Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@sandra hoe is het nu met de kleine?

@liedje vervelend dat je je werk zo afrondt...weet niet precies wat er allemaal aan de hand is.Fijn dat je al een beeld hebt wat je nu gaat doen. vwb lastig te regelen dingen mbt behandelingen in het buitenland erzijn meer mensen hier op het forum. Ik sprak pas nog iemand IRL die hier ook zit en in dusseldorf behandelingen gedaan hebben en die vertelde ook dat het niet gladjes liep met apotheken en ziekenhuizen hier in NL. Volgens mij heet ze meisje of meiske...zoiets hier op het forum..ff zoeken op het forum op gendt of dusseldorf dan vind je de ervaringsdeskundigen vast!

@goofy..veel plezier vandaag. En dat je je eierstokken voelt is een goed teken toch? Hoe voelde je dat bij je normale cyclus rond je ei-sprong

@marlijnne...wat goed dat je alweer over de volgende stappen nadenkt. Knap!

Hier aan het aftellen..gisteren nog exact 2 weken tot de verwachte start met de hormonsters...

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marlijn en man,

Ik brand een kaarsje voor jullie meiden Fleur en Sofie.

Heel veel sterkte vandaag!

LIefs Jose

Geplaatst

Hallo lieve meiden!

Hoop dat het met iedereen goed gaat...

@ Jose, gefeliciteerd met je zwangerschap! :-D

Ik kan niet wachten om ongi te worden, 4 mei is het "eindelijk" zo ver... Dan mag ik langskomen voor een uitgangsecho. 7 mei starten met de pil en dan 9 mei de laatste dingen regelen voor het starten met de hormonen!

Fijne dag ladies! :-)

Xxx

Geplaatst

Lieve Marlijnne!

Mijn gedachten zijn bij jullie!!!

Liefs van hier....

Geplaatst

Lieve Marlijnne

ik hoop dat jullie een mooie dag kunnen maken van deze 27ste april! ik denk aan jullie en hier bij ons branden 2 extra kaarsjes, voor jouw lieve meiden!!!

sterkte

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Tusele, ik heb mijn eisprong nooit gevoeld...... Heb altijd een hevige menstruatie gehad en zat al vanaf mijn 12de aan de pil.....Ben dus met mijn 35ste nog een leek op dit gebied!:laugh:

@ Maris, hoe is het gegaan vandaag?

Ik voel mijn buik aardig opbollen. Ik ben nu in totaal 4.5 kg aangekomen. Minder maar het hoort erbij! Heb wel een beetje ongi gevoel in mijn onderbuik. Deze spuitronde voelt echt heel anders aan dan de vorige. Heb veel meer klachten gehad en nu weer buikpijn. Vocht is wel weg. Gelukkig! Zal denk ik ook wel met de warmte te maken hebben gehad. (ben wel een echte zeurkous, :happy3:)

Ik ben best wel een beetje zenuwachtig aan het worden, voor zover ik dat al niet was, :laughing4:.

A.s. Zaterdag om 09.30 heb ik mijn 1ste FM. Spannend. We moeten naar Nijmegen en ik heb totaal geen idee wat ik van het verkeer moet verwachten.....Normaal moeten we er 1,5 tot 2 uur voor uittrekken. Maar we hebben er ook wel eens 3 uur over gedaan. (met die hevige sneeuw in December.)

Nou meiden, ik meld me verder af voor vandaag. Ik ga nu naar mijn schoonzus met kids en vanavond eten bij een ex-collega. Misschien lukt het me nog voor het slapengaan en anders tot morgen!!

Knuffel!!!!

Geplaatst

Marlijnne, heel veel sterkte vandaag. Vond je www op hyves heel mooi. Een knuffel:Smilies-dieren-0047vanaf hier.

Mari, ben benieuwd naar je echo hopenlijk nog maar even voor je een cryootje(s) kan ontvangen, weet even niet meer of jullie er 1 of twee hadden.

Goofie, fijn dat je minder vocht vasthoudt, maar wel vervelend dat je deze behandeling zo anders loopt. Hopenlijk kunnen ze gauw gaan oogsten.

tusele en melis beide bijna van start, spannend

Hier aan het wachten op de :devil2:,maar nog geen teken dat ze komen dus dat zal wel ergens in het weekend pas komen.

Geplaatst

Even een kort berichtje vanavond reageer ik wat uitgebreider,

Goofy,Pas je wel goed op!!Wil je niet bang maken hoor!!Maar als je er echt zoveel last van hebt en je buik zo opgezwollen is zou ik toch even het ziekenhuis bellen.

Kan ook een teken zijn van overstimulatie.Of niet natuurlijk ;-)

Ik ben altijd een enorme zeikerd en ik had allang naar het ziekenhuis gebeld ;-) Maar bij jullie is het natuurlijk ook weer niet om de hoek snap ik ook wel.

Kortom niks van mijn berichtje aan trekken maar maakte me even zorgen (A)

Dikke knuff

Geplaatst

Dankjewel lieve meiden!

Wat fijn om jullie te hebben!!

Hier het bloemstuk die ik voor de meisjes heb gemaakt.

(maris ik ben geen prof hoor;-) jij hebt er vast meer verstand van...vond het wel heeeeeeeel leuk om te doen)

De dag was fijn(halve dag) ben zwaar ongi dus energy ook wat minder.

Straks komt fam. even!

[ATTACH=CONFIG]1268[/ATTACH]

Fijne dag!

Goofy: luister goed naar je lichaam!

Beter keer teveel bellen....

Lfs

Geplaatst

marlijnne, hij is prachtig!!

je hebt het mooi gedaan!

Je meisjes zullen trots op je zijn

Goofy...ik sluit me aan bij bianca, ik ben ook een zeikerd, maar pas je wel op??

Meezie, wachten duurt dan ineens lang he....

Ik mocht niet starten deze cyclus....m'n bloeduitslagen waren maar half binnen....helaas pindakaas!

Nog een maandja wachten dus...

Geplaatst

Marlijnne wow wat een mooi stukje echt heel erg mooi.

Wat fijn dat de familie zo nog even komt dan kunnen jullie steun bij elkaar zoeken.

Sterkte nog

Goofy ook van mij pas je wel op je kunt beter te vaak bellen dan te weinig.

Nou ik ben er weer en moet vrijdag weer komen want het was allemaal nog rustig.

Ik zei al zul je altijd zien dat ik normaal heel regelmatig ben en nu ineens langer maar het kon nog zei de gyn.

Wou ze mij eerst vrijdag om 10 uur inplannen toen toch maar even gevraagd of dat niet in de middag kan want dan werk ik eerst s´morgens en dan kan ik naar het zh vind ik iets fijner. Ach en heb ik lekker vrijdag om 12uur al weekend haha.

Geplaatst

@Maris,Wat waardeloos dat je nog steeds je eisprong niet hebt!

Ik heb hem normaal ook regelmatig!Normaal rond de 14de dag.

Maar de laatste keer had ik hem pas op dag 18!

Mijn follikel was toen wel al 19 mm.Als hij toen niet van zelf was gesprongen had ik de pregnyl gekregen.

Hebben ze daar nog niks over gezegt of was je follikel gewoon nog erg klein??

Wat fijn dat je de testen zo bij het lab op kon halen hopelijk declareren ze die zo bij je ziekefonds zo wel super zijn scheelt weer ;) Of haal je de clear blue er wel bij?

@Marlijnne,Ik vind hem prachtig!Heb jij toch ff mooi zelf in elkaar geknutseld!

Ik vind het grafje van Fleur en Sofie ook erg mooi!!Vind jullie 2 toppers!!

Hopelijk kun je straks bij de visite wat steun vinden.

En als klap op de vuurpijl ook nog ongesteld :( Wat een ellende allemaal zeg.

Dus als het goed is heb ik dan een week later als jij de tp!

Dus komen we elkaar ook tegen in de uitgerekend februari topic!!

@Sandra,Waardeloos zeg dat het allemaal nog niet binnen was!!

Slecht hoor.Wat voor bloed waardes moesten ze precies weten dan??

Is het een fikse tegenvaller?

Hoe gaat het met de voorbereidingen van je huwelijk?

Wat voor taart is het geworden?

En hoe is het nu met je zoontje?Hopelijk is hij koorts vrij!

@Meezie,Frustrerend he dat wachten!!Meestal kun je wachten tot je een ons weegt en komt die pas een paar dagen later de bocht om zijlen!

Hoe is het verder was het nog druk met de paas dagen in jullie restaurant?

@Liedje,Wat vervelend dat je nog steeds geen toestemming hebt gekregen van je ziekefonds!Wanneer schieten ze nu eens op.Heb je inmiddels al wat nieuws??

Erg vervelend zeg van je werk.Hopelijk gaat het je goed bevallen om voor jezelf te werken.Een versgekochte auto whahaaa.Wat voor auto heb je gekocht??Wat een heerlijk vooruitzicht!Is toch ook wel bijzonder om eens je eigen autootje gekocht te hebben?!Wat voor auto heb je gekocht?

@Tusele, Whaha wat een muts ben je ook kreeg ik je mail 3x ;) Je had haast zeker :-P

Nog 2 weekjes dus!Gaat voor jou ook al opschieten!!Gaan we samen in de race naar een mooie test!!Dan trekken we de sjorbanden maar wat steviger aan!

Ik zal erg gaan duimen voorje dat je bij alle 3 de bedrijven uitgenodigt gaat worden!Dat zou toch super zijn als 1 van de 3 banen wat voor jou is!

@Armanda,Thanks meid voor je berichtje!!En je bent gewoon zwanger gefeliciteerd!!

Had het natuurlijk overal wel al gezien daar was geen ontkomen aan ;)

Zo zie je maar dat bloed niks betekend daar ben jij het levende bewijs van.Op naar de eerste echo!

Hier alles zn gangetje.Vanmorgen bij de tandarts geweest.De vorige keer had hij een klein gaatje in mijn verstandskies gezien die hij vandaag gevuld had.En verder geen gaatjes gelukkig!!

Wel moet ik een verstandskies laten verwijderen pfff heb de brief al een jaar liggen.En mijn voortanden groeien een soort naar binnen in een driehoek snappen jullie het nog ;) Dus adviseerde hij een beugel.Leuk ik heb 13 jaar geleden al 4 jaar een beugel gehad zucht.Nog 9 nachtjes slapen en dan gaat de eerste deca er in en 11 nachtjes en dan de puregon.Vind het weer zo spannend.Ook vooral omdat het toch onze laatste kans is.

Maar we blijven positief!Ik weet in iedergeval dat ik ongesteld kan worden.

Nou meiden ik ga ff een dikke bromvlieg vangen word gek van dat gezoem om me heen en dan maar is douche :-P

dikke knuff

Geplaatst

wachten wachten wachten>daar word je gek van

pffff na miskraam op contole geweest,zat alweer een mooi ei,stond op knappen,gyn zegt je menstruatie komt rond 19 april,we zijn nu een week verder,maar ik zie geen rode duivels,is het ei niet gesprongen of weet ik veel,word er zo onzeker van,zou ik toch weer moeten bellen,dames hebben jullie antwoord

wil zo graag verder met mijn cryo,s

liefs janine

Geplaatst

Janine, ik had na de vroege miskraam ook ineens een cyclus van 32 dagen, zit normaal rond de 26/27. Maar bij jou is het nu wel heel laat, heb je er al een testje tegenaan gegooid???

Marlijnne, wat een mooi bloestukje meid echt heel lief en lekker roze voor de meiden. Wat een vervelende situatie dat je nu dan ook ongesteld bent, dat had gewoon niet zo moeten zijn.

Bianca, spannend hoor nog een paar dagen en dan prikken, heerlijk is dat he dat je kan aftellen!!! Verstandskies trekken is niet zo vervelend hoor, Dat gat wat daarna dicht moet groeien wel, Bij mij zijn ze er alle 4 al uit. Mijn tanden zouden anders ook scheef gaan groeien wat zonde was van mijn jaartjes beugel.

Het paasweekend was super druk. Maandag avond was ik gesloopt, toen hoefde ik gelukkig niet te helpen en ben ik lekker op de bank gaan liggen. Ik lag zo te slapen kon mijn ogen niet meer open houden. Gister was het op mijn werk ook rustig dus mocht een paar uurtjes eerder naar huis, heerlijk!!!

Sandra, balen dat de uitslagen nog niet binnen waren, pfff waarom duurt dat af en toe zo lang in die ziekenhuizen.

Geplaatst

Hoi Janine.

Het ei zou best wel gesprongen kunnen zijn.Weet wel zeker dat die gesproken moet zijn.Alleen is het vaak na een miskraam dat je cyclus ontregeld is!

Na mijn miskraam werd ik pas na 6 weken ongesteld.En daarna na 30 dagen.Zou sowieso maar eens gaan bellen!Want deze onzekerheid is waardeloos.

Liefs Bianca

Geplaatst

Hee Meezie,

Ja het is idd heerlijk om af te tellen eindelijk na 3 maanden!

Heb jij er geen last van gehad met je verstandskiezen?

Bij mij is er onder 1 uitgehaald meid wat heb ik gejoodeld zeg!!Pff niet normaal maar het schijnt dat het boven minder zeer doet!

Dus bij jou was de tandarts verstandig!!Nou de mijne dus niet :(

Ik snap dat je helemaal gebroken bent!Het waren vast en zeker drukke dagen!Maar de mensen zijn dan meestal wel erg vrolijk!Dus dat is ook weer goed voor de omzet hihi.

Dus gister heb je nog heerlijk even kunnen bij tanken.

Laat jou ongi maar door komen!

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik hoop dat ik me hier een beetje bij kan aansluiten, morgen starten we weer met spuiten voor een ICSI poging. Het is (officieel) de derde maar hebben er al vier keer spuiten op zitten. Eerste keer ging 1 van mn eitjes een beetje te hard van stapel waardoor de poging afgebroken is.

Daarnaast ben ik vorig jaar totaal onverwacht zomaar zwanger geraakt, we hadden het hele verhaal even op een laag pitje gezet. Helaas is dit in een miskraam geëindigd.

En morgen dus weer de spuiten uit de koelkast halen. Ik heb een beetje zitten kijken hier, en zie dat jullie ook al bezig zijn, of nog moeten beginnen. Spannende tijden weer met (veel te) kleine stapjes waarin je geduld behoorlijk op de proef wordt gesteld.

Groetjes Gabriella

Geplaatst

Marlijnne, wat heb je dat mooi gemaakt!!!! Wat fijn dat je dit vandaag op deze manier kan en gaat verwerken.

:blowkisses: Veel sterkte!!

Liefs Lianne

Geplaatst

Hoi Gabriella,

Welkom!Het is een gezellig topic hoe meer meiden hoe gezelliger toch!

Okee dus je gaat voor een icsi poging met 1 follikel?Of vergis ik me nu?

Wat erg zeg.Eerst het goede nieuws dat je ineens spontaan zwanger bent geraakt en dan een miskraam dat hakt er wel in.Wat moeilijk.

Ga jij het lange of het korte protocol doen??Op naar een zwangerschap!

Word weer spannend!

Groetjes Bianca

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden