Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet niet waarom m'n lettertype zo groot was hihihi! Excuus- zie alleen waar ik m kan onderstrepen etc, maar niet waar ik de grootte moet veranderen... Wilde niet er uit springen/ opvallen hoor!

Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Ik moet nu 7 dagen achter elkaar werken en heb verder dit weekend niets gepland - denk na t werken gewoon lekker op de bank of liever tuinstoel in de zon ploffen! Postcodeloterij prijs is hier in ons dorp gevallen, dus morgen is er n feesttent etc, maar is met Nick en Simon enz en is niet helemaal m'n muzieksmaak, dus denk niet dat we er heen gaan...

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje ink das ook niet niks!!

Gelukkig doen ze het met een spoedje en weet je over 1 a 2 weken hoe nu verder!

Wat zegt je gevoel dat er gaat gebeuren?

Hoop voor je op goed nieuws!

Liefs Bianca

Geplaatst

hihi, euh, wat ik denk of wat ik hoop??? Stiekem hoop ik dat we volgende week in de beleidsafspraak te horen krijgen dat ze de uitslag binnen hebben van dit onderzoek ook, dat we vervolgens dus de eerst volgende cyclus mogen starten met spuiten (23 april) en dan afwachten... Sja, en dan droom ik natuurlijk van dat we gelijk zwanger zijn, manlief's cyste zonder problemen verwijderd wordt, zaad hierdoor verbeterd en er ooit een spontaan wondertje mogelijk gaat zijn als brusje ofzo... Maar tegelijk probeer ik me vast voor te bereiden op de teleurstelling dat we misschien nog niet gelijk door mogen na de afspraak volgende week en sja, dan weet ik niet hoe of wat, want die operatie zou met 6 weken ongeveeer gaan gebeuren, dus hoop ik dat we daarvoor een poging mogen doen met de 1e ICSI, want anders zal het misschien gelijk pas juni worden? Maar daar wil ik dus eigenlijk niet aan denken...

Geplaatst

@ Bianca, waar was je nou?? Heb ik lekker een theetje staan met een koekje, ben je er niet!!! Hahahahahaha.:icon_flower:

Wat fijn dat je zondag toch nog lekker van het weertje kan genieten tot 16.00 uur! Heerlijk meid.

En, als je onkruid wieden nou zo leuk vind waarom kom je mij dan niet even helpen??

Ik vergeet helemaal op te schrijven dat ik zondagavond uit eten ga met mijn moeder. Zij is maandag jarig! :happydance::happy1::happy3::happy7::happy8::happy10::happy9::happy11::clap2:Oude muts wordt ze! Hahahahaha

@ Ink, zo opvaller! Hahahahahaha.

Maar meid toch, wat een verhaal van je. Die slagader heeft mijn vriend ook. Bij hem halen ze hem ook niet weg. Wel spannend van de cyste. Wel even schrikken denk ik, als je dat nieuws krijgt. Gelukkig hebben ze je lab nu met spoed bepaald. Zou wel sneu zijn zeg als je daardoor nog 3 maanden moet wachten. Succes en toi, toi, toi. Ook voor je manneke met de OK!

@ Lianne, welkom meid! Succes! Jullie hebben ook al aardig wat voor de kiezen.

Wie weet hebben we elkaar al eens gezien idd. Kom ook op hyves (forumgenootjes) en we kunnen elkaar bewonderen!

Wij op dit topic zijn van de nieuwsgieren! hahahahaha

@ Mijn baby, Yes, hij zit erweer in. Ging wat moeilijker dan gisteren maar niets te klagen verder. Heb wel wat hoofdpijn en ben moe. Maar kan ook door het werken komen. Er hangt daar zo'n droge lucht en heb altijd dorst als ik thuis kom. Voel dus nog niets, maar was ook nog maar de 2 de. Hoop dat dat zo blijft!!!

Hoe gaat het met jou? Is het ijs al op??? Lekker hé!

Meiden, ik ga mijn mandje opzoeken.

Zit bijna achter de pc te slapen.

Tot morgen en een dikke weltrustekus!

Geplaatst

En meiden kom 11 juni naar de forum dag in Bunnik een gezellige high tea met zn alle!Opgeven kan bij mij :D!!

Het word oooooooooooooooo zo gezellig he Goof ;)

Geplaatst

:smilybird::smilybird::smilybird::smilybird::smilybird::smilybird:

Weet het zeker!!!!!!!!!

En nou naar bed...........:yawn::yawn::yawn::yawn::sleepy::sleepy::sleepy2::sleepy2::sleepy2:

Tot morgen!:bigwink:

Geplaatst

Goofy, hoe voelt dat nu dat de eerste 2 spuiten erin zitten?? We kunnen nog wel aftellen...als je met de pil stopt ;)

Bianca, Wow 3 dagen eerder! Wat je zegt maar 3 dagen, maar wel fijn hoor!! Hoop dat het gaat lukken!

Marlijnne, positief blijven meid! Dat is niet makkelijk maar wat de andere meiden ook zeggen. Het kan zeker goed gaan...Ik duim voor je hoor!

Wie mis ik? Een heleboel, kan hier ook echt geen dag weg blijven he dames, kan het gelijk niet meer volgen!

Weet niet meer wie het vroeg, maar je ik heb m'n jurk ;) al anderhalf jaar whahaha. Kwam ik daar hadden ze de verkeerde naam en verkeerde jurk...dachten ze dat ik voor de laatste metingen kwam...pfff moet nog afvallen hoor dames!!

Meisjes die moeten spuiten, geef ze van jetje!

meisjes die nog moeten wachten, ik wacht gezellig mee tot ik ook mag starten....

Bianca, is dat ding nou al verplaatst of niet??

Truste dames! ben bang tot na het weekend, zijn maar weer eens weg hier....

Ga m'n telefoon maar goed opladen, dan kan ik van daar meelezen in ieder geval.

Dikke knuffel!!

Geplaatst

Ben 1 avondje even weg....wat een populaire dames hier....

Dank voor jullie lieve woorden...

Duik er zo in en hoop dat ik lekker slaap.

Ink wat een achtbaan zeg. Niet fijn. Hopelijk gaat het goed met ok en schiet dan de rest ook wat op. Ik hoop heel erg met je mee.

Sandra trouw je in het wit;-)

Goofy nummer 2 zit erin... Denk aan jezelf he.

Weet niet wie ik vergeten ben,maar mn ogen vallen bijna dicht.

Lfs en tot morgen!!

Geplaatst

@bianca ben je al naar de tandarts geweest. Het kan zijn dat je wortel een enorme klap heeft gehad.

Sorry sorry sorry.ik moet van het weekend echt gaan lezen er is zoveel geschreven.

Alle nieuwe chickie's van harte welkom!!!

Ik ga van het weekend helaas weer naar de sauna hihi

En ik heb een promotie gehad op werk druk druk druk ( ik ben jullie niet vergeten)

Heeft iemand nog tips voor een vrijgezelli feesie.?

Werk ze vandaag of geniet lekker van de zon als je vrij bent.

Gr.

Geplaatst

Marlijnne heel erg veel succes vandaag ik denk aan je.

Fijne dag allemaal ik moet alleen vandaag nog en heb dan weekend heerlijk.

Morgen 10km klootschieten en zondag lekker helemaal niks.

Geplaatst

:laugh:Zo jullie zijn gisteravond lekker bezig geweest!

Ik ook trouwens heerlijk sushi gegeten en weer eens ouderwets gelachen met m'n vriendin.

Ik ben vanaf gesteravond ook een spuitjunkie

Ink wat een heftig nieuws. Hopelijk goed nieuws volgende week bij de beleidsafspraak.

Bianca een forumdag?!

Goofy lekker uit eetn met je mams gezellig hoor en lastig met die zwangere vriendin. Wij zijn niet zo spraakzaam

over ons helle MMM verhaal. Daarom val ik jullie lastig ;-)

Ik ga boodschappen doen en dan echt m'n huis schoonmaken en dan vanmiddag in de zon.

Lekker hoor twee vrije dagen doorde week. Helaas wel het hele weekend werken.

Geplaatst

Vergeet ik helemaal Sandra al anderhalj jaar een trouwjurk!

Wanneer ga je trouwen?

Bianca ik zie net op hyves de forumdag ben nu dus helemaal op de hoogte.

Nu even checken of ik dat weekend niet hoef te werken en anders proberen

te ruillen. Zeg ik nu stoer ik denk namelijk dat ik het heel spannend vind.

Nu ga ik echt wat doen.

Geplaatst

Maris- succes vast met het klootschieten hihi, ik vergeet nou niet meer wat het was hoor :-)! Al wat gehoord van je sollicitaties trouwens?

Sandra - wanneer trouw je ook al weer? Leuk vooruitzicht hoor! Ik hoop ook oooit nog wel s n trouwfeest te hebben (we zijn nu ff snel klein getrouwd met het idee om later een feest te houden, maar dat is er vooralsnog niet van gekomen...)

Bianca - ik zie nu dat die high tea in het weekend van pinksteren is geloof ik? Ik zal dan waarschijnlijk moeten werken, maar misschien kan ik het zo regelen dat ik dan uit een slaapdienst kom ofzo, zodat ik 's middags vrij ben... Ben er nog ff mee bezig in t rooster met al die personeelstekorten etc etc...

Goofy - ik vind het fijn om te lezen hoe het met het spuiten bij jou gaat - kan ik me ook vast voorbereiden ;-)...

Pamela- lekker, sauna! Naar welke gaan jullie? Wij gingen ook regelmatig, totdat de gyn het m'n ventje afraadde tijdens de MMM, dus nou ga ik volgend weekend hopelijk weer s lekker met n vriendinnetje... Waarschijnlijk Veluwse Bron, want daar ben ik nog nooit geweest, maar schijnt erg mooi en goed te zijn... Iemand ervaring mee?

Mijnbaby - wanneer is te testdatum eigenlijk? Hou je het wachten nog n beetje uit of slaan de gedachten al op hol? We duimen mee hoor!

Marlijnne- thanx voor je lieve reactie met het mee hopen ook. Vind het nog best spannend - wil gewoon verder nu! Hihi, maar ja, dat hebben we nog ff niet voor het zeggen dus... Voor jou morgen een spannende dag toch, met het ontdooien? We duimen mee hoor!

Vandaag diploma uitreiking vd interne opleiding voor teamleiders die ik volgde - joepie! Ben ik daar tenminste van af! Haha, moet ik nu wel op gaan schieten, anders kom ik nog te laat... Aaaahhhh, als je hier op zit gaat de tijd altijd zo snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fijne dag allemaal en dikke knuffel!!!

Geplaatst

Ink wat heftig nieuws hebben jullie gekregen.... ik hoop gauw op goed nieuws voor jullie.....

Rosella: sushi hmmmmmmm heb ik vorige week vrijdag nog gegeten... met wasabi jammie

Marlijnne: suc6 vandaag!

Goofy: hoesie??

Hiero gaat het goed... ik zit op dag 5... ik ben blij dat het weekend is en mijn weekend vol geboekt is....

ik voel niks speciaals voel me gewoon goed.. een beetje zere borsten door de pregnyl thats it....

Geplaatst

Even een snelle reactie van mij!Straks of vanavond reageer ik iets uitgebreider maar moet even langs de dokter.

Die gaat de lucrin spuit zetten.

Ink en rosella,Jullie horen ook gewoon bij the club!!Dus lekker vrij regelen en gezellig komen high teaen!!Komen jullie uit de buurt?

Dan zijn we allemaal zwanger!!En doen we het over een jaar nog eens over maar dan met de beebs erbij!!:wav:

Marlijne,Weet je al iets??Hoop zo dat de cryootjes goed ontdooid zijn!! Duim me rot voor je!

Liefs Bianca

Geplaatst

Zenuwslopend he!! Maar ze hebben bij jou ook geen tijd gezegd toch??Hopelijk bellen ze s ochtends en anders zal ik ze zelf is bellen als ik jou was ;-)

Wachten is niet mijn sterkste kant hihi

Geplaatst

whaaa ik wordt al helemaal nerveus, hihi en dan gaat het niet eens om mij. Marlijne ik hoop zo voor je dat het kleine emmietje goed ontdooit.

Bianca, goed hoor lekker positief blijven, volgend jaar allemaal met baby's!!!! Hihi ik zie het al voor me een hok met kakkelende vrouwen en brabbelende/huilende/lachende baby's.

Geplaatst

Marlijnne!!Joehoeee weet je al iets???Dacht even snel checken maar nog geen nieuws helaas.Hopelijk is dat een goed teken en zit je nu lekker in het zonnetje te genieten van het goede nieuws!

@Meezie,Ja toch als we met zn alle vet positief blijven moet het toch goed komen?!

Brabbelende??Krijsende baby s hihi!!Dat zal wat zijn ;-)

Zie in je ticker dat nog 1week en 4 dagen moet hard lopen.Hou je het nog een beetje vol?

Liefs Bianca

Geplaatst

IK BEN NET GEBELD....... MORGEN EEN TP VAN EEN TOPPERTJE.

BEN ZO BLIJ BLIJ BLIJ.

Ze vertelde dat de andere nog ingevroren zit:clap2:snap er niks van. Wist niet dat het kon.

We zijn weer een stapje dichterbij. Morgen om 1500 tp..

Meiden jullie zijn schatten. Leven zo mee.

Ik ook met jullie uiteraard.

Ik moest zo huilen daarna.....

Geniet van de zon!!:icon_flower:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden