Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis, wat goed dat je linker eierstok te zien was! Misschien heeft inderdaad alle keren je darmen ervoor gezeten waardoor hij verscholen ligt. Ik heb geen idee hoe jou schema loopt, ik hoef niet aan de pil... Volgens mij is er een topic van lang en kort protocol. Wellicht kun je daar iets over vinden. Succes.

Tusele, fijn voor je dat je moeder je wat beter begrijpt en je straks komt helpen. Dat zal vast wat meer rust voor je geven. Zelf zou ik niet weten wat ik zonder m'n moeder moet beginnen!!!

Marlijne, hoop dat alles goed met je gaat....

Bianca, wat frustrerend zeg, vooral als het komt door een k*t telefoon. Zelf heb ik een Nokia en moet ook met vinger over scherm schuiven. Soms ook meerdere keren... Misschien moet je iets harder drukken op het scherm. Wat stom dat Peet niet kan aanhoren hoe of wat....

Ben wel even vergeten waarvoor je gebeld zou worden... (sorry).

Nou meid, hoop dat je vandaag morgen meer geluk hebt!!

Ik ga nu lekker naar het werk, zonde van het mooie weer maar ja...

:positive energie:voor jullie allemaal!!!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Bianca ik hoef geen HTC Wildfire want die heb ik al had mij dan gevraagd haha.

Maar nee zonder gekheid wat een k$_&$%t zooi ik hoop dat je ze vandaag nog te pakken krijgt want dit is wel erg lullig.

Geplaatst

HeyHey,

Tusele wat fijn dat je moeder het wat beter begrijpt. Lastige dingen! De mensen die in hetzelfde schuitje zitten begrijpen het echt. Verder probeer je het over te brengen in de hoop inderdaad dat mensen "meeleven" Maar het lijkt me een prettig gevoel, helemaal naar je moeder toe!

Wat wonen jullie ver van elkaar.

Wij hebben veel lieve mensen om ons heen,maar kreeg na onze meisjes wel een opmerking. Je wordt vast gauw weer zwanger. Ik denk dan heb je het nu begrepen offfff???

Hier wel wat beter. Gister ook al wel. Wat een weertje.

Gister mn nieuwe fiets opgehaald!!:-)

Bianca wat schandalig, jou vriend hoort bij jou en dan dit. Ik zou de volgende keer daar nog eens even op terug komen!

Werken vandaag?succes meid.

En wat betreft die telefoon. Ben ik helemaal niet handig in;-) Lekker uit vogelen!!

Ga zo naar vriendinnetje toe met 2 lieve kindjes! Lekker knuffelen.

Goofy weer een stapje dichterbij! Hoe is het met je allergieën. Geen last van zonneallergie hopelijk!

Fijne dag allemaal!

Lfsss

Geplaatst

Bianca zo herkenbaar die telefoon ik heb zelf een htc touch en toen ik hem net had hing ik ook de hele tijd op. Zo irri. Om opte nemen moet ik naar boven schuiven op het beeld en om op te hangen naar beneden. Hopelijk word je vandaag nog gebeld. Succes

Geplaatst

Hi allemaal,

Jullie zijn al heel lang aan het heen en weer tikken, maar het onderwerp sprak me aan dus dacht "ik frommel mezelf er gewoon even tussen" :-).

Ook ik ben in april gestart met poging 1. Sinds december al aan de Lucrin en gisteren heb ik mijn eerste Menopur dosis (á 3 ampullen per dag) geinjecteerd. Dat was even wennen, maar viel me alles mee!! Volgende week dinsdag weer terug en gaat de gyn kijken hoe ik reageer. Spannend!!

Zo...dan ga ik nu maar al die 48 pagina's doornemen :-D

Groetjes Patricia

Geplaatst

Welkom Patries en veel succes!!

Spannend allemaal!

Hahha zoveel pagina's al... Staat vast een hoop onzin.

Een aantal doen hier wedstrijdje de langste berichten typen;-) hiihih

Pff ik was in slaap gevallen. 1 kant van mijn hoofd heeft een ander kleurtje!! En mn boek ligt in de kreukels....

Geplaatst

hahaha wie doen hier aan wedstrijd berichten typen ;)

@Patries,Welkom hier!!Heb je dan de echo om te kijken hoeveel follikels er groeien?Spannend het is je eerste behandeling toch??Wanneer verwachten ze de punctie bij jou??Good Luck!

@Marlijnne,Ik las in het wachtbankje dat je bere honger hebt!Goed teken ;) Ga je echt niet eerder testen als het weekend :P!

Kriebelt het niet?

Whahahaha duo penotti dus!!Zonde van je boek :P

Pas jij maar op voor je zwangerschaps masker ;)

@Maris,Wanneer heb jij nu de echo voor de cryo?

En jij hebt ook een wildfire dus.Hoe neem jij je toestel op??

Ik snap er niks van namelijk!Kun je dit instellen please help meeeee!

@Goofy,Jij zit nu heerlijk in het zonnetje te genieten samen met moeders he!!Heel veel plezier benieuwd tot hoelaat ze blijft plakken ;)

@Raba.Zwaar irritant he!!O jij moet precies het tegen overgeselde doen dus!!Snap het echt niet!Want als je beeldscherm brand heb je wel een groene en rode knop maar als ie op standby staat dus niet grrrr.

Weet jij al wanneer je kan starten??Deze maand kon niet vanwege een wachtlijst toch?

@Lianne,Jij zit nu alweer op je 3de dag van de deca!!Hoe voel jij je ;)

Waarschijnlijk heb ik het al tig keer gevraagd volg jij het lange of het korte protocol hihi.Okee volgende keer zal ik het scherm kapot drukken en een klacht in dienen bij htc ;)

Ik zou gebeld worden ofdat ik 2 emmies terug geplaatst kon krijgen.aangezien ik 26 ben doen ze dit niet!Ben hier nu al een half jaar voor aan het strijden :(

Vandaag heerlijk in het zonnetje gezeten!!Wat doet een mens dat goed!!Heerlijk een dag vrij geweest.Nu alleen morgen en zaterdag werken en dan pas dinsdag middag weer jippie!

Ik word morgen voor 1 uur gebeld door een andere Gyn.Ik kan die gyn niet uitstaan maar aangezien ik het wil weten beter door haar als nog 2 weken wachten!

De telefoniste had gekeken of zei het antwoord over het aantal emmies kon vinden maar het enige wat zei kon zien was dat ze het niet eens werden.Thats it.

Dus ze durfde me geen antwoord te geven.Dus benieuwd wat de gyn morgen zegt.De gyn die mij nu beld stampte mij de vorige keer goed de grond in.een maand geleden ofzo.Dus als zei nee zegt maak ik gewoon weer een afspraak met mijn eigen gyn!! Pas rond 21 mei verwacht ik de punctie dus kan nog een volle maand de oren van hun kop zeuren!!Want IK WIL HET GEWOON!!PUNT haha.

Ook zal ik ze dan vertellen dat ik het onzin vind dat ze het niet aan peter wilden vertellen.Volgens haar doen ze dit niet omdat andere mannen zich ook voor kunnen doen als Peter waarop ik antwoorde dat andere vrouwen mij ook als mij voor konden doen!!Wel heb ik nu peter zijn telefoon nummer nu ook gegeven en gezegt dat als ik niet opneem ze hem moeten bellen en de uitslag aan hem moeten vertellen dus ben benieuwd!!

Zo lekker eten dan gaat peet werken en dan plof ik op de bank en doe ik helemaal niets heerlijk heb er zin in!!

Dikke knuff voor jullie!

Geplaatst

Goed zo meid.... laat niet op je kop zitten door die pipo's daar. Het is alweer erg genoeg dat je nóg een dag langer moet wachten.

Kan die leuke gyn jou niet even gewoon bellen, wat voor tijd kost dit nou?

Straks heb je die chagrijnige doos weer aan de lijn...grrrrrrrrr!

LIefs

Geplaatst

Hee Jose,

Ik kon kiezen tussen 2 gyns.De ene is zon lompe boer met wie ik en peet een x een aanvaring gehad hadden.

En de ander die me morgen belt daar had ik laatst een gesprek mee en vroeg me heel brutaal wat ik daar kwam doen en dat ik er niet 2 kreeg.

Maar de manier waarop was echt onbeschoft.Volgens mij heb ik je dat verteld.

Mijn eigen Gyn heeft donderdag alleen spreekuur maar ze heeft al 6 telefoontjes teveel ingepland staan waardoor ze mij er niet bij konden doen.

Was echt balen.Maar goed wacht het morgen af want als ze nee zeggen hang ik gelijk aan de lijn voor een afspr met mijn eigen gyn!!

Jij morgen je echo!!Jihaa!!Sms je me even hoe het was??Kiss

Geplaatst

Ja, ik ken het verhaal...ik duim met je mee!

Hier zo onzeker als de pest....bah niks aan! Maar ik laat het je weten meid!

xxx

Geplaatst

Hey girls

Sorry maar ben zo druk met alle voorbereiden vore de bruiloft....ff gauw berichtje.

Vandaag intake. Word het korte protocol. Dag 3 beginnen met gonal-f, vanaf dag 7 met cetrotide, en voor de punctie nog ovitrelle....mag me gewoon over een werk al aanmelden, dan is het even afwachten of de bloeduitslagen er al zijn. Anders word het de volgende cyclus....

Bianca wat een eikel van een gyn zeg!!!

Xxx

Geplaatst

Hee Sandra,

Ik zag zo nu en dan je wwwtjes voor bij komen!Taart proeven dag erna weer taart proeven enzo ;) Hoe was de taart heb je een keuze kunnen maken??

En vandaag zijn jullie in ondertrouw gegaan he!?Gefeliciteerd!

Wat voor bloedonderzoek gaan ze doen dan?Word je volgende week al ongi??

Dacht dat je ook begin mei zou beginnen ;)

De gyns in mijn ziekenhuis zijn idd eikels :(

Geplaatst

Heel goed Bianca niet op je kop laten zitten is toch ook belachelijk dat de man waar jij kinderen mee wil geen informatie mag ontvangen.

Ik moet inderdaad ook de tel aan nemen door het scherm naar beneden te doen heb er nooit geen moeite mee gehad. Het is op de zelfde manier als wanneer hij van de toetsen blokkering af gaat.

Ik vind het wel een fijne telefoon moet er alleen op verdacht zijn dat de batterij heel erg snel leeg is.

Ik heb maandag de echo op tweede paasdag dus ben benieuwd.

Sandra dus voor jou schiet het ook al aardig op mooi hoor.

Haha ook ik zag op de hyves al dat je druk bent met voorbereiden veel plezier nog voor je het weet is het zover.

Ik ga zo naar de waterearobic heb niet zo heel veel zin maar ach als ik er ben is het ook wel weer erg leuk.

Geplaatst

@bianca en Goofy, volgens mij zijn jullie de toppers met het schrijven van lange verhalen!!!:clap2: Is helemaal niet erg, vindt 't wel gezellig, dus ik zeg gewoon doorgaan!!!

@patricia, welkom en veel succes met het teruglezen van de vele pagina's met veel lange teksten :).

Marlijne fijn dat het weer wat beter gaat. Natuurlijk ook een moeilijke tijd voor jullie. Duim nog steeds dat je straks een positieve test hebt!!!

Goofy, hoop dat je lekker hebt kunnen genieten van het mooie weer!! Ben niet jaloers ofzo hoor.... Heb mezelf en collega's ook niet lekker gemaakt met een halve middag fantaseren over heerlijke ijsjes en chocoladetaart......

Hoe gaat het stimuleren? merk je er al wat van??

Bianca, dat is waar ook dat je over de aantal tp terug gebeld zou worden. Wat doen ze dan toch ook moeilijk zeg. Hebben ze niet meer gevallen zoals jou gehad in het zh?? Blijven strijden hoor!!

Ik doe het lange protocol. Zit nu op dag 4 van deca. 4 mei begin ik met stimulatie Gonal -F en 13 mei de eerste echo. Na 13 mei heb ik als het goed is een week later de punctie en tp al gehad. Hou zelf rekening mee dat op 21 mei de tp is. Baal alleen wel van mezelf nu. Heb nog niet in het systeem dat ik moet spuiten elke dag. Ik doe dit om 18.30 uur en haal het dan om 18.00 uur uit de koelkast. Vergeet ik dit gewoon. GGGRRR:mad: hoe kan ik dit nu vergeten....

Hier verder een lange dag gehad, tijd kroop werkelijk voorbij. Komt vast door het mooie weer. En ga zo nog maar even in huis wat doen zodat ik in het weekend heerlijk in de zon kan gaan liggen .

Heb mijn best gedaan om ook eens een lang verhaal te maken, maar denk dat ik de toppers niet heb kunnen overtreffen.....;)

x Lianne

Geplaatst

@Bianca, ja het is mijn eerste keer!....heeeeel spannend. Dinsdag gaan ze inderdaad kijken naar de follikels. Sja en wanneer ik dan de punctie heb..heb echt geen idee. Ik hoop gewoon eerst dat hij volgende week goed nieuws heeft en dat mijn cyste niet erg gegroeid is.

@Marlijne, je hebt je wel snel omgedraaid hè??? :-) Voor een gelijk kleurtje op je gezicht...

Groetjes, Patricia

Geplaatst

Hey bianc,

ik mag me al aanmelden volgende week maar erasmus heeft 2 maanden geen behandelingen gedaan ivm verbouwing. Dus de dames die dan niet konden mogen nu natuurlijk eerst. Maar als ik me niet aanmeld heb ik volgende keert ook geen voorrang. Dus het word toch mei hoor. Tenminste...wie niet waagt............

Morgen kimt er nog iemand taart laten proeven. Vandaag is de fotograaf gewest.

Vandaag idd in ondertrouw gegaan. Meiden ik heb hey nu zo druk....

Echt sorry dat ik niet vaker kom, ik wil wel maar lukt gewoon niet.

Xxx

Geplaatst

sandra gefeliciteerd met je ondertrouw!! Al die dingen regelen gaat een hoop tijd inzitten!!

Bianca ik blijf het echt belachelijk vinden van die gyn.

En ook dat er zoveel verschillende meningen zijn.

Bij ons was het geen probleem

Ze hadden natuurlijk wel een mening erover,maar het was eigen keus.

Ik duim voor je dat het toch mag straks 2 tp!

En heb je de hele gebruiksaanw van je telefoon al door genomen!

Raba: dat is ook altijd kl*te wat ik in je handtekening lees. Ben jezelf zover zitten ze vol....pff

Hopelijk de volgende keer. We zijn een kei in wachten. Zo langzamerhand wel gewend.

voor jullie hopelijk ook een mooi jaar!!

Patries: morgen de andere kant nog even;-) haahha

spannend dinsdag!!

Goofy lekker genoten. Wat een weertje.

Maris: lekker wezen spartelen.

Lianne: briefjes ophangen overal dat je moet spuiten.

Tot gauw meiden ook voor diegene die ik niet genoemd hebt.

Lfssss

Geplaatst

@Maris,Jij bent er dus heel blij mee.Jij hoeft ook maar 1 keer over je beeld scherm heen te wrijven?Apart ik dus niet.Ga eens langs de telefoon winkel denk ik.

Hoe was de water earobic?En las iets over 100eieren wat ben je van plan??Honger ;)

Okee dus misschien vrijdag wel een terug plaatsing?

@Lianne,Goofy en ik??Welnee hoe kom je er bij whahaha hebbie het door ;)

Jij bakt er ook wel wat van hoor in dit berichtje!

Okee dat is wel waardeloos het lange protocol of niet??Dus als jij de tp hebt heb ik waarschijnlijk de punctie ;) Ik ga 6 mei starten met de deca (korte protocol)

Balen dat je dat bent vergeten maar er is geen man over boord toch?Ik deed het ook wel eens een uur eerder of later.10 mei ga ik naar Marco borsato en moet ik ook kijken hoe ik het ga doen aangezien ik me spuiten moeilijk daarmee naar binnen kan nemen!dus denk dat ik het dan ook wel 2 uurtjes eerder al spuit.Ben der nooit zo strikt in ;)De deca is wel fijn he als je die er iets eerder uit haalt.Doe ik ook altijd puregon voel ik bijna niet ;)

Dat is waardeloos dat de tijd zo langzaam ging wat voor werk doe je als ik vragen mag.Ben je vr za zo en ma lekker vrij?Lekker genieten van het mooie weer!

@Patries,Ik had meestal 16 dagen na het starten met prikken de punctie.

Hopelijk groeit de cyste niet wat als hij wel gegroeid is moet je dan deze poging staken?

@Sandra,Oja die was dicht las op het forum nog een aantal dames die 2 maanden geleden helaas niet door konden door een verbouwing.

Zal toch super zijn als je gelijk door kan!

Mocht het mei worden waar zit je dan ergens in mij?En jij ook het korte proto?

Oooo nog een keer taart proeven jammie!En echte taart eetster dus ;)

Hoe was de foto graaf?wel een prima iemand die je heel de dag bij de bruiloft wilt of heb je na het trouwen alleen een foto sessie?

Haha er komt nu zeker een hoop op je af met regelen enzo!Succes ermee!

@Raba,Okee dus jij ook begin mei!

Wellicht lopen wij dan ook een beetje gelijk!!Laat de duivels maar komen ;)

Meiden ik ga ff gtst kijken bij uitzending gemist al denk ik dat ik weinig gemist heb!En dan even de hondjes uit laten en dan ga ik gestrekt!

Dikke knuff

Geplaatst

haha marlijnne wat ben je toch ook een mooierd he!

Steeds als ik vraag HOE HET MET JOU GAAT.

dan geef je geen antwoord ';)

Dus hoe gaat het nu met je hoevoel jeje??Hongerig ;)!?

Wanneer ging je nu precies testen??

Ja ik vind het ook erg belachelijk.

Hopelijk konden ze het echt niet eens worden en laten ze de keus aan mezelf maar ik weet het zo net nog niet.

Maar we blijven strijden bizar toch dat je dat eigenlijk moet doen wij kiezen er toch ook niet voor om dit hele circus bewust te doen pff maar ja we zullen het morgen weten ;)

Geplaatst

Hey bianc,

ik mag me al aanmelden volgende week maar erasmus heeft 2 maanden geen behandelingen gedaan ivm verbouwing. Dus de dames die dan niet konden mogen nu natuurlijk eerst. Maar als ik me niet aanmeld heb ik volgende keert ook geen voorrang. Dus het word toch mei hoor. Tenminste...wie niet waagt............

Morgen kimt er nog iemand taart laten proeven. Vandaag is de fotograaf gewest.

Vandaag idd in ondertrouw gegaan. Meiden ik heb hey nu zo druk....

Echt sorry dat ik niet vaker kom, ik wil wel maar lukt gewoon niet.

Xxx

Geplaatst

Bianca ja ik hoef er maar 1 keer over heen te wrijven dus misschien is er iets mis mee.

Nee ik denk niet dat volgende week vrijdag de tp al is ik denk eerder die zondag of maandag daarop maar we wachten af.

Ik heb vanavond wel de magnetiseur weer gebeld en daar mogen we morgen avond al heen want hij zegt dat hij wel kan helpen dus ben benieuwd.

We zijn daar al eerder geweest voor mijn vriend en het zaad is toen iets meer geworden maar goed is nooit gezegd dat het daar van komt maar je weet het niet baad het niet schaad het niet.

Ik ben blij dat ik nog maar 2 dagen hoef te werken want ik ben hartstikke moe op het moment ik moet mezelf echt vooruit slepen op het werk en dat terwijl dit de drukste week van het jaar is maar gelukkig heb ik hulp van 2 geweldig snelle Polen zodat ik iets rustiger kan doen.

Welterusten allemaal ik kruip er maar eens in.

Geplaatst

Bianca gtst is niks aan. haha ik heb soms dat die verhaal lijnen gewoon is korter moeten.

Word dan gek van charlie en danny.

Ga jij maar lekker kijken.

Ik zal even antwoord op je vraag geven!

Vandaag wel een aardige dag.Afspraak met vriendin en heerlijk weer eens een boek kunnen lezen. nouja uit eindelijk in slaap gevallen.

Verder vol spanning natuurlijk en ga echt pas zondag testen. Vind het allemaal veel te eng om eerder te doen. Al zou dat misschien theoretisch kunnen.

Dat honger gevoel is nog wel aanwezig. Wisselt een beetje.

Dan voel ik niks en dan weeïg gevoel. Tjaaa het blijft gissen.

Ik ga ook naar Marco!!!

Meiden ik ga even douchen

Lfs

Geplaatst

@Maris,Dan ga ik toch maar is langs!Zo hoort het dus niet ;)

Okee dus het word dan volgend weekend op zn vroegst.

Ja idd baadt het niet schaadt het niet idd ik zou dat dan ook gewoon doen hoor!

Maar nu is het toch nog helemaal niet nodig aangezien jullie voor een cryo gaan?

Succes met de laatste daagjes werken!!ff vol houden nog!Ben je met de pasen wel vrij?

@Marlijnne,Wanner ga jij naar Marco?Ze moeten idd die verhaal lijn in korten soms is het zo langdradig!

Maar zit ook veel secret story te kijken daardoor.Vind ik soms ook wel grappig.

Heerlijk samen met je vriendin even gezellig zitten kletsen dus!Heb je nog wel wat kunnen lezen of gelijk al in slaap gevallen ;)

Niet verband hopelijk ;)

Kan me wel voorstellen dat je het eng vind maar ik zou niet kunnen wachten zo knap van je!!!

Liefs x

Geplaatst

Taart met champagne creme en verse aardbeien, of chocoladetaart met witte chocolade creme en verse frambozen, of lemin curd met gesmolten pure chocolade!!!

Laat maar komen hoor!! Hahaha, en morgen weiden het weet andere smaakjes...

Als het mei word dan pas eind mei. Als het deze cyclus nog is dan

zou ik 2 mei ongeveer de gonal mogen

spuiten. Anders word het zo rond 29 mei...

Fotograaf is er van's morgens tot's avonds...kost ons gelukkig niks, is collega van mijn vader en die had nog wat tegoed van hem...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden