Ga naar inhoud

Miepie80 en haar drieling

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

O ja, goede tip van dat geurdoekje. Tegen mij werd gezegd: foto's erbij pakken!!

(bij mij kwam de bv ook traag op gang, maar na twee weken had ik overproductie!!! Ik kon gemakkelijk drie kinderen voeden dat was bij mij alleen niet nodig dus zat de vriezer bij ons ook propvol ;-)

• Reacties 762
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ten eerste wil ik jou en je man nog van harte feliciteren met deze mooie wonders!

Heb af en toe wel mee gelezen maar nog steeds niet gereageerd, toch maar eventjes doen.

Wat fijn dat de kindjes het zo goed doen, naar omstandigheden. Ze zullen vast nog wel een tijd in het ziekenhuis moeten liggen, ze moeten natuurlijk goed genoeg kunnen drinken en zichzelf op temperatuur houden. Hebben ze bij jullie in het ziekenhuis een bepaald gewicht waaraan de kindjes moeten voldoen voordat ze naar huis mogen?

Mijn zoontje was een maand te vroeg geboren en heeft ook eventjes (2 weken) in de couveuse moeten liggen, ook aan de CPAP. De eerste keer dat je je kindje aan al die slangetjes enz. ziet liggen is het wel even schrikken maar dat went heel snel vond ik. De keren daarna kijk je daar dwars door heen en zie je alleen maar dat lieve kleine kindje, heb jij dat ook?

En dat buidelen.....heerlijk is dat hè? Ik kon ook echt uren liggen met hem. Behalve die ene dag dat ik zo'n last van stuwing had (ik gaf geen bv)....man o man wat deed dat pijn toen die kleine erop kwam liggen....voel het nu nog als ik er aan denk ;-).

Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat het allemaal voorspoedig gaat met de kleintjes maar ook met jouw herstel.

Geplaatst

Miepie,

Wat fijn te horen dat alles zo goed gaat met jou en de kleine guppies! Super ook dat de bv het goed doet. Mooi he hoe de natuur dat regelt, dat zodra je gaat buidelen de productie goed op gang komt.

Geniet maar heerlijk van je kleintjes, voor je het weet mag je ze straks mee naar huis nemen en echt als gezinnetje genieten!

Liefs, Henkie

Geplaatst

Miepie:

wat fijn om elke keer weer even te lezen hoe het met jullie vijfjes gaat. Vind het allemaal heel bijzonder. Wat super om te horen dat het zo goed met ze gaat.

Houd vol jullie!

veel liefs,

sissy

Geplaatst

Lieve Miep en natuuriljk man,

Wat goed om te lezen dat het bij jullie zo goed gaat. Ik kan me voorstellen dat als z'n kleine hummel (die op dezelfde zaal ligt) komt te overlijden dat dat erg confronterend is. Vreselijk, maar gelukkig is bij jullie de situatie anders. Knap ook dat je hier blijft schrijven.. Wat gaaf trouwens hoe de natuur werkt. Als je buidelt met Rutger produceer je meer melk... super.

Hou vol en geniet maar lekker van die speciale momenten.

Gaat het met jouw herstel goed?

XX Marjo

Geplaatst

Hallo Miepie,

Het is inmiddels al weer een paar dagen geleden sinds jouw laatste update, ik hoop dat dit betekend dat jullie een plekje hebben gekregen in het RmcD en dat je lekker alle tijd hebt om bij jouw kleintjes te kunnen zijn. Gaat het kolven nog steeds opwaarts?

Geplaatst

Hoogste tijd voor een snelle update...

Het gaat eigenlijk heel goed hier! Noor heeft vandaag een offday na twee ontzettend goede dagen. Ze heeft weer wat moeite met haar ademhaling constant te houden - zelfs met kapje op haar neus. Afgelopen dagen heeft ze regelmatig een paar uur 'los' gelegen (dus helemaal zelf geademd) en waarschijnlijk is dat net even teveel geweest en moet ze even bijtanken. Voor de zekerheid is er bloed geprikt om te kijken of ze niet ziek aan het worden was, maar haar bloed zag er goed uit. Gewoon even pas op de plaats maken dus, even rustig aan.

Anna is vannacht gescheiden van haar broer en zus. Ze lagen heerlijk samen op een rijtje op de Intensive Care, maar vannacht moest er plaats gemaakt worden voor een nieuw kindje en Anna deed het al een paar dagen goed genoeg voor de High Care, maar moest nu dus ook echt verhuizen. Ik heb het er wel moeilijk mee dat ze niet meer samen liggen, dat we als wij daar zijn niet meer met het hele gezin samen zijn (al ligt Anna maar 10 meter verderop) - terwijl het natuurlijk eigenlijk heel goed is dat Anna het al zo goed doet.

Rutger is na zijn sprint en terugvalletje vorige week nu heel rustig en stabiel kleine stapjes vooruit aan het zetten. Hij was het meest afgevallen, maar zit ook alweer het dichtst bij zijn geboortegewicht (vanmorgen 1314;bij geboorte 1317).

Alledrie de kinderen zijn in de afgelopen 24 uur hun infuusje kwijt geraakt - ze doen het nu volledig op afgekolfde moedermelk met wat aanvulling er doorheen als dat nodig is (Rutger en Anna krijgen nu wat extra natrium door hun eten). We buidelen nu elke dag met alledrie de kinderen - 's ochtends met Anna, om beurten en 's avonds met Rutger en Noor, ook wisselend bij wie ze buidelen. Buidelen is afgelopen 2 dagen elke keer zonder neuskapjes gedaan, en dat ging heel goed. Noor zal vanavond (als ze gaat) wel weer even met kapje op moeten, maar dat mag ook nog als je zo klein bent ;).

Nog wat fotootjes van vandaag en gisteren:

Anna aan het buidelen, Rutger wachtend op buidelen en Noor met papa

[ATTACH=CONFIG]920[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]922[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]921[/ATTACH]

Geplaatst

Owwww ik smelt gewoon, zo klein en teer en.....bijzonder!!!!!

Wat fijn dat ze het allemaal zo Goed doen, ook voor jullie en de familie moet het een hele geruststelling zijn.

Liefs Babeth

Geplaatst

Wat ontzettend fijn om te lezen dat het goed gaat Miepie.

En wat een moppies alle drie. Ik kan me voorstellen dat het even slikken is als er een kleintje weggehaald wordt bij de drieeen. Maar net wat je zegt, het is alleen maar omdat ze het zo goed doet.

Ga zo door kleine Miepies!!

Geplaatst

Wow!!!

Elke dag gekeken of je weer iets geschreven had ( nee ongeveer elke twee uur hihi).

Prachtig Miepie!! Wat goed nieuws. En wat geweldig dat je het zo met iedereen deelt. Wat een scheetjes van kindjes. Mooi mooi mooi. Wat een rijkdom:)

Geniet van je mooie gezinnetje.

Jolieneke

Geplaatst

Wat een mooie foto's!!! Inderdaad om van te smelten!!

Fijn dat de kleintjes het goed doen, zo bijzonder!! Geniet lekker..

Liefs Lianne

Geplaatst

Ik ken je niet Miepie, maar ik wens jullie héél veel geluk met jullie 3 kanjers! En vanavond gaat een extra schietgebedje naar jullie!!!

Heel veel geluk!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Wat fijn dat het goed gaat met de kids. En wat een prachtige foto's! Klein, maar o zo lief!!!

Gaat het met Miep en Miepman een beetje?

Je hele leven staat natuurlijk helemaal op zijn kop.

Ik hoop echt dat de kids, snel grote sterke beebs zijn en dat ze met jullie mee naar huis mogen en dat er gauw 3 heerlijke kinderen door jullie huis rennen, ravotten en pap en mams klieren! hahahaha

Ik houd jullie topic in de gaten.

Succes !!!!

Geplaatst

Miepie en Miepman,

Wat een vertederende foto's, prachtig zeg!! Zo klein, zo teer, zoooo bijzonder. Fijn dat alles zo goed gaat.

Geplaatst

Hey Miepie,

Wat is er al weer veel gebeurd zeg! Ik moest echt even bijlezen, wat super dat de drie het zo goed doen!!! En ook erg leuk om foto's te zien van jullie kleintjes, prachtig gewoon!

Nu maar net zo lang aansterken tot ze straks met jullie mee naar huis mogen en jullie je hele gezinnetje steeds bij elkaar hebben. Jullie doen het fantastisch!

Geplaatst

Op dit bankje zat ik net je foto's te bekijken.... en zie het resultaat..

[ATTACH=CONFIG]926[/ATTACH]

meid wat een fotootjes... wat een humpies.... maar wat doen ze het goed zeg!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden