Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meis wat een super goed nieuws!!Ik zei het je toch ;-) :wav:Morgen lekker gaan broeden!!Hoeveel cellig was hij of zeiden ze dat niet??

Logisch er komt zoveel spanning bij kijken!Wat je nu allemaal los kan laten!!Op naar super nieuws meis! Jippie ben zo blij voor je!!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

HOERA!!!! Gefeliciteerd. super fijn voor je.

Nee bianc ik ben al 2 maanden 1 week en 4 dagen aan het hardlopen, hihi. Ik wil nog een tijdje door. Al heeft het even op zijn gat gelegen door de vakantie en mijn hand. Maar ik heb de nieuwe hardloop riem binnen zodat ik de hond om mijn middel heb ipv met de riem in mijn hand. Dus morgen ga ik weer van start!!!!

Geplaatst

Jaaaa Marlijnne.....geweldig...morgen weer een minibeebje, lekker warm in je buikje!!

Op naar een positieve test, het is je zooooo gegund!!! :goodluck:

Geplaatst

Ik heb vandaag de medicatie opgehaald bij de apotheek!!! Pffff kwam geen einde haha, 2 zakken vol!!

Alles ligt nu heerlijk in de koelkast klaar om gebruikt te worden...was het maar alvast 29 april!!!

Gek he maar heb er z'on zin in....

Geplaatst

:confettistars::smilybird:Yes Marlijnne wat ene goed nieuws. Nu lekker gaan broeden de komende weken Ik ga heel erg hard voor je duimen.

Bikkel ja veel he heel veel succes van mij mag het ook wel de 29ste zijn dan zit ik ongeveer rond de tp haha.

Nou meiden ik moest net de baas nog even spreken zat hij in bespreking met een collega wat al een week of 6 ziek is. Nu vroeg ik haar in mij beste duits (ze is een Duitse) hoe het met haar ging vertelde ze dat ze zwanger is nou ja dus ik feliciteren verteld ze me doodleuk dat ze nog niet weet of ze er wel blij mee moet zijn omdat ze het nog maar 4 weken weet en ze weet niet wie de vader is. Echt ik sta niet snel met mijn bek vol tanden (sorry voor mijn taalgebruik) maar ik wist echt even niet wat ik moest zeggen. Mijn baas keek mij al zo aan van hoe gaat ze hier op reageren want hij weet namelijk van ons traject af.

Ik heb hem gezegd dat ik hem maandag wel zou spreken en dat ik nu weg ging dat was goed zei hij.

Echt ik snap er even niks van hoe hard kun je zijn.

Sorry moest even mijn frustraties kwijt want k begrijp er weer eens niks van.

Fijne avond allemaal ik wacht nu op mijn mannetje zodat we kunnen eten en daarna even boodschappen doen heb morgen namelijk geen tijd.

Geplaatst

Maris het lijkt soms wel of dat soort verhalen mensen als "ons" dan ook moet treffen.

En dan ook nog niet eens blij zijn omdat je niet weet wie de vader is. Spijt me heel erg, maar hoe laag kun je zijn of gaan. Krijg daar altijd kotsneigingen van.

Zo ik moest het ook even kwijt.

Spui maar lekker.

En hopelijk lekker genieten van je weekend. Want om daar nog langer aan te denken. Dat is het niet eens waard.

Maar begrijp absoluut hoe moeilijk dat voor je is.

Fijne avond en succes morgen met klootschieten. 10 km....poe poe

Geplaatst

Maris mijn mond zou ook open vallen hoor! Vindt dat je heel knap en professioneel gereageerd hebt.

Knap van je!

Marlijnne super!! Jij bent straks samen met mijn baby zwanger!

Bianca bedankt voor de positieve vibes.

Geplaatst

@ Marlijnne, YEESSSSSSSSSSS, kippevel op mijn lijf! :clap2:Wat een spanning op het forum en wat een nog beter nieuws! Heel veel succes morgen met de TP Ik denk aan je en heel veel succes op het wachtbankje naast mijnbaby!:icon_flower:

@ Ink, Ik hoop dat je ook naar de forumdag komt. Je hoort erbij hoor! Zorg maar dat je de slaapdienst hebt. Gezellig!!! Gefeliciteerd met het behalen van je diploma:icon_flower:! Toppie, meid, die heb je ook weer in je zak. Nu kan je je weer op andere zaken richten!

@ Rosella, kom ook maar gezellig naar de forumdag hoor. Iedereen vind het spannend. Ik kom ook met knikkende knietjes, maar eigenlijk hoeft dat niet. Julie weten misschien nog wel meer van mij nu dan mijn eigen moeder. hahahahahahaha.:laugh:

@ Maris, wat een verschikkelijke muts zeg die duitse loeder. Bah, sorry voor mijn reactie. Ik ben echt zo boos op dit soort situatie's. Bah, die grieten moeten een nadenken! Zal me verder maar inhouden. De Tr**.

10 km Klootschieten, whauuw, niet verder? Succes en heel veel plezier. Je hebt er goed weer bij in ieder geval.

@ Pamela, vrijgezelle feesie, ff denken..................... Ik weet zou gauw ff niets. Heb je zelf al ideeen?

Ik ben wel eens wezen erotisch dineren tijden een vrijgezelle feestje.

Erg lachen, maar je moet er van houden.

Ook wel eens wezen laserschieten. Erg leuk maar ben je na een uur al weer mee klaar!

Laat je ons weten wat het wordt?

@ Biancaaaaaaaa, meid hoe gaat het met je tand? En is het goed gegaan met de injectie bij de huisarts?

We moeten dat forumdagje toch nog maar meer promoten. Er zijn toch wel een hoop mensen die het niet weten!

Ik heb er echt heel veel zin in!!!!!!!!:happydance::happydance::happydance:

@ Meezie, petje af hoor voor het hardlopen wat je doet! Lekker met je hond aan de ren. Heerlijk. Maar ik doe het je niet na. Het wordt/is nu leker weer om te rennen. Succes!

@ Bikkel, Yes meid, weer een stapje dichterbij! De la weer lekker vol. Fijn gevoel:happy:. Op naar 29 april. Succeessss.

Nou meiden, hier gaat het toppie. Voel me goed. Wel vandaag wat meer dorst dan anders. Nu heerlijk weekend met allemaal leuke dingetjes! Heb er zin in! Zal ook niet zo veel op het forum zijn (denk ik).

Meiden, fijn weekend en tot schrijfs!

Knuffffff

Geplaatst

owwww als ik dat zie ben ik blij dat ik het korte traject had. PFFFFF wat een hoop hormonen moet je in je lijf pompen zeg!!!

Geplaatst

Wow bikkel! Das een hoop! Succes meid, op naar de 29ste!

Ink, leuk dat je ook komt! Spannend hè hihi wat goed van je diploma! Proficiat!!!!

Goofy, wat fijn dat het goed gaat! Met dorst veel drinken ;) dat schijnt te helpen ;)

Ha,ik krijg binnenkort m'n eigen vrijgezellefeest ...zou ook niks weten om te geven...

En toen ging het hier niet goed en ben ik alles kwijt...handig een telefoon...pffff...

marlijnne succes lieverd. Ik ga duimen en een

kaarsje branden...komt goed!!

Meiden die ik vergeten ben sorry!!!!!!!!!!

Geplaatst

JOEPIE!!! Marlijnne wat goed!!! Succes morgen met de TP en dan lekker 9 maanden op de wachtbank!!!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Was ik weer!!Net klaar met werken zucht...

Mijn bazin (vriendin) is super blij met me en vind dat ik het snel op pik is wel positief maar pfff sommige bestellingen zijn zo lang en mag niks opschrijven dat is toch wel ff je hersens kraken hoor haha.

@Meezie,Joh doe je die riem dan om je buik?Zal ik bij die van mij niet moeten doen die trekt me dan zo mee de bosjes in :P Want volgens mij is het tegen houden van je hond dan veel lastiger of niet?Goed bezig!Nu vol blijven houden he!

@Bikkel was het nu je eerste behandeling?Je groente la ligt nu gelijk vol zeker :P Mijn spullen liggen al 1.5 maand klaar geloof ik bij de apotheek maar ze zijn gefuseerd en het is nu zooooooooo druk bij de apotheek dat je gewoon 3 kwartier zit te wachten en daar heb ik geen trek in haha.

Zie de foto pff wat een hoop heb je zeg!Ik ben ook blij dat ik het korte protocol heb!Bizar he als je het allemaal zo ziet liggen!

@Maris,Ik snap dat soort mensen ook niet hoor!!Ze hangen hem er toch zelf in en dat weet je wat daar van kan komen!!Gaat ze het wel houden of weet ze dat niet??

Dat zal helemaal bikkel hard zijn ik zou daar ook niet goed tegen kunnen hoor.

@Goofje,Met mijn tand gaat het goed niet meer naar de tandarts geweest maar ik hou het zeker in de gaten.

Ik had nog een mail gestuurd via hyves naar iedereen.

En anders zijn we met een klein koppel ook gezellig!

De injectie ging goed gelukkig prikte ze hem wel vaker bij mensen dus dat scheelde weer!

Nu alleen een zere plek.Maar goed als dat alles is!

Over precies 4 weken gaat mijn eerste spuit er in!! :D!

Alleen hoop ik dat het eerder mag maar dat mag vast niet!

Maandag een gesprek nog met de Gyn en ga het toch vragen dan!

Ik ben ook niet heel veel op het forum dus maakt niet uit!! ;-)

Jij gaat gezellig naar je vriendinnetje en zondag een tuin hang dagje met een goed boek toch?!Lekker hoor!

@Sandra,Ik snap je stukje niet helemaal whahaha.Of ben ik blond?!?!??

Meiden ik ga met de beentjes om hoog kopje thee laptop op schoot en zappen naar sterren dansen op het ijs en x factor!

Zit je alweer wat beter in je velletje?

Geplaatst

Ennuh Mijnbaby je schrijft dat je 17 april 4 dagen weg gaat? Lekker hoor! Is dat ook precies je testdatum? Dat zou dan tegelijkertijd vallen met de datum waarop je bij jullie 1e zwangerschap testte dat je zwanger was of niet? Hm, symbolisch hoor - moet goed komen dan!!!

Bianca- ik woon tussen Gorinchem en Dordrecht in. Dus is wel aan te rijden naar de high tea... Je hoort het nog van me of het lukt met vrij regelen. Lief dat ik in ieder geval ook welkom ben ;-). Heb altijd drempelvrees voor zulke dingen, maar las dat meerderen van jullie dat hebben en ik weet van mezelf dat als ik een half uurtje binnen ben ofzo dat het zo weg is...

Rosella - ik moet ook helaas werken dit weekend. Zit je ook in de zorg?

Bikkel- inderdaad een flinke voorraad zeg! Pf, weet ik dus vast dat ik voor die tijd niet teveel inkopen moet doen voor de koelkast!!!

Maris- vind ook dat je goed gereageerd hebt hoor! Is lekker confronterend zeg! Maar ja, hoe moeilijk voor ons ook te begrijpen, voor haar zal het zelf ook geen pretje zijn denk ik... Andere kant van de weegschaal... Bij mij op het werk kwam een medewerkster vrij vragen omdat ze naar het ziekenhuis moest voor een abortus (tot 2x toe zelfs!). Vond ik ook heftig, maar ja, daar kon zij ook niets aan doen...

Manlief stapt net binnen na lange werkdag, dus ga weer offline...

Geplaatst

Het is een soort band voor om je buik/heupen. Daaraan zit een stevige elastische riem, zodat je niet gelijk omver wordt getrokken. Ik zal morgen wel merken of het werkt. OOk die van mij trkt verschrikkelijk. Als we gaan fietsen trekt hij me op het eerste stuk met gemak tot 22 km per uur. Dan hoef ik echt niet te trappen.

Geplaatst

Lieve Ink,Volgens mij zijn er meerdere dames die die route rijden.Volgens mij Sandra,Geen idee of ze nog 1 plekje vrij had.

Jammer dat niemand bij mij in de buurt woont.Moet ik met de grootste mond in mijn uppie naar binnen haha dat is pas erg en ongemakkelijk whahah.

Meezie,Benieuwd hoe zon ding er uit ziet!dus je hebt door het elastiek nog wel een beetje speling.

Joh die van jou ook!!Vind het dan echt eng als ie zo hard gaat rennen.

Als die van mij dan iets ziet ruikt of moet plassen dan staat die gelijk op zn handrem en dan lig ik er bijna naast is me al een keer overkomen hahaha.

Wat voor hond heb jij??

Dapper hoor dat je het aan durft hihi alhoewel je niet 22 km per uur zou hardlopen of ben jij zo speedy!!:P

Geplaatst

Dank je wel dames voor de lieve reacties. Ik moet er niet te veel aan denken want dan word ik zo boos ach ze zoekt het maar uit.

Goofy ja maar 10km en zondag doe ik er weer 5km dus ik kom wel aan mijn sporturen haha (zou je niet zeggen hoor als je mij ziet dat ik zoveel sport)

Welterusten allemaal ik ga nog even as the world turns kijken en dan ga ik slapen.

Geplaatst

Oei wat is er weer veel geschreven!!

@Bikkel, mooie voorraad hoor!!! Je foto herinnerd mij eraan dat al mijn stuff ook nog bij de apotheek ligt.

Ik heb het lange protocol en ook een mega voorraad, heb beide groente laden nodig :).

@ Marlijne, spannend hoor vanmiddag. Veel succes en ook heel veel op het wachtbankje!!

@Meezie, succes met het hardlopen. Ik vind het zonder hond soms al zwaar genoeg ;).

Maris, wat een heftig verhaal. Goed dat je rustig bent gebleven. Soms kun je echt niet snappen hoe dom mensen kunnen zijn!!!

Geniet lekker van je weekend!

@Goofie, hoe meldt ik me aan voor hyves. Dan zal ik dit zeker gaan doen.

Forumdag gaat me niet lukken. Gaan wrs weekend weg dan. Anders was ik zeker gekomen. Ben wel benieuwd om iedereen eens in het echt te zien!

Ga nu nog ff poetsen in huis en daarna een stukje hardlopen. Vanmiddag lekker met mannetje de stad in en heerlijk genieten van het lente weer.

Fijne dag allemaal!!

Geplaatst

Ff snel een berichtje voor Marlijnne, meid heel veel succes vandaag! Ik denk aan je!!!!!!!:icon_flower:

@ Lianne, Bianca is de almachtige beheerder samen met Jose van hyves. Stuur Bianca even een pbtje dan stuurt ze je een link en kan je lid worden. Ik ben makkelijk te herkennen. Mijn naam op hyves is Goofy. Succes!

Meiden fijne dag vandaag.

Geplaatst

haha ja de groentela ligt vol!

1277289777_5_5jFM.jpeg

1277289786_5_X59O.jpeg

Ik heb 28 spuiten decapeptyl, 25 ampullen menopur, 3 ampullen pregnyl en de bolletjes ben ik vergeten op de foto te zetten, dat zijn er 90!

Gelukkig is de deca kant en klaar want in Belgie moet je zelf mengen....we vertrekken 30 april een weekje naar Turkije dus ben blij dat ik op vakantie niet hoef te klungelen maar gewoon tjakka prik in de buik!!! De 1e keer zal wel 1, 2 nee toch maar niet momentje worden haha...

Mijn schoonouders gaan mee en mijn schoonmoeder is verpleegkundige dus die kijkt de hele week mee...wel prettig idee!

Marlijnne: spannend meid nog even dan is het 15.00!

Voor de rest wens ik jullie allemaal een heerlijk zonnig weekend, veel positieve energie komt jullie kant op....straaaaaaaaal!

Dat 2011 ons jaar mag worden dames!!!

Geplaatst

wat een lading medicijnen!!

Hier ook nog steeds wat in de la.

Wij gaan nu weg. Maar genoeg tijd nemen....ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Bedankt lieve dames, ik kom straks verslag uitbrengen.

Kan even duren. Moeten stukkie rijden!!

Geniet van de zon... hoewel brrrr was iets te enthousiast denk ik. driekwart broek en slippers. Nu maar weer laarzen aan....

Geplaatst

Marlijnne, ik kom even op het forum om je te steunen! Ik denk aan je! :toppie:

Zo als je dit zit te lezen ben je in het bezit van een Toppertje! Wat super!!!!!!!

Ben blij voor je.

Lekker broeden en heel veel succes!!!!!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden