Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heeeey meiden!! :-)

Hoe is het met jullie? Sorry dat ik zo'n lange tijd niet geschreven heb, maar ik heb me aangesloten bij het topic "Start ICSI Juni 2011"..

Fijn om te lezen dat er inmiddels aardig wat meiden een positieve zwangerschapstest hebben mogen doen, ik ben ontzettend blij voor jullie!

Het is jullie van harte gegund..

Met mij gaat alles goed, af en toe moe en buikpijn, maar verder niets te klagen. Vandaag gaat de 5e spuit gonal-f erin naast de deca en ik heb a.s. zondag de eerste FM, ik ben zo ontzettend nieuwsgierig hoe hard ze zijn gegroeid en wanneer ik de punctie heb. Na hoeveel dagen gona-f/menopur spuiten voelden jullie e.e.a in je buik veranderen?

Oh ja, vandaag ook nog eens 3 jaar getrouwd met mijn poekie! :-) Ga als verrassing vandaag eerder naar huis met een enorme bos rode rozen en een speciaal gemaakte taart van marsepein.

Alvast heel veel plezier op de forumdag meiden, ik kan er helaas niet bij zijn. Geniet ervan! :-)

Liefs Melissa

Geplaatst

Bikkel gefeliciteerd.

Geniet ervan.

Melissa gefeliciteerd met jullie trouwdag wat een leuke verrassing.

Maak er nog een mooie dag van.

Dames overmorgen is het zover dan gaan we elkaar ontmoeten heb er echt wel zin in.

S´morgens ga ik eerst nog even naar de kapper, haha maar dat is meer omdat mijn moeder over 2weken 50 word en ik de kleur er goed in wil hebben met het feest.

Maar ik heb net gebeld en 3 augustus hebben wij een intake gesprek bij het Geertgen bij dr Kuipers dus ik ben benieuwd.

Wel spannend weer omdat het helemaal nieuw is weer voor ons.

Geplaatst

Wauw bikkel, super! Gefeliciteerd meid!

Wat een gevoel moet dat zijn zeg, na zo'n lange tijd.

Ik ben al de hele dag zooooooo misselijk... Iemand idee wat dat kan zijn? De Utrogestan? Lijkt me nog wel vroeg om misselijk van een evt zwangerschap te zijn...

Geplaatst

Liedje dat kan inderdaad heel erg goed van de utrogestan komen heb ik ook altijd gehad.

Dat is het nadeel van die bollen je kunt er zwangerschapskwaaltjes van krijgen.

Succes verder

Geplaatst

gisteren een bericht van het VU gehad...8 eitjes ingevroren..en we hadden mondeling doorgekregen dat het er 6 waren. Vreemd, maar mooi nieuws toch?

Geplaatst

Bikkel gefeliciteerd!!!Superr!!

Meiden ik ga ook even opzoek naar een ander bankje waar ik me aan kan sluiten. Uiteraard blijf ik hier ook nog wel en schrijf mee,

Maar ik ben ongi geworden!!! Morgen aanmelden en hopelijk over 3 weken starten. Ik kijk er naar uit. Eindelijk weer!

En als alles goed gaat. Precies dezelfde maand als vorig jaar terugplaatsing.

Eerst lekker op vakantie.

Meiden ben blij dat er toch wat groen gekomen is!!

Tusele zeker netjes toch!!

Maris: als je haar maar goed zit;-)

Hier tijdens de ongi dagen enig maanlandschap te bekennen hahaha! Voel ik me zo zelfverzekerd uhu........;-)

Bijna zaterdag!

Lfs

Geplaatst

Haha marlijn moet wel om je lachen.

Ja inderdaad bijna zaterdag gaan we lekker carpolen haha.

Dames ik ga ook naar een ander bankje haha maar blijf jullie wel volgen

Geplaatst

Meiden heel veel plezier morgen bij de High tea!!!! Maak er een gezellige dag van!

Ik meld me hierbij nogmaals af en ga een heerlijk weekend genieten in Parijs!!

Liefs Lianne

Geplaatst

Tusele, mooi resultaat 8 eicellen en nu is het de beurt aan je man, zorg maar dat hij zich heeeeel goed aan de leefregels gaat houden

Marlijnne wat een goed bereicht al over 3 weken starten!!! geniet van je vakantie en dan met frisse moed opnieuw aan het traject beginnen

Maris wanneer gaan jullie weer voor een terugplaatsing?? jullie hebben toch nog een cryo??

Meiden heel veel plezier morgen, ik baal nog steeds dat ik moet werken.

Ik gluur af en toe ook nog op dit bankje, maar wacht nog even met me aanmelden bij een uitgerekend bankje eerst de echo maar eens afwachten.

Vandaag was ik trouwens voor het eerst bang dat het al te zien was, mijn normaal zo platte buikje begint een bolletje te krijgen en hoe ik ook ga staan ik krijg hem niet weg.

Een vriendin die het weet die zei het ook al, dat gaat dus wel heel snel!!!

Geplaatst

Zo Tusele; goed resultaat!!! En fijn voor je Marlijnne, dat je al snel kunt beginnen.

Wij zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een soort evaluatie na de miskraam. Vind het zelf allemaal flink tegenvallen; ze willen eerst dat ik weer een keer ongesteld wordt, en dan bij de cyclus daarna kan de terugplaatsing van de cryo's plaatsvinden. Achteraf had ik dit zelf ook wel kunnen bedenken maar vind het erg lastig te realiseren dat we pas half augustus weer van start gaan. Daarnaast vond ik het absoluut niet leuk om weer in dat ziekenhuis te zitten. Ik was gewoon even helemaal klaar met alles, het uitzichtloze waar ik nu even in zit.. Maar goed, op de een of andere manier moet ik mezelf toch wel even bij elkaar gaan grijpen want ik wil dit ook niet ten koste van de komende weken laten gaan met mooi weer, vakantie enzovoort.

Hoop dat jullie morgen een gezellig high tea hebben!! Wellicht dat ik een volgende keer erbij ga zijn, voor nu hadden we in eerste instantie plannen.

Veel plezier!!! (en ga hopen op een fijn zonnetje..)

Liefs Gabriella

Geplaatst

Hoi!

Ik ben sinds vandaag nieuw.. en heb plaatsgenomen op het wachtbankje.. ik zit nu op mijn 8ste dag na terugplaatsing.. :toppie:

Ik voel sinds vandaag wat aan mijn baarmoeder.. niet echt hevige krampen .. maar een kleine druk.. ik ben benieuwd maar ik hoop zo

dat we op vaderdag 19e positief testen.. wat een geweldig vaderdagcadeau zou dat zijn he!! :duimen draaien:

Ik wens iedereen hier ook veel succes.. en als ik zoals lees.. pff maakt iedereen wat mee zeg..

Groetjes

Geplaatst

Hey roxanne: Welkom!! en veel succes. En zeker een mooi vaderdagcadeau....laten we het hopen!!

Meezie een buikje....dat zijn er twee;-) hahah neehoor. De 1 heeft daar meer aanleg voor dan de andere.

Ik ga slapie doen!!!

Lfs

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik ben weer terug van vakantie.

Ondanks dat ik het lijstje niet kan vinden, begrijp ik dat er heel wat zwangeren bij zijn gekomen. Allemaal heel erg hartelijk gefeliciteerd. Wat een geluk! Ik hoop dat jullie allemaal een mooie en zorgeloze (althans zo zorgeloos mogelijke) zwangerschap hebben.

Een dikke knuffel voor Gabrielle. Wat een rotstreek zeg. Ik hoop dat het heel langzaam een plekje begint te krijgen.

Hier minder goed nieuws, ik heb niet eens mijn testdatum gehaald. Op 28 mei kreeg ik al kramp (de laatste bolletjes dag) en pas op 1 juni kwam mijn menstruatie, 4 juni was de testdag. Alleen daarover was ik al zo boos en verdrietig. Niet eens de testdag halen. Grrrrr, echt heel veel gehuild en ik ben er eigenlijk nog steeds verdrietig over. Zo'n hel van een punctie en dan niets. Niet zo'n heel goede vakantie gehad dus. Ik geloof dat ik liever in mijn eigen huis was geweest. Ik ben geloof ik erg gehecht aan mijn eigen vertrouwde omgeving.

Ik heb nog wel 4 cryo's, maar daar heb ik op het moment niet veel vertrouwen in. Een supermooie terugplaatsing van een supermooi embryo en dan niet zwanger. Waarom zou het dan wel lukken met een ingevroren exemplaar. Nou ja, ik moet gewoon al mijn moed en hoop weer bij elkaar rapen.

Maandag 20 gaan we naar het UMC voor de evaluatie, ben benieuwd of ik volgende maand weer een TP heb. Ik hoop het wel.

Geplaatst

okasaan, wat een rot nieuws en dat nog wel tijdens je vakantie.

Zelf heb ik meer vertrouwen in een cryo. (bij ons is dat ook gelukt)

Zeker omdat je lichaam na de punctie nog herstellende is en dan ook gelijk moet proberen om een embryo goed te laten innestelen en te laten groeien.

Tijdens een cryo teruglaatsing is je lichaam alleen daar mee bezig, plus dat je soms helemaal geen hromonen en andere dingen hoeft te gebruiken waardoor het (voor mij in ieder geval wel) veel meer ontspannen is.

Als je cryo goed ontdooit is dan is hij bijna net zo goed als een verse poging.

Succes 20 juni!!!!

Geplaatst

Hè Okasaan, wat ontzettend rot voor je. Ik had ook dat gevoel, na zo'n hel van een punctie, maar wel een hele goeie embryo, .......... was het ons toch niet gegund. Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik een negatieve test had, maar ik ben er ook nog niet overheen. De eerste paar dagen waren vreselijk, vreselijke huilbuien gehad, me helemaal afgesloten voor alles en iedereen. Nu zijn m'n man en ik weer aan het proberen ons leven weer wat leuk te maken, vanavond gaan we een hotelletje pakken en morgen naar de Apenheul. We zouden pas in september vakantie hebben, maar we konden toch nog in juli een weekje vakantie opnemen, dus in juli gaan we een midweekje naar Brugge. Zo proberen we de draad weer op te pakken, weer wat te maken van ons leven.

Op 9 juni hadden we een gesprek met de gyn. Mijn man heeft geëist dat ik bij de volgende punctie onder narcose ga. De gyn zei dat ze dat normaal niet doen, maar ze zou het toch bespreken in het teamoverleg. Dinsdag krijgen we de uitslag. Ik vrees met grote vrezen, ik ga er maar gewoon vanuit dat ik bij de volgende punctie alleen maar weer wat morfine zal krijgen en een rustgevend pilletje. Misschien valt de 2e punctie wel ontzettend mee natuurlijk.

Liefs!

Geplaatst

Hallo allemaal! Wat is het rustig hier. Ik heb geen idee wie er allemaal nog bezig zijn of op het wachtbankje zitten, want het lijstje is volgens mij weken geleden ergens blijven hangen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel meiden er zwanger zijn geworden van ons.

Ik wil in elk geval Meezie en Hoopvol heel erg bedanken voor de lieve woorden.

Volgende week maandag hebben we een gesprek in het zkh om te evalueren en te bespreken hoe het verder gaat. Daar kijk ik erg naar uit, want voor mijn gevoel kan ik deze eerste TP nog niet afsluiten. Ik wil eerst weten hoe het verder gaat.

@Meezie, aan welk onderzoek doe je mee dat je al zo vroeg een echo krijgt? Ook aan de Cetro?

Geplaatst

Hoi okasaan, in het erasmus doen ze een onderzoek naar leefomstandigheden, voeding, stress, werk etc en of die invloed hebben op je zwangerschap.

6 weken lang krijg je iedere week een half uur een 3d echo, morgen de eerste.

we zijn echt super benieuwd naar wat we gaan zien. ik weet alleen niet of ze op die echo ook een hartje kunnen zien dus geen idee of we daar dan toch een week op moeten wachten als we op de ivf afdeling de echo hebben. die is pas de 21ste.

Geplaatst

Hè ik zie dast ik helemaal niet geschreven heb hier..nou..geen idee. Dacht dat ik wel wat getypt had....maf...maar goed vorige week ook rommelig/druk weekje gehad. Endit weekend in de kreukels gelegen..dus kon ik niet veel lezen/typen (zie verderop in het bericht)

@bikkel hoe is het nu?! Kan je al e3en beetje op de roze wolk klimmen?

@melis..van harte met jullie trouwdag..wat lief rozen en een taart!!

@marlijnne. ik wens je een fijn plekje op een ander wachtbankje!

@lianne hoe was parijs?

@meezie..ja die leefregels...kleding gaat nu wel geod..gisteren rommelige dag en vanochtend zie ik de vitaminen/voedingssupplementen van zondag nog liggen..ik ga er geen punt van maken. Hubbie heeft al genoeg voro zijn kiezen gehad dit weekend met de ziekenboeg hier..zie onder. Boeiend inzicht trouwens vwb kans op succes van een tp na een punctie en van een cryo!

Wat bijzonder dast onderzoek waaraan je gaat meedoen!

@gabriella. Dus nog geen onderzoeken naar de oorzaak van de miskramen? Dat klinkt mij niet logisch..zonder oorzaak jullie kostbare cryo's van de laatst vergoede poging terugplaatsen? Ik begrijp het niet helemaal..of ben ik nou blondt?

@roxanne succes op het wachtbankje!

@okasaan...zit ik weer..zoekend naar woorden...ik had het je zo gegund! Wat een verdriet, teleurstelling en pijn weer voor jullie! Hoe gaan jullie er samen mee om? Heb je steun van lieve mensen uit je omgeving? Ik hoop dat je je moed terugvindt!

@hoopvol..goed dat jullie leuke dingen plannen! Het raakt me om zoveel verdriet in je bericht te lezen..een dikke knuffel van mij! Vandaag dus de uitslag van het teamoverleg vwb een evt narcose?! Spannend!

=====================================

Hier ziekenboeg en een abo op het ziekenhuis. Woensdag naar de gyn nav het icsi traject. Ik ben benieuwd of onze logica over hoe verder klopt met die van de gyn. En..ik ben heel benieuwd hoe die erin staat tav de genomen beslissingen in dit traject na de geen-zwemmers situatie..

We moeten vlgd wk maandag ook ivm fietsongelukje van mij en Tim vrijdag. We waren pad met de fiets van mijn man. Die heeft een kinderzadel op de stang met voetsteunen aan het frame. Een gekeurd zitje met uitgebgreide risico-anlayse door ons bij aanschaf installatie...maar toch niet veilig. Tim is met zijn voet tussen het voorwiel gekomen. Ik had er zoals gewoonlijk flink de gang in(ik schat 20 km/h).

Ik heb 2 gekneusde armen, links een scheurtje in 1 vd twee onderarmbotten, Tim zit met 1 voet in het gips er was niets te zien op de foto's, maar met voet tussen de spaken wordt altijd 1 wk gips gegeven.

Zaterdagochtend kon ik echt nog bijna niks. Vrijdagavond moest ik gevoerd worden met het avondeten...ach we zagen de humor ervan in.Hubbie die voor het eerst van zijn leveneen inlegkruisje moet plakken, een paardenstaart moet maken, lang haar moet wassen, mijn broek open en dicht moet doen bij toiletbezoek. Ik kan nu best al wat dingetjes mits er niet teveel kracht voor nodig is.

Geplaatst

@Tusele; haha, nu reageer ik ook al hier weer op je berichtje!!! Maar wil nog even uitleggen over de onderzoeken wat betreft de miskramen. Ik had zelf het een en ander opgezocht op internet over wat oorzaken hadden kunnen zijn. Er was gelukkig ruimte om het hier over te hebben, maar, en daar was het mij ook om te doen, alles was te weerleggen. De oorzaken die ik zelf aankaartte had ik allemaal de symptomen niet van (gehad). Het enige onderzoek wat ze nog hadden kunnen doen was het chromosomen onderzoek. Dat hield voor ons alleen maar bloedprikken in. Maar wat ik al eerder zei; bij alle mensen die zo'n onderzoek doen, is er maar 3% bij wie er daadwerkelijk iets mis is met de chromosomen (dus met je eigen chromosomen). En als je bij die 3% hoort, is het enige wat je kunt doen elke keer opnieuw proberen zwanger te raken. Als je dan zwanger bent, kun je een vlokkentest laten doen om erachter te komen of er iets mis is met het kindje. En aangezien mijn vriend en ik heel stellig zijn en absoluut elk kindje willen laten komen ongeacht wat er mee aan de hand is, willen we zo'n vlokkentest toch niet doen, omdat daar ook weer risico's voor het vruchtje aan verbonden zitten.

Tja, we hadden bloed kunnen laten prikken, maar voor ons is het anderhalf uur rijden naar het ziekenhuis, op die dag zelf kon het niet meer en we hadden het ook erg gehad met elke keer die bezoeken.. Voor ons heeft het dus geen meerwaarde.

Ze hadden eventueel het vruchtje nog wel kunnen onderzoeken, maar dan had ik bij het eerdere bezoek het vruchtje mee moeten nemen wat ik opgevangen had. En dat heb ik niet gedaan. Achteraf had ik daar wel wat spijt van. Bij de vorige miskraam hebben ze wel weefsel onderzocht, en daar is niets uitgekomen. En in de meeste gevallen komt er niets uit. Het is echt heel erg pech hebben.

Maar goed, dat was even de uitleg.

Nogmaals succes met je armen!!! En met Tim!!!!

Liefs Gabriella

Geplaatst

@meezie: Bedankt inderdaad voor het inzicht wat betreft de cryo terugplaatsing!! Zo heb ik er zelf nooit over nagedacht! Ook ik heb een terugplaatsing van twee cryo's (mits ze goed ontdooien) waarschijnlijk in augustus en had er weinig vertrouwen in. Maar als ik lees hoe jij erover denkt, daar kan ik wel wat mee.

Bedankt!!

liefs gabriella

Geplaatst

@gabriella..ja ..krijg je als je in 2 hoekjes meedoet ;-) enne..ik wil niet superaandachtvragne door op 2 plaatsen te posten over onze crash..maar vond het ff logisch omdat het zoveel impact heeft op mijn leventje. Dank voor de uitleg mbt de mk-en. Duidelijk hoe jullie erinstaan vwb vlokkentesten. Hubbie ne ik stonden er ook zo in bij onze 1e zwangerschap. En tot nu toe ishet standpunt niet veranderd.

Geplaatst

He gabriella dank je wel, graag gedaan!!! hopenlijk blijven ze in augustus plakken.

tusele heftig die val, maar fijn dat je man je zo goed steunt, ik kan me voorstellen dat het verschrikkelijk zeer doet.

vandaag hebben wij een eerste echo gehad, ik ben nu iets verder al 6 en halve week en we hebben echt een prachtig hartje kunnen zien kloppen, zwanger dus van 1 kindje, wat nu niet meer is als een wurmpie van 9 mm met 4 kleine stompjes die armpjes en beentjes moeten gaan worden. maar wat zijn we blij met dat kloppende hartje pffff.

Geplaatst

MEezie! Gefeliciteerd! Super zeg dat er vandaag al een hartje te zien was.

En wat een leuk onderzoek doe je aan mee. Lijkt me geweldig iedere week een echo en dan ook nog in 3D. Konden ze het hartje in 3D zien, of moest de echo even naar 2D?

Tusele: Doe je een beetje voorzichtig? Jeetje zeg, het al wel een smak geweest zijn. Ik moet wel erg lachen om het inlegkruisjesplakken van je man. Hahaha!

En dank je wel voor de lieve woorden voor mij. Doet me wel goed. Ik hoop heel erg dat we maandag een goed gesprek hebben in het zkh en dat als ik weet hoe we verder gaan ik ook weer wat beter in mijn vel terecht kom.

Gabrielle: Je uitleg klinkt heel helder. Ik hoop dat je er ook echt zo'n gevoel bij hebt (beetje lastig te omschrijven), maar ik bedoel dat ik hoop dat je door deze goede uitleg in het zkh vol goede moed aan een nieuwe poging kan beginnen in augustus.

Ink? Hoe is het met je? Ik hoop dat je met je vriend een feestje aan het vieren bent, want je bent zo stil. Vandaag zou je naar het zkh bellen toch?

Hier vandaag weer begonnen met werken en dat viel best wel tegen. Ik ben nog steeds heel erg moe. Ik vraag me af of dat nog steeds van de hormonen komt, of dat het vooral komt omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit op het moment. Ik heb een aantal collega's gemeld dat we een IVF behandeling hebben gehad in mijn afgelopen vakantie en dat die mislukt is. Geen idee waarom ik opeens zo openhartig was, maar nu weten ze dus dat we echt begonnen zijn (ze wisten wel dat we in afwachting van een IVF-traject waren).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden