofy doe jij maar lekker rustig aan. Je hebt in ieder geval nog even iets van je laten horen. Anders zou ik me al zorgen gaan maken;-)

Fijne avond allemaal!

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden