Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kris Kras,vreselijk het gevoel dat je rood kan zijn!Sterkte met wachten!

Corina,heel veel sterkte!En heel veel succes straks met jullie cryo's!Neem lekker de tijd voor jezelf!

Joke: GEFELICITEERD!!!!! Wouw geweldig meis!

Wish over signalen gesproken....ik heb gisteravond klein stekjes gehad,toen begon ik gelijk:Zal het?Zal het?Zal het?.....innesting???? Ben nog nooit zo zenuwachtig geweest,en de tijd gaat niet zo snel,meestaal wel maar nu niet,wat is het anders dan???Ik mag frijdag pas testen,maar ik zal vanaf morgen al willen doen......pfff.....als je net een punctie hebt gehad,voel je van alles in je buik,maar met cryo???Ik voel niet veel,mijn eierstokken zijn een beetje gevoelig,maar verder niks aan de hand(alleen de steken gister???)Ik wil meer voelen!haha

Nou ik ga maar verder met mijn schonmaakdag :)

Groetjes,Violeta

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sterkte corina

joke van harte meid, super

armanda, jij had het over ineens plassen snachts...ik ook en nog steeds rare dromen...dat mijn ouders en tante aan de xtc zaten bijvoorbeeld hihi:) ook mijn rechterborst doet zeer, links een beetje maar niet hard ofzo.. en een beetje steken in buik af en toe...zucht

violetta, de tijd kruipt inderdaad maar voorbij, wat langzaam zeg, mag ik vragen waar je vandaankomt? je bent geen nederlandse toch? nieuwsgierig

Geplaatst

Hoi Violetta,

Even een vraagje, ik zie in hou handtekening dat jij de 18de mag testen en je hebt 8-2 een tp gehad..

Ik heb 7-2 een tp gehad en ik mag pas de 21 ste testen 18 dagen na de punctie.

Is dat bij een cryo plaatsing anders???

liefs Danielle..

Geplaatst

Hoopvol,je mag het vragen hoor.Ik kom uit Varna,stad in Bulgarije aan de Zwarte zee.Ik woon al 5,5 jaar hier in Nederland met mijn Nederlandse vriend :)

Praten gaat beter dan schrijven ;) Als ik op mijn werk een maitje moet schrijven komt een fout melding(gelukkig maar),maar hier niet.Ik Ben heel blij dat iedereen mij kan begrijpen(met alle fouten die ik maak:)),want ik vind dit forum geweldig!Heeft mij enorm geholpen!

Toen ik mijn miskraam heb gekregen kon ik mijn moeder niet vertellen,ik draaide haar nummer en daarna zeg ik wat anders,het is niet makkelijk via telefoon zoiets te vertellen.En hier kan ik alles kwijt!En die steun die wij aan elkaar geven is geweldig!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Danielle, ze doen bij mijn zh 14 dagen na de eiersprong testen en 2 dagen later weer bloedtest! Met verse tp,moest ik op dag 12 bloed gaan prikken na de tp.Ik weet het ook niet,ieder zh is anders.Ik ben blij dat ik niet zo lang hoef te wachten.

08-02 is mijn embryo 4 dagen oud,dus 18-de 14 dagen oud.

Bij jou doen ze 2 weken na de tp zie ik.Nou bij mij doen ze vrij snel zo te zien :)

Geplaatst
Hoi Violetta,

Even een vraagje, ik zie in hou handtekening dat jij de 18de mag testen en je hebt 8-2 een tp gehad..

Ik heb 7-2 een tp gehad en ik mag pas de 21 ste testen 18 dagen na de punctie.

Is dat bij een cryo plaatsing anders???

liefs Danielle..

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij Danielle!! Ik heb ook 7-2 een cryo tp gehad en mag pas de 21ste testen. Ik heb ongeveer uitgerekend wanneer mijn eispong moet zijn geweest. Dit dan de 2de of 3de zijn, dus dan is het de 16de of 17 14 dagen later. Ik ga het de 16de al gokken!! :-D

Ga jij je er eerder aan wagen?

Liefs Elke

Geplaatst

Wish over signalen gesproken....ik heb gisteravond klein stekjes gehad,toen begon ik gelijk:Zal het?Zal het?Zal het?.....innesting???? Ben nog nooit zo zenuwachtig geweest,en de tijd gaat niet zo snel,meestaal wel maar nu niet,wat is het anders dan???Ik mag frijdag pas testen,maar ik zal vanaf morgen al willen doen......pfff.....als je net een punctie hebt gehad,voel je van alles in je buik,maar met cryo???Ik voel niet veel,mijn eierstokken zijn een beetje gevoelig,maar verder niks aan de hand(alleen de steken gister???)Ik wil meer voelen!haha

Nou ik ga maar verder met mijn schonmaakdag :)

Groetjes,Violeta

Ik ken het gevoel! Dag 1 na de tp voelde ik al steekjes ed aan de linker kant. Ieder dingetje denk ik: "zou het???" niet normaal eigenlijk, hahaha

We wachten nog ff verder...

Liefs Elke

Geplaatst

Wat een verschil he tussen alle ziekenhuis.

Violetta dank je wel voor je uitleg :)

Elke, jeetje spannend!! Ik ga mij echt (proberen) in te houden tot zaterdag of zondag hahaha

Geplaatst

Elke en Danielle gaan jullie bloed prikken of thuis testen?Als je zelf gaat testen dan moet je idd iets later dat doen,toch? Want met bloed prikken kunnen ze de hormon vrij snel zien.

Maar nog mals ieder zh is anders!

Ik ga zeker eerder testen,wachten is niks voor mij :) verrasingen helamaal niet :) en als de test negatief is ga ik tel.nummer van mijn vriend geven.Ik wil het nooit meer maken:telefoontje met een hele lieve verdrietige stem vertellen dat het niet gelukt is!......Vroeger met IUI ik wist het dat ik ongi ga worden en toch als je het defenitief per telefoon krijgt te horen....nou ik zakte door de grond heen ieder keer als ik dat hoorde.Ik wil het niet meer!

Geplaatst

Joke

wat een goed nieuws!!! ik kan me nog herinneren dat jij destijds liet weten niet een nieuw traject te willen starten en dus alle hoop op de cryo gevetsig zou worden.

Wat heerlijk, van harte!!!

nou dames, ik hoop op nog meer groen!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ja , inderdaad Babeth ,

De hoop lag op onze 2 cyrootjes ! Eentje is niet goed ontdooit en het andere wel... en blijkbaar was het een goeike !! Echt ik voel me raar , elk steekje da ik voel is het naar de wc lopen van het is toch nog zo he , ben echt enorm tevreden .Bo doet het trouwens heel goed , ben heel trots op mijn flinke meid , Hoe is het met de zwangerschap meid ? niet te veel kwaaltjes ?Ik ben ooo zooo moe !

Liefs Joke

Geplaatst

Hey Mar, welkom, ik ben ook een Geertgen ganger, maar phoeeeee wat had jij veel eitjes en wat veel cryootjes!! 12 stuks...pff daar ben ik wel een beetje jaloerszzz op. haha

Hopelijk komen wij ook in het groen op de lijst..

Corine.. sterkte..

Joke, gefeliciteerd!

Geplaatst

good evening,

violetta, ik snap je ook heel erg goed, :) zag idd een paar hele kleine foutjes vandaar, maar bevalt het goed in nl? heb je ook veel nl vriendinnen? en ik snap dat je je verhaal hier het liefst verteld, mensen weten wat je mee maakt knuffel!!

ik ga een dagje eerder testen, zaterdag de 19e s ochtends :) dan is het 17 dagen na de iui kan prima

x

Geplaatst

Heeey, gefeliciteerd Joke!!!!!!!!!!!! Joehoeeeee!!!:happy:

Corina, ik had ergens toch nog hoop voor je, wat rot dat het toch niet gelukt is..

Mar, welkom en veel succes met het wachten!

Wish, blijven hopen he. Je weet het gewoon niet, en dat is natuurlijk heel erg moeilijk.

Violeta! Je spelling is inderdaad niet perfect, maar daar las ik gewoon steeds overheen. Ik dacht dus dat je gewoon een Nederlandse was! Wat goed zeg, na 5.5 jaar. Fijn dat je je hartje kan luchten hier op het forum.

KrisKras, duimen he meid!!!! Ik doe hier mee!!!

M'n vriend heeft vannacht plots buikgriep gekregen en nu zit de schrik er helemaal in dat ik dit ga overkrijgen.. getver. Ik heb er zoveel medelijden mee. Hij is al de hele nacht op de wc-pot aan het doorbrengen, en ik ben in de zetel gaan slapen. Zo kon ik tenminste ook wat slapen en hem vandaag verzorgen. Maar hopelijk kan het geen kwaad voor mn mini'tje???? Vanaf wanneer is het besmettelijk? Vanaf hij het heeft, of ervoor al? Gisteren voelde hij zich al niet te goed, dus heb ik 2 kusjes op de mond gekregen en dat was het. (was ook een hele dag weg)

liefs,

Ellen

Geplaatst

Hallo,

wil iemand mij ook toevoegen op het lijstje aub ?

Ik heb 11 Feb een cryo terugplaatsing gehad van 2 embryo"s en ik moet 24 Feb een bloedtest laten doen.

We hadden 2 cryo uit de 1e icsi behandeling.

Ik weet op den duur niet meer goed of ik al iets zou moeten voelen of zoiets dergelijks.

Ik heb in ieder geval nergens last van.

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

Sumi: 29 janauri 2 embryo's

Joleasa: 31 januari 2 cryo's

Annemarie84: 1 februari 1 embryo

Hoopvol07: 2 februari (IUI)

Armanda: 3 februari (IUI)

Ellie: 3 februari 1 embryo

Wish: 4 februari 2 embryo's

Elke: 7 februari 1 cryo

Danielle: 7 Februari 2 Embryo's

KrisKras: 9 februari 1 embryo

mar1982: 10 februari 1 embryo

Judith79: 11 februair cryo tp 2 embryo’s

Angel: 14 februari 2 cryo's

Testen:

Karin: 2 februari (2 embryo's)

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari (1 embryo)

Maureen: 4 februari

r00sje: 6 februari (2 embryo's)

Luck: 7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie: 9 februari

Laika: 9 februari (1 embryo)

Doortje: 10 februari (2 embryo's)

Ellentrik: 11 februari (2 embryo's)

Sumi: 11 februari

Anneka: 12 februari

Corina : 12 februari

Imar: 12 februari

Joleasa: 14 februari

Joke: 14 februari (1 embryo)

Annemarie84: 14 februari

Ellie: 15 februari

Wish: 16 februari

Armanda: 17 februari

Hoopvol07: 20 februari

Elke: 21 februari

Danielle: 21 Februari

Angel: 23 februari

mar1982:24 februari

Judith79: 24 februari (bloedtest)

KrisKras: 26 februari

Bij deze Judith, ik heb je even toegevoegd. Succes!

Hoopvol ik zie dat jij een IUI 1 dag voor mij hebt gehad, en jij mag officieel 3 dagen later testen dan ik!

Misschien zou ik mijn test datum toch iets verder moeten zetten... ik denk alleen niet dat ik dat ga redden, haha!

Misschien doe ik het vrijdag ipv donderdag, want don heb ik een cursus waar ik echt heen móet, dus bij slecht óf goed bericht, niet echt relaxed.

Vrijdag kan ik me altijd nog ziekmelden als het nodig is.

Maar ja, als ik al eerder ongesteld ben, dan hoeft dat testen ook niet meer.

Ik wil graag positief blijven maar ik ben wakker geworden met migraine vandaag. Of dat een (slecht?) voorteken is, I don't know for sure.

Maar ik heb er iig giga pijn van. Lig te janken op de bank met een koud washandje op mijn hoofd. Ik ga echt gewoon geen medicijn nemen, wil gewoon geen risico nemen. Kutzooi (sorry meiden).

Ik reageer een andere keer weer op jullie als ik me beter voel.

Of je nu blij of teleurgesteld bent... veel sterkte allemaal!

x Armanda

Geplaatst

Hoi Armanda,

ja ik mag idd de 20e testen, doen ze gewoon voor de zekerheid, ik ga het zaterdag testen...ik dacht ook aan vroeg testen, maar ik heb liever een dikke streep dan dat ik aan het twijfelen ben zoals ik dat altijd heb gedaan.. zo van jaa ik zie iets of toch niet of wat dan ook. ik vind t ook wel lastig om me in te houden, maar ik moet vanaf vandaag tm vrijdag werken dus dan heb ik t sowieso liever zaterdag. ik hoop dat ik niet in deze week ongi word... dat lijkt me erg dat je ook nog een happy face op je werk moet zetten jakkes...

ik heb zo avond dienst dus allemaal een fijne rustige zondag liefs

Geplaatst

joke gefeliciteerd meid......

corina sterkte....

judith en mar succes.....

morgen bellen ze tussen 8.00 en 10.00.... of we een tp hebbben

zal wel goed komen.. al de andere keren wel dus.... maar ja je weet het nooit dus nog ff afwachten.....

liefs

Geplaatst
Elke en Danielle gaan jullie bloed prikken of thuis testen?Als je zelf gaat testen dan moet je idd iets later dat doen,toch? Want met bloed prikken kunnen ze de hormon vrij snel zien.

Maar nog mals ieder zh is anders!

Ik ga zeker eerder testen,wachten is niks voor mij :) verrasingen helamaal niet :) en als de test negatief is ga ik tel.nummer van mijn vriend geven.Ik wil het nooit meer maken:telefoontje met een hele lieve verdrietige stem vertellen dat het niet gelukt is!......Vroeger met IUI ik wist het dat ik ongi ga worden en toch als je het defenitief per telefoon krijgt te horen....nou ik zakte door de grond heen ieder keer als ik dat hoorde.Ik wil het niet meer!

Heej heej,

Ik moet thuis testen. Bij ons ziekenhuis doen ze niet aan bloedtesten.

Liefs Elke

Geplaatst

Elke dat dacht ik ook.Dat je thuis moet testen,daarom moet je nog paar dagjes extra wachten(denk ik).

Angel heel veel succes morgen!Spannend weer!

Judit ook veel succes met wachten.Ik heb het hier wel geleerd dat iedere keer anders voelt tijden de wachtweken,dus duimen maar :)

Armanda wat vervelend dat je migraine hebt.Wil je toch niet vragen aan je huisarts,soms zijn er medicijnen die je gewoon tijdens een zwangerschaap kan innemen!Ik ben sinds donderdag een beetje ziek,maar ik heb paracetamol ingenomen en mijn neus was verstopt-nou gelukkig heb ik druppels die ik mag innemen andres kan ik niet slapen. Strekte!Ik hoop dat je je beter gaat voelen!

Ellen vreselijk voor je vriend!Ik hoop het voor je dat je het niet krijgt!

Hoopvol nog 1 week! :)

Het bevat prima hier.Ik heb hele goede vriendinnen,ook hele lieve collegas en heel veel goede en minder goede :) kenissen.

Maar ik heb vanochtend getets.Ja ik weet het het is te vroeg,heel erg vroeg zelf....maar ik kan het gewoon niet ik moest het doen :)!Er kwam een heel heel heel heel licht streep,dit keer heeft het mijn vriend ook gezien,dus niet alleen in mijn fantasie,maaaaaaar ik durf nog niet te springen,want mijn eierstokken voelen zich een beetje raar,net als ze aan te pompen zijn,vreemd om uit te leggen.Ik ga morgen ochtend weer een test doen.Duimen jullie mee?Ik heb geen medicijnen gebruikt dus het zal goed moeten zijn!??!1?Toch?????

Voor de testers morgen heel veel succes!

En ik laat jullie morgen weten hoe mijn test was!

Fijne avond allemaal!

Liefs,Violeta

Geplaatst

We duimen duimen duimen Violeta!!!!!!! Ik doe zeker met je mee! Wat spannend! bij mij was het ook héél lichtjes zichtbaar, nog net te merken. Dit moet goed gaan!!!

Mn vriend doet het al beter, na een hele dag in bed te hebben doorgebracht. Maar heb zo'n schrik dat ik het ook ga krijgen. Alsof het een toekomst is die je niet kan ontwijken..

liefs

Ellen

Geplaatst

Violetta, wat spannend, dat gaat de goede kant op zo te lezen !!!! Ik ga voor je duimen draaien dan morgen de streep duidelijker is.

Ellen, ik weet niet meer of ik je al hed gefeliciteerd, maar bij deze meid! Gefeliciteerd, dat zijn de goede berichten ;-)

Liefs Guusje

Geplaatst

jee wat een hoop geschreven alweer en een hoop positieve testen gefeliciteerd allemaal. voor degene die negatief getest hebben sterkte

angel zie dat jij morgen als het goed is een cryo tp hebt spannend ook jij dan weer in de ww succes.

Geplaatst

Angel, heel veel succes morgen, ik hoop dat je een goed bericht krijgt.

joke gefeliciteerd meid......

corina sterkte....

judith en mar succes.....

morgen bellen ze tussen 8.00 en 10.00.... of we een tp hebbben

zal wel goed komen.. al de andere keren wel dus.... maar ja je weet het nooit dus nog ff afwachten.....

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden