Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kom toch nog even mijn forumvriendinnentjes gedag zeggen voordat ik mijn bed induik!:happy:

Sandra, ik ben doktersassisente in een ziekenhuis. Enne ik ben echt voor 95 % zeker dat ik kom. Moet gewoon nog even armslag houden. Maar een carpoule-afspraak heb ik al en daar ben ik heeeeelllll blij meeeeee!!!!!:happydance:

Marlijnne, leuke foto op hyves! En maak je om mij maar geen zorgen hoor! Hahahahhahaha.

Ik wil ook wel mee doen met dat dieet maar heb ook het geld niet. Ik ben maandag met Sonja Bakker begonnen. Ben daar al eens flink mee afgevallen. Meer dan 15 jaar geleden ben ik 30 kg afgevallen (zonder dieet, gewoon opletten met eten en stoppen met de cola). Ben van 106 kg bij een lengte van 1.73 naar 76 kg gegaan. Nu weeg ik 83.1 kg bij diezelfde lengte, hahahaha, dat is niet veranderd! Zou zo graag 73 kg wegen. Maar eerst maar een spuiten (junkie) en zwanger zijn (PLEASE) en dan zien we wel weer verder qua lijnen. Nu wel aan het Sonja Bakkeren omdat ik vorige keer 7 kg was aangekomen van het spuiten. Wat ruimte maken voor de evt kg's die mogelijk komen

Nou meiden, ik ga nu mijn bed in!

Tot morgen en knuf!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

gezellig goofy!! En wauw!! 30 kilo op eigen houtje, dat is fantastisch!!! Idd heb ik ook veel meiden hier die hormonen spuiten (of oudere dames in de overgang) je komt er wel wat van aan, daarom ben ik ook gewoon weer begonnen. Heel slim van je!

Leuk hoor doktersassistente! (welke afdeling?)

En marlijnne, in de verpleging? Heb ik ook nog een blauwe maandag gedaan. Toen stond ik op neurologie. maar was echt te zwaar voor mij, ik was 16/17 jaar en stond op de zwaarste afdeling zonder ook maar iets van levenservaring. Dus ben ik helaas mee gestopt. Op welke afdeling sta jij?

Is er ok nog hyves? Meiden jullie kletsen wat af!!!! whahaha

Geplaatst

Wij hebben inderdaad allemaal hyves dus als je je link even in een pbtje stuurt zal ik je uitnodigen.

Zo dat is wel heel erg veel geld ja. Nee dat is mij te duur ookal helpt het wel.

Er word zeker ook niks van vergoed of niet?

Tja een bekend tuincentrum ik weet het eigenlijk niet er is er maar 1 van. Niet zoals de intratuin dat er zoveel van zijn maar hij is wel 50,000 vierkante meter dus ik denk wel dat het een van de grootste is van Nederland. Het ligt aan de Duitse grens dus het is heel erg populair onder de Duitsers.

Marlijnne is geen probleem mijn woonplaats staat wel op mijn hyves (sorry wil het niet zo open en bloot hier op het forum zetten) zo komen we ook allebei niet zo alleen binnen haha.

Kan alleen zijn dat mijn moeder er ook bij is want die wou dan even naar mijn oma die daar in de buurt woont (daar komen we niet zo vaak en nu had ze mooi een reisgenootje om te gaan) als je dat niet erg vind tenminste.

Goofy jeetje 30kg wat knap dat je dat er zo af hebt gekregen. Hoelang heb je daar over gedaan?

Ik heb er nu 5kg af in een week of 7 dus dat vond ik wel knap van mezelf maar er moet nog zoveel meer af jammer genoeg.

Welterusten allemaal ik kan me ogen niet meer open houden.

Geplaatst

Sandra, Bianca is de almachtige beheerder van de forumgenootjes pagina van hyves! Vraag haar om de link en je vind ons allemaal!!!!!

Stuur mij anders ook ff een pbtje met jou link en ik zal je uitnodigen.

Ik heb 2 jaar over die 30 kg gedaan. Rustig aan, is beter dan ineens heel veel. Ik ben door de stress enzo wel wat aangekomen maar dat gaat er ooit ook wel weer vanaf.

Nou meiden, nu ga ik echt naar bed.............

xxxxxxxxxx

o ja, ik wil mijn woonplaats ook anoniem houden en zeker ook mijn naam op het forum. ( op Hyves ben ik vrijer, is alleen een hyves voor mijn forumvriendinnen)

Sandra ik heb je in het forumdag topic een berichtje gestuurd over jou 2de route, als dat door zou gaan laat ik weten waar ik woon, goed?

Geplaatst

Jemig meiden!!Kunnen jullie niet even wachten met schrijven totdat ik achter mijn laptop zit??

Er is zooooooooooo veel geschreven pak mijn kladblok er maar weer eens bij ;)

@Marlijnne,De opnames waren erg leuk!!

Goh wat zijn die ruben en tijl toch grappig!!

De vragen gingen echt nergens over dus heb niks gewonnen!

Het is puur gokken.9 april word het uitgezonden!

Ik ben heel vaak gefilmd :( Dus ben benieuwd!

@Sandra,Dat schiet al op dus!!! Houden jullie het klein of toch een groot feest?

Vertel ben erg nieuwsgierig ;)

@Maris,Ik zou daar ook wel een keer heen willen erg grappig!

Dus als je nog eens gaat denk dan aan mij!! Hint hint hint ;)

Handig een wc bril die had je vast nog niet ;)

Asperge schiller kun je toch ook voor je aardappels gebruiken!!

Grappig!De uitzending waar ik in mee speelt komt ook 9 april!!

Zit op de 3de rij met lang haar en een blauw truitje met korte mauw.

We zien elkaar wel verschijnen op tv!!

@Goofy,Kom op met je aanmelding ;) Volgens mij had je die nog niet gestuurd he!!

Je bent er gewoon bij!! Het word op rtl 4 uitgezonden op zaterdag avond.

Ik had het ook nog nooit gezien maar is wel grappig!Ben je weer zo moe?

Hoe komt dat steeds??Je zit nog niet aan de prik toch?

En waar wil jij die handtekening hebben :P!!Je kan er zelfs 2 krijgen haha

Pillen en spuiten goof ik ga er wel wat van denken hoor!!

Moet zo onwijs lachen om je!!Eerst dat je gaat slapen dan dat je toch nog even komt kijken

en dat je weer gaat en een uur later ben je er weer hahaha!!

Ik ga ook lekker me mandje in!!

Ben bek af!!

Geplaatst

whahaha, das grappig! Dan komen jullie achter elkaar op tv! Eerst ik hou van holland en daarna echt waar! allebei op 9 april!!

Jammer dat je niks gewonnen hebt!! Anders hadden we nog kunnen zeggen dat we een rijke bn-er kennen! :laugh:

Goof, je hebt groot gelijk hoor dat je alles stil wilt houden! Niet iedereen hoeft alles te weten. Bij mij weten heel veel mensen het nu ineens doordat ik ineens met spoed geopereerd ben. Mijn ouders hebben mijn praktijk opgevangen en gewoon alles eerlijk verteld. Vond ik ook niet erg, dan hoefde ik niet alles meer uit te leggen.

Ook is het handig omdat als ik straks foto's moet maken en punctie en tp dat ik dan iedereen kan inlichten en extra spullen mee kan geven voor als ik ineens moet afbellen omdat ik naar zkh moet.

Is goed meid, ik hou de 2de route gereserveerd voor je!!

Bianca, we trouwen om 12 uur, daarna gaan wij met de kids foto's maken en de gasten gaan naar mijn ouders voor soep met brood. Als wij terug komen doen we bruidstaart en champagne.

Daarna gaan we lekker bbq-en bij de feestzaal en daarna lekker feesten met ongeveer 90 man! Maar het is zomervakantie dus ik vermoed dat er een aantal zullen afvallen. Geeft niet, hoe kleiner hoe liever! Eerst zouden wse geen feest geven, maar gewoon een bbq voor 30 man in onze tuin doen. Maar m'n ouders wilden het feest wel betalen. Nou vooruit dan maar! Ik offer me wel weer op!! :laugh:

Geplaatst

Welkom terug Bianca, hahahhaha. Ja joh, ik ben een echte junk!! Pilletjes tegen de computerverslaving en migraine, spuiten voor de eicellen. Enne die handtekening, ja, die wil ik op..............................mijn schouderblad! Hahahahahhahaha.

Leuk dat jullie beide op 09.04.11 worden uitgezonden. Heb ik een forumavond op tv!!!

Sandra, ik zal Tweety nog even een pbtje sturen of zij mijn plannetje om met jou mee te rijden goed vindt. Wel fijn dat jullie allemaal zo makkelijk zijn!!! En thanx voor de reservering van de stoel voorin alvast!

O ja, Bianca ik vergeet me niet aan te melden hoor! Maar hou nog even armslag! (ben een beetje een neuroot.....)

Leuk, trouwen, mijn vriend wil niet..... maar mij lijkt het wel wat. Ik ben nu op hem aan het inpraten. Als we zwanger zijn gaan we trouwn, PUNT. nou maar hopen dat hij erin trapt. hahahahahhahahaha.

Nou meiden, ik ga even poetsen. En straks even een bakje koffie drinken in de tuin. Wat een parchtig weertje! Deze winterdipper is er heel erg blij mee!!!!!!!!!!!!

Tot vanavond misschien, weet het niet zeker. Mijn moeder komt eten en die kan nogal plakken. Dus waarschijnlijk gelijk als ze weg gaat mijn bed in. En o ja, nog iets vrijdagavond ben ik er ook niet!!! Maar zal dat van het weekend wel goed maken!!!!

Groetjes en tot gauwwwiiieee

Geplaatst

Sandra wat leuk dat trouwen ik wil ook wel maar ik heb net als Goofy ook een vriend wat niet wil haha.

Tusele welkom hier en succes

Bianca haha wat leuk ook 9 april haha jammer dat je niet gewonnen hebt.

Ik ga zeker kijken.

Haha Goofy ik ben er vrijdag avond ook niet is de trouwdag van mijn schoonouders en daar moeten we wel even heen.

Vanavond ben ik wta later want ik heb avond wake.

Fijne middag allemaal geniet van het mooie weer want ik moet gewoon werken haha

Geplaatst

5 kilo op 7 weken is toch super! Zeker als je het op eigen houtje doet!! Haastige spoed is zelden goed zeggen ze wel eens hahaha

Jeetje, 50.000 vierkante meter!! Kom ik aan met m'n 75 hahaha

Zal ff pbtje sturen als ik m;n link weet te vinden hihi

Welkom Tusele! Veel succes met hopelijk spoedig een kleintje!!!!

Goofy, heb je ook gezegd wanneer je wilt trouwen??? Want zo kan hij nog zeggen dat kan ook over 5 jaar nog hihi. Z'n weg niet te breed maken hoor ;)

Lekker weer is het he! Ik zit gewoon binnen de hele dag!! En vorig jaar ging op op m'n stoepje in het zonnetje zitten roken, maar ja, ben alweer 2,5 maand gestopt. En zitten om te zitten dat kan ik niet hoor!

En ik ben er ws het hele weekend niet, want de kindjes zijn er en de 2 oudsten vieren hun verjaardag! Heb het veel te druk dan!! hopelijk met mooi weer, dan kan alles naar buiten!!! ( er zijn ongeveer 6 kinderen tussen 2 en 4 jaar dan)

Geplaatst

heeey meiden,

Hoesie hiero???? spannende tijden voor de meeste van ons.....

Mijn kleine mannetje ( 17 mnd) is net gevallen met zijn tandjes tegen de tafel...

ik schrok me DOOD.. gelukkig geen bloed.. ( ik kan niet zo goed tegen bloed)

maar wel beiden tandjes klein beetje beschadigd.. ik ben perfectionist had me ouders een foto gestuurd maar die zagen het niet eens...

we hebben lekker lang geknuffeld en kusjes geven... en nu ligt hij heerlijk te slapen...

Geplaatst

Oh mijn baby wat zul je geschrokken zijn bah wat zielig. gelukkig is het goed gegaan.

Sandra ik heb je gevonden op de hyves haha.

Ik ben er net weer van de avondwake ik krijg het altijd zo koud van dat soort dingen bah ben er raar van.

Ze was gelukkig al wel op leeftijd maar toch het blijven nare dingen.

Morgen even naar de huisarts want ik heb sinds gisteren zo´n pijn in mijn rug/zij en buik dat ik er bang voor ben dat ik weer een nierbekontsteking heb. Dat heb ik 1 keer eerder gehad en toen ben ik zo ziek geweest echt niet normaal en dat wil ik liever voorkomen want anders kan ik volgende week niet mee naar Valkenburg haha vandaar dat ik even naar de ha ga

Geplaatst

Hey Lady's

Hier even een berichtje van iemand met een kop vol snot...blehhhhh:icon_bounce:

Niet heel ziek,maar wat lamlendig.

Morgen weer even naar maatsch werk.

mybaby,: erg naar gevallen.....lekker knuffelen inderdaad. Gelukkig valt het mee.

Welkom nieuwe dame en veel succes op een mooi wondertje!!

Maris hoop niet dat je nierbekken ontst hebt...pijnlijk.

Heerlijk zonnetje. Ik zag dat het in het weekend helaas wat minder wordt.

xxxx:icon_sunny:

Geplaatst

Haha Marlijnne dan vraag jij hem

Ik hoef dat niet te doen dan zegt hij toch nee. Alleen wanneer ik zwanger mocht zijn dan wil hij wel even vlug voor de wet trouwen saai he.

Geplaatst

ja ik ook maar ja soms moet je wat he haha. Als we op de mannen moeten wachten komt er nooit wat van. Ach ja ik heb de hoop al opgegeven.

Welterusten ik ga een trapje hoger

Geplaatst

Mijnbaby, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig geen bloed, mondje kan zo bloeden. Lekker knuffelen idd en ff verwennen.

Marlijnne en Maris, jullie tijd komt nog wel. Voor mijn vent is het al de 3de keer en hij was met z'n aanzoek vergeten om op z'n knieen te gaan!!! Puur zenuwen.

Maris, heb je geaccepteerd hoor ;)

Maar weet natuurlijk geen voornamen verder dus kan verder niemand uitnodigen.

Meiden ik sta bij maris in het lijstje onder de naam mama van jamey.

Ik ga zo ook lekker m'n bedje in, was lange dag vandaag! Het is echt super druk op het werk nu de lente is begonnen! iedereen duikt de kast in voor zomerkleding en komt erachter dat niks meer past hahaha.

Ik heb deze week nog 6 nieuwe staan en volgende week zowiezo al 4 maar er staan er nog 3 in de wachtrij om mij te bellen...kan ze niet meer kwijt!! Goe poeier van mij!!

Geplaatst

Hi

@ mijn baby = Ben naar de Tandarts geweest ( i.v.m de wortel van zijn tand )

Mag ik ff janken hier.

Mijn collega/waar ik ook buiten werk mee om ga, heeft op de forum van werk vermeld dat ze in verwachting is van haar 2de 17 okt komt de kleine.

In haar eerste zwangerschap heeft zij ook heel veel moeite gedaan om zwanger te raken en nu is het in 1 x raak.

Ik wil blij zijn voor haar maar ik kan het niet.

Had het wel prettig gevonden als zij dat tegen mij face 2 face had verteld.

Geplaatst

Pamela wat herkenbaar je gunt het een ander heel erg maar je gunt het jezelf nog veel meer.

Wel lullig dat je er op zo´n manier achter moet komen zou ik ook gewoon tegen haar zeggen.

Weet ze van jullie situatie?

Sterkte.

Geplaatst

Pamela, meid ik snap je volkomen! Doe maar lekker spuien hier. Durfde zr het misschien niet? Ik weet dat mijn beste vriendin het heel moeilijk vond toen ze zwabger bkeek, vooral omdat het niet gepland was. Maar ik heb het gelukkug niet via via gehoord. Lekker huilen meid, jouw geluk komt ook nog!!

Geplaatst

@ Pamela, jeetje meid toch, wat een rot manier om er zo achter te komen. Zeker ook omdat je buiten het werk met elkaar om gaat. Sterkte met dit nieuws en gooi je emotie eruit, ook hier!

@ Maris en Marlijnne, mijn partner zegt gewoon, wat moet je nou met zo'n briefje, ik houd zo toch ook van je! Maar daar gaat het nou net niet om. Ik wil gewoon zijn achternaam en het heeft voor mij heel veel betekenis! PUNT!!! Wie weet. Ik heb gezegd tijdens het zwanger zijn (hoop hoop) gaan we trouwen, nogmaals punt. (zeg ik stoer)

Meiden, ik neem verder een forumvrije avond. Morgen ben ik er ook niet, dus tot van het weekend!

Kus,

Goofy

Geplaatst

jij hebt je forum vrije avond mooi gepland goofy;-)

Gewoon wanneer er forum onderhoud is. Ik kon er niet op.

Dan valt het bijlezen misschien mee!!!

Ik check morgen alles weer.

Nu moe!

Truste.

pamela......dikke knuffel voor jou...wij weten hoe jij je voelt. Echt niet leuk. Wij eerst nu graag een keer.

Geplaatst

Tis rustig hier dames.... Zit ik hier op m'n vrije dag om kwart voor 8 beneden. Zoonlief vond dat mama er ook gewoon uitmoest...

Pfff...nou goed, morgen hebben we verjaardag van de 2 oudsten dus moet eigenlijk ook gewoon poetsen...

Zal er weinig zijn!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden