Ga naar inhoud

Miepie80 en haar drieling

Aanbevolen Berichten

• Reacties 762
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik begrijp dat Rutger en Anna naar een ziekenhuis in de buurt zijn veplaatst? Fijn, dat betekend dat ze uit de gevarenzone zijn? Maar ook erg lastig... je moet jezelf nu wel in heel veel stukjes opsplitsen. En dan OOK nog aan jezelf denken ;-)

Moeilijk om te lezen dat het met Noor toch weer wat slechter gaat.. en dan heb ik het alleen nog maar over lezen, ik maak het niet aan den lijve mee...

Ik hoop dat we snel kunnen lezen dat Noor naar de medium care is gegaan...

En inderdaad... hoe is het met jullie zelf? Zeker nu jullie apart zijn lijkt het me zwaar.....

Geplaatst

Noor is (gelukkig!) ook niet in levensgevaar ofzo hoor.. ze heeft alleen nog wel intensieve verzorging nodig, dus blijft nog even op de IC. Ze heeft nu nog steeds medicijnen, doet het daarop wel goed en ze hebben daardoor ook de CPAP (neuskapje) even kunnen vervangen voor de flow-snor (een buisje onder de neus door met dingetjes de neus in waardoor lucht naar binnen gaat). Haar neusbrug was heel erg opgezet van de CPAP, dus op deze manier kan haar neusje ook even rust krijgen, want ze had er veel last van.

Morgen gaan ze kijken of ze dan zonder medicijnen kan, hopelijk gaat dat goed - maar ik merk dat ik me er al op aan het instellen ben dat ze nog weer meds nodig gaat hebben.

Anna en Rutger doen het goed in Nieuwegein, al moet vooral Anna wel even wennen. Ze is ook weer even terug gelegd aan de CPAP, maar kan waarschijnlijk vandaag wel weer naar het flow-snorretje. Rutger heeft nog wel wat gespuugd en 1 dip gehad vandaag waar hij even hulp bij nodig had, maar verder gaat het goed.

Ik heb de knoop doorgehakt; ik ga vanavond even naar huis, morgen weer naar Leiden en dan ga ik maandag 'echt' naar huis. Mijn zus zit komende week bij ons thuis en kan mij met alles helpen en mij van en naar Leiden rijden. Is een hele rit en vast heel vermoeiend dat elke dag te doen, maar alleen hier zijn en Rutger en Anna maar eens in de paar dagen zien is ook (psychisch) erg zwaar. Ik ga dus vanaf maandag overdag een paar uur naar Noor en 's avonds met Miepman naar Rutger en Anna. Vind het enorm moeilijk om Noor hier achter te laten (zo voelt het tenminste) en nog maar 1x per dag te gaan, maar ik denk dat ze op de langere termijn op die manier meer aan mij heeft dan wanneer ik koste wat het kost 2x per dag bij haar ben en er zelf aan onderdoor ga. Het lucht wel enorm op dat ik de keuze nu gemaakt heb moet ik zeggen... maar makkelijk zal het niet zijn.

Geplaatst

Miepie wat een moeilijke beslissingen maar het is idd belangrijk dat jij ook overeind blijft staan. Wat een hectisch leven hebben jullie nu zeg. Kan me er weinig bij voorstellen.

Geplaatst

Hoi Miepie, heb weinig geschreven maar volg je topic elke dag. De keuzes waar je voor staat zijn hartstikke moeilijk maar ik denk dat het wel heel fijn is als je elke avond samen met Miepman naar Anna en Rutger kan en 's nachts lekker in je eigen bed kan slapen. Dat jij zo goed mogelijk voor jezelf zorgt daar hebben de kleintjes nu en straks het meest aan! Fijn dat je zus er een week is en neem na die week alle hulp aan die je kan krijgen! Er zijn vast veel mensen in je omgeving die het fijn vinden als ze met iets praktisch kunnen helpen!

Ik wens jullie alle goeds toe!

Groetjes Menta

Geplaatst

Miepie,

Goede keus, maar o zo pijnlijk... Je kunt niet anders en dat weet je zelf beter dan wie dan ook. Wat kan ik voor Miepie betekenen? Alleen in praktische zin.. Miepie als je me je adres via de PB mailt, stuur ik je een voorraadje prematuur rompers maat 44 op (roze/wit streep en effen wit). Ze zijn echt zo goed als nieuw en je mag ze gratis van me hebben. Je hebt ze nu nog niet nodig, maar strakjes wel en dan heb je denk ik geen tijd om ze te halen. Dikke kus aan je drie kanjers!

Liefs Pien

Geplaatst

Miepie,

Jeetje meid, hou vol hoor, het zal inderdaad niet makkelijk zijn om zo'n keuze te moeten maken. Maar voor even voorjezelf kiezen, zodat je je optimaal kunt geven aan Rutger, Anna en Noor is volgens mij super goed. Ik hoop echt dat Noor binnenkort weer bij haar broer en zus zal liggen. Fijn dat je zus je kan ondersteunen. Hoe gaat het met jou? Lukt het fysiek herstellen een beetje door alle drukte heen. Ben je alweer een beetje op de been?

dikke knuffels voor je hele familie..:hugg:

Liefs Marjo

Geplaatst

Ik sluit me bij alle berichtjes aan. Wat een zware tijd voor jullie. Goed hoor dat je ook voor je eigen gezondheid kiest, maar o wat zal dat een moeilijke keus zijn geweest.

Ik duim heel hard mee dat Noor gauw bij haar broer en zus mag komen!!

Ik heb veel respect voor je!!

Jolieneke

Geplaatst

Lieve Miepie en Miepman,

wat moeilijk zijn dit soort keuzes zeg, ik kan met het (gelukkig) gewoon niet voorstellen omdat ik zelf nooit in die situatie ben geweest. Ik duim heel hard voor jullie dat Noor straks ook lekker bij haar broer en zus mag komen in Nieuwegein. Dan is het gezinnetje weer compleet!

Sterkte meid en knap dat je de keuze maakt om goed voor jezelf te zorgen.

Liefs,

sissy

Geplaatst
Hoi Nathalie

je bent denk ik in de war met een forumgenootje Miep, zij had al een dochter en met de 11de icsi (meen ik) raakte ze zwanger van een tweeling, voor zover ik me nog kan herinneren was zij in januari uitgerekend maar nooit meer iets van haar vernomen (helaas).

groetjes

Babeth

Je hebt gelijk Babeth, nu kan ik het me weer herinneren ja.

Thanks!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Miepiefamilie,

Er is al zoveel gezegd dat ik me aansluit bij alle steun gevende berichtjes.

Wil jullie zelf wel een hele dikke knuffel komen geven!

:hugg:

positive%20energie.gif

Geplaatst

Hoi Miep en Miepman!

Ik wil jullie even een hart onder de riem steken en zeggen dat ik heel veel aan jullie denk! Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met de 3 kleintjes hoor!

Het is natuurlijk wel ongelooflijk zwaar voor jullie dat ze niet bij elkaar zijn, dus heel veel kracht gewenst!!

Dikke knuffel!

Geplaatst

Lieve miepers,

Lekker geslapen in je eigen bed... ik hoop dat je een beetje uitrust..

Zet hem op weer. Ik hoop dat jullie lekker met alle drie de kids kunnen buidelen en knuffelen.

Marjo:uecgVftZ91767265::uecgVftZ91767265::uecgVftZ91767265: alles keer drie natuurlijk.

Geplaatst

Bedankt allemaal! Nathalie, zijn voor ons zoals Babeth al zei inderdaad de eerste kinderen.

Gisteren is ook Noor naar Nieuwegein gebracht, ons drietal is dus weer samen! Ze doet het tot nu toe hartstikke goed!

Geplaatst

Wat goed te horen Miepie. Dat zal voor julllie veel rust geven. Lekker dicht bij, niet meer zo veel reizen, en het betekend dat het met de kleintjes goed gaat.

Lieve groetjes Guusje

Bedankt allemaal! Nathalie, zijn voor ons zoals Babeth al zei inderdaad de eerste kinderen.

Gisteren is ook Noor naar Nieuwegein gebracht, ons drietal is dus weer samen! Ze doet het tot nu toe hartstikke goed!

Geplaatst

Oh wat fijn alledrie weer samen!!!!!!

Steeds een stapje dichter bij thuiskomst. Wat zal dat een feest zijn dan zeg!!

Geniet van jullie 3 mooie kindjes!!

Geplaatst

Ooh miepie, wat super dat ze alle drie samen zijn en het goed doen. Het is wel een berg en dal baan waar je doorheen moet. Zorg goed voor jezelf en geniet van het buidelen!

Geplaatst

Miepie wat een supernieuws! Heerlijk dat ze weer samen zijn. Voor jullie hoop ik ook een stuk rustiger. He, ben echt blij voor jullie!

Geplaatst

Miepie

:bpotda:

wat een heerlijk nieuws!!! Jeetje wat doet die kleine Noor het toch geweldig he!

Jeetje , wat moet het ook enorm fijn voor jullie zijn dat de hummeltjes weer allemaal samen zijn, dit zal jullie ook een zekere rust brengen?

Pieneke, wat lief van je dat je de luiers aanbiedt!

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden