Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he bianca wat balen zeg....zeker als je bekend bent met overstimulatie zijn deze momenten nu moeilijk, gaan we door of niet! Veel succes met je beslissing en ik persoonlijk zou ook tot een punctie gaan, wedeom cliche maar we hebben er maar ene nodig!

ik moet eerlijk zeggen dat er ook meer had verwacht maar omdat de arts meteen reageerde met "dit is een prima 1e echo" ga ik er vanuit dat dit aantal dus goed is!

Leuven belde zojuist en we moeten woensdag weer terug voor een echo en bloedafname dus alles loopt tot nu toe zoals verwacht....

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mei:

Lianne: 4 mei start Gonal F, 13 mei 1e FM. 3e icsi lang protocol

Okaasan: 6 mei start Gonal F, 14 mei 3e FM

Melis25: 6 mei ongi, 23 mei starten met deca

Meezie: 8 mei starten met ovulatie testen voor terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 14 mei 2e FM

Tusele: 13 mei uitgangs echo

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Janine: half mei TP cryo

Bikkel: 18 mei 2e fm (tot nu toe 6 eitjes, 10 mm)

Ink: rond 17 mei voor 1e keer starten ICSI

Raba: ongi 30 april aangemeld. icsi 3 kan beginnen volgens mij 19-05 deca spuiten

Terugplaatsing:

Patricia 9 mei (1 embryo)

Gabriella: 11 mei (2 embryo's )

Hoopvol: 11 mei (1 embryo)

Testen:

Gabriella: 23 mei

Patricia: 25 mei testen

Hoopvol: 26 mei testen

Geplaatst

Mei:

Raba: ongi 30 april aangemeld. icsi 3 kan beginnen volgens mij 19-05 deca spuiten

Terugplaatsing:

Maureen: 16 mei (1 embryo)

Testen:

Maureen: 29 mei testen

Hallo dames, Ik kan het haast niet geloven. Ik heb vandaag een TP gehad. Ik had niet verwacht dat het zou lukken.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

hallo dames

ik heb vandaag ook te horen gekregen dat in vrijdag mijn cryo tp heb,mits ze goed ontdooien natuurlijk,maar daar maak ik me nooit zoveel zorgen over,het zijn goed kwaliteit cryos hebben ze me verteld,uit de verse poging ben ik zwnager geraakt,maar is geeindigt in een vroege miskraam.....ik sta er weer positief tegen over

iedereen veel succes en ik ga mee schrijven in juni topic

lieve bianca,het is balen,want je verwacht er meer van,en ook omdat dit de laaste betaalde poging is,wil je er ook alles uithalen,het is gewoon zo vreselijk dat ze maar 3 pogingen vergoeden,het zou gewoon veel meer moeten zijn,,,,,wat erg allemaal,ik hoop dat je een goed en een verstandig besluit gaat nemen,en eerst morgen nog even afwachten

liefs janine

Geplaatst

Even alleen een berichtje over mijn punctie.

Ik ben absoluut niet kleinzerig, maar heb vandaag echt een hel van een punctie gehad. Rechts deden ze eerst en was goed te doen, maar links was echt een hel. Man wat een pijn. Ik was er al een beetje bang voor, omdat de FM aan die kant ook heel erg pijnlijk waren. Vreemd, want daar zaten de minste follikels.

Op een gegeven moment kon het me allemaal niets meer schelen of er ook maar 1 eicel gevonden werd, als het maar ophield.

Het was ook nog een behoorlijk bloedbad geworden omdat de gyn een vaatje geraakt had wat niet dicht wilde. Gaan zitten en opstaan na de punctie was ook zo verschrikkelijk pijnlijk. Ik was echt helemaal van de wereld.

De verpleegkundige en gyn schrokken ook wel een beetje dat het zo'n pijn deed en de pijn ook niet heel erg afzakte. Een evt. volgende keer gaat het zeker met een extra infuus erbij. Maar ik hoop het gewoon nooit meer mee te maken.

Gelukkig zijn er in de 13 aangeprikte follikels wel 13 eicellen gevonden. Is het toch nog ergens goed voor geweest.

Dus dames nu is het mijn beurt om te zeggen dat je niet af moet laten schrikken door mijn verhaal. Want de rechterkant was echt heel goed te doen. Volgende keer stimuleer ik gewoon alleen maar 1 eierstok. Hhaha.

Morgen als ik weer wat meer mens ben, zal ik al jullie verhalen goed lezen.

Wel alvast bedankt voor alle bemoedigende woorden, ook al pakte het in mijn geval niet helemaal zo uit.

Geplaatst

Oh, okaasan wat erg. Hopelijk gaat het de goede kant op en wordt het iedere dag beter. Ik hoop voor je dat je de komende dagen vrij hebt van je werk. Dan kan je gewoon je ding doen. En zo niet, je gewoon ziek melden. Je hebt de rust hard nodig.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

pfff... Vanmiddag een kwartier voordat ik eventjes moest werken kwam ik bij het inbrengen van de utrogestan bolletjes erachter dat ik een bloeding had!!! Helderrood bloed. Het heeft niet echt heel erg aangehouden, maar heb we 2,5 uur lopen verbijten op mn werk om er vooral niet aan te denken. Ziekenhuis nog even snel gebeld, en qua dagen zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn. Het zou ook mn menstruatie kunnen zijn omdat ze ook aangaven dat de bolletjes mn menstruatie niet tegenhoudt. Ben nu helemaal van de wap!! Net nog even gekeken, en toen leek het bloeden wel opgehouden, alleen was er een klein slijmpropje. Maar weet iemand of het dan ook zo kan zijn, omdat we twee embryo's hebben teruggeplaatst gekregen, dat dit slijmpropje dan de ene is? En de andere er nog zit? Want waarom zou er anders een slijmpropje zitten en zet het bloeden niet door?

Ik weet het echt niet meer, probeer me nu overal aan vast te klampen. Voel wel in mn onderrug ook zo'n lichte kramp wat ik ook wel kan hebben bij een menstruatie, maar ook dat kan weer bij innesteling horen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Want als ik maandag pas mag testen, en dit zou mijn menstruatie zijn, dan is dat toch wel erg vroeg?

(of weet iemand hoe je het even voor een uurtje uit je hoofd kan zetten zodat je even op kan laden???)

Geplaatst

Bianca wat een moeilijke beslissing, ik zou niet weten wat ik zou moeten doen, volg alleen je gevoel en ga alleen door als jij je er echt goed bij voelt.

Maureen, super nu lekker broeden!!!

Okaasan, poeh wat een verhaal, hopenlijk heb je de aankomende dagen niet al te veel last.

Hier net terug van mijn terugplaatsing, ze hebben alleen onze twee heringevroren embryo's eruit gehaald en die zijn beiede goed ontdooid. Het zijn gewoon een paar toppertjes, allebei terug gekregen en nu maar hopen op een mooie afloop!!!

Mei:

Terugplaatsing:

meezie: 16 mei (2 embryo's)

Maureen: 19 mei (1 embryo)

Testen:

meezie: 26 mei testen

Geplaatst

Gabriella, poeh rood boed en een slijmpropje, wat jij zegt zou kunnen, was het propje hard (soory beetje onsmakelijk) of zacht.

Ik weet van mijn vroege miskraam dat het een heel hard propje was.

Hopelijk zit er nog een warm bij je en blijft hij lekker zitten. Sterkte meid

'

Geplaatst

Dank je meezie.

Dat slijmpropje was zacht... zou dat ook nog de buitenkant van een follikel kunnen zijn?

Ben nu heel bang dat ik allemaal menstruatiepijn in mn lijf voel, maar dat kan toch ook innestelingspijn zijn?

pffff, wat word je hier onzeker en bang van!!!

Geplaatst

Ik zag dat ik bij mezelf een foutje had gemaakt bij de TP datum. Ik heb het even aangepast.

Mei:

Terugplaatsing:

Testen:

@ gabriella: wat een stres. Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik zou het niet weten wat het zou kunnen zijn, maar ik wens je wel heel veel sterkte en liefs toe.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Lieve Bianca,

Een hele dikke knuffel voor jou!! Ik kan me zo goed voorstellen dat je na de echo op dag 7 te horen krijgt dat er een mooi aantal follikels groeien, je er dan vanuit gaat dat het ook zo gaat doorzetten..... En dat je nu 5 en mogelijk 6 follikels hebt dat een enorme teleurstelling is. Je hebt er niet veel nodig, 1 is genoeg!! Wie weet zit er tussen deze 6 wel hele mooie eicellen bij en worden ze allemaal bevrucht en heb je een mooie zwangerschap!! Ga ervoor en neem deze kans, je weet het maar nooit!!

Je moet natuurlijk doen wat jullie het beste lijkt, en volg je gevoel..... dat kunnen wij niet voor je voelen.

Maar als jullie toch hebben besloten om een eventuele 4e poging te gaan doen, zou ik deze kans pakken!!! En je wordt hier gewoon zwanger van!!

Liefs en een dikke knuffel,

Liane

Geplaatst

Lieve Lianne, voor jou alvast............heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes morgen! Op naar een mooie oogst en mooie bevruchtingen.

Liefs

Geplaatst

Maureen er staat nog steeds 19 mei, het is toch 16 mei vandaag??? of loop ik achter ;)

Maar wat goed dat je de TP al weer hebt gehad, nu lekker broeden!! Succes.

Gabriella, ik weet niet wat die slijmprop geweest kan zijn. Misschien komt het wel van de bolletjes. Wanneer je nu geen enorme afscheiding/slijm hebt, zou ik me denk ik niet zo heel druk maken.. Succes nog ff met het wachten..

Meezie, joehoe spannend!! Allebei goed ontdooid en nu lekker gaan broeden!!

Okasaan, vervelend dat je zo veel last hebt gehad tijdens de punctie. Hopelijk knap je snel op. Neem inderdaad je rust en neem een paar dagen vrij of meld je ziek..

Janine, succes vrijdag bij je tp.

Bikkel, 6 follikels te zien. Zijn er nog wat kleinere te zien of gaan deze 6 als het goed is doorgroeien? Ik hoop dat je hier een beetje tevreden mee bent en je binnenkort een mooie punctie en tp hebt.

Maris, spannend hoor al die kwaaltjes. Ik denk bijna dat het wel een positief iets is hoor!! Nog een paar dagen en dan weet je eindelijk meer!!

Hoe gaat het met de andere wachtenden? Hebben jullie enig idee??

Wij hebben morgen de punctie. Ik ben er helemaal klaar voor!!! (zeg ik nu heel stoer). Ben niet zenuwachtig ofzo, ben alleen heel benieuwd of het zaad goed ontdooid... we hebben nog 1 rietje en als ie niet goed ontdooid met hubbie ook nog een pesa of tese... Hebben we eigenlijk geen rekening mee gehouden. Het vorige rietje is ook goed ontdooid, dus zal nu ook wel...

Rest van de week ben ik lekker vrij, kan dus goed bijkomen van de punctie en heerlijk rustig aan doen!

Bianca, voor jou nog een knuffel!!

Lfs Lianne

Geplaatst

Gabriella jeetje wat naar ik kan me indenken dat je geschrokken bent maar het kan van alles betekenen. Het lijkt mij ook wel vroeg voor een ongi dus probeer hoop te houden.

In elk geval een dikke knuffel voor jou

Lianne heel erg veel succes morgen ik ga duimen op een hele goede oogst en natuurlijk heel veel bevruchtingen.

Ja nog een paar daagjes maar moet zeggen dat ik me echt moet inhouden om niet te testen hoor haha.

Geplaatst

Lieve meiden: zojuist ongesteld geworden, dus morgen zou dan mijn eerste dag zijn omdat ik dus na 18.00 ongesteld werd... Morgen dus bellen en dan overmorgen eerste spuit er in (precies tijdens een slaapdienst, dus mag voor t eerst gaan spuiten precies onder m'n werktijd, maar ja, is niet anders). Ben allang blij dat we dus eindelijk mogen starten!

Verder veel ontwikkelingen hier weer.

Bianca - ik zou m ook gewoon door laten gaan denk ik, maar kan me je teleurstelling wel voorstellen. Succes meid!

Gabrielle - zenuwslopend lijkt me wat je beschrijft! Maar ik heb goede hoop voor je hoor! Er zit er gewoon nog minstens 1 nu lekker ingenesteld hoor!

Alle andere meiden: succes met wachten, stimuleren, puncties, terugplaatsingen en wachten!

Geplaatst

Thanx :happydance:. Manlief en ik zaten beiden ff te shaken op de bank dat het nu echt begint haha, wel lief :laugh:! Nu weer back to earth en we gaan er voor!!!

Geplaatst

Kan ik me indenken als je zolang wacht en lke keer een teleurstelling te verwerken hebt is het zo onwerkelijk ik weet er alles van.

Wij hadden vorige week op de terug weg na de tp ook zoiets van ja het is nu echt weer zover en we waren toen heel positief en dat zijn we nu een paar dagen voor de test nog steeds. En dat hebben we nog niet eerder gehad want meestal was bij mij de hoop allang vervlogen na een week.

Maar heel erg veel succes in elk geval.

Geplaatst

Lieve meiden wat een hoop geschreven.

Bedankt voor alle lieve digitale knuffels....Ze zijn echt aangekomen.

Het gaat weer iets beter,maar wat een klap.

Hoop is er wel. Ik kan zwanger worden. De vraag altijd wanneer en waarom?

Nu duurt het echt nog een poos.

Hoe moeilijk ook hebben we besloten om half juni op vakantie te gaan. En daarna van start. Ik had het precies zo uitgerekend,maar nu door te stoppen met medicatie werd ik direct ongi.

Dus het wordt denk ik pas juli. Pfffffff soms kan ik er even niet meer bij.......WAAROM

En ik was de 1e hier met verder gaan en nu........weer helemaal achteraan.

Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik gun het jullie allemaal.

Maar we wilden met zn allen gaan!

Bianca: Ik deel de mening van lianna. Het blijft uiteraard eigen keus,maar elke kans aangrijpen. Al is het er maar 1. Sterkte wat een domper is het zeker voor jullie.

Volg je gevoel....

Lianne: Veel succes morgen! Hou je taai en op weg naar een mooi wondertje!

Maris: meid we naderen de testdatum wat onwijs spannend zeg. Ik heb goede hoop voor jullie!!

Meezie: wat een super cryoos. Ik hoop dat het 9 maanden super doen.

Goofy: wij hobbelen samen verder in juli?

Gabriella: oeiii dat is even schrikken,maar ik lees zoveel hier op het forum over bloedingen. Wat tot een positieve test uitdraait. Misschien dat 1tje zich afstoot.

Houd je lichaam goed in de gaten. Rustig aan en hopelijk komt het helemaal goed.

Janine: ook veel succes met je cryoos!

ink: Joepie weer een stapje dichterbij, ik blijf je volgen.

okasaan: Wat vervelend meid dat het zooo pijnlijk was. Hopelijk voor een mooi wondertje dus een goed doel.Laat je maar lekker in de watten leggen.

Meiden die broeden.....houd het lekker warm:-)

Zwanger worden in 2011 is mijn motto......

Fijne avond! ook voor alle "vergeten" dames

Geplaatst

Nou Maris, dat positieve gevoel heeft gewoon een betekenis hoor meid - ik hoop het van harte voor jullie!

Marlijnne- ik begrijp je zeker niet verkeerd hoor, want kan me je gevoel voorstellen. Je wilt zo graag, je was zo dichtbij en dan telkens weer opnieuw moeten beginnen! Maar je hebt een mooi motto en ik hoop dat 2011 toch ondanks alles nog een heel mooi jaar gaat worden voor jullie ook!!!

Geplaatst

Lieve Marlijnne ik begrijp je zo goed ik hoop ook zo dat jullie volgende poging raak zla zijn en dat julli een geweldig brusje voor je mooie meisjes op de wereld gaat zetten.

Het is jullie echt zo gegund.

Ik duim heel erg hard voor jullie.

Waar gaan jullie naar toe met de vakantie?

Geplaatst

goedemorgen dames,

Gisteren was een leuk dagje op de libelle herfst..oh nee zomerweek ;-) gehad met mijn mams.Het regende en waaide..beetje jammer. MAar we hebben er het beste van gemaakt en genoten!

Lekker gekletst, geteut, kijken-kijken-niet-kopen geneusd, nieuwe dingetjes geproefd, naar een optreden van ruben hein geluisterd, een workschop guacamole maken gedaan en ik heb een supermooie handtas gescoord. Mijn mams heeft dezelfde..en ik heb er ook nog 10 eur pp afgekletst ;-)

Mijn moeder vertelde dat ze het moeilijk vind dat ze met mijn vader niet echt kan praten over ons IVF traject. Ze vertelde dat de enige reactie die ze kreeg was: "Ze hebben er toch al één!?".. Of hij bedoelt dat we daar het beste op kunnen focussen en een 2e als bonus zien. OF dat hij het onzinnig vindt..geen idee. Ga er ook niet naar vissen. Ik denk dat het me meer pijn dan steun op kan leveren. Dus laat maar...

Ben even egoistisch vwb een "verpakte" steunvraag van mij mams...Ik heb haar wel gemeld dat ik het vervelend vind, maar ga er niet ellenlang over doorpraten. Ik heb nu behoefte aan steun krijgen ipv aan steun geven...

oh ja..gisteren op een digiscrap forum liet 1 van de dames weten dat ze een eiceldonatie voor haar schoonzus gedaan had. WAt super hè? Dat mensen dat doen voor een ander..helaas heeft dat niet tot een zwangerschap geleidt..maar toch..

lijstje geupdated...

Mei:

Tusele: 19 meio FM

Terugplaatsing:

Testen:

@lianne...heeel veel succes vandaag. Fijn dat je de rest van de week vrij bent

@mari..succes met de laatste loodjes met wachten

@ink..jaaaa weer starten!!

@Maureen..super de TP gedaan!!!!! duimen draaien!! Heb je nog plannen hoe je de wachtweken goed kan doorkomen?

@janine..ik duim ook voor jou dat de cryo's goed mogen ontdooien!

@okasaan..balen dat het zo pijnlijk was. WEl een hele mooie oogst zeg!! Wahaa de volgende keer stimuleer ik maar 1 kant..grapjas!! Ik hoop dat dat niet nodig is! Zal ff googlen of ik hormonster weg-wijs bordjes voor je kan vinden ;-)

@gabriella...oh wat een rot-dag zal dat geweest zijn voor je!!! Helaas kan ik je niet helpen...vwb hoofd uitzetten.. HEb jij dan geen reserve hoofd in je kast staan ??!! ;-) Grapje...pff...iets doen waar je je normaliter echt in verliest qua hobby, TV programma, ff wat gaan drinken bij een vriendin...eeuhm..ik noem maar wat..

@meezie..hoe was de tp?

@mijnbaby...spannend te tp!

@bikkel oh wat superleuk musical en hotelletje!!! wat een verhaal van die dame die je sprak! 21 eitjes en 1 bevruchting?!

@bianca..heftige tegenvalleren zorgen over overstimulatie. ik vind het niet vreemd dat deze poging zwaarder is. Het is de laatste betaalde dat is toch ene confontrerende mijlpaal..Doen wat je hart je ingeeft..en zoals de andere dames al meldden..je hebt er maar 1 nodig!!!

zooo....ik ben weer bijgelezen en getypt..nu even witte tornado door het huis doen. Morgen visite ivm verjaardag Tim wil de boel dan wel een beetje toonbaar hebben ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden